globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 10:19 | Nahoru | #71491
Čmoud> Dík. Právě jsem to objednal na mototechnikovi. Spolu s Jawáckýma Žolíkama. Příští jaro snad už bude dostavěno a kapacita ubytka vzroste tak kdyby si někdo z Jawabláznů chtěl přijet zahrát ......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 11:52 | Nahoru | #71492
nemako> K té rychlosti - je to tvůj názor, neberu ti ho, ale já jezdím 37 let, pořád stejně, tedy 60 až 80 , Popularem 40 až 50, a necítím, že bych MUSEL jet 100...Astra by asi 100 jela, ale od jara stojí někde v koutě stodoly pod prachem, Adenium taky 100 umí, ale já nechci, jezdím s ním taky 60 až 80, ostatní to prostě neumí ( 120, pionýr, ... )
No - a našich silnicích jet 100 , to je snad o život, jedině dálnice , možná silnice 1. třídy a to ne všechny.
Nechci otevírat diskusi, ta už tady byla, jen píšu svůj názor a svoji praxi.

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 12:03 | Nahoru | #71493

milan1963 píše: ...
No - a našich silnicích jet 100 , to je snad o život, jedině dálnice , možná silnice 1. třídy a to ne všechny.



Je jasný, že tohle nevyřešíme, nepřesvědčíme tě. Ale s tímto nemůžu souhlasit.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.9.2018 v 12:18 | Nahoru | #71494
No, já zase jakožto venkovan dávám Milanovi za pravdu, protože to co se na venkově v Zastrkově či Zapadlé Lhotě mnohdy mezi dědinama tváří jako silnice je spíš tankodrom. Silnice první třídy je sice pěkná, sem tam s výmolama a výtlukama, jet se po ní těch 90 dá, ale jakmile odbočím na silnici horší třídy abych se dokodrcal domů anebo nejedu přímo z Nymburka na Boleslav, tak si připadám jak v Rusku jak je to rozbitý a to už rusáci jsou dost roků z okolí pryč. Kolikrát si říkám že si snad koupím gazika, protože normální auto na tom dostává fest zabrat.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.9.2018 v 12:21 | Nahoru | #71495
Na 660 se třeba 50 jet snad ani nedá. Při sériovém zpřevodování v provedení Adenium je padesátka na jeden kvalt málo a druhý moc. Takže všude jezdím 60 a meziměsto 90 - to je zase ideálí pásmo v podstatě s nejmenšími vibracemi jednoválce - cca 3800ot. Maximálku sem s tím nikdy nejel Mates se kdysi chválil, že s mojíma úpravama z toho vytáhne 180. Já si naopak myslím, že jet s tím 180 pár kilometrů v kuse, tak dojedu jenom se zadkem na motoru, protože mne púostupně opustí všechny šroubky, posléze plasty a nakonec i sváry :)

Naposledy editováno 14.09.2018 12:23:11

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.9.2018 v 12:23 | Nahoru | #71496
nejbezpečnější je jet stejnou rychlostí, jako hlavní dopravní proud tzn. jako většina ostatních účastníků... a to už je dneska tam, kde to jde, opravdu to +- kilo...

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 12:27 | Nahoru | #71497
Bimbam> měl jsem samozřejmě na mysli normální silnici,kde je provoz a nedá se skoro předjíždět. tam bych jelito,který jede 70,protože má šrot,nebo jen tak,protože se mu líbí překážet srazil do škarpy,protože je ne bezpečnej pro všechny okolo. veterán je samozřejmě ok,ale 120 normálně stíhá v provozu,pokud jí řídí bílej evropan

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 12:29 | Nahoru | #71498
hrnous> to je druhej extrém,letět jako debil. podobně nebezpečnej

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 12:32 | Nahoru | #71499

Wenca24 píše: nejbezpečnější je jet stejnou rychlostí, jako hlavní dopravní proud tzn. jako většina ostatních účastníků... a to už je dneska tam, kde to jde, opravdu to +- kilo...

přesně tak. jet například po hradecký 80 je koleda o smrťák

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 12:52 | Nahoru | #71500

Wenca24 píše: nejbezpečnější je jet stejnou rychlostí, jako hlavní dopravní proud tzn. jako většina ostatních účastníků... a to už je dneska tam, kde to jde, opravdu to +- kilo...



+ Nemako

Svatá pravda.... prostě nevyčnívat z davu, protože když začne někdo bezdůvodně zdržovat, všechny kolem nasere a místo plynulé jízdy se začne vymejšlet jak se ho za každou cenu zbavit a pokud to bude trvat dlouho, tak se o to budou pokoušet i na místech kde by to za normálních okolností neudělali...

Jsou situace kdy to jinak nejde...například traktor, kolona kombajnů, to jsou věci které jinak jet nemůžou, ale jet za normální viditelnosti, dobrých povětrnostních podmínek a s werkem jež nemá omezení že by nemohl jet normálně je čistá, hluboká a těžká neohleduplnost k ostatním účastníkům provozu, jednoznačné sobectví, kdy pro svoji obsesi bezdůvodně omezím všechny kolem, jen proto že je viník zdržování líný hnout prdelí.....

někde na polňačkách a spojovačkách mezi vesma, které jsou na jedne pruh a potká li se tam osobák s osobákem musí se uhýbat až na krajnici, tam ty Milanovy rychlosti dávají smysl.. ale na normální okresce se standardní šíří, dobrou přehledností a dobrým stavebně technickým stavem není sebemenší důvod jet rychlostí mopedu a je to trestuhodné a hrubé porušení pravidel bezpečnosti a plynulosti silničního provozu ve smyslu bezdůvodně pomalé jízdy.

Naposledy editováno 14.09.2018 12:53:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 13:25 | Nahoru | #71501
Bimbam> Je fakt že velká část dvojkovejch silnic ve středočesku je tak na enduro, zčásti je to velkým mnošstvím silnic v okruhu cca 50km kolem Prahy, zčásti ohromným nárůstem provozu (satelity, zkracování cesty náklaďáků mezi dálnicema) a zčásti socanskejma experimentama typu veřejná doprava zdarma (a pak není na opravy silnic), tuším že to zavedl Rath.
Čau, Tom

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 13:42 | Nahoru | #71502

Wenca24 píše: nejbezpečnější je jet stejnou rychlostí, jako hlavní dopravní proud tzn. jako většina ostatních účastníků... a to už je dneska tam, kde to jde, opravdu to +- kilo...

Amen

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 13:47 | Nahoru | #71503
TomElefant750> Spousta silnic nižších tříd kolem Prahy jsou bývalé polňačky, před desítkami let přetažené vrstvou štěrku a asfaltu. Ty prostě dnešní provoz nedávají a oprava flekováním je k ho..u. Bylo by potřeba je udělat znovu, v rozumné šíři a s kvalitním podkladem.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.9.2018 v 14:18 | Nahoru | #71504
Sema - jo, to by nám na venkově docela pomohlo, jenže si myslím že na to prostě buď nejsou peníze anebo se na tom nedá tak dobře přihřejvat předvolební polívčička jako třeba na nějakým obchvatu. Na hlavní na Boleslav teď už asi skoro měsíc frézujou a asfaltujou, takže se jezdí kyvadlově ve dne v noci podle semaforů. Od rána do pozdního odpoledne je fronta odhadem až i kilák a půl dlouhá. Takže kdo to zná i kdo to nezná si to objíždí všelijak i přes uličky v naší dědině i dál a dochází tak mnohdy k zajímavým situacím, kdy na těch bejvalejch polňačkách se potká kamion co se chce vyhnout ucpané hlavní s traktorem co jede orat v protisměru a nemaj šanci se na té silničce minout. Tak musí jeden z nich někam couvat. Jenže během chvilky se za nima udělá fronta dalších, co se taky vyhejbaj rozdrbané hlavní. A šlamastyka je na světě. Ne všude totiž může ten traktor uhnout přes pangejt do pole.

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 14:28 | Nahoru | #71505
Bimbam> ano obyčejně se opravují silnice kde to neni tolik potřeba a kde se to dá dobře udělat

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.9.2018 v 14:42 | Nahoru | #71506
Čmoud - jo, mám taky ten dojem. Ta hlavní měla dost dobrej asfalt, sem tam nějaká ta mulda u krajnice ale nic strašnýho.Ostatní silnice v okolí byly a jsou v o dost horším stavu. No a oni zasekaj opravou zrovna tu hlavní ( u který je vlastně taky silničářský sídlo a hnízdo jejich techniky).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 15:43 | Nahoru | #71507
Když jedu po okolí kolem kila tak mám taky strach že do mě někdo zezadu vletí. Jak píšete nejlíp je držet se s proudem a to je většinou na dobré cestě o něco víc. .
Ne na Zlínsku se prostě jezdí docela svižně nekecám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 15:59 | Nahoru | #71508
Jirka4137> to je tak všude. pokud jedeš náklaďákem na omezovač,což je opravdickejc,é tachometrovejch 90,je za tebou kolona a všichni tě předjíždí. občas dojedeš někoho,kdo ale jede 70 i po dálnici,protože tak jezdí celej život a na starý kolena nic měnit nebude. to je jedno,že od těch dob jsou jiný auta,jiný silnice,mnohonásobně větší provoz,on je tak spokojenej,jemu se to líbí a ostatní ho nezajímaj,ať se třeba nedostanou domů,to je fuk,hlavně že on má svojí zálibu zajištěnou,je to jeho silnice,on po ní jezdí už dlouho

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 19:25 | Nahoru | #71509
nemako> Njn mě nevadí že jede 70. Vadí mě že jede uprostřed silnice má zapnutý dálky a když ho někdo předjede tak je pirát silnic. V ideálním případě udělá prostě všechno pro to aby ho nikdo nepředjel. Pak se nedivím že v mladých bouchnou saze a předjíždí zprava. V týdnu jsem měl před sebou trotla cestou na Vsetín přes obec 60 co nejvíc vlevo na rovince trošku víc. V pohodě. Jak se blížil kopec Sirákov mimo obec ubral na pade (dvojitá plná) na autě 6V. Čekal jsem nějakého STaŠKa. Na pumpě v Liptále vylezl ocas okolo 40 s udivenou slepicí a rychle se dekoval pryč. Že v nájezdu do kopce brzdi mě s dodávkou a kamion za mnou? Nu což on jede na kafe. Poláci takovým říkají trefně pan levego pása jsou schopní jet v levém 40 proč ne oni můžou druzí je nezajímají. Že kamion nebo nákladnˇák v kopci už nezrychlí a brzdí vše za sebou nemají páru dementi.

Naposledy editováno 14.09.2018 19:27:31

Jawablázni

14.9.2018 v 19:34 | Nahoru | #71510
Nemako - Svatá pravda, prostě bezohlednost nejhrubšího zrna.. Těmhle couralům a kochačům nedochází, že 99% lidí na tej cestě není pro radost nebo z nudy, ale především pro to aby se přepravili z práce-do práce-do školy-na nákup-s dětma na sportovní kroužky.... prostě čistě účelové přemisťování lidí a materiálu, kteří ocení když to jde plynule a bez zádrhelů... když k zádrhelům technickým, jako třeba uzavírky silnic k opravě a nebo zemědělská a stavební technika v jejíchž možnostech není pohyb běžnou rychlostí přibude bezohledný lempl který si to sere bezdůvodně pomalu jenom proto že se mu prostě chce, je to poslední kapka k tomu aby provoz přestal uspokojivě fungovat....

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.9.2018 v 20:54 | Nahoru | #71511
Dnes večer jsem centroval ráfek. O něco jsem mu polepšil ale v místě dírky pro ventilek trošku mění profil na výšku. Do stran ani moc ne. Obul jsem starou H3 Mitasku-přední- projel čízu a po vibracích ani stopy. Je jasné že to nebylo ráfkem jak mě tvrdili v BestDrivu. Nakonec jsem je přesvědčil že se sčítají chyby na ráfku i pneu a poslal novou k reklamaci.


Naposledy editováno 14.09.2018 21:11:19

Jawablázni

14.9.2018 v 21:29 | Nahoru | #71512
V zajetí rychlosti ale, za chybu se tu platí daň nejvyšší.

Naposledy editováno 14.09.2018 21:35:29

Jawablázni

15.9.2018 v 06:41 | Nahoru | #71513
Jede se někdo podívat na Dny NATO do Ostravy ? Budu tam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.9.2018 v 08:10 | Nahoru | #71514
Jirka4137> jestli tě TT a irish road racing zajímá, tak se někdy seber a jeď se tam podivat. Ty videa na youtube dost zkreslujou a zpomalujou

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.9.2018 v 14:47 | Nahoru | #71515
Tedy jezdit na 660 do 80, mi hlava nebere. Nicméně ať si každý jezdí dle svých schopností a možností. Hlavně při kraji a s odstupy, ať rychlejší mohou snadněji předjíždět.Což většinou není...
Já třeba s HTP potřebuji víc času a prostoru než rychlejší auta, tak jedu s velkou mezerou, třeba za kamionem, ať rychlí můžou letět. Ve výsledku se stejně po 30 km sjedeme na semaforech ve městě...A za městem celá rošáda začíná znova...
Spěchálci ušetří minutu, propálí stovku, sem tam někoho ohrozí, často omezí... Ale ani jejich tupost mě neopravňuje se jim úmyslně motat do cesty jenom proto, že musím jet o trochu pomaleji.

(reakce na) Jawablázni

15.9.2018 v 15:30 | Nahoru | #71516
AlešT.> Souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.9.2018 v 18:09 | Nahoru | #71517
Já se snažím taky jet s davem. Bohužel, na přesuny je stará Jawa víc a víc nebezpečnější. A to už i na okrskách, kde devadesát lítají i skůtry. Takže to je někdy na Kolínský s tureckým kamionem v zádech celkem adrenalin. Tady nejde ani o brždění nekoho či něčeho, tady jde mnohdy o život.

Jinak dnes jsen zavítal na kultovní slezinu k Zrcadlové Koze .
Pár slov prohozeno s Mírou a Ondrero jel s náma taky.
Počasí super, kolem dvou stovek vehiklů, celkem fajn akce.

(reakce na) Jawablázni

15.9.2018 v 20:07 | Nahoru | #71518
Verdom>

My jsme dnes uspořádali další ročník veteránsrazu. 200 vehiklů nepřijelo, to bychom nezvládli, ale těch 35 je akorát. Líbil se mi Nimbus 750 s odkrytými ventily, majitel mi ho půjčil - a já jemu Populara - je oboustranná spokojenost. Kam se hrabou dnešní motorky na Nimbuse z roku 1939 ... na trojku od 15 do 90 km / h. To bych vám přál zažít !
Těch 65 km trasy s pár úkoly a obědem se jelo cca 5 hodin, první Škoda 422 z roku 1930, samozřejmě maximálkou 55, do kopce 25 km / h ., za námi kolona, ale nikdo neprotestoval, ještě nám mávali.
Pár fotek


Motor Nimbuse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.9.2018 v 20:12 | Nahoru | #71519
kuba350> Dělal jsem pro firmu která má sídlo na ostrově MAN. S manželkou majitele mám velice dobré vztahy stále (češka). Doma mám videa ještě na kazetách které zas tolik nezkreslujou.
V dobách kdy jsme závodili na šestkách a borci na devítikilech se s nama báli jezdit (věděli proč) jsem ta videa pouštěl doma. Běhala nám z nich husina.To samé na road racingu v Hořicích kdy M.Červený drtil rekorky o několik sekund na litru. Je šílené že ani v dobách kdy jsem jezdil pravidelně na okruh do Brna a pár z nás co jsme spolu jezdili to nepřežilo (v provozu) ve mě při těch záběrech všechno řvalo ku.va brzdiiiiiii. Mazec. Jinak kamarád s kterým jsem do Hořic jezdil dělal mechanika Hlavatkům .....

Naposledy editováno 15.09.2018 20:15:22

Jawablázni

15.9.2018 v 21:46 | Nahoru | #71520
No Ondrero nejel, ale spíš kuckal
Poprvé za 3 roky jsem měl problém se zapalovací soustavou. Odešla svíčka a neměl jsem náhradní (ostuda). Naštěstí mě Sportka domů nakonec dovezla. Dal jsem novou svíci, poladil předstih a zase šlape jak zamlada.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist