globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.12.2018 v 13:41 | Nahoru | #73951

milan1963 píše: Čmoud> K těm pionýrům : mám velký a hezký zážitek , když jsi mně vloni Ty na pionýru a já na pérákovi za Tebou vodil po západě Prahy - cestičkami, které bych jinak nikdy ani nenašel, mostkem přes Berounku, mezi kameny, mezi kopci Českého krasu atd. To je i tím, že jsi jel na pionýru, protože na velké motorce by se tudy jet snad ani nedalo. Nejde o to, že jsme jeli čtyřicítkou, že jsi musel čistit karburátor, protože i to k tomu patří, ale o zážitek. A ten mám - jak píšu - hezký.
I proto taky rád jezdím na pionýrech...ne po dálnici, ale po našich okreskách a jezedáckých cestách.



Milane tomu co jsi zažil se říká Čmoudostezky Rancher k tomu ještě dodává endurovložky páč s choperem se čmoudostezky jezdí dost blbě,já zas s Čmoudem jednou kdesi v lese v okolí Křivoklátu jezdil brodem tam a zpět snad pětkrát a to byl vedle můstek i lesu pán na nás od Hájovny koukal jak na dva pomatený. Ale vovovo tom to toto jeeeeee.

Jawablázni

22.12.2018 v 14:55 | Nahoru | #73952
Taky se už snažím dělat to, co mě baví a nebo alespoň nesere.
Co bylo doma jen, abych to měl, se přesunulo k ségře do hangáru a od ní nakonec pryč. Starat se o armádu techničáků a povinných ručení mě nebavilo a mít to a nejezdit s tím, tak to to mít nemusím. A syslit to, aby se o to pak mladý poprali, je taky blbost. I tak toho zbylo až až. Ale už jen motorky. Auta jsou pryč a jsem celkem rád. Maximálně za nějaký čas pořídím něco s hardtop sundávací střechou. Ne nový, ale nic starší 15. let.

Jawablázni

22.12.2018 v 14:58 | Nahoru | #73953
Jo, ježdění brodem, srandy kopec co jízdou přes mostek člověk nezažije - u Plaňan byl jeden takovej brod když byla větší voda a nevešla se do rour, tak to teklo vrchem a vzniknul brod. Druhej přímo skutečnej brod byl u Chroustova - tak jsem se taky s padesátkama i 477 něco nablbnul dokonce i jawetty tam jezdily rády Možná má Fichtlrajrd někde fotky. Možná jsou tady někde hluboko v propadlišti pokecu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.12.2018 v 15:03 | Nahoru | #73954
pech.> Protože mně to zajímá a vím, doufám správně, upřesnění : Škoda 706 R (T) výkon 160 koní. Nákladní auto řečené trambus - maximální rychlost 75 km /h., autobus RTO tuším 85 km / h. Dostačující...

(reakce na) Jawablázni

22.12.2018 v 15:16 | Nahoru | #73955

milan1963 píše: pech.> Protože mně to zajímá a vím, doufám správně, upřesnění : Škoda 706 R (T) výkon 160 koní. Nákladní auto řečené trambus - maximální rychlost 75 km /h., autobus RTO tuším 85 km / h. Dostačující...



Zcela nedostačující... protože maximální rychlost ten trambus dosáhne prázdnej, plnej tak o 10 míň, v kopci bude rád za polovinu... S tím se dneska prostě seriózně jezdit nedá.... u RTO, který se sice na pohled krásný, ale technicky dost zastaralý byla jeho zastaralost už v letech ktivní služby brutálně znát v obě, kdy vyšla ŠL/D/11, která byla výrazně pohodlnější, stabilnější a mazala to 100-110 jako by se nechumelilo.... S tím by se dalo i dneska žít, kdyby to tak nesmrdělo....

Jawablázni

22.12.2018 v 16:14 | Nahoru | #73956
No, trochu modernizovaný "erťáky" značky Jelcz vyráběný v pšonsku bez problémů těch sto stodvacet mazaly taky. Jsem se se zájezďákem "erťákem" něco na podniku nakroutil kilometrů a drandil jsem s ním výjimečně i do kapitalistické ciziny když si papaláši z OKD vyřídili družbu s nějakými španěly

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.12.2018 v 17:41 | Nahoru | #73957
5let jsem drandil okres v tomto stroji,vyhrabali jsme ho z kopřiv,přez zimu zgenerálkovali,byl světle zelenej a používal jsem ho na převoz cementu z nádraží a pro rozvoz stav. mat. po okolních stavebninách,okruh tak 30km od Domažlic,po rovince to dokázalo držet krok,jen kopce se mušelo i za dva,ale to už je přes dvacet let zpět,normálně jsem měl Liaz 110 a Tatru 815(tu jsem měl krátce,on ten 12ti válec nebyl moc hospodárnej),ale s tímto strojem to byl vždy super den,zaráčnovat brzdu čapnout klín a běžet zaklínit kolo,brzda sice fungovala,ale zas tolik jsem jí nevěřil,přece jenom byl za tahačem klasickej návěs co tahala Líza a přeložený to bylo vždy.

(reakce na) Jawablázni

22.12.2018 v 18:24 | Nahoru | #73958
Vlasťák1973> Jo jo,také mi jako mlaďasovi jednou odskočila ručka na matesovi.Naštěstí jsem ho cca po dvaceti metrech dohnal.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.12.2018 v 19:01 | Nahoru | #73959
Na Z3011 je ručka taky pěkně dementní... zatáhnout a přetočit.. Občas to udělá lup a už to jede.... Když chci aby to nikam neujelo, tak zakvaltovat a chcípnout je jediná jistota pokud je to solo traktor, nebo zaručkovat valník klikou, pokud je v soupravě s ním... jde to i vzduchem, že se odpustí kohoutem přívod z traktoru a valník zabrzdí, ale kdyby byla někde netěsnost, tak by se po chvíli zase odbrzdil..

(reakce na) Jawablázni

22.12.2018 v 19:52 | Nahoru | #73960
Vlasťák Milan > tak jsem rád, že se vám to líbilo.Dneska už na tom Křivoklátsku jsou dost závory, takže tu trasu co jsme jeli z Karlova už dost těžko, ale to neva najdeme si jiný brůdek

(reakce na) Jawablázni

22.12.2018 v 20:29 | Nahoru | #73961
pech.> ručka na 3011 mi nejde cca 30 let a teď se odporoučely brzdy definitivně, do lesa už nejezdím a na oračku je nepotřebuju

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.12.2018 v 23:32 | Nahoru | #73962
tak tady v kopcích je ručka zapotřebí a na STK jí taky vyžadují...

Jawablázni

23.12.2018 v 01:44 | Nahoru | #73963
Zdravím, tak poptávka po Pavu z Letňan již není aktuální.

Leda by ještě někdo chtěl tažné pro 16 kola vyšmelit za tažné pro 19.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.12.2018 v 08:05 | Nahoru | #73964
Někdo tu řešil motorku do obýváku. Malá inspirace od Stéphana Peterhansela.

(Zdroj na FB)

(reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 08:08 | Nahoru | #73965
Sema> To je paráda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 10:27 | Nahoru | #73966
Sema> Pěkný, Já jsem navrhoval udělat v obýváku motomuzeum a neprošlo to.
S RTO jsme jeli v r.88 za odměnu na Zemplínskou Šíravu- No za odměnu........Když si představíte tu dálku tehdejší cesty a obyč. pouličku ertˇák. Ale byli jsme děcka a tak se lecos překouslo. Zážitky nezapomenutelné.
Šoférovi bych dal asponˇ čestné uznání.

Naposledy editováno 23.12.2018 10:29:21

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.12.2018 v 10:58 | Nahoru | #73967
Pech - Dneska mají
mladí místo toho tablety, matlafóny a playstation................ 50% generace. Půlka jich cestou ze školy čumí do mobilu a na tablet místo toho kudy lezou. Za pár let bude muset mít každy puboš vodícího psa aby za něj dával pozor.

Jawablázni

23.12.2018 v 11:34 | Nahoru | #73968
U nás v Sokolově má ČSAD pěkného ERŤáka a v létě s ním pořádají retrojízdy do Prahy na nákupy a zpět. Mají vždy předem vyprodáno. Lidem se to líbí.

(reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 12:07 | Nahoru | #73969
Jirka4137> no a od koho myslíš, že to odkoukali

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 13:50 | Nahoru | #73970
Jirka4137> Řidičák na autobus nemám, ale s RTO jezdím čas od času velice rád. V rámci srazů histor. vozidel mívám tu možnost relativně často. Vždycky ale jen pár set metrů až několik málo kilometrů. Letos jsem seděl za volantem Pragy RN z roku 1949, autobusu, a to bylo něco ! Zážitek jako hrom.
Jinak - asi každý má jiné zážitky. Já například nedám dopustit na Škodu 1203. V roce 1984 jsem chvíli žil na Šumavě, u Vacova a s 1203 dvoumístná skříň jsem jezdil denně trasu Strakonice Vacov Javorník. Vzadu 5 až 6 metráků cementu,fošny, železo. Na Javorník, což je kopec s rozhlednou se jelo jedničkou dvacet, ale moc se mi to líbilo. A 1203 doj ela vždy a spolehlivě. Osvědčený motor původem z Populara, i když 1221 ccm byl znát. Klidně bych si to zopakoval po 35 letech znovu...

(reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 14:23 | Nahoru | #73971
milan1963> Njn. a cestou se dalo báječně kochat
Někdy v létě se stav uděláme výlet přes půl Moravy v Craftrovi. Od pondělí do čtvrtka. Jenom trošku rychlejc.
Věřím že i ertˇákem se dalo jet pohodlně ale tento byl v úpravě pro město s obyč. sedačkama a dost opotřebovaný. No byl problém sehnat vůbec někoho kdo by nás vezl. Následná řada autobusů v zájezdové úpravě už byla jinde. Kamarád s kterým jezdím po akcích má tedˇ autobus jako živnost docela mě překvapil že dnes je poviná už i klimoška.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.12.2018 v 15:32 | Nahoru | #73972
Dneska to šlo, motorka dostala cca 45km k Ježíšku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 16:12 | Nahoru | #73973

milan1963 píše: Jirka4137> Řidičák na autobus nemám, ale s RTO jezdím čas od času velice rád. V rámci srazů histor. vozidel mívám tu možnost relativně často. Vždycky ale jen pár set metrů až několik málo kilometrů. Letos jsem seděl za volantem Pragy RN z roku 1949, autobusu, a to bylo něco ! Zážitek jako hrom.
Jinak - asi každý má jiné zážitky. Já například nedám dopustit na Škodu 1203. V roce 1984 jsem chvíli žil na Šumavě, u Vacova a s 1203 dvoumístná skříň jsem jezdil denně trasu Strakonice Vacov Javorník. Vzadu 5 až 6 metráků cementu,fošny, železo. Na Javorník, což je kopec s rozhlednou se jelo jedničkou dvacet, ale moc se mi to líbilo. A 1203 doj ela vždy a spolehlivě. Osvědčený motor původem z Populara, i když 1221 ccm byl znát. Klidně bych si to zopakoval po 35 letech znovu...



Jako 1203 je designově docela hezké auto, ale jinak je to strašný krám.. Líné jak veš, protože ten motor sám o sobě sice nebyl špatný, ale byl namontován do auta kam nepatřil.. dodávka na tunu má mít motor zhruba dvojnásobný... Jízdní stabilitu to mělo asi jako kajak v peřejích a ani to moc neuvezlo...
Barkas byl jízdními vlastnotmi podstatně lepší, motor o hovno lepší proti trosce... nejlší dodávkou z tý doby byl Žuk, měl regulérní rám a bytelný podvozek, takže uvezl krom jedné tuny v techničáku běžně dvě, měl dvoulitrový motor a slušně jel, taky velmi dobře brzdil.

Kdyby mi někdo řekl že jako trest budu jezdit celý rok denně ze Strakonic na Javorník s plně naloženou troskou, tak to raši skočím ze Źdákováku... troska je zcela nejhorší české auto všech dob... Horší auta už se najdou jen v zahraničí (Oltcit a Záporožec/Tavria ).....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 16:16 | Nahoru | #73974

pech. píše: tak tady v kopcích je ručka zapotřebí a na STK jí taky vyžadují...



u nás jsou taky kotáry , stk neřeším, snad v důchodu udělám další renovaci na vrz . Naši požárníci ted otestovali PV3S, nevím co je to za typ se dvěma kabinama a cisternou.

(reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 16:22 | Nahoru | #73975
kehaj> Jardo ty jsi pilot roku

Jawablázni

23.12.2018 v 16:25 | Nahoru | #73976
Cmiral, To nevim... Vojenský hasičáky byly většinou na podvozku Tatra...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 16:34 | Nahoru | #73977
cmiral> Praga V3S CAS 16

(reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 16:52 | Nahoru | #73978

Sema píše: cmiral> Praga V3S CAS 16


jedna kabina vepředu, druhá vzadu bez čumáku, původně ve vojenském provedení sloužila někde na letišti. Dali ji do pěknýho stavu ze šrotu, teď někdo od nich prý shání RTO

Naposledy editováno 23.12.2018 16:52:43

Jawablázni

23.12.2018 v 16:54 | Nahoru | #73979
Tak já dnes také vyrazil.Objel jsem na motocyklu hřbitovi,což dalo cca 90km,dvě kafe na návštěvách a prima svezení.Fotku nemám,poněvadž telefon zůstal při oblékání v dílně.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.12.2018 v 19:56 | Nahoru | #73980
pech.> S tím kajakem jsi mě dostal. K tomu Olcitu: Všichni škodovkáři brečeli jak je to hrozné auto. No ve srovnání se stopětkou se musím smát. Koupil jsem ho v r.96 na ježdění do práce za jednu výplatu.29tisíc. Cesta do Erfurtu (Arnstatu) kde jsem makal okolo 700 kiláků. V autě se sedělo perfektně. Pohodlné sedáky komfortní odpružení. Víko zadních dveří se dalo otevřít tak že se člověk nehrbil když šel do kufru. Na rozdíl od Fáčka normální rejd. Vzducháč boxer v zimě jsem nemusel lít do chladiče nemrzku. Klika s kterou jsem kromě kol protočil v mrazech motor a pak hned chytil. Vysoký podvozek který projel víc něž škodovka. Schránky všude v autě odkládací prostor. Škodovka se mohla jít v nižší výbavě zahrabat. Čezetu jsem do něj naložil po sklopení zad. sedaček celou a dojel s ní ve vysokém sněhu až k chalupě. Nevím ale zkus to vše s maxíkem 105-120l který stál víc než Olcit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist