globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

3.12.2018 v 11:34 | Nahoru | #73351
Jako vojenská technika měla trochu jiná pravidla jak civilní. Dělaly se u nás do MiGů konektory na kabelové svazky a jak materiál, tak provedení bylo high tech na svoji dobu. Vše testováno, popsáno, zajištěno a zabaleno tak, že to hlava až nebrala. O všem záznam a ten i s dokumentací byl přístupný jen pověřeným a jinak byl v trezoru. Dodnes mám v šupleti razítko "TAJNÉ"

Jawablázni

3.12.2018 v 11:59 | Nahoru | #73352
Jasně, úplně jiný přístup. Je to radost pohledět. Říkal mi kamarád (dělá na vyšším postu v AEV Kroměříž), že i dnes mají povoleno větší procento olova v pájecím cínu jen do výrobků pro Armádu a zdravotnictví. ostatní díky EU mají smůlu.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.12.2018 v 12:12 | Nahoru | #73353
Jinak trochu zpátky k motorkám. Nedávno jsem měl debatu ohledně čištění a mazání "X" a "O" kroužkových řetězů.
Na netu o tom jak čistit řetězy toho je spousta. A to jak rozumnýho, tak mimo mísu .
Nádherně to Jawa vymyslela s tím mazáním spojkovou tyčkou a řetězem v deklu.
Jak čistíte a mažete vy, co máte motku s těsněným řetězem venku?
Já u bahňáků díky zakydanosti opustil myšlenku se scottoilerem a nejdřív bláto vapkou, pak mám takový hegeš na těsněný řetězy do čističky od kettenmaxu,
kterým to projedu a pak nějaký sprej, myslím od motulu. Za pár minut hotovo, žádný sra... když není kardan.
U silnice to moc nepřeháním, jak říká kamarád, u silničních motyk vydrží s jeho nájezdem nemazaný řetěz dva roky a mazaný cca 720 dní.
Ale zarazilo mě to odpírání petroleje, sice to s tím nečistím, ale petrák snad nemůže kroužku nic udělat?
Teda pokud to v tom někdo nekoupe, aby nevypláchnul to mazivo, co tam výrobce dal,
ale i to pustí leda mrtvým kroužkem a je to pak tak jako tak konec.

Jawablázni

3.12.2018 v 12:33 | Nahoru | #73354
Vůbec nebrat vážně rady Pepy Sršně, pokud jde o techniku. Prostě tomu hovno rozumí, což už sem se několikrát přesvědčil. Jen hraje do noty prodejcům těch výrobků.

Já už upustil od čištění úplně. jen mažu jakýmkoliv olejem. Když se nepoužívají ty lepicí spreje, tak není důvod čistit.

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 13:14 | Nahoru | #73355
Verdom> na ED250 to dělám jako ty. Celá motorka Vapkou, potom to vždy po silnici projedu aby se z řetězu vycákala voda a po příjezdu prostříkám mazadlem na Ofroad řetězy. Po zaschnutí otřu hadrem a hotovo. Ono to mazivo vytlačí a vytěsní vodu.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.12.2018 v 13:31 | Nahoru | #73356
K mazání řetězů lze používat leccos, ale fungují převodové oleje.
Proti sprejům na řetěz je opotřebení podstatně nižší, zhruba třetinové.
Je to k neuvěření, ale je to tak.
Řetěz sem nikdy nečistil, ani těsněný, ani obyčejný, při závodním nasazení už vůbec ne (na tohle je Jawa skutečně zlatý stroj).
Jo, životnost - kol i řetězu na Travelce skoro 50 tisíc, těsněný řetěz + kolečko na 6D dva - tři dny dny...to je tak 600-800 km...
Spreje sů jen úlitba ekologům a spolu s kosmetikou k ošetřování řetězu sakra dobrý obchod .

Jawablázni

3.12.2018 v 14:13 | Nahoru | #73357
Řetězy mažu převoďákem. Ono vlastně to automatický mazání spojkovou tyčkou maže taky převoďákem, takže já vlastně jen používám výrobcem použité

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.12.2018 v 14:17 | Nahoru | #73358
Dřív se na mazání řetězů prodávaly takové kostky, které se teplem roztavily a v tom se řetěz vykoupal.A to používám dodnes.V létě co jsme byli s Oldou v HR, tak jsem na Panelce řetěz ani jednou neutahoval měl stále správný průvěs a dělali jsme pěkné výjezdy třeba Sölkpass a Pavličovo sedlo.Ovšem nejbrutálnější výjezd byl přejezd z A do Slo pod Villachem 18% a stále rovně žádné šněrování.Jo a táhnul jsem Pávika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 14:42 | Nahoru | #73359
Čmoud> Wurzenpass?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 15:22 | Nahoru | #73360
Zdenalbenal> Někde jsem zahlédl tvůj příspěvek skrz mazání kapající mazničkou.Psal jsi tam,že už jsi to měl vymyšlené jestli se nepletu.Chci si přes zimu něco udělat na velkou motorku.Nepodělíš se s vývojem?Původně jsem jen myslel na nádobku brzdovky z auta a kohoutek,ale ta kapající maznice k tomu by byla možná jednoduché a účinné vylepšení.

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 15:59 | Nahoru | #73361
Čmoud> Parafín koupíš i dnes. Já ho léta používám u strojů, kde není těsněný řetěz. Výborná věc. Na půllitru jsem řetěz vyvařil na jaře a za celých 3500Km co jsem letos najel jsem nemusel řetěz přimazat ničím jiným.

https://www.motofand...ZEAQYASABEgKZWfD_BwE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 16:44 | Nahoru | #73362

Sema> ano už konečně vím jak se to tam jmenuje

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 17:05 | Nahoru | #73363

kuba350 píše: Pekný nosiče dělal tenhle týpek , ale ten už to asi zabalil, web nefunguje. Když by se mi chtělo, tak bych ti dokázal určitě pomoci, ale znáš to ...

To je přesně ta stránka. No škoda. Budu muset somrovat u tebe

Jawablázni

3.12.2018 v 17:05 | Nahoru | #73364
Pionýrův ani pérákův řetěz jsem nemazal nikdy, mazaly se provozem samy. Až s koupí Jawy 650 v roce 2008 jsem začal její řetěz mazat. A mažu stále. Motulem ve spreji. Je to lepivé, je to dražší ( kolem 400 korun za jeden spray ) a mám to tak na půl sezony. Dosud jsem si myslel, že mazání tímto způsobem je tím nejlepším, co můžu pro řetěz udělat.
Ten převodový olej mně překvapil. Mám PP 7 do Populara, PP 80 do Š 120 i PP 90 , tak to zkusím ...není co zkazit. Zdenále, díky za tip.

Jawablázni

3.12.2018 v 17:26 | Nahoru | #73365
Taky mažu řetěz převodovým olejem,jelikož se tyčka u poloautomatu nedá pořádně utěsnit,tak ho mažu průběžne po celou sezonu. ,ale když ho náhodou mažu ještě mimo(na začátku sezony a pod.),tak používám převoďák co zbude po výměně ve flašce,ono se doma v garáži pokaždé něco najde.

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 17:32 | Nahoru | #73366

Čmoud píše: Dřív se na mazání řetězů prodávaly takové kostky, které se teplem roztavily a v tom se řetěz vykoupal.A to používám dodnes.V létě co jsme byli s Oldou v HR, tak jsem na Panelce řetěz ani jednou neutahoval měl stále správný průvěs a dělali jsme pěkné výjezdy třeba Sölkpass a Pavličovo sedlo.Ovšem nejbrutálnější výjezd byl přejezd z A do Slo pod Villachem 18% a stále rovně žádné šněrování.Jo a táhnul jsem Pávika

Tak přesně tuhle cestu plánuju na příští rok. Přes Vilach na Bovec, mrknout se na Mangart a projet celý Triglavský n. park.

Naposledy editováno 03.12.2018 17:33:09

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.12.2018 v 17:37 | Nahoru | #73367
Tak já psal hlavně o tzv. těsněných řetězech. Na klasických na Jawách staršího data a u krytovaných, kde to netrpí bordelem je situace jiná. Tam to dělám jak Martin u nového a pak domazává převoďák. Ale u krytovaného převoďák pokud je ve scottoileru, je to v pořádku a pokud ho tam někdo vpravuje olejničkou, tak to dělá špatně? Jako beru, že se na to může lepit abrazivní bordel, ale to na lepivý sprej za čtyřkilo taky. Proto jsem to nakousnul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 17:44 | Nahoru | #73368

Béďa17> kup scottoiler a máš to.Mám to na hondě a podtlakem to můžu regulovat.Když uděláš samospád tak ti to poteče furt stejně.

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 17:45 | Nahoru | #73369

Čmoud píše:
Sema> ano už konečně vím jak se to tam jmenuje

Tam je dobrej prďák

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 19:07 | Nahoru | #73370
Čmoud> Nechce se mi za to dávat takové peníze.Myslím si,že bych to nechal vždy jen chvilku.

Převodový olej na mazání jsem měl doporučený i od výrobce řetězsady.

Naposledy editováno 03.12.2018 19:08:37

Jawablázni

3.12.2018 v 19:55 | Nahoru | #73371
Milan: to přeháníš. Já mažu taky sprejem, protože spojková tyčka se koná akorát na smolíku, Ale ten sprej stačí použít při běžném silničním provozu tak jednou za 1000km. A to jezdím za každého počasí od sněhu do sněhu. U těch co jezdí v bahně je to jinak, ale na silnici to stačí takhle a řetěz mi vydrží 20000km do prvního dopnutí. Tzn. ten sprej, kterej má asi půl litru mám druhej v životě, první byl už ani nevim co - snad Sunoco? ten aktuální je Agip, protože jsem ho koupil u italofila Čadka, el to je jedno, je to prostě jen mazivo rozpuštěné v silně vzlínavé a těkavé látce, která to dopraví na místa kam to patří a následně rychle vyprchá aby o bylo suché.

Převoďák skutečně maže velmi dobře řetěz, ale je z toho rajčůr jak prase a ty spreje to nemažou o tolik hůř, aby to stálo za to že je všechno zajebané od oleje..

Super je celokryt řetězu, to je kardan pro chudé a skvělá věc... Nejvějtším nepřítelem řetězu na motorce totiž není to že bude náhodou málo namazanej ( u těsněnejch O, X, D kroužkovejch tuplem) ale bordel... A celokryt to řeší, bordel se k řetězu za normálního provozu nedostane, mazivo se ničím neomyje a u českých werků je i neustále domazáván ovládáním spojky... Na Smolíku jsem měnil za kvantum let (asi 15) jenom jednou, a to vloni, kdy jsem podivnými zvuky zjistil, že prasklo pár vnějších kroužků.
Ten řetěz cojsem vyndal byl sice poškozenej selháním materiálu i vytaženej celkem za ta léta a kilometry, ale byl naprosto čistej a dokonale namazanej. Netusím kolik let se tam točil, než jsem si ten wergl koupil....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 20:07 | Nahoru | #73372
Béďa17> taky to jde, kamarád to má taky samodomo a je spokojený

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 20:07 | Nahoru | #73373
Béďa17> Kamarád má něco jednoduchýho- nádobku s olejem, u toho kohoutek (benzínový z Jawy) a hadičkou k řetězu. Asi to funguje.

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 20:08 | Nahoru | #73374
Čmoud> Předpokládám, že je řeč o stejném kamarádovi a jeho W-oileru

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.12.2018 v 20:10 | Nahoru | #73375
Btw. Pokud budete někdo kupovat originální skotík, tak doporučuju obyčejnej. Ten spolehlivě vydrží. Kamarádovi na tom elektronickém odešel ovládací panel, bez kterého to nefunguje a jeho konstrukce není zrovna ideální.

Naposledy editováno 03.12.2018 20:11:34

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 20:27 | Nahoru | #73376
Sema> přesně ten Jinak já mám ten podtlakový a paráda

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.12.2018 v 20:36 | Nahoru | #73377
Najdu kohout s olivkou na hadičku z obou stran,hadičku a budu zkoušet.

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 20:48 | Nahoru | #73378

Béďa17 píše: Najdu kohout s olivkou na hadičku z obou stran,hadičku a budu zkoušet.

Zadej do Googlu scottoiler diy a budeš mít dostatek inspirace.

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 20:57 | Nahoru | #73379
Béďa17> Koukni jak to ma Pavel Pondelik. Ale i motorka je u nerizenyho scottu celkem pokydana. Ale u nej to je celkem sumak.

(reakce na) Jawablázni

3.12.2018 v 21:05 | Nahoru | #73380
Verdom> Na čezetě jsem vyměnil řetěz spíš preventivně po tom co jsem ji koupil. Že byl mazaný sakra dobře a tedˇ dobře nemusím asi nikoho přesvědčovat.
Kamoš který mě před týdnem dodělával elektriku na stavbě má 487.3 a neteče mu z ní vůbec olej. Oravdu to není sci-fi a olej v převodovce skutečně má.
Je to minimálně námět na reportáž pro ČT do pořadu o neuvěřitelných záhadách ale asi by tomu stejně nikdo nevěřil.
Tedˇ k té vojenské technice. V Moravanu Otrokovice se kromě pásů do letadel a osobáků vyráběly ještě sedačky do stíhaček. Ještě bych někde doma snad našel štítky vystřelení sedadla. Jeden jsem měl svého času nalepený v Rapidovi. O eletrocentrále možná začnu uvažovat. Topenáři mě totiž k podlahovému topení zapojili litinový Viadrus. Jestli někdy vypadne elektrika jsme v loji.
Mažu sprejem. Než mít zasr. celou motku i s oblečením raději občas vyměním řetěz. Zatím ale třeba na Japoncích jsem měnil řetěz asi dvakrát. Životnost je tam velice dlouhá.

Naposledy editováno 03.12.2018 21:08:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist