Tak jak je to?
dík
1 reakcí na tento příspěvek totálka a následný provoz vozidla
1 reakcí na tento příspěvek totálka a následný provoz vozidla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) totálka a následný provoz vozidla
firecracker píše: Měl jsem dvě bouračky na motorce. Pokaždé byla motorka od pojišťovny Totálka. Motorku jsem vždy nechal opravit a provozoval ji dál. Tu první jsem už i prodal proběhl přepis vše OK.
Předpokládám, žes to prodal jako nebourané :)
2 reakcí na tento příspěvek totálka a následný provoz vozidla
1 reakcí na tento příspěvek totálka a následný provoz vozidla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) totálka a následný provoz vozidla
1 reakcí na tento příspěvek totálka a následný provoz vozidla
Naposledy editováno 11.02.2011 12:16:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) totálka a následný provoz vozidla
Naposledy editováno 11.02.2011 12:18:49
markus píše: firecracker> no já jsem jednou za auto dostal 18 tisíc a soused mi to zrestauroval za tři tisíce, štěstí bylo, že jsem měl doma náhradní přední světlo, který bylo rozbitý. teď dostanu deset tisíc a oprava bude minimálně za pět. dávaj čím dál tím míň
ale i tak je to sympatických 5k čistá ruka
1 reakcí na tento příspěvek totálka a následný provoz vozidla
příklad: auto koupený za 19 000 (Vento r.v. 1994), totálně zrušený po 10 měsích používání, od pojišťovny vyplaceno 23 000, použitelný díly z vraku vykuchaný a následně prodaný za cca 7 000. Někdy se totálka může i vyplatit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) totálka a následný provoz vozidla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) totálka a následný provoz vozidla
chanchez píše: Karlie> Tak to by musel být hodně šikovnej, aby opravený auto zrušil podruhý úplně stejně
No stejně ne, ale pokud měl poškozený třeba dveře a teď je zruší znovu, pokud nebude dokumentace o opravě, tak mu s klidem může pojišťovna říct, že dveře měl už poškozený a tedy mu nebudou dávat peníze za jejich poškození, protože vlastně neni za co, když nemá důkaz, že je opravil Nebo myslíš, že ne? :)
1 reakcí na tento příspěvek totálka a následný provoz vozidla
Navíc si myslím, že pokud bude totálka na starým autě, tak neproplacený dveře je to poslední a v celkovým plnění by to byla minimální položka.
Samozřejmě jde o to za jak dlouho od první by se druhá pojistná událost stala. Pokud by mezitím auto mělo novou technickou, tak se buide počítat s tím, že auto bylo v cajku.
Určitě by asi neškodilo, kdyby se k tomu vyjádřil nějakej odborník, protože na všechno je třeba co? Na všechno je třeba odborníků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) totálka a následný provoz vozidla
V říjnu 2009 do mě nacouval,poškodil mi rámeček spz a lak pod ním..Likvidátor nafotil celý auto,pojištovna vyplatila 5500..Neopravoval jsem.V lednu 2010 jsem to omlátil o svodidla,díky nedání přednosti.Fotil ten samej likvidátor pro tu samou pojišťovnu a udělal z toho totálku,67 vyplatili,15 stála oprava a jezdime s tim vesele dál.Zlatý světla za 10tis kus a zrcátka za 8500
markus píše: v případě, že cena opravy přesahuje celkovou hodnotu vozidla, rozhodne se likvidátor pojišťovny pro tu tzv. totálku a vyplatí poškozenému celou hodnotu vozu. majitel vozidla se pak může rozhodnout, na co peníze použije. když máš starou šunku a někdo ti klepne nárazník a odře blatník, tak se ti taková totálka i vyplatí, protože si blatník opravíš kladivem a přetřeš štětkou a jezdíš dál
Zrovna včera jsem mluvil s likvidátorem a ten mě poučoval, že pokud oprava přesáhne 80% z hodnoty vozu, bude to vyhodnoceno jako totálka.. tak asi taky záleží na pojišťovně..
Jinak nevim jak u povinného ručení, ale u havarijního pojištění při totálce pojištění zaniká.. nicméně není problém auto/motorku znovu pojistit.. tak nevím, aby ti nezrušili i to povinný.. ale to ti asi řeknou, když si zavoláš na pojišťovnu..
Naposledy editováno 12.02.2011 16:35:20