globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

22.6.2018 v 13:32 | Nahoru | #70051
Milan - seš klikař píchnout kousek od pneuservisu, to se málokomu podaří. Já leta od té doby co mi prořízl gumu na Liazce kousek plechu trčící ze země před jedním skladem ( a to byla rána jak z děla teda ) nepíchl nic, pak jsem v Plaňanech třikrát během tejdne začátkem jara čapnul na Volze hřebík a pak zase docela dlouho klid a za pár roků jednou na škodovce, jednou na pažoutovi a dvakrát předloni na třindě (drát zapíchnutej v plášti). V těch Plaňanech to bylo jak jsem pak zjistil u jednoho baráku, kde topil dobrák paletama a popel sypal na chodník a na cestu když bylo namrzlo - nebyl jsem jedinej kdo tam chytnul hřebík. Prostě palety rozřezal na cirkuli a hrnul do kotla. Nějaký hřebíky z toho nevytahoval, prej si myslel se to v kotlu spálí no, jasněže nespálilo ...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2018 v 13:56 | Nahoru | #70052
K prasatům - "jel" jsem na tom teda jenom jednou a to už je drahně roků ( měl jsem čerstvý papíry na fichtla a tak jsme si s bratrancem prase po dědovi tajně půjčili z garáže ) a nepodařilo se nám ho samozřejmě ani tlačením a ani z kopce nastartovat, navíc nás viděl nějakej bonzák a když přišel domů z práce strejc tak jsme dostali s bratrancem világoš. Máma na tom jezdila leta do Brna do školy ( třicet tam, třicet zpátky) a děda s babičkou každej rok na dovolenou do Jugošky. Tak si začínám říkat ( když tady čtu jak na to každej nadává) že jak máma tak děda teda byli sakra dobří motoristi anebo měl děda to prase nějak upravený. Určitě tam měl ale silnější motor než 175 ccm. Vím že to byla dvěstěpadesátka, strejc na tom praseti občas jezdil do práce. Soused z ulice, nějakej Horáček, měl kejvačku jawu 250 a občas se strejcem soutěžili kdo bude z Hraniček dřív na Kozině u kasáren - říkali že spolu můžou soutěžit právě proto, že mají oba motocykly stejnou kubatůru.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2018 v 13:57 | Nahoru | #70053
Když se bavíme o píchání (pneumatik) co vy ny tohle, není potřeba ani pumpička. Má někdo zkušenosti nebo doporučíte něco jiného.

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 14:18 | Nahoru | #70054
milan1963> Já nedavno. Ucházelo pravé zadní na té starší octě, byl v něm šroub. Už je to opravené a auto stojí dál nehybně před barákem, protože už sem ho pojezdil a zase ho budu chvíli sušit. Koukal sem, že mě na něm výhledově čekají kotouče, tak možná až budu přezouvat na zimní...

Jinak sem po repasi podvozku na té dvojkové a vyplázl sem za to 18. To na té jedničkové je všechno za hubičku. V tom je mizi těma autama celkem rozdíl.

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 14:26 | Nahoru | #70055

kehaj píše: Když se bavíme o píchání (pneumatik) co vy ny tohle, není potřeba ani pumpička. Má někdo zkušenosti nebo doporučíte něco jiného.



Problém těchto věcí je, že případnou zmetkovitost odhalíš až tehy, když to potřebuješ použít. Já vozím v mašině obyč plastovou malou pumpičku. Těch pár fouků na dojetí k pumpě na 1,5-2 stačí, ale určitě by se tím dalo nafoukat i 3, kdyby nebyla dlouho žádná pumpa nebo město s garážema.

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 14:35 | Nahoru | #70056
kehaj> Knot na opravu jsem dával nedávno, a v pohodě. Bombičky a redukci mám taky, ale zatím je nepoužil.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2018 v 14:40 | Nahoru | #70057
Kehaju, to je na bezdušový gumy?

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 14:42 | Nahoru | #70058
Bimbam> jasně. To je ten "knot".

Jawablázni

22.6.2018 v 14:48 | Nahoru | #70059
Bimbam-- jojo na bezdušovky,my s dušíííí musíme kolo dolů a zalepit,popřípadě vyměnit dušu,pokud máme při sobě,já už do motorky dávám pumpičku z kola,taková maličká akunrát co motorku mám,ještě jsem ji tam nedal,ale lepení a montpáky vozím,třeba budu mít štěstí jako Milan a píchnu koucek od benzínky,jen doufám,že budou mít luft kompresor.

Naposledy editováno 22.06.2018 14:49:30

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 15:33 | Nahoru | #70060
Bimbam> Když je tady řeč o volze nechceš ze dvě ????

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2018 v 15:38 | Nahoru | #70061
Vlasťák - taky vozím náhradní dušu a montajzny, zalepit možu pak v klidu doma v dílně. Jenom mám neustále problémy s pumpičkama. Jednak se ztrácejí když fungují a kupodivu ty co se po pár šťouchách čili pumpech pose.ou se neztratí nikam. Ale hlavně mám asi tři různě dlouhý pumpičky a žádná z nich nepasuje ani na třindu ani na čízu ani na mustanga. Dokonce ani na kolo favorit ( z toho mám jedinou funkční a funguje už asi čtyřicet roků ) ostatní novější žádná hitparáda. Nevím z čeho to dneska dělají, asi z blata.

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 15:43 | Nahoru | #70062
Bimbam> Jedna černá druhá bílá i s dvěma motory. Benzín i diesel ta jedna byla před 7lety vyvařená. Pozemek kde jsou se prodává. Asi skončí v železe.

Jawablázni

22.6.2018 v 15:47 | Nahoru | #70063
Jirka - ne, děkuju, měl jsem to auto rád ( kombík čtyřiadvacítka, poslední roky služby v plynu) neskutečnej pracant, pohodlný ježdění ale za cenu spořeby - pod osm a půl nešla. Měl jsem i hromadu náhradních dílů, ale už nemám ani jedno ani druhý, ani místo kde by carevna mohla stát. Snad jediný co ještě mám je chladič oleje a komplet brzdový trubičky a kříž kardanu. Na zlobení mi stačí stopětka a těch pár jednostopých šerblů co na tom jezdím a občas se trochu postarám i o dvě feldy co doma máme (výměna gum, upadlej vejfuk a takový ty věci když se něco pokazí a jde to opravit doma před barákem na ulici) .
Edit - na nějakým veterán fóru by po nich jistě někdo šáhl, už jich moc nejezdí. Svezení to bylo parádní. Já měl šedozelenou

Naposledy editováno 22.06.2018 15:50:45

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2018 v 17:39 | Nahoru | #70064
Milan: tak to ten pérák v pořádku není... Na kilo se musí dohrabat pokud je OK i kdyby nechtěl....

Defekty to je neustálý problém především dušáků, vloni 2x na smolíkovi zadek... to už byla v podezření ta stará pneumatika barum rudý říjen... Dal jsem novou sadu pneumatik, dal jsem nové i duše a zatím je klid... Na bezdušákách na Hondě za celý léta nic, ale tu sadu s knotama mám, člověk nikdy neví... Na dušákách bez náhradní duše a pumpičky nejezdím nikam daleko...

V neděli, pokud nebude nějak moc pršet, pojedu vyvětrat s Roadstera, takovej okruh od Tejna až po Srní (+-250km + do Tejna a z Tejna dalších 100km)

Jawablázni

22.6.2018 v 17:46 | Nahoru | #70065
Bimbam-- mám doma starou pumpičku SSSR ze žigula (od tchána) a ta holka už jede 40let,na té mé je už zub času vidět,ale táta ji má tu samou od koupě moskviče někdy v 77 a ta i přes používání vypadá jak nová.

Foto jen pro představu

Jawablázni

22.6.2018 v 17:51 | Nahoru | #70066
Kehaj: tu sadu mám... zatím neposkvrněnou, nicméně je osvědčená, lidi to používají, když spotřebuješ bombičky a knoty, dají se koupit náhradní.. knoty v pneuservisu po 5 kusech v pytlíku a bombičky v cyklokrámu, menší co jsou přibaleny i větší o hovno dražší.....

Jawablázni

22.6.2018 v 17:58 | Nahoru | #70067
vozím toto: bombička s nástavcem a k tomu 3 náhradní bombičky

je to stejný, jak na moto, jen ty s nápisem MOTO občas stojí zbytečně moc stejně jako preventivní těsnící tmel do kol z Lidlu stojí třetinu , než MOTO obdoba a až na zabarvení se to podezřele podobá - konzistence, smrad, dokonce i nádoba.

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 18:05 | Nahoru | #70068
pech.> sportka 475 dá to kilo na trojku a se mnou.(ve dvou) přes kilo jede i 477. fichtl šedesát a lítaj z něj šrouby,ale mám 555,možná ty novější jedou víc. potom mám ještě 472 a tam tu maximálku nechci zažít

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 18:11 | Nahoru | #70069

nemako píše: pokud by se hlasovalo o nejhorší motorku všech dob,jsem pro prase v kategorii aut fiat 125 p,to je taky děs



Joo Fiat 125p... Otec ho měl... dodnes tomu autu říká "nejhorších 70000km v životě" předtím měl Warszavu, s tou byl spokojenej, akorát to chlastalo 12, tak koupil Fiata, na tom neustále spravoval vlastně všechno... problémy se zadníma brzdama, problémy s diferákem, problémy s převodovkou (z krkonoš na šumavu šly jen 1. a 3. kv. ) mazání motoru, boj s kovomorkou bojovou zbraní Autogén.... když to všechno pospravoval, tak už mu z toho cukalo oko a prodal to za desítku pryč.... Auto to bylo pěkné, pohodlné, prostorné, ale krumplsráč jako svině... Potom koupil ojetou eMkovou škoduli a za 13 let každodenního ježdění na ní krom spotřebáku vyměnil nabouranej blatník, těsnění pod hlavou, jednu poloosu a prosezenou sedačku... Na tu vzpomíná v dobrém, nasloužila se mu moc... když shnila, koupil si Felicii a ta jezdila dalších 12 let bez problémů dodnes, pokoušela už e o ní kovomorka a po 200kkm byla spojka v prdeli.. tak jsem mu na ní udělal opravu a bude jezdit dál, i když už přikoupili Fábii sice tříhrnka, ale z posledního roku výroby takže relativně mladé auto v pěkném stavu a navíc pěkně vybavenou...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2018 v 18:16 | Nahoru | #70070
nemako: 477 se rozdovádí na nějakejch 110, smolík 250 taktéž (těch pár koní navíc spotřebuje větší váha - takže celý přínos je v kulturním chodu, minimu vibrací a pěknému zvuku) 20/21/23 kozídech se s 13z kolečnem rozdovádí tak na 65, pokud je vítr v zádech a absolutní rovina... Ona je slovenská pomsta přesnější než vodováha, jakmile to je půl stupně do kopce, už dáváš dvojku (pravda já se svojí vahou jezdím trvale ve dvou ) 472 jede +-120... Ona se ta maximálka moc nezvedá v těch rozdílech výkonu u českých strojů, rozdíl je v tom jak se to chová větší...

Ono však abys dosáhl 100km/h, tak potřebuješ nějakých 10koní, na to aby dosáhl 200km/h už potřebuješ minimálně 50 koní a abys dosáhl 300km/h tak už potřebuješ 150 koní.....

Když 485 má 13 koní, prašivka má 15 koní, smolas 250 17koní, smolas 350 21 koní... to se pohybujeme v niancích +-10km/h

Naposledy editováno 22.06.2018 18:20:51

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 18:48 | Nahoru | #70071
pech.> já bych ze všech českejch krumplů bral jako nejlepší asi tu sportku. jezdí se mi na ní nejlíp,asi že má velký kola,tak to není tak malý ale jinak zlatej enfield. od indů se můžeme učit,což je smutný. ještě překvapivě jede 125t. dáé sice tak 75 cestovní rychlost,ale drtí to kopec nekopec

Naposledy editováno 22.06.2018 18:50:15

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2018 v 18:50 | Nahoru | #70072
Chlapci, je vidět, že prase není zrovna váš oblíbenej stroj.

Mám na něm najeto přes 30Mm. Kdyby v Almetu uměli udělat píst co neztrácí kolíčky, tak jeto spolehlivej stroj.

Nestandardní chování měl, když byly v hajzlu tlumiče, čepy a pouzdra kyvky. Po opravě kyvek a výměně tlumčů se choval jak normální motorka svý doby.
Není to žádnej trhač asfaltu, ale provoz odzkoušenej od -15 do 42°C, bez problémů. Podvozek je opravdu na hraně použitelnosti, jakákoliv závada se hned projeví.

Je to sice sráč, ale i tak s ním jezdím rád.

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 18:57 | Nahoru | #70073
_CZK_> omyl. já prase miluju. mám dvě,jedno v bedně a druhý už asi tři roky stříkám,ale je to hodináéř a jednou bude hotovej mám všechno,mimo pár blbostí. jel jsem na tom do červenýho kostelce a zpátky a je to fakt mazec přední tlumič to má jeden a zadní žádnej,tak to tlumičema nebylo,je to prostě kochací motorka do první krizovky,srovnávat s dnešním i čínským skůtrem je blbost. jak ti to brzdí? mě to jen přibrzďovalo

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.6.2018 v 19:02 | Nahoru | #70074
Jo tak 501, to je opravdu peklo na kolečkách.

502 je na tom výrazně líp. Tedy jednou jsem jel na kamarádově 502 s PAVem a to bylo taky výžiný, když se souprava rozvibrovala.

E.: Skútr nebrzdí, jen zpomaluje. Ale v přímým směru jsem jel smykem obou kol, chovalo se to jak záoceánskej parník. Bohužel ta váha to tlačí a ubrzdit to je někdy výkon téměř kouzelnickej.

Naposledy editováno 22.06.2018 21:26:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 21:18 | Nahoru | #70075
_CZK_> Někde mám ještě motoexpres a v něm totální zvěrstvo nákladní prase s kabinou to musel být fakt masakr.
Ale opravdu asi ne větší než fiat Ritmo to bych dával za trest místo odebírání ŘP. Řazení obouruč, celé se tom třepalo a kvílelo jako kdyby v tom strašil mrtvý Ital.
Jediné co bych si z toho auta vzal byl teploměr koupený u bezinky.

Jawablázni

22.6.2018 v 21:35 | Nahoru | #70076
V posledním SM pro příznivce Warťase

(reakce na) Jawablázni

22.6.2018 v 21:35 | Nahoru | #70077
Jirka4137> poslal jsem ti SZ

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.6.2018 v 06:11 | Nahoru | #70078
Joo Waran, vozidlo velmi prostorné a pohodlné, s neobyčejnou průchodností terénem, jen trochu žíznivé a jízdně nepříliš stabilní, nicméně spolehlivé a vděčné...

Jawablázni

23.6.2018 v 08:50 | Nahoru | #70079
PetrL3 píše: Pamatuješ, jak bejvaly takové ty "edice" - silverline, blackline, greenline a nevím co ještě?

(reakce na) Jawablázni

23.6.2018 v 21:37 | Nahoru | #70080

pech. píše: Joo Waran, vozidlo velmi prostorné a pohodlné, s neobyčejnou průchodností terénem, jen trochu žíznivé a jízdně nepříliš stabilní, nicméně spolehlivé a vděčné...

A do kufru sedana se vešlo kolo z tatry 148 a zavřelo se víko...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist