globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

(reakce na) Jawablázni

3.10.2019 v 16:06 | Nahoru | #79561
Zdenalbenal> Pán byl zřejmě nejen přes zbraně ale taky přes pohádky. Myslím že by mu flinta nabitá na tropickou černou vyhodila ruku v rameni jak nic. Nebo ho má rovnou vyndávací ja Marek Slobodník? Gumová bodka utlumí zpětný ráz a to nemůže být na škodu.

(reakce na) Jawablázni

3.10.2019 v 18:22 | Nahoru | #79562

Bimbam píše: Kehaj - jo, uvažovalo, ale co se opustila stará škautovna ( vedle které byla bývalá motokrosová trať ) a velká voda sebrala mostek který k ní vedl, tak to nějak úplně upadlo zvláště poté co se jeden rok skoro všichni účastníci našeho setkání důkladně vyráchali v bahně příjezdové cesty ke staré škautovně - od té doby také začali dojíždět raději za světla On Zdenál byl pro, dokonce by i dovezl na to autem vhodnou motorku, ale nějak to posléze vyšumělo.



Skautovna......nezapomínáme......

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.10.2019 v 18:58 | Nahoru | #79563
Já mám traktor, velkej valník a malej dvorek Chce to trénink... Ale jelikož se bezpečnostní situace v dotčené vsi změnila, bylo nutno začít jezdit legálně, tak jsem počátkem tohoto roku zůčastnil kursu za účelem získání vůdčího listu skupiny T. Takže ač traktorista trénovaný mnoha lety provozu, meziplyny, žádné servo, nic - tak v kursu jsem se povozil s fungl novou proximou osmdesáti koňovou, servo, synchrony, klima.... Z kraje mi to přišlo nesmyslně vysoké a houpající se, pak jsem si zvykl a povozil se hezky. Instruktor viděl že vím která bije, tak mne trénoval, protahovat to velké hovado s plným valníkem malými uličkami, vyjíždění prudkých stoupání, pak zase dolů, couvat s valníkem k rampě a nebo obcouvat blok kolem dokola... Prostě pečlivý přístup, aby se přesvědčil že umím, než připustil ke zkouškám a případné nedostatky vysvětlil, naučil, ověřil. Při zkouškách se jeden z adeptů ptal - proč prej je ten traktor takovej pěknej... Instruktor odpověděl, že ten na poli ještě nebyl...

Naposledy editováno 03.10.2019 18:59:30

(reakce na) Jawablázni

3.10.2019 v 19:31 | Nahoru | #79564
pech.> Řídil jsem jen Zetor 25, 5011, ale co říkají dnešní traktoristi, tak moderní traktor prý je jako osobní auto. Klimatisace, pohodlí...jen nevím, jestli bych se s ním uměl vůbec rozjet.
V práci jezdím s Destou. Kurz jsem dělal na starší, pákové. Už před lety, ještě v masně. Jinou jsme neměli. Ted' s ní jezdím zase, ale ten rozdíl...žádná páka, vše se řídí palcem ruky...asi poznali, že na moderní moc nejsem, tak mi přidělili 25 let "mladou " , s pákami. Ta mi sedí.

Jawablázni

3.10.2019 v 19:56 | Nahoru | #79565
Já mám dejavu Ale tahle je od překupníka.

Tak sem zjistil, že moje černá yamaha má přehranej software. Bylo mi divný, že lidi říkají, že XT nejede. Moje jede jako baworáci.

Docvaklo mi to po pár metrech zkušební jízdy.
Ale zase to tichoučko... A s gumama na polňačky



Naposledy editováno 03.10.2019 19:57:32

Jawablázni

3.10.2019 v 21:00 | Nahoru | #79566

Taky na to vzpomínám .

Jawablázni

3.10.2019 v 21:15 | Nahoru | #79567
Milane jsou i lepší... Ono se totiž dneska počítá s tím že tam ten člověk stráví celej den a podle toho je to koncipovaný... Vychytávek to má spoustu...

Desta s čudlema je lepší... půl dne s tí pojezdíš a pokud nejsi gramlavý, budeš za to rád... Ono se to neřídí jen palcem ale celou pravou rukou, co prst to čudel,
je to rychlé přesné efektivní...

na palci máš směr jízdy - dopředu dozadu, na ukazováku nahoru a dolu, na ukazováku boční posuv a na prostředníku rozteč vidlí, na zbylých houkačku a plazák..

To je jako hrát na heligonku... Páková vykopávka má jen jednu výhodu, že je jednoduchá... Ale ty čudlo desty jezdí po fabrikách leta letoucí a mění se v tom jen olej
a pneumatiky, takže spolehlivé je to velmi...

Jawablázni

3.10.2019 v 21:35 | Nahoru | #79568
No ale vždyť na Skautovnu byl ještě druhej příjezd ne? A spát se dalo na terase..

Jawablázni

3.10.2019 v 22:13 | Nahoru | #79569
Já bohužel o tuhle zábavu na skautovně přišel.

Jawablázni

4.10.2019 v 06:29 | Nahoru | #79570
V životě jsem už seděl a řídil snad úplně všechno kromě autobusu a traktoru. Papíry mám na všechny ždvižky i ty 5 tunky. 148 tatru v jeřábové úpravě včetně jeřábu jsem zkusil.Nádražní vozík který jsme měli ve fabrice a ovládá se pákou nahoru dolů směr jízdy co se na tom stojí jsme měli dva a pořádali na nich závody na zkušebce ovládám. Jenom na traktor jsem se nikdy nehnal i když T jsem dostal k C,E.
Díval jsem se na inzeráty Jawek 639 za 45 tisíc a dolů už to asi nepůjde. Tolik pěněz za kus pokaženého železa už asi nikdy nedám .

Naposledy editováno 04.10.2019 06:33:21

Jawablázni

4.10.2019 v 09:05 | Nahoru | #79571
Kafi - samozřejmě že dalo, když byl mostek tam kde měl bejt. Když nebyl tak se holt jelo přes Vrbčany. Přes krosovku se tam přijet pak už nedalo, protože se na ni nedalo dostat od silnice - jedinou cestu co k ní vedla sežral Ekobet při rozšiřování skladovacích prostor a pak byl plot a svodidla až k sadu. Já jim plantákům říkal žádný courání čmoudostezkama, co nejrychlejc to valit na Vrbčany a starou skautovnu protože je vošklivo dělají se mlhy a cesta je rozbahněná takže je tam nutno vidět. Já tam ve dvě odpoledne vezl ( už nevím jestli škodovkou nebo pažoutem) barely s pitnou vodou tak jsem to viděl a hned jsem meldoval aby jeli nejkratší a nejrychlejší cestou. Navíc na vjezdu na cestu co se dalo kolem nádraží byly navezený velký balvany z lomu a pak byla závora - a za tmy by se to tama od hlavní vůbec nedalo. Možná tak na fichtlu, ten by se dal přenýst

(reakce na) Jawablázni

4.10.2019 v 10:04 | Nahoru | #79572

Zdenalbenal píše: Verdome, to videum s tím baworákem ukazuje jednu zásadní jezdecků chybu - Mistr se rozhodl rozjet v místě, kde to nejde.
No a když na to došel, tak přesto se snažil, seč mohl on a tlupa pomocníků, místo toho, aby se na to vykašlal a rozjel se tam, kde to eště šlo.
Evidentně se totiž nejednalo o hustokrutý terén (ten ostatně vypadá jinak), ale o obyčejnů silnicu, na keré je naplavené trošku blata.
Takže - couvnout tam, kde se dá rozjet a ten uslintaný úsek pěkně ve stupačkách a s jemným dávkováním plynu vyjet. A nezastavovat. To, že motorka třeba pojede šejdrem - no a co?
Drobný problémek je ovšem ten, že takovou věc je dobré - natrénovat...
No ale právě tato nejdůležitější věc - zvládnutí techniky terénní jízdy - mnoha majitelům takovýchto (a nejenom jim) strojů chybí. Jó, jet po dědině ve stupačkách, abych ukázal, že teda mám motorku jaksviňa (a nebo mě bolí prdel) to jo, ale...
Trénink je jaksi ponižující...zvlášť pro velmi sebevědomé jedince...
Ale jak vidno, stačí, aby se slépka vyscala na asfalt a je zle .



Zdenále, máš absolutní pravdu. Já se ve stupačkách naučil jezdit právě kvůli bolavé prdeli :D Tím jsem tomu na dlouhých cestách položil základ a pak jsem se to už nebál začít trénovat i v terénu a musím teda říct, že se i na motorce bez tlumičů a bez výkonu (rozumněj Jawa/ČZ :D) dají projet neskutečný věci i s bagáží.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.10.2019 v 19:29 | Nahoru | #79573
Jo dají. Na 477 s pneu H-03 se daly projet strašné věci, jen se jí nesmělo zapomenout pod stoupákem chytit pod krkem a na hulváta to vykrosit hlava nehlava... Kdo ve stoupáku ubral, tak se pak buď hrábnul nebo zastavil a to pak už bylo na výber jen mezi spálenou spojkou a nebo opakováním akce.. Celkově když jsem měl podvozek přestavěný na silnější tlumiče a vidlice z následníků, chova se podvozek poměrně sportovně a snesl hodně. Skákání přes lavice s původními tlumič skončilo jejich totální skázou...

(reakce na) Jawablázni

4.10.2019 v 20:48 | Nahoru | #79574
pech.> Tak já na svojí panelce tedy neskákám a i tak jdou tlumiče hrozně rychle do kopru. Prostě tu motorku využívám na 100% a na to životnost nebyla napočítaná. Ale pokud si chce někdo legálně zaenduřit, tak doporučuju akci "Ve stopě zlínské šestidenní". Jezdím tam pravidelně od roku 2014 a je to bezvadná akce. Jak trať tak i atmosféra a večerní akce po závodu.

(reakce na) Jawablázni

5.10.2019 v 17:33 | Nahoru | #79575
pech.> Jak už jsem psal s obyčejnou 487.0 jsem přeskákal víc jak metr hluboké koleje od taktoru v lese jak nic plavně a pohodlně. Vůbec jsem to nečekal 487.5 projela snad vechno co šlo V rozmáčeném poli jsem čekal že zůstanu v bahně ale ta motorka to prostě dala, jen jsem šel do stupaček a jel tak asi 400m než přišla cesta.
S třindou jsem takto uvízl ale pokračoval jsem v koleji od MZ kamaráda tak že jsem motorku vedl a šel vedle natočené motorky s kvaltem.

Jawablázni

5.10.2019 v 20:08 | Nahoru | #79576
Jirka. Tak ony prašivky a následníci jsou takoví celkově do endurovata...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

6.10.2019 v 17:42 | Nahoru | #79577
Dneska na jawce nějakých 100 km. Ale teplo zrovna nebylo. Holt špatně oblečený motocyklista.

Naposledy editováno 06.10.2019 17:42:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

6.10.2019 v 19:28 | Nahoru | #79578
Sema> Tady poletovalo to bílý svinstvo, tak už na autě nazuty zimní.
A Krkonoše bílo.

(reakce na) Jawablázni

6.10.2019 v 19:49 | Nahoru | #79579
Verdom> No to je hezký. Ráno vezu hrocha do servisu, tak doufám, že bude nad nulou.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

6.10.2019 v 19:50 | Nahoru | #79580
Rozumí tu někdo plotnám a kufrům? Na druhé yamaze není topcase, ale je tam plotna (jestli se tomu tak říká?) SW motech. Jak zjistím, s jakým kuftrem je to kompatibilní? Nebo co bych musel sehnat, aby to na to pasovalo? Ten horní plastovej držák je přidělanej k tomá kovovýmu třema rychlospojkama.



Naposledy editováno 06.10.2019 19:51:41

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

6.10.2019 v 19:58 | Nahoru | #79581
Dnes jsem jel taky cca 100 kilometrů, po kostelích. Ale se Š 120. Topení naplno a bylo to dobré . Nepotkal jsem jedinou motorku. Ráno v půl osmé tady byly 2 stupně.
V týdnu chci jet s pionýrem na TK. Je propadlá a protože na něm chci jezdit i v zimě, když tedy bude dobré počasí, TK musí mít. Prý se oteplí, tak si ještě zajezdíme. Trochu obavu mám z jednoho : pionýr má původní malovanou SPZ ( což je v pořádku ), a malý TP - knížečku. Už minule mi říkali, at' si tam dám dopsat barvu, ale já to neudělal. Tak uvidím, co mi řeknou...

(reakce na) Jawablázni

6.10.2019 v 20:00 | Nahoru | #79582
PetrL3> Já vím jenom že když máš plotnu monokey na inzerci si objednáš monokey kufr a pošlou ti Čínu je to kompaktibilní jen po ubroušení 3mm pilníkem..
V krámě budou vědět.
Sema-v 16h jsem vyjel vrátil se v 19h. Zima nebylo hefty hřály do zimních rukavic na eko ale teplo vypadá jinak.

(reakce na) Jawablázni

6.10.2019 v 21:23 | Nahoru | #79583
PetrL3> Systém vypadá na Monokey Givi/Kappa a nejspíš je to tenhle adaptér.

Naposledy editováno 06.10.2019 21:23:39

Jawablázni

6.10.2019 v 22:38 | Nahoru | #79584
Díky chlapi

(reakce na) Jawablázni

7.10.2019 v 05:18 | Nahoru | #79585

Milan1963 píše: Dnes jsem jel taky cca 100 kilometrů, po kostelích. Ale se Š 120. Topení naplno a bylo to dobré . Nepotkal jsem jedinou motorku. Ráno v půl osmé tady byly 2 stupně.
V týdnu chci jet s pionýrem na TK. Je propadlá a protože na něm chci jezdit i v zimě, když tedy bude dobré počasí, TK musí mít. Prý se oteplí, tak si ještě zajezdíme. Trochu obavu mám z jednoho : pionýr má původní malovanou SPZ ( což je v pořádku ), a malý TP - knížečku. Už minule mi říkali, at' si tam dám dopsat barvu, ale já to neudělal. Tak uvidím, co mi řeknou...



Udělají to, že ti to dají na měsíc a donutí tě si tu barvu vyřešit, takže půjdeš na ouřad, řekneš jim že chceš dopsat barvu a oni ti dají nový leporelo techničák s vyplněnou kolonkou barva a ak tomu klasickou kartičku ORV. Pokud to nepřevádíš, tak značku nechaj většinou bejt, pokud nebudou přímo zběsile aktivní....

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.10.2019 v 12:00 | Nahoru | #79586
S tým jezděním a vysvětlením základů - na to je potřeba mět vlastní motorku (abyste si ju pucovali a spravovali sami), místo, čas a trochu chuti se neco dovědět. Zároveň ale říkám, že za dva-tři dny se naučíte prd. Jen se dovíte, jak se to má správně dělat a nebo jak se to dělat nemá.
Další zdokonalování ostane na pilotovi, lépe řečeno, jestli sám chce nebo to, jak jezdí, mu stačí.
Snad bych k temu eště dodal, že tím, že se zdokonalím v jízdě na peklostroji, docela významně přesunuju hranici ke zvýšení bezpečnosti, zejména své. Už enom to by mělo stát za to...
On mě k tomu ukecával Čmoud, sám si totiž vyzkoušel, že po těch jeho stezkách se dobře jezdí s něčím lehkým...a proto někde objevil tu Hondu XLM nebo XM. A k temu takový ten časopis, kde je (téměř) všecko napsané a kerý sem si teda taky kůpil.
Kdybysme neco páchali, tož bych to bral podle něho, páč pedagogický typ jaksi nejsu.
Potíž je ale takový "kemp" zorganizovat, páč všelijakých plácků ubývá a případní adepti sů na druhém konci republiky...
Ta Skautovna byla téměř ideální.
Dole potok na "hrubou očistu", barák s verandů a plácek na dohled. Tři v jednom.
Já su pro furt, dokáď si eště neco pamatuju...a vylezu na motorku.

(reakce na) Jawablázni

7.10.2019 v 13:18 | Nahoru | #79587
Zdenalbenal> Já bych byl určitě také pro,ale jak píšeš,s tím místem je to na prd.

Jawablázni

7.10.2019 v 13:24 | Nahoru | #79588
Tož to o podzimí můžeme napevno domluvit jestli teda jo udělat takový víkend - sice už tam pár roků nebydlím ale furt vím kdo by měl mít od staré skautovny klíče a zjistím do podzimní za jakých podmínek by se dala půjčit (pokud by se dala).

Jawablázni

7.10.2019 v 14:33 | Nahoru | #79589
Milane, nač chodit na STK? Pro tento rok platí prodlužování na úřadě. Ne?

Jawablázni

7.10.2019 v 14:37 | Nahoru | #79590
U fichtlů to neplatí, fichtly měly technickou na čtyři roky i dřív, než to protáhli dospělejším motorkám. Takže na technickou se s vypršelou TK musí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist