globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.9.2019 v 00:34 | Nahoru | #79201
Béďa17> Ahoj, VStrom je povedená motka. Mám na něm od r. 2015 něco přes 20tis. km a zatím jen spokojenost. Kdyby neudělali drátová kola, tak bych do něj asi nikdy nešel, i když na vzhled se nejezdí. Někdo na ním ohrnuje nos, že je to nudná motka, ale mě vyhovuje. Když jsem se rozhodoval, tak jsem se byl svézt na BMW800, Triumph 800, Yamaha Teneré 660 a VStrom650. Kdyby Triumph nebyl o cca 80tis dražší, tak bych šel do něj, ale poměr cena/užitná hodnita u VStroma nemá konkurenci. Mohl by být o něco lehčí, ale manipulace s ním je díky nízkému těžišti docela dobrá a má taky dobrou spotřebu - já jezdím v dlouhodobém průměru kolem cca 3,5-3,7l/100km. Kdyby jsi se chtěl přijet podívat není problém. Nevím jestli to půjde příští víkend bych chtěl jet do Strakonic na 100let ČZ, musím zkusit jestli už budu schopný jet na motce (měl jsem zlomený palec na ruce a nešlo mačkat spojku).

(reakce na) Jawablázni

8.9.2019 v 07:38 | Nahoru | #79202
Jirka_S> Ahoj.Díky za nabídku.Jak jsem psal,tak bych rád s rozumným nájezdem km a to je u té druhé generace větší šance.Když tam je ten zobák,tak hned vypadá lépe,ale zatím jsem ho viděl jen na fotkách.Ještě se snažím vyčíst,jestli tam už není zbytečně moc elektriky navíc,ale snad ne.U těch prvních už je také odzkoušeno,že ty motory většinou najedou dost km bez větších problémů.No není to se mnou jednoduché,ale když si představím co se naskáču v traktoru než na něj dám zvlášť hromádku,tak chci být ce vybírání co nejopatrnější.

Jawablázni

8.9.2019 v 08:47 | Nahoru | #79203
Já chci koupit xt1200z a zjistil sem zajímovou věc. V jednom srovnávacím testu v Americe srovnávali offroad vlastnosti litrového stromu, afriky twin, xt1200z a 1200gs.

Každému sedělo celkově něco jiného, ale všichni se shodli na tom, že je až překvapilo, jak moc je strom dobrý v terénu. Velice ho chválili mimo silnici ve srovnání s ostatníma.

(reakce na) Jawablázni

8.9.2019 v 09:35 | Nahoru | #79204
Jirka_S> Na Transalpem také ohrnují nox, že je to nudná motorka. A asi i je. Ale bez problémů nás dovezl ve dvou se stanem, spacáky a kompletním vybavením pro dva lidi do pár zemí Evropy. V-Strom je určitě v několika věcech dál - silnější motor, šestikvaltová převodovka atd., takže věřím, že je to dobrá motorka. Ale já už jsem zvyklý na Transalpa a měnit ho, pokud se něco velkého nevysype, nechci. Proč měnit něco, co funguje? Já říkám, že Transalp není v ničem nejlepší, ale vše umí tak nějak dobře. Pro V-Stroma si myslím, že to platí ještě ve větší míře

Jawablázni

8.9.2019 v 22:08 | Nahoru | #79205
Tak po 600km za řidítky Monsteru jsem dneska vytáhl na projížďku Čízu. No posez mě hned rozesmál a první metry jízdy taky. Samozřejmě v dobrém. No ale zase se mi sekl tlumič na pávu a utrhl se mi ventilek na zadním kole. Asi pneu neměla požadovaný tlak a navíc těch koní....Vše ani ne 200m od baráku . Takže mě po 200m dravé jízdy čeká zase opravování.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.9.2019 v 22:11 | Nahoru | #79206
V-Stroma jsem si prejawil. Vyhodil jsem prepakovani a osadil jinou sklopnou |adičkou a řadim jednicku nahoru, jako u kejvy. Nejdriv jen z legrace a nejak jsem si zvyknul, tak to tak už asi necham. Taky jsem spekuloval nad novym xt co ma Jirka, ale naskytnul se starsi s malym najezdem a dobrou cenou, tak nebylo co resit. Navic ten zobak a draty nepatri mezi veci, co bych potreboval mit. Tim je nehanim, jen drateny kola vyzaduji mozna vetsi udrzbu a pri jizde ve dvou a nalozeny kuframa muzou praskat, coz loukoť neudělá a do drsnějšího terénu se s tím pouštět zatím taky neplánuju. Zvedá se to asi dost blbě, kdyz to padne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 05:21 | Nahoru | #79207
Verdom> To je u té řadičky zvenku nějaké přepákování,nebo jsi šahal dovnitř?Nemám to v plánu,jen mne zajímá,jak je to dělané.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 08:37 | Nahoru | #79208
Béďa17> No páku jsem pořídil od Stefana Hesslera z Němec http://www.hessler-motorsport.de/
Asi by se dal tisícihran nechat vyříznout na drátořezu a celý to naohýbat a svařit,
ale nechtělo se mi a brali jsme od něj víc věcí, tak se to přihodilo. No a vypadá to takhle:
https://verdom.rajce...#20180602_173345.jpg
V podstatě vyhodíš origo řadičku a kloub s přepákováním a řadíš vez vaklu a vůlí napřímo,
jako na kejvačce, za jedna nahoru.
Silově asi stejný, ta páka to o moc nezmění, jen tak nějak přesněji.
Jen Stefan má vše pro endura zubatý a mrvilo to polobotky, když jsem jezdil do práce,
tak jsem udělal na soustruhu konec ze silentbloků do rámu pro zadní tlumiče Jawy.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

9.9.2019 v 09:56 | Nahoru | #79209
Sakra já asi prodávám nějakou raritu ani o tom nevím. Koukněte na tu cenu. Musím přiznat, že jsem mírně zaskočen..

https://aukro.cz/tachometr-jawa-kyvacka-250-350-vcetne-nahonu-a-drzaku-6953672622

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 10:16 | Nahoru | #79210
PetrL3> Máš k tomu ten náhon, cena tak nějak sedí.
http://shop.jawacz-d...ny-do-140km-h-i3891/
Monty už moc nerepasuje a "nový" stojí to samé, ale co vydrží nevím.
Zda bude kvalita Moto-Usti, tak nebudou fungovat ještě než dorazí...

(reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 10:34 | Nahoru | #79211
Verdom> Asi se blíží doba, kdy bude problém na to něco sehnat. Už jen fakt, že to sleduje 57 lidí o něčem svědčí.

Naposledy editováno 09.09.2019 10:35:42

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

9.9.2019 v 10:40 | Nahoru | #79212
Jo kvalita dílů je problém, v pátek sem měl menší problémek s origo převodovkou 638

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

9.9.2019 v 10:54 | Nahoru | #79213
Nespadl Ti řetěz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 11:02 | Nahoru | #79214
PetrL3> aukro je neuvěřitelný,taky jsem čuměl,když jsem viděl,co lidi dá vaj za moje sysláty to není konec,ve fi nále bych si tipnul,že dostaneš tak trojku. já bych tam ještě napsal,že se jedná o originální díl,žádná novodobá nekvalitní replika

Naposledy editováno 09.09.2019 11:04:56

(reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 11:05 | Nahoru | #79215

MartinED250 píše: Nespadl Ti řetěz?



Nespadl, dal sem za jedna a vzal za to Ale je fakt, že ten motor má trochu koní navíc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 11:06 | Nahoru | #79216
nemako> Trojku ne, to je přehnaný, ale pokud jo, beru . Ale ten motor 354 je skoro na 13 tisících, ten možná na těch 15 fakt půjde. Ono z něj sice aukro spolkne tak litr na poplatcích, ale i tak, vyplatí se to prodávat tam.

Ten bezpapírovej pérák je zatím na 62000. !Milane! Pořád má ten tvůj cenu 50 ???

https://aukro.cz/jawa-250-perak-6953634997

Mslel sem, jak se prodej těch věcí povleče, ale JAWA jde prostě na dračku. Myslím, že tak do měsíce pojedu do německa pro novou mašinu.

Naposledy editováno 09.09.2019 11:08:45

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

9.9.2019 v 11:25 | Nahoru | #79217
Já musel vypláznout 7 tis za tuctovou nádrž na Čízu. A píšu záměrně, že jsem musel páč o ní měli zájem dalši 3 lidi. 3500 mě stál uloženkový boční stojan na Sportku. Jenže jsem ho předtím ani potom už neviděl. 5 tis jsem přihazoval za uloženkový sedlo na panelku a ještě šlo za vic. Takže se už nedivím u žádné ceny. Skládat takhle půlku motorky je šílenost, ale když člověku na pěkný původní motorce chybí 4 díly do kompletnosti, tak nějaká tisícovka navíc nehraje takovou roli.

Jawablázni

9.9.2019 v 13:17 | Nahoru | #79218
Ty ceny... Mám tu dva motory na jawu 250/593 vodník. Z toho jeden je nový.. Schválně kolik by asi dnes stál. V roce 2003 jsem za něj dával cca 9 000Kč.. Kubo to znám. Mně se minulý rok na upraveném Stadionu doslova roztrhal spojkový koš..

Naposledy editováno 09.09.2019 13:17:38

(reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 13:18 | Nahoru | #79219
Ondrero> Vidím že je čas probrat půdu a jít s tím na světlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 13:21 | Nahoru | #79220

kuba350 píše: Jo kvalita dílů je problém, v pátek sem měl menší problémek s origo převodovkou 638



asi to začalo ulomenejma bočníma spojkama na trojkovým kole, to je tradiční, hlavně když to někdo řadí z kopce z neutrálu se zdechlým motorem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 15:26 | Nahoru | #79221
PetrL3> Jak už jsem psal, chci s pérákem na Aukro a mám zhruba jasno. Když lidi blázní, tak proč to nevyužít. Začnu na 50 tisících. A kdyby nikdo nepřihodil a za 50 se prodal, nebudu nespokojen. Počkám do Vánoc, dám si dárek. Když si vezmu, že mě celý "slavný" pérák stál pár stovek a jak mi perfektně posloužil, už se mi sám dááávno zaplatil. Jedinou větší investicí byla celková oprava u Čmouda. Po skoro 40 letech vlastnictví...

Naposledy editováno 09.09.2019 15:28:51

(reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 15:36 | Nahoru | #79222
Ondrero> Měl jsem tady zbytky Jawy 555. Bez SPZ. Rozhodl jsem se ale - byv nakloněn pionýrům - dát 555 dohromady. A nestačil jsem se divit. Sedlo za 1800, kolo s rozetou bez pneu za 1000, pěkná řídítka taky tisíc atd. Jsem na finanční hodnotě , jíž jsem nepředpokládal. A to ještě nejezdím. Stavět Jawu , i malou , z dílů, je téměř finanční nesmysl.
A to ještě před 5 až 7 roky se tady pionýry prodávaly za 3 tisíce. Sice bez not, ale pojízdné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 15:47 | Nahoru | #79223

laďa-prášil píše: asi to začalo ulomenejma bočníma spojkama na trojkovým kole, to je tradiční, hlavně když to někdo řadí z kopce z neutrálu se zdechlým motorem



no, od posledního půlení, kdy se to vizuálně jevilo všechno ok to najelo asi 15 minut na brzdě a pak sem s tim ujel tam 1,5 km

(reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 16:03 | Nahoru | #79224
Verdom> Panečku tak to čubrním.Půjčil jsem si Stroma na cca 100km od švagra a toho přepákování jsem si vůbec nevšiml.Ta německá stránka je zajímavá a ten upravený nový Strom je parádní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 16:05 | Nahoru | #79225
Milan1963> Že by se blížilo již dříve zmiňované velké cestovní enduro?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 16:12 | Nahoru | #79226
kuba350> Tak pak pži rozborce nuzné zkontrolovat tyčku, na které jsou vidličky. Třeba na skle, když je prohlá, můýe to způsobit prúser v převodovce taky. PS Vidličky obvykle nejsou příčina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 16:39 | Nahoru | #79227
laďa-prášil> tyčka byla jak paragraf

(reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 16:46 | Nahoru | #79228
Béďa17> Máš dobrý postřeh. Blíží se, ale kvůli němu péráka nechci prodat. Za rok to ještě stejně nebude, To bude sezona plně v režii Jawy 660. Snad až v roce 2021....a stejně nejsem rozhodnut na 100 % - a z dnešního velkého výběru vybrat dobře - to je docela kumšt. Motorek mezi 1000 a 1200 kubíky v provedení cestovní enduro je hodně. A pokud bude nová, což nejspíš bude, kdoví co se bude vyrábět.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

9.9.2019 v 18:29 | Nahoru | #79229
TADY pár fotek z courání kolem Dunaje.

(reakce na) Jawablázni

9.9.2019 v 19:00 | Nahoru | #79230
PetrL3> u mě bylo největší překvapení zadní světlo lucas na californii za 4900,-. pán si pro něj přijel hodinu po skončení aukce a říkal,že má repliku a neprojde mu to technickou,že nemá E. ten lucas ho měl už v sedmdesátkách. vypláznul pět litrů a radoval se jako lachtan ten pérák půjde tak za 90. okolo 60 jsem prodával céčka čízy.

Naposledy editováno 09.09.2019 19:05:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist