globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: asi mám v motorce window systém nebo nevim už
Zdar kolegové,

tak už jsem zkusil plno věcí, abych odstranil stále se opakující závadu ne mým povozu:
závada je to fakt debilní protože se vyskytuje sice často a zcela náhodně!!
a to...jedu ..a najednou zdechne motor, v plovákovkách není benzín, protože čerpadlo nedává, kontrolka sice svítí, ale čerpadlo nejde. pokud vypnu/zapnu klíček, kontrolka už se ani nerozsvítí at točím startérem jak chci a to protože čerpadlo se evidentně spíná až po nastartování motoru, ale jak ho asi mám nastartovat když tam nejde benál!!!!!takže musim snudat sedlo, sundat boční kryt, rozdělat konektor a 2 drátama natvrdo zapnout čerpadlo to nádherně natlakuje , všechno vrátim ...a jede naprosto bezchybně...podotíkám že vždycky při přěmostění nádherně natlakuje. jak je tam benzín tak už to jde překvapivě nastartovat a překvapivě relé i sepne!! a tohle to dělá někdy 1 x za den, někdy týden , někdy 3x denně!

DNESKA JSEM MĚL VENKU CELOU ELEKTRONIKU, VŠECHNO JSEM PROSTŘÍKNUL, KONTAKTY VŠECHNO DOBRÝ, JEN SE MI PROSTĚ ZDÁ TO RELÉ TAKOVÝ UNAVENÝ, SCHVÁLNĚ JSEM ODPOJIL ČERPADLO A NECHAL DOJET BENZÍN..UŽ TO NENATLAKUJE..MUSIM PŘEMOSTIT A ZASE VESELE TO JEDE DÁL ...

CHCI SE ZEPTAT JESTLI NĚKDO NEMĚL NĚJAKÝ PODOBNÝ PROBLÉM... NEBO NEVÍ ČÍM TO JE ...
NEBO JAK TO TAM JE ŘEŠENÍ Z HLEDISKA OVLÁDÁNÍ ( JE TAM TLAKOVÝ SPÍNAČ NA BENZÍN, NEBO JAK ...) VUBEC NEMÁM ČAS TO ROZEBÍRAT ...TAKŽE KDYBY NĚKDO PORADIL ABYCH ŠEL VÍC NAJISTO BUDU V SEDMÝM NEBI ...

DÍKY MOC

PS: v neděli mě to kykslo v kopci na dálnici !!! od jablonce nad nisou do liberce ( kdo to tam zná, určitě ví ža tam zastavit ..netož celej oblíknutej čučet s 2 drátama v ruce pod nádrž není zrovna příjemný ...!!!!!
měl jsem sebou sice reflexní vestičku ...ale byl jsem tak nasranej ...že jsem spíš přemejšlel kam ten krám skopnu, než že bych si měl vzít barevnej kostýmek !!!!

Naposledy editováno 09.02.2011 23:05:57
Předchozí
1 2
Následující

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

Skvělá odpověď, děkuji! 9.2.2011 v 23:05 | Nahoru | #1
Totéž mi dělala VFR. Jak píšeš, bylo to vadným čerpadlem. Trápilo mě to 2 měsíce, pak jsem koupil čerpadlo jiné a bylo po problému.

Na vině je ta spínací část, která se dá koupit v náhradě samostatně, někde jsem tady četl, že za 200Kč. Já koupil celé čerpadlo za 500Kč. (starší)

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

9.2.2011 v 23:10 | Nahoru | #2
A když čerpadlo nedává, tak na něj jde napětí nebo ne? Podle toho, že pak "napřímo" jede asi na něj nejde.
Několikrát jsem se setkal se závadou vodiče. Zní to možná blbě, ještě blbějc se to hledá, ale přerušený drát - ne zlomený, ale přerušený, vyhnilý - zelený a rozsypaný v nepoškozené izolaci. Kdybych to neviděl, nevěřil bych tomu.
Hledej!

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

9.2.2011 v 23:13 | Nahoru | #3
je tam takové nesmyslné relé, většinou se opálí kladívka a relé unaví, prostě je to blbá mechanika a pak už nemá sílu přitáhnout membránu..

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

9.2.2011 v 23:21 | Nahoru | #4
[img]

[img]

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

9.2.2011 v 23:28 | Nahoru | #5
řešilo se to tu hodně, stejné problémy má Africa, ZZR, ZXR750, VFR..

Téma: ZX7R palivové čerpadlo

A to je to, co potřebuješ :)

http://www.wemoto.com/bikes/Honda/NTV_600_M_Revere/91-92/picture/Fuel_Pump_Repair_Kit_-_Point_Switch/

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

9.2.2011 v 23:31 | Nahoru | #6
a konečně jsem to našel i na českém eshopu

http://www.topmoto.cz//Benzinove-cerpadlo-opravna-sada

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 07:28 | Nahoru | #7

c.j. píše: je tam takové nesmyslné relé, většinou se opálí kladívka a relé unaví, prostě je to blbá mechanika a pak už nemá sílu přitáhnout membránu..



právě že tam je asi mosfet, nebo prostě tranzistor, aby se odstranily mechanický kontakty který dělaj problémy,

no ale problem to dělá jak tak koukám tak i tak :)

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 07:31 | Nahoru | #8

c.j. píše: řešilo se to tu hodně, stejné problémy má Africa, ZZR, ZXR750, VFR..

Téma: ZX7R palivové čerpadlo

A to je to, co potřebuješ :)

http://www.wemoto.com/bikes/Honda/NTV_600_M_Revere/91-92/picture/Fuel_Pump_Repair_Kit_-_Point_Switch/



no jo tak na tohle jsem ješte nekoukal, co to je za vehement? to je tepelný spínač, nebo tlakový nebo co to tam jako má za funkci ( teda funkce bude asi regulace (vypínání čerpadla) ale na jakým principu)??

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 07:39 | Nahoru | #9
něco mi říká že podle toho tématu
http://www.motorkari.../?ft=86528&fid=5

to bude spíš to elektronický relé ...

jeste nikdy se nestalo že by po přemostění nenatlakovalo ...nikdy ...jako hodinky ...
ne ty ruský ale ty švýcarský :)

Naposledy editováno 10.02.2011 07:42:38

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 08:04 | Nahoru | #10
a než na to přijdeš tak si udělej někde nějakej spínač at mužeš natvrdo zapnout čerpadlo a nemusiš to rozdělavat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 08:15 | Nahoru | #11

pilarek píše:

jeste nikdy se nestalo že by po přemostění nenatlakovalo ...nikdy ...jako hodinky ...
ne ty ruský ale ty švýcarský :)



No mi už v konečné fázi nejelo ani když na něj proud šel, jsem vždy musel sundat krytku (pak jsem ji už ani nevozil) a prstem šťouchnout do kontaktů a ono se rozjelo.. :) Kontakty jsem samozřejmě měl vyčistěné a srovnané.. DLougo jsem nemohl sehnat jiné, tak jsem experimentoval jak šlo, nakonec jsem dokonce jezdil chvíli bez čerpadla samospádem..

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 10:24 | Nahoru | #12

c.j. píše: No mi už v konečné fázi nejelo ani když na něj proud šel, jsem vždy musel sundat krytku (pak jsem ji už ani nevozil) a prstem šťouchnout do kontaktů a ono se rozjelo.. :) Kontakty jsem samozřejmě měl vyčistěné a srovnané.. DLougo jsem nemohl sehnat jiné, tak jsem experimentoval jak šlo, nakonec jsem dokonce jezdil chvíli bez čerpadla samospádem..



mě se právě nechce dávat nějaký vypínač nebo něco ... 12 let to fungovalo tak to asi nebude jako špatně vymyšlený jen přijít na to co ...nechci to bastlit...ale udržet v originálu pokud možno...

jinak moje výbava co vozim sebou je:

drátky na přemostění
nové spojkové lanko
trubička pro přemostění čerpadla ( pro případ že by odešlo )
ještě nové plynové lanko ( sice je výměna na sebevraždu, ale lepší než někde uvíznout )
a plno nářadí ...supr je že to všechno vejde pod sedlo..taky jsem si zvykl když něco dělám doma ( opravuju ) používat jen nářadí co mám pod sedlem abych až někde uvíznu nebyl překvapenej že mi chybí nějaký klíč nebo tak :)

jsem vycvičenej z jáwy :)

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 11:22 | Nahoru | #13

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 11:23 | Nahoru | #14
jo a nevidím ve výčtu regler, ten bez toho by jsi vyjíždět neměl

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 11:28 | Nahoru | #15

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 18:31 | Nahoru | #16
taakový problémy bych chtěl mít... já mam nádrž nad karburátorem a takovýhle hovadiny mi nehrozí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 18:48 | Nahoru | #17

350.632 píše: taakový problémy bych chtěl mít... já mam nádrž nad karburátorem a takovýhle hovadiny mi nehrozí



to mi taky máme nad karbcema ...ale z hlediska konstatní hladiny plovákovky ...je dobrý mít taky konstatní tlak :) což třeba u mojí jáwy ...plná nádrž jela líp ...prázdná o malinko huř ...to víš 9,7 kW ...tam už je znát každej watt :)

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 18:50 | Nahoru | #18
tak dneska projíždka ... 250 km ... naprosto jak hodinky ..schválně jsem s tím jel trhavě :)
pomalu rychle ...vypínal motor často ..a nic ...
ale to je zrádný ...pak to zas někde kyksne ..třeba v Praze na jižní spojce !!! v pátek odpoledne ...

no pokud se to ještě jednou stane ...tak jde čerpadlo ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 18:57 | Nahoru | #19

pilarek píše: to mi taky máme nad karbcema ...ale z hlediska konstatní hladiny plovákovky ...je dobrý mít taky konstatní tlak :) což třeba u mojí jáwy ...plná nádrž jela líp ...prázdná o malinko huř ...to víš 9,7 kW ...tam už je znát každej watt :)



tak tos jí měl nějakou divnou mě jela hůř jen když mi docházel benzín a musel sem přepínat na rezervu pak jela zase stejně spíš líp rychleji protože byla lehčí... a taky to bylo možná tim že sem se nehrabal do sání a do vejfuků což většina magorů dělá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

10.2.2011 v 22:20 | Nahoru | #20

350.632 píše: tak tos jí měl nějakou divnou mě jela hůř jen když mi docházel benzín a musel sem přepínat na rezervu pak jela zase stejně spíš líp rychleji protože byla lehčí... a taky to bylo možná tim že sem se nehrabal do sání a do vejfuků což většina magorů dělá



hele já jezdil na 125tce ... typ 112 rok 2003 ...
a ta pocitově líp jela s plnou ...
a taky hlavně ..na to jsem přišel po dlouhý době ...vždycky jsem jezdil s moji blondatou ledninkou ...a někdy jela jak z praku ...a jindy ..se dusila ..a 5tka to nebrala ...a furt jsem nevěděl proč ..
a bylo to mikinou :) když jsem měl mikinu ...jela ..a když silonovou bundu tak ani náhodou protože se ta bunda malinko nafoukla ..a to stačilo aby to proste výkonově nestačilo na tu 5tku ...
takže přilehavý oblečení chlapi !! nejlíp sexy latex

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

11.2.2011 v 15:42 | Nahoru | #21
pilarek> to si děláš prdel ne?

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

11.2.2011 v 15:42 | Nahoru | #22
kolik vážíš?

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

11.2.2011 v 15:46 | Nahoru | #23
Windows by jsi okamzite poznal podle hlasek : opravdu si prejete nastartovat ? Jste si jisty ze chcete opravdu nastartovat ? Startuji ANO - NE - STORNO

Vase problemy se startem nemohli byt podle napovedy systemu windows vyreseny, kontaktuje odbornou pomoc.

Naposledy editováno 11.02.2011 15:47:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

11.2.2011 v 16:21 | Nahoru | #24

350.632 píše: pilarek> to si děláš prdel ne?



ne prdel si nedělám fatk to tak bylo a asi i bude ...

tak já mám 80 kg ... + můj batužek ( 52 kg ) + ten můj batužek měl vždycky taky batužek (5 kg) ...
ale asi největší záhul jak stroj tak mi ..sme dostali když sme jeli po celodenním ježdění v noci ze Slapů po D1 do Humpolce ....to sem myslel že to bude konec...jak toho stroje ..tak nás obou ...mezi nákladákama ...předjet to nešlo ..a do kopce nám tlačili před sebou ...hruza ...držel jsem plnej asi 60 km ..a pořád přehazoval kvalty mezi 4 - 5 ...
když sme dojeli dom ...ani jsem z toho nemoh slízt ...MĚLI SME ZA SEBOU REKORDNÍCH 606 km V KUSE !!!! NA JÁÁÁWĚ :)
DEN PŘEDTÍM 502 km ....
tenkrát sme na ni holce najezdili za 10 dní skoto 5 000 km
se sjetou pneu, nefunkční zadní brzdou ( pak se zas nešla přední a zadní jo ) vytahaným řetězem kterej byl z pulky nevytáhlej a druhá pulka byla kaput ..takže to pořád bylo co otáčka kola totálně přešponovanej řetěz / hned na to uplně vytahanej ...a rozeta už neměla zuby ..takže když jsem moc přidal na jedničku ...přeskakoval řetěz !!!

zapoměl jsem dodat, že motorka byla po nehodě a byla dost zkřížená takže jsem měl nakřivo řidítka a jel jsem rovně ...ale to jsem hned narovnával ale už to nikdy nebylo ono no ...kola do X :)
to je tak když si něco pujčíš no ...postupně jsem to dával dohromady a zároven sme na tom jezdili ...a pak když už to bylo supr dupr ...vrátili sme to ...a 2 měsíce na to si koupili Hondičku deauville...která když pustíš řidtka jede rovně ...a svítí dopředu a ne jako jáwa do příkopu ::)

ale jáwku nehaním ...za to nemohla ..byla dost zřízená ...a nikdy nás nikde nenechala ...spolehlivý stroj ...jen si zvyknout že každých 130 km musíš tankovat ... když jsem ji honil aspon těch 80 -90 km/h brala si 4,5 l/100km ...a nádrž je na 6,5 l ...a ty vibrace no ...zvonili mě zuby ...:) ale to je taky tím že sme to tahali na dlouhý štreky ..třeba do polska, nebo jizerských hor, orlický hory,brno,boskovice ... ( kopce nemá ráda ) a to to člověk točil furt na 10 000 1/min :)
problém je ten, že na hondě ..nemáme kam jezdit ...všude sme byli na jawce :)

Naposledy editováno 11.02.2011 16:32:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

11.2.2011 v 21:17 | Nahoru | #25
pilarek> tady by se mělo založit vlákno zážitky s jawou kdo kde byl, spolehlivost, trápení atd. a kolik jako 2t vydrží...

já 350, 634 předchozí majitel jí upravil na 632 byla bouchlá napředek asi bylo pěkný salto protože je kolo blíž k motoru jen tak se to nepozná ale zkušenej to vidí hned na první pohled naštěstí není rám zkřížený do vrtule takže zůstal v ose, koupil jsem jí za 2500 jako hromadu šrotu se zarezlim motorem a papírama v depozitu, přestříkal, zgenerálkoval motor, dal vape zapalování halogen dopředu mám hranatý světlo a jede jak divá, mám zatim najeto něco přez 6000km z motoru se sice nesou takový ty klasický pazvuky jawácký ale jede parádně dostává naturál 95 + mogul tsf 1:40 vůbec nečoudí a dá se dostat i pod 4l/100 350 jsem tlačil pouze jednou kterou jsem měl před touto a to se zadřenym motorem napevno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

11.2.2011 v 22:43 | Nahoru | #26

350.632 píše: pilarek> tady by se mělo založit vlákno zážitky s jawou kdo kde byl, spolehlivost, trápení atd. a kolik jako 2t vydrží...

já 350, 634 předchozí majitel jí upravil na 632 byla bouchlá napředek asi bylo pěkný salto protože je kolo blíž k motoru jen tak se to nepozná ale zkušenej to vidí hned na první pohled naštěstí není rám zkřížený do vrtule takže zůstal v ose, koupil jsem jí za 2500 jako hromadu šrotu se zarezlim motorem a papírama v depozitu, přestříkal, zgenerálkoval motor, dal vape zapalování halogen dopředu mám hranatý světlo a jede jak divá, mám zatim najeto něco přez 6000km z motoru se sice nesou takový ty klasický pazvuky jawácký ale jede parádně dostává naturál 95 + mogul tsf 1:40 vůbec nečoudí a dá se dostat i pod 4l/100 350 jsem tlačil pouze jednou kterou jsem měl před touto a to se zadřenym motorem napevno



no zážitků bylo :) myslím si, že kdo nezačínal na jáwach, neužil si srandu a dobrodružství! já jezdil na pařízkovi, frchlovi, 175 spotce, 250tce s hlavou z 350tky :) ( 2 svíčky na válec ) a karbecem s novýho califa a Vape. na tý 250tce se mi při 20 km/h rozpojil řetěz a namotal se na rozetu a já šel do příkopa a mámoš ( který jel se mnou na jawe 21 ) mě táhl domů :) protože nebylo čím táhnout rozebrali sme kravám na pastvině takový ty pruhy co jsou pod napětím a protože to vubec nic nevydrží ....měli sme to zavázaný asi na 6x :)

to byli časy...a to to celý tenkrát vzniklo tak ..že sme chtěli sbalit jednu holku co šla právě po tý silnici ..a já ji měl předjet a simulovat poruchu a že se ji jako zeptáme jestli nemá vercajk :)
ale já asi 50 m za ní než jsem ji předjel právě slít do toho pangejtu kvuli tomu řetězu !! :) a holka se ani neotočila

nebo když sme s kámošem jeli na sportce 175 a já seděl za ním ...a v ruce jsem držel mražený kuře a v druhý ruce igelitku s dalším žrádlem ...a uviděli nás cajti ...ale byli přes řeku ..a museli to objíždět ( tenkrát měli ještě auta fanoša ) a mi se snažili co nejrychlejc zmizet ..a s tím kuřetem a igelitkou ...říkal at to zahodim ..ale bylo to jídlo ...!! :)
nakonec sme v docela velký rychlosti zajeli do starýho sklepa ve stráni ..a já zdrhal s tím kuřetem :) a kámoš s igelitkou ..
no bylo příhod ....škoda že je všechno pryč ...
moh bych vyprávět celej den ..to byli perly :)
např. když nás jelo na 175 5 lidí :) ...
chtělo by to téma no ...ale kdo by to tam psal :) lepší je naživo ..

Naposledy editováno 11.02.2011 22:44:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

11.2.2011 v 23:13 | Nahoru | #27
pilarek> to je škoda že to nezustalo a každej si kupuje ty nový motorky, vůbec se o ně nezajímám... s jedinym co mam špatnou zkušenost byl fichtl šílený pořád ucpaný někde, pořád to nemělo výkon, pořád něco upadávalo, ale moje 350 žádný problémy max. nějaký prkotiny nejvážnější závada bylo to zadření taky jsem jí uštval na dálnici... bylo vedro tak se zadřela, ale po zchladnutí zase povolila a jela dál ale už se pak zadírala pořád bylo to zadření většího rázu, ne jen lehký přidření dálnice jsou pro 350tky mor a vůbec pro tyhle motorky co maj litinový válce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

12.2.2011 v 23:35 | Nahoru | #28

350.632 píše: pilarek> to je škoda že to nezustalo a každej si kupuje ty nový motorky, vůbec se o ně nezajímám... s jedinym co mam špatnou zkušenost byl fichtl šílený pořád ucpaný někde, pořád to nemělo výkon, pořád něco upadávalo, ale moje 350 žádný problémy max. nějaký prkotiny nejvážnější závada bylo to zadření taky jsem jí uštval na dálnici... bylo vedro tak se zadřela, ale po zchladnutí zase povolila a jela dál ale už se pak zadírala pořád bylo to zadření většího rázu, ne jen lehký přidření dálnice jsou pro 350tky mor a vůbec pro tyhle motorky co maj litinový válce



jo no fichtl taky vyráběli slováci :) to máš jako když tak přesunuli výrobu škody 110R ...
případně TAZ 1500 !!! bože :) mě se podařilo jednou omylem fichtla seřídit od oka tak, že pořád jel za 3 !! s kopce do kopce ..furt ..bylo to boží ...a jelo to tak až jsem si na tom na mokrý trávě rozbil hubu ...vylítnul jsem do pšenice ...asi v 45 km/h ....letel jsem hodně daleko ...a když jsem vstal nemoh jsem Jawku najít :) nic ji nebylo jsem si myslel ..ale po 3 km mě upadla levá strana řidítek ---a tak jsem jel 25 km s jednou pulkou řidítka ..a spojku jsem měl položenou na noze :) tot moje jediná nehoda s motorkou ...neměl jsem sahat na přední brzdu ....:)

jinak jawku teda nemám jak sis určitě všiml ...ale za hodničku bych nevyměnil žádnou motku zatím ... nelíbí se mi ty ,,větráky" neboli vysokootáčkové stroje...takovej větrák od záchodu ..mám rád traktory..
ale když si vezmu co ty jawy vydrželi a co sme s nima dělali a vždycky jeli a dovezli ..tak asi žádná jiná motorka by neobstála...
jednou kdysi jsem si ukopl 30 km od baráku kondenzátor s kladívkem ( jel jsem zkušební jízdu bez krytu jen okolo komína ) sebou jsem nic nemel ...ani helmičku ..papíry jsem si udělal teprve před 4 měsíci :) stejně to spz nemělo ..a spravil jsem vše s pomoci starýho drátu do byl v příkopě ...a zavíracího špendlíku co sem měl v kapse ... :)

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

13.2.2011 v 18:28 | Nahoru | #29
pilarek> no to je mazec, mě se fichtla povedlo zlomit a táhli jsme ho zlomenýho asi 5 km za XRkem taky to byl mazec... ulomený řídítka apod...

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

13.2.2011 v 22:05 | Nahoru | #30
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ...TAK TO SE MĚ NIKDY NEPOVEDLO :) ZLOMIT CHRCHLA !!



když to vidim uplně si vzpomenu na starý dobrý časy ....ty stroje ..upravený ..to byl někdy pohled ( myslím designový)

třeba muj bratránek nikdy moc nic neopravoval a kašlal na všechno ...a co upadlo to zahodil ...a došlo to tak daleko, že jezdil s baterkou v kapse montérek ..a kabely měl vedený napřímo na přerušovač
samozdřejmostí bylo to že mu to nedobíjelo :) takže musel každý den ..nabíjet ..jenže jak to pořád nakláněl a všechno možny s tou baterkou dělal ..tak byla furt od kyseliny ..a on měl za čas tak rozežraný montérky ...že když jsem ho viděl ..tenkrát jak přijel ...sem se fakt otevřeně řikám ...pochcal smíchy !!! :)
pak mu ta kapsa upadla ..tak ji vozil v nohavici ...no já z něj nemoh :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 11 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 12.12.2023 v 18:53 OldCrow
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville OldCrow 5 23.11.2023 v 11:40 pps2
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 2 4.11.2023 v 08:25 krokoš


TOPlist