globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

20.7.2019 v 12:51 | Nahoru | #78391
MartinED250> 110 koní v malém autu s dobrou převodovkou je fajn. A to někdo říká, že ten litr je ještě takovej trošku živější při stejném výkonu. Nicméně srovnání s dvoulitrovou octou 2 ukázalo, že se to dá srovnávat, ale přeci jen se to nevyrovná.

Ale když ho dostaneš, určitě stačí. Máme doma služební karoq 85kW a kupodivu to celkem taky jede (na to, jak to působí velký na tak malej motor). Vždycky záleží, co je pro člověka etalon.
Edit: tak karoq je 1.5 tsi 110kW

Švára jezdí domů služebním fungl novým bmv x5, to taky celkem jede

Naposledy editováno 20.07.2019 15:26:30

Jawablázni

20.7.2019 v 13:09 | Nahoru | #78392
Jasný, tak etalon by tu byl. Otec jezdí dvoulitrovou VRS.. Spíš jsem čuměl, co umí tak malej motor.. Kvalita taky nebude špatná.

Naposledy editováno 20.07.2019 13:09:52

(reakce na) Jawablázni

20.7.2019 v 13:55 | Nahoru | #78393
pech.> Formana. Zadní hrnce vyvařeny.,prahy zelene vlákno.

Jawablázni

20.7.2019 v 13:58 | Nahoru | #78394
RS má skoro 250 koní, to už je drahý auto a pokud je ojetý, bál bych se to koupit. Jsou prověřenější vozy, ale už starý. Z těch levnejch třeba padsat 2.8 (200 koní). To je takovej můj srovnávací motor rodinýho auta. U mýho (170 k) si říkám, že by se těch 30 navíc hodilo, ale 6/100 vs 11/100 už je rozdíl... švárovo starej kombik bmw 3 má kolem 230 k, což je příjemnej bonus, ale už to není nutný a za ty starosti okolo s tím motorem. By mi to asi nestálo. Neválí se na to všude mraky věcí jako na škodovky-volkswageny...

Mám rád silný auta s rozumnou spotřebou, na kterých když něco odejde, tak rozkliknu bazos a vybírám z mraky inzerátů za pár korun a podle vzdálenosti.

(reakce na) Jawablázni

20.7.2019 v 15:53 | Nahoru | #78395

PetrL3 píše: Sema> takže 85kW? To sem míval v passatu B4. Nesmrtelnej motor. Sice 8-9l/100, ale žádný zbytečný náklady na opravy.

Jo jo.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

20.7.2019 v 17:40 | Nahoru | #78396
Tak se výlet na Šluknovský výběžek povedl a především dík Sharpovi za provedení okolím Hřenska. Najel jsem 540 km. Projel jsem se trochu v Polsku a trochu v Německu a štafeta doputovala do Kutné Hory. Tak jestli si jí bude někdo chtít vyzvednout anebo plánuju do konce srpna výlet na Šumavu, tak bych jí vzal Vlasťákovi. Předání štafetyPohled na Děčínsko z Německa.

(reakce na) Jawablázni

20.7.2019 v 18:24 | Nahoru | #78397
Miraz250> Super

(reakce na) Jawablázni

20.7.2019 v 18:32 | Nahoru | #78398

Miraz250 píše: Tak se výlet na Šluknovský výběžek povedl a především dík Sharpovi za provedení okolím Hřenska. Najel jsem 540 km. Projel jsem se trochu v Polsku a trochu v Německu a štafeta doputovala do Kutné Hory. Tak jestli si jí bude někdo chtít vyzvednout anebo plánuju do konce srpna výlet na Šumavu, tak bych jí vzal Vlasťákovi. Předání štafetyPohled na Děčínsko z Německa.



Jj zadařilo se, ale příště na delší čas
Díky
A štafeta ať letí dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

20.7.2019 v 19:37 | Nahoru | #78399

PetrL3 píše: Taky ti do nedávná stačily motorky do 15 koní a dnes dojíždíš pětikilem.

Si představ, vrátit se teď ke každodennímu ježdění na slabé motorce.



Hele kdyby se to čím dál víc nevysíralo, tak bych si to na ty pošusty nechal a koupil něco jiného
s koněma ale protože se to vysíralo, tak jsem dva účely spojil v jedno... Výkon s každodenním dojížděním.
Ohledně výkonu jde o to, že auto o 75k dobře obstojí i v dálničním provozu a nemá problém
letět 150km/h v jednom kuse... 15k motorka má trocu problém už na běžných hlavních tazích kde se dneska
reálně jezdí +-110 a to je pro takový werk rychlost maximální a trvale spíše neudržitelná...
Takže auto o 75k mně nesere svým výkonem, jezdí totiž dostatečně rychle v každé situaci, motorka
o 15k to nedovede...

Já mám stejně pořád cuky koupit něco starého a silného místo dvou vzácných a slabých...

(reakce na) Jawablázni

20.7.2019 v 19:56 | Nahoru | #78400
Jirka: fakír pěknej... Kdyby byl krátkej, měl jsem stejnýho.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

20.7.2019 v 20:35 | Nahoru | #78401

pech. píše:

Já mám stejně pořád cuky koupit něco starého a silného místo dvou vzácných a slabých...



Já taky. Buď staré moto bmw nebo auto.přmýšlel sem nad tatrou 613, ale pak sem řekl tomu pánovi, co tu měnil tu hadici jaguáru, že sem před 20 lety chtěl koupit jaguára "ten s obdélníkovejma světlama", tak mi nabídl, že má jednoho navíc, kterýho koupil kvůli vzácnýmu provedení kol, který si dal na svýho a že mi ho nechá s normálníma kolama za 85 tisíc. Ale zařekl sem se, že nic na dokladech už nechci a čas je vzácnej. Už tak furt pod něčím ležím...

Jawablázni

20.7.2019 v 20:36 | Nahoru | #78402
Pech s podrezlýma vložkama jsem se nikdy nesetkal.. To ti tam muselo utíkat aby to podrezlo. Já jen za 15 let dělal 3 krát těsnění pod hlavou.. Vždy rozpadnuté a to jezdím kvalitní fridex.. Poslední jsem dal REINZ a je léta klid..TEMAC už mi do garáže nesmí.

Jawablázni

20.7.2019 v 21:41 | Nahoru | #78403
Martin: pošlu ti fotku, jak dopadlo těsnění """"REINZ"""" po půl roce ježdění možná to byl pajc, protože na obalu byl hologram, všechno ale na těsněním samotném nic... Temac po mnoha letech vypadal mnohem líp. Po půl roce bylo úplně na sračky. utahoval jsem dle výrobce. Když jsem auto koupil byl tam "černý temac" těsnění o kterém jsem se dočetl, že vydrží tak tejden až měsíc, tam jezdilo 10 let mně a neznámo jak dlouho předtím, ale asi moc ne.. To auto jsem koupil patnáctileté, byly na něm udělané rozvody a těsnění byl ten černý Temac, takže to bylo dělané, protože originální těsnění nemá to ouško s názvem, ale kopíruje tvar hlavy... Problémy s kvalitou dílů mne donutily vysrat se na každodenní dojíždění na Čz, měl jsem kdysi problémy s kvalitou dílů na š105 (jenom čína) narážel jsem na to u Favorita... Pumpa jen čínská, české věci jen základní... něco jsem měl nasyslené, ale všechno ne... Koupíš pumpu, jedinou dostupnou, pak zjistíš že silentblok je nahovno a vynadáváš jí kvůli silentu znova... ten naštěstí jde koupit originální... ale jen sám o sobě... A na tohle já nervy nemám... Takže jsem tam dal nejdražží těsnění co existuje (AJUSA), smontoval, vyzkoušel jestli to chodí a prodal. přesahy byly, těsnění nový, hlava OK a přebroušená a stejně to nebylo ono... Na pošusty kolem komína dobrý, ale na nějaký cestování ne... Fridex jsem po pár letech měnil, a furt se poslední dobou postupně špinil...

Petr: Tatru 613-2 jeden známý za Jaguára kus za kus vyměnil... Byl to XJ6 z 80 let, čtyři kulatá světla vpředu, malá světla na výšku vzadu, jeslti si to dobře pamatuju, čtyřlitr šestiválec, automat, kůže, nebylo to skoro vůbec shnilé....

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

20.7.2019 v 22:00 | Nahoru | #78404
Tak krom vojenskýho tecnickýho muzea, leteckýho muzea v Kbelích a spánku na čerstvém vzduchu jsem v pátek a v sobotu navštívil Bimbama, skvělý švestkový koláč ještě lepšího turka. Díky.



Naposledy editováno 20.07.2019 22:01:45

(reakce na) Jawablázni

20.7.2019 v 22:09 | Nahoru | #78405
kehaj>

(reakce na) Jawablázni

21.7.2019 v 09:05 | Nahoru | #78406
PetrL3> U tater je dost problem s korozí-víc než kde jinde. Jinak ale kus historie ve všem co dělali. Zrovna včera se na zlínsku jela veteran rallye kterou pořádá místní klub a kolem domu vedla trasa. K vidění byl i tatraplán. V Kopřivnici je fajn akce tisíc veteránů a člověk se dostane i na testovací poligon.

Naposledy editováno 21.07.2019 14:50:14

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.7.2019 v 19:11 | Nahoru | #78407
polYgon.......

(reakce na) Jawablázni

21.7.2019 v 20:17 | Nahoru | #78408
pech.> Tak to asi nebude mít s polem moc společneho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.7.2019 v 20:21 | Nahoru | #78409
kehaj> Tak nějak spal Belmondo v Policajt nebo roštˇák.

Naposledy editováno 21.07.2019 20:23:29

Jawablázni

21.7.2019 v 20:21 | Nahoru | #78410
To by byl polegon ne?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.7.2019 v 20:21 | Nahoru | #78411
je to polY jako vícenásobný, nebo multifunkční...

(reakce na) Jawablázni

21.7.2019 v 20:25 | Nahoru | #78412
pech.> No každopádně proč na takove věci stavět tratˇ když máme D1.

(reakce na) Jawablázni

21.7.2019 v 20:40 | Nahoru | #78413
Jirka4137> JJ takhle jsme spolu vždycky bivakovaly.

Jawablázni

21.7.2019 v 21:32 | Nahoru | #78414
Jirka: D1 byla svého času test tlumičů v praxi Nicméně poslední dobou už je ot jenom pár nejstarších úseků, většina úseků co jezdím - tj. od Humpolce k Brnu a dál - je poslední dobou nesrovnatelně lepší než třeba před 5 lety...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.7.2019 v 21:37 | Nahoru | #78415
Vrátil jsem se ze srazu VSJ v Klokočůvku na severní Moravě. Setkání bylo podařené, prostředí je hezké, leč má to ale...měli jsme pro sebe kemp, nicméně kolem bylo plno cizích lidí - turisté, cykloturisté, domácí. To potom nejde nechat motorku jen tak stát a jít pryč, jako to bývalo v Týně. Dál - slabší účast. Bylo asi 25 motorek. Pro dost lidí asi nevhodné místo. No a za třetí - zákaz stanování. To taky dost lidí odradí. Spal jsem s dvěma kolegy - a jeden chrápal - co potom dělat ? Stan je pro mně ideální.
Vyjížd'ka byla do musea Tatry v Kopřivnici. Je to hezké museum, kdo chtěl, mohl jít do Musea veteránů - taky v Kopřivnici. Organizačně setkání nemělo chybu, já se aspoň pořádně projel na Adeniu, poznal jsem jiné kraje, jsem spokojen. Chápu ale, žepro někoho je jet 300 km tam a 300 zpět na Jawě 250 ve dvou neschůdné.
Já jsem si projel okolí, líbil se mi hrad Vikštejn u Opavy, město Vítkov, Odry...
Potěšilo mně, že z asi 25 motorek bylo šest Jaw 660 a dvě 650. Přece jen pro čtyřtakty není problémem přejet republiku napříč.
Pár fotek, víc dám do Deníku mého Adenia.
v Kopřivnici před museem

Potkali jsme cestovatele na Stadionech z Liberecka - tomu říkám výkon

Z musea - Tatra 30

Jawablázni

21.7.2019 v 22:17 | Nahoru | #78416
Ahojky na uterý mám domluvený kafe s Kehajem,ale protože mám uterý tak nějak pro sebe,tak co se někde scuknout docela mne láká toto,mají otevřeno od 14hodin https://mapy.cz/zak...firm&id=13014969 jmenuje se to Kiosek u Houkala a na facekrámu jsou na to dobrý recenze.Tak se mužem sejít třeba v Manětíně u bezniky https://mapy.cz/zak...e=firm&id=457834 kolem 13:00 a pak zajet k Houkalovy.
Dejte vědět jestli někdo dorazíte a nebo jen doražte.asi počkáme nějakou tu čtvrthodinku než vyrazíme k Houkalovy.


Naposledy editováno 21.07.2019 22:18:14

(reakce na) Jawablázni

22.7.2019 v 05:40 | Nahoru | #78417
Milan1963> Kopřivnice je hezké muzeum. Že do Klokočůvku dorazí třetina spíš míň se dalo čekat. Mě kilometry nevadí, ale spát s nějakejma třema borcema, to si nechám ujít a kdo to zažil naposledy na pionýráku asi taky. Uvidíme za rok, zda kucí nevymyslí něco lepčejšího. Já si alespoň zajel do Albrechtic, kde výrobce hraček Detoa pořádala akci, veteránem za krtečkem. Ty stodvácový kabria vypadaly dost dobře. Jinak klasika, spíše plechovková.
https://verdom.rajce...em_za_krteckem_2019/

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.7.2019 v 08:54 | Nahoru | #78418
TADY jsem taky přidal pár fotek z víkendu. Prošel jsem dvě muzea a bylo na co koukat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.7.2019 v 08:59 | Nahoru | #78419
kehaj> Tohle bych moc chtěl. Ale nevjel bych tím do vrat

(reakce na) Jawablázni

22.7.2019 v 09:15 | Nahoru | #78420
PetrL3> Tohle si umí vrata rozšířit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist