globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.8.2018 v 19:48 | Nahoru | #71161
pech.> Pro Š 120 je 70 až 80 km /h. optimální. Při 90 už začíná nesnesitelné drnčení. Ale to už se tu psalo, nechci se opakovat.

Dnes jsem byl na jednom veteránsrazu. Převážně vojenská technika předválečná a válečná. Cesta tam - to bylo pro ostatní možná zdržení. Popular, Tatra 57 i Piccola ( jeli jsme z našeho okresu tři ) jedou max. 70, běžně 50 po silnici 1. třídy , po níž se jelo. Kdo chtěl, předjel. Kdo nechtěl, jel mi za zadkem auta 10 km ...a potom 10 km čtyřicítkou přede mnou. A fotil si nás za jízdy, nebo natáčel.
Sraz byl věnován 100 letům republiky. I když vojenská technika není u mně na 1. místě, líbilo se mi to. Auta osobní , motorky, nákladní vozy.
Ariel 350, ročník 1937
Jawy, první 250 Special
Popular, Piccolo a Tatra 57 z Pelhřimovska To každý zná, obzvlášt' Bimbo

Naposledy editováno 25.08.2018 19:52:46

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.8.2018 v 20:43 | Nahoru | #71162
Milane, když ti to při 90 drnčí, tak má to auto problém, není v pořádku. Měl jsem to auto, se čtyřkvaltem, později s pětikvaltem.. To auto nedrnčelo, nemělo problém ani při rychlostech kolem 110-120km/h s pětikvaltem ani na dálničním limitu... Ale bylo po technické stránce ohledně agregátu i podvozku zcela v pořádku... To tvoje je silně zanedbané, proto jezdí tak mizerně.

Kdybys o optimální rychlosti na úrovni 75km/h mluvil o předešlé generaci aut š 440-450, tam je to pravda....

Naposledy editováno 25.08.2018 20:44:49

(reakce na) Jawablázni

25.8.2018 v 20:55 | Nahoru | #71163
milan1963> 120 jezdí normálně kilem (někdo 120, někdo 130), ale 80 je dost pod hranicí toho, co to auto dá bez nějakého nepohodlí.

Bude to nějaká prkotina. Určitě se to dá opravit.

(reakce na) Jawablázni

25.8.2018 v 20:56 | Nahoru | #71164
milan1963> No nevím. Já jezdil se stodvacítkou běžnými rychlostmi, ostatní kamarádi taky. A někteří ještě výrazně svižněji Byť ta auta byla mladší (a my taky ). Řekl bych tedy, že nesnesitelné drnčení bude vada, nikoliv vlastnost.

Jawablázni

25.8.2018 v 21:08 | Nahoru | #71165
Je to závada, to auto je technicky zanedbané a v prdeli, funguje prachmizerně.

To jestli je to škondůra z roku 76 nebo 85 na těchto vlastnostech nic nemění, protože ty obyčejné verze se chovaly prakticky stejně, akorát eMkové jinak vypadaly
a měly pohodlnější odpružení. Technika se lišila jen v detailech neovlivňujících jízdní projev nijak významně.

Když bylo to auto v pořádku a řidič měl trochu v hlavě a trochu v rukách, dokázal s tím werkem jezdit zcela s davem
aniž by jakkoli omezoval sebe a okolí, navíc při slušné spotřebě... To auto je staré, to auto není nijak zázračné,
ale není tak špatné jak se říká... protož ti co tvrdí že se špatně chová na cestě jsou především ti, co neumí jezdit se zadním pohonem a chápat jak se s takovými auty zachází, pak ti co jezdí na mizerných pneumatikách a ti co mají podvozek v zanedbaném stavu... Ti co tvrdí že to vůbec nejede jsou zase ti, co neví k čemu slouží převodovka, nechápou že malý benzínový motor se musí točit jak turbína a že vy vyšších otáčkách má lepší účinnost a že se mu v tom režimu žije výrazně lépe než když se hudlá na dva tisíce otáček jako autobusák.... Ti co tvrdí že je to nespolehlivé jsou opět ti, kteří se o auto neumí postarat, nebo na to vyloženě serou....

Ano v tom autě je trochu kravál a trochu zima, ale najezdil jsem s ním celkem spokojeně 150 000km a i na dálnici se vyskytovalo poměrně často... Znám ho jak svý boty.. Měl jsem taky auto z první serie jako Milan, jen jsem ho poměrně záhy přestavěl na pětikvalt, protože jsem tu převodovku jako vadnou získal, opravil a spolu s pár dalšími úpravami nutnými pro umožnění její montáže instaloval do svého auta... Auto by jezdilo dál, ale po 35 letech v provozu a téměř čtvrt milionu kilometrů celkového proběhu už bylo beznadějně shnilé, tak bylo prodáno za symbolických 1000kč jako zdroj ND, protože technicky chodilo jak hodiny do posledního dne..

Naposledy editováno 25.08.2018 21:20:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.8.2018 v 21:31 | Nahoru | #71166

pech. píše: Milane, když ti to při 90 drnčí, tak má to auto problém, není v pořádku. Měl jsem to auto, se čtyřkvaltem, později s pětikvaltem.. To auto nedrnčelo, nemělo problém ani při rychlostech kolem 110-120km/h s pětikvaltem ani na dálničním limitu... Ale bylo po technické stránce ohledně agregátu i podvozku zcela v pořádku... To tvoje je silně zanedbané, proto jezdí tak mizerně.

Kdybys o optimální rychlosti na úrovni 75km/h mluvil o předešlé generaci aut š 440-450, tam je to pravda....


Vsadím se, že tam drnčí řadící táhlo v tunelu. Nic víc... Lehká opravoúuprava..

(reakce na) Jawablázni

25.8.2018 v 22:11 | Nahoru | #71167

MartinED250 píše: Vsadím se, že tam drnčí řadící táhlo v tunelu. Nic víc... Lehká opravoúuprava..



njn,... 1 kulička za 20,- a gumová průchodka za 50,- a trochu práce... nebo je to opřené, protože jsou v prdeli svěšené zadní silentbloky motoru....

Jawablázni

26.8.2018 v 08:24 | Nahoru | #71168
S úzkou 120L zvanou žehla jsme jezdili do německa pro hardry a je fakt že nad 80 měla taky problém s drnčením. Naopak s rapidem člověk lechtal pětku a frčel 120 docela tiše. Další kapitola bylo Garde s tím jsme točili 6x do měsíce Vídenˇ. Sedával jsem vzadu kde bylo málo místa. Nic moc teda.
Zkusil bych projít ten tunel a možná by pak škůdka udělala víc radosti.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.8.2018 v 12:55 | Nahoru | #71169
TADY je pár fotek a video ze včerejších závodů dragstarů.

(reakce na) Jawablázni

26.8.2018 v 14:04 | Nahoru | #71170
kehaj > Paráda

(reakce na) Jawablázni

26.8.2018 v 14:55 | Nahoru | #71171
kehaj> Pěkné, asi by stálo zato to vidět, ale akcí je tolik...
Vloni jsem byl se 660 na jednom srazu, taky tam byly dragstary. Chtěl jsem jet, ale když jsem viděl, že Transalp 650 byl totálně poražen nějakou 500 od Suzuki ( a to si myslím, že TA je opravdu dobrá motorka ) a proti mně chtěli dát Ducati Monstera - asi 620 , tak jsem jel radši pryč.
Proti TA bych myslím s Adeniem jet mohl, ale pořadatelé měli jasno, kdo proti komu...

Naposledy editováno 26.08.2018 15:00:14

Jawablázni

26.8.2018 v 18:09 | Nahoru | #71172
myslim, že ve Lhotě by si tu 660 strčily natuněný třipade za klobouk

Jawablázni

26.8.2018 v 19:01 | Nahoru | #71173
mno některejm to jelo velmi pěkně, některejm nic moc.... Ale ony bejvají taky kategorie vymezené rozsahem úprav...

Ad Transalp vs. Suzuki - nejspíše GS 500..

Výkonově je to zhruba srovnatelné, ale Transalp má proti Géesu poněkud nadváhu a silnička je dost jinak zpřevodovaná...
Což dělá výhled na to že to transalp nebude mít jednoduché ani s tím objemem navíc... Když pak dáš na Transalpa
kopyto a na Géesu zdatného jezdce, může být skutečně zpráskán jako pes... Stačí trochu blbě odstartovat a jsi v prdeli...
Transalp je skutečně velmi dobrá motorka, jen poněkud lenivá a jejím účelem je lesem - nelesem, polem - nepolem
zcela spolehlivě cestovat kolem světa i všedními dny, nikoli závody v Drag race

Monster 600 má také zhruba stejný výkon jako XT/J/660 - i zde plaí výše vyřčené o silničce a enduru.

Jawablázni

26.8.2018 v 19:38 | Nahoru | #71174
Venku 15 C. I tak jsem protáhl čezetu a najel 50 kiláků. Po testu maximálky trošku sedla nová spojka .
Dal jsem nový rozšrubovávací palivový filtr a hned po puštění benálu začal protékat. Gumička absolutně neodolná benálu. Vyměnil jsem ji za jinou z německé sady a konečně v pohodě.

Jawablázni

26.8.2018 v 19:45 | Nahoru | #71175
Na TA sem se svezl a dobře jedoucí jawa 350/640 na které sem se svezl kdysi u bratrance by mu ukátála záda. Ale u starejch střepů se nedá moc zobecňovat, každýmu to jede jinak.
Moje suzuki (a káždá čtrnáctka, která je v cajku) dá 0-100 za 3 až 3,5 sekundy. A váží 260 kg.

Naposledy editováno 26.08.2018 19:47:29

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.8.2018 v 20:15 | Nahoru | #71176
Něco pro Čmouda

Jawablázni

26.8.2018 v 20:26 | Nahoru | #71177
Kehaj, pěkně udělané videjko!

(reakce na) Jawablázni

26.8.2018 v 22:44 | Nahoru | #71178
Sema> nádhera, pěkně udělaný díky

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.8.2018 v 13:58 | Nahoru | #71179
Jelikož toho poměrně dost převážím a kámoš co má vleky,
tak ne vždy jsou doma a někde jezdí, dal jsem dohromady vlek co mám a až proleze technickou,
dokoupil bych k němu lyžinu. Máte to od Vappu někdo?
Fachá vám to zajištění i na velký motorky? Sice mám jak materiál, tak zařízení to nějak sesmrknout,
ale za ty prachy asi nechám vydělat jiné.

Edit: Linky tu
https://www.vapp.cz/...pp-2060-190mm-pozink
https://www.vapp.cz/...em-nezapustna-400-kg
https://www.vapp.cz/...0-190mm-300kg-pozink



Naposledy editováno 27.08.2018 14:01:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

27.8.2018 v 19:57 | Nahoru | #71180
Verdom> Vypadá to dobře. Nevím jestli se to vyplatí dělat samo domo ale když na to má někdo techniku tak proč ne.
Pánové nemáte někdo el. schéma na jednobodovou stříkačku Favorita? Formana jsem půjčil zedníkům a téměř vzápětí na něm prdlo těsnění pod hlavou. V servisu to opravili ale odešlo střikování. Kluci shání schema ale mám jen co je v knížce-klasické. Vypadá to že mě stejně zůstane auto na krku a zbydou doma samé české vergly .

Naposledy editováno 27.08.2018 20:03:04

(reakce na) Jawablázni

27.8.2018 v 20:44 | Nahoru | #71181
Jirka4137> co znamená odešlo vstřikování? Vstřikovač nevstřikuje? Mně tak odešel Hallův snímač. NOvej ve škodovce byl tehdy 900, polskej 1/4. Asi bych to řešil vrakáčem

Jawablázni

27.8.2018 v 20:58 | Nahoru | #71182
Co může odejít na BMM? Tohle je odolná stříkačka. Schéma je na ulozto.cz. Oficilení manuál škody. Jinak dobré je http://stekly.wz.cz/bmm.html

Jawablázni

27.8.2018 v 21:03 | Nahoru | #71183
Na ten Hall mrkni, někdy je na něm nalepen stín špon od věnce setrvačníku a pak lžou hodnoty, úhly natočení, poloha pro ŘJ motoru. Je to M6 šroubek na převodovce. S BMM co měla 68 000Km jsem najel dalších 150 000Km a měnil jsem jen motor čerpadla.Stále s tím jezdím. Kolikrát je čerpadlo v chodu, ale je přidřeno a není tlak. Vše vrakoviště. A dobrá je diagnostika motoru v PC. VAG-COM je volně na ulozto. Stačí mít kabel.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.8.2018 v 21:12 | Nahoru | #71184
od pá - ne jsem kousek doprovázel kolegy na cestě kolem ČR kteří jedou, snad a nebo neumrzli na Šumavě, až na sraz do Huntířova
https://ghrohe.rajce...lem_CR/#100_3252.jpg

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.8.2018 v 21:20 | Nahoru | #71185
Chtěl jsem vyrazit taky asponˇ do Mikulova ale nešlo se dovolat tomu opičákovi na žluté 477 tak nic. Škoda motorka byla připravená.
Formana mají na dílně borci co si poradí. Šlo o to schema.

Naposledy editováno 27.08.2018 21:21:50

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.8.2018 v 21:22 | Nahoru | #71186
Ghrohe--neumrzli jedou vesele dál,dnes jsem je kolem půl třetí potkal ve Všerubech ,jel jsem autem a jelikož stáli u provizorního semaforu tak jsem jim z Renaulta při míjení mával,takže mne možná měli za blázna.

(reakce na) Jawablázni

27.8.2018 v 21:25 | Nahoru | #71187
Jirka4137> já to s nimi dojel do Chlumu u Třeboně a pak šupky domů

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.8.2018 v 21:36 | Nahoru | #71188
Jedou to pečlivě? Je to 2300Km. Jeli jsme to před 8 roky.. https://ed250.rajce..._republiky_za_8_dni/

Naposledy editováno 27.08.2018 21:36:34

(reakce na) Jawablázni

27.8.2018 v 21:45 | Nahoru | #71189
Vlasťák1973>

(reakce na) Jawablázni

27.8.2018 v 21:46 | Nahoru | #71190
MartinED250> tak detailně určitě nejedou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist