bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.6.2018 v 12:55 | Nahoru | #69631
Sema> 10 % ? To chtějí motory zničit ? Nebo ty moderní to snesou ?
Vím, že je to zde jaksi mimo téma, ale v 80. letech jsem s Popularem jezdil na speciál smíchaný s leteckým benzínem. Auto jelo parádně a za 7 litrů. Dnes pod 8 litrů nejde a výkon je taky mizerný. Podle lidí znalých je to benzínem. Předválečné stroje potřebují k optimálnímu fungování těžký, olovnatý nízkooktanový benzín. Ten dnes není. Kolem roku 2000 jsme chtěli, aby nám rafinerie vyrobila 100 hl tohoto benzínu pro celou republiku právě pro veterány. Odmítli, a to nás žádalo asi 150 veteránistů.
Píšu to proto, že podobně mohou dopadnout všechny staré stroje, i když dvoudobá Jawa to možná tolik nepozná.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.6.2018 v 13:01 | Nahoru | #69632
Jinak naše karburátory úspěšně ucpává skvělé cz palivo

Tak nevím,ale asi jsem tady exot....leju benzín do motorky....jezdí..
leju benzín do Jeepa + olovo....jezdí
leju benzín do sekaček....sekaj....
je pravda ,že občas...jak už jsem psal tam naleju velfobin...hlavně na zimu.
benzín nechávám v nadržích ,přes zimu a na jaře normálně, nastartuji a jezdím.
Je pravda ,že ty babiš sračky nechávaj na karburaci takovej zelenej šmant, ale jinak žádnej problám.
Tak ,nevím co s tím benzínem furt máte??
Asi v Sudetech budeme mít nějakej kvalitnější....

Jawablázni

2.6.2018 v 13:12 | Nahoru | #69633
Laďa prášil... u werků které jsou v každodenním provozu to problém není.... u těch co většinu času prostojí to problém je...

(reakce na) Jawablázni

2.6.2018 v 13:18 | Nahoru | #69634

milan1963 píše: Sema> 10 % ? To chtějí motory zničit ? Nebo ty moderní to snesou ?
Vím, že je to zde jaksi mimo téma, ale v 80. letech jsem s Popularem jezdil na speciál smíchaný s leteckým benzínem. Auto jelo parádně a za 7 litrů. Dnes pod 8 litrů nejde a výkon je taky mizerný. Podle lidí znalých je to benzínem. Předválečné stroje potřebují k optimálnímu fungování těžký, olovnatý nízkooktanový benzín. Ten dnes není. Kolem roku 2000 jsme chtěli, aby nám rafinerie vyrobila 100 hl tohoto benzínu pro celou republiku právě pro veterány. Odmítli, a to nás žádalo asi 150 veteránistů.
Píšu to proto, že podobně mohou dopadnout všechny staré stroje, i když dvoudobá Jawa to možná tolik nepozná.



Ano, palivo se změnilo, některé motory s ním mají problém, ale to nejsou motory stále 10, 20 ani 30 let.... protože ani ta dnes 40 letá š120 s tím nemá problém a to je auto, se kterým každodenně talřka nikdo nejezdí... Rafinerie nebude předělávat kontinuelní provoz na výrobu běžného paliva pro to aby vyrobila žejdlík (v poměrech té výroby) paliva jiného, byť horšího ale těm předválečným motorům lépe vyhovujícího... navíc těm dvoutaktním je to prakticky jedno a u čtyřtaktních se dá dost neduhů umenšit seřízením na hodnoty lépe vyhovující dnešnímu palivu...

To je jako kdyby za tebou jako pracovníkem v uzenářské velkovýrobě, produkující denně tuny nějakých dnes běžných výrobků a obratem třeba 1,5mio/směna a někdo za tebou přišel, že chce vyrobit jednu klobásu dle receptury z roku 1930 v hodnotě 50,- to se mu na to taky vysereš.....

(reakce na) Jawablázni

2.6.2018 v 13:36 | Nahoru | #69635
Bimbo: to je jednoduché... ty werky prostě jezdí, takže v nich nikdy není palivo tak dlouho aby stihlo zdegradovat - protože největší nevýhodou lihobenzinu je především to, že doba skladovatelnosti je jen asi 3 měsíce bez ztráty vlastností.... Já teda nemám benzín ve werglech na ktewrých běžně jezdím tak dlouho... nádrž vydrží podle werglu na nějakých 400-1000km, to i tui co jezdí hodně málo vyjezdí nejdýl za měsíc.... u werglů co jezdí málo jako je smolík benzín před odstávkou vyjezdím k rezervě, protože směs se stejně nesmí nechávat dlouho, před výjezden dotankuju plnou čerstvýho a není problém... stejně to dělám s Roadsterem... v Plynovém autě prostě občas jedu na benzín.... Dá se to i additiviovat, nicméně nejsnazší je palivo které za dobu záruční lhůty nespotřebuji prostě nepřipravovat...

S přidáváním lihu do benzínu naopak ustaly potíže s vodou v benzínu, takže velfobin nebo litr lihu do nádrže na začátku zimy už není třeba podstupovat....

(reakce na) Jawablázni

2.6.2018 v 14:33 | Nahoru | #69636
bimbo750> Velfobin už je dnes zbytečný. Ale chce to hlavně používat. A stroje, které jezdí zřídka radši krmit prémiovým benzínem, kde buď není biosložka vůbec, nebo v podobě ETBE.

Jawablázni

2.6.2018 v 14:55 | Nahoru | #69637
Tož on v tom benzínu nějakej kekel asi bude, blbnul simson, cukal kuckal no a tož dneska jsem měl trochu času tak jsem ještě trošku došteloval levý kladívko na konopnici, důkladně ji provětral, no a pak že nadlábnu sifona a pojedu s ním jen kolem dědiny - ouha, sotva škytnul. Tak jsem vyndal karbec no a na dně plovákovky a samozřejmě v tryskách ( dokonce i v docela veliký sytičový ) byl takovej šedozelenej bahnoslizohumáč. Normálně to šlo vyfoukat a vymejt v technickým benzínu ale i mosazný trysky tím byly byly jakoby zoxidovaný. Už si nevzpomenu kde jsem bral do sifona posledně benál - bývala pověstná pumpa v Janovicích dole u servisu že maj ucpávací benál (smrděl i trochu po ředidle ) ale tam jsem s ním už pár let nebyl. Prostě vyčišteno poskládáno, naonděno na motyku a na šlápnutí vrčel jako dycky jindy. V sekačce mám benál bez oleje - taky jsem normálně na podzim nechal nevyjetej benál v nádrži a na jaře před prvním sekáním jsem jenom zatáhl za startovací špagát a vrrrrrrrrrrrr. Jawuše taky starej benál bez problémů schroupou než dojedu k pumpě pro novej.

Nemako - ale já tím příspěvkem vůbec nechtěl prosazovat aby se v autoškole učily dnes neužívaný systémy, jen jsem chtěl poznamenat že i na těch starejch šerblech někdo jezdí běžně a normálně tak jako dřív a nemá je jen na cestu na nějakej veteránsraz natož (jak jsem i dokonce viděl) že naloží nablejskanou do šroubku zrenovovanou kejchačku na vozejk a na ten veteránsraz ji doveze na vozejku.. sám jsem v autoškole ( Svazarm, Praha, Čechovo náměstí) kdysi na vedlejšák učil jízdy a sem tam techniku a opravdu i tehdá když se to běžně používalo bylo nad lidský síly některým jedincům vtlouct do makovice princip spalovacího motoru ze škodovky.

Jawablázni

2.6.2018 v 15:11 | Nahoru | #69638
Bimbam: tak si spočti, kolik potkáš v každodenním běžném provozu za den třeba kejchaček nebo jejímu věku odpovídajíchc aut.... když jedno tak to bude vzácnost, když dvě, bude to utopie... a to je těch pár lidí kteří to provozují.... běžný člověk takhle nejezdí, když je dostatek laciných verglů které jsou ve všech parametrech řádově lepší a nestojí ani nežerou o nic víc... prostě se to nevyplatí...

Já bych na Smolíku denodenně taky nejezdil, protože jeho vlastnosti mají jistá omezení ohledně komfortu a i obsluhy, přitom si za jeho cenu můžu koupit werk, který je naprosto jiná liga a i ta spotřeba bude stejná, náklady na údržbu spíše nižší.... dražší jsou jen pneumatiky a to nijak závratně...

Jawablázni

2.6.2018 v 17:12 | Nahoru | #69639
Právě jsem znovu rozházel karbce na FZS, oproti demontáži ze začátku května jsem vyměnil jehly a těsnění plovákovek. Vše za tři hodiny rozházeno a znovu složeno.
Zvuk zatím vypadá na 4 válce tak jsem opravdu žádostiv co bude jak to projedu. Zatím na test není čas protože frčím na svatbu.
Jestli nová Jawka je nebo není regálový bastl z minulého století je celkem jedno. Hlavně že se najdou nadšenci kteří nenechají náš moto průmysl padnout.

Naposledy editováno 02.06.2018 17:12:44

Jawablázni

2.6.2018 v 18:00 | Nahoru | #69640
Jirka: on padl, padl už těsně před miléniem, protože to co tam provozují potom, to není průmysl, to je kusová až zakázková výroba, ať je výsledek jakkoli dobrý nebo špatný... Jsme dále průmyslovou zemí, ale v motorkách už nikoli....

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.6.2018 v 18:23 | Nahoru | #69641
A já mu říkám furt!!!
Nejezdi z Čmoudem ,po jeho stezkách.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.6.2018 v 22:24 | Nahoru | #69642

laďa-prášil píše: Problém jawy je, že nemá vlastní motor jaksi vyhovující z dnešního pohledu. To i ural je na tom líp... Protože slovo motorka je odvozeno právě od motoru, je to asi podstatná součást :) Kdo montuje cizí motor, nevydělá na jeho výrobě, o to mín vydělá na celé motorce, nebo spíš nemůže vydělat dost, aby to stačilo,

Jinak naše karburátory úspěšně ucpává skvělé cz palivo



Nebyl problém v karburátoru,ale v gumičce kohoutku, kterou si Pavel koupil novou - repliku. V několika mých motorkách jsou originální gumičky a pořád fungují. Dnes není až tak problém benzínu, ale výrobců tech replik pryžových dílů.Ve většině případů jsou to stlačené saze a nebo ještě hůře, natlakovaná tma...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.6.2018 v 22:52 | Nahoru | #69643
MartinED250> gumičkou kohoutu jsme se minulý týden nezabývali. Bylo to v karburátoru.

Jawablázni

3.6.2018 v 02:09 | Nahoru | #69644
Jak už tady bylo psáno. Nejhorší pro každé vozidlo je když dlouho stojí. Veteranisti sice často mají řeči typu "proč s tím jezdíš do práce, to ulož, zakonzervuj, jen na srazy vyjížděj..." a pak na srazech tihle odstavovači řeší ucpané karbce, problémy s dobíjením (či spíš často s baterkou která taky radši pohyb), o brzdách nemluvě.
Do plyňáku beru zásadně 100-oktan, neb těch 30 litrů co obvykle beru vydrží při denním ježdění ty dva měsíce. Trabant když se hejbe a denně jezdí, nemá s dnešním benzínem taky problém. Ti co jezdí z Trabanty běžně, na srazech čučí na odstavovače proč zase čistěj karbec když na minulém srazu jej čistili taky. U brzd to je stejné, u baterky detto.
A vyšší obsah lihu? Nevim, jelikož moc vozidel neodstavuji a když, tak bych se přípravě před startem nevyhnul tak jako tak, nevadí mi to. Horší to maj s palivem nafťáci.
A taková dvacetiletá plečka jako Renault Safrane je už z výroby připraven pro papání E85 neboli ethanolu. Vzhledem ke stoupající ceně benzínu už koukám kde E85 v okolí mají.
Jinak dnes jsem projel hezky pincka, a po dlouhé době vyjede snad i jawetta, které jsme právě dokončili GO motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 07:21 | Nahoru | #69645
bimbo750> [lol

Tak jsme včera se synem vyrazili do Ondřejova na veterány. Počasí parádní, panelka vydržela ,parta výborná a pořadatelé to jako vždy moc pěkně naplanovali.Prijela se nás podívat i dcerka s dědou.
Ten junák se mi moc líbí a má parádní zvuk.Prostě čtyřtakt.

Naposledy editováno 03.06.2018 07:49:35

(reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 08:10 | Nahoru | #69646

laďa-prášil píše: MartinED250> gumičkou kohoutu jsme se minulý týden nezabývali. Bylo to v karburátoru.

Tak ta mu zlobila před tím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 09:51 | Nahoru | #69647
Béďa17>Pěkný auta. Není ta třetí fotka s náměstí v Kouřimi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 11:14 | Nahoru | #69648
Miraz250> Máš pravdu.Měli jsme tam oběd.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.6.2018 v 11:35 | Nahoru | #69649
Tak Yamaha už běží pěkně. Gumové díly v karburátoru byly na konci životnosti. U Yamahy XJ 600 z r.86 jsem je měnil jenom preventivně tak asi dřív dělali lepší jehly nebo je přede mnou někdo měnil.

(reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 12:01 | Nahoru | #69650
Jirka4137>

Jawablázni

3.6.2018 v 13:58 | Nahoru | #69651
krátký report ohledně spojky: vrátil jsem tam zpět 634, našel jsem nějaký celkem už dost vytahaný řetěz, ale aspoň nebyl ohlodaný, jako ten na fotce.A dal jsem taky nový lamely. Spojka teď vrčí naprosto bezvadně, zatím jsem na ní nakroutil asi 120 km, což předtím velký 638 spojce stačilo na zničení řetězu, tahle ale drží a vypadá to dobře. Takže na tý hliníkový nechám vyměnit futro a pak půjde do šuplíku nějak jí už moc nevěřím...

(reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 15:15 | Nahoru | #69652

Béďa17 píše: Miraz250> Máš pravdu.Měli jsme tam oběd.

Tak přesně na tom místě jak se fotíš jsem se poprvé setkal s Javabláznama byla to druhá Jawajízda a tam sem poznal skvělou partu.

(reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 15:31 | Nahoru | #69653
Jirka4137> Výborně !
Jinak se zeptám : Mám tři 5l kanystry. V nich benzín pro případ nouze. V jednom N 100 do Astry, s níž jsem ale jel naposledy někdy v březnu a kdoví, kdy zase z kouta stodoly, zskládaná harampádím vyjede ....
Druhý N 95 s Benaditem do Š 120, ale ta jezdí a ten kanystr do ní občas vyleju. A třetí s mixem do dvoutaktů. Omylem jsem nalil ten mix 1ku 25 do Adenia. Motorka jede normálně, ale co na to katalyzátor ?

Jawablázni

3.6.2018 v 16:09 | Nahoru | #69654
Tomu to rozhodně neprospěje. Kdyby to kat nemělo, tak by to nebyl problém. Radši to vypusť nebo alespon dořeď dotankovanim do plné.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.6.2018 v 17:21 | Nahoru | #69655
Tak jsem dneska vyrazil na kočkoletu na samosběr....léto budiš pochváleno...

(reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 17:47 | Nahoru | #69656
bimbo750> Já jsem si dnes pochutnal na jahodových knedlíkách.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.6.2018 v 18:29 | Nahoru | #69657


Celou cestu ze Slovace az do Velkyho Vrestova chcalo a chcalo, ted velke suseni a zitra domuuuuu.

Naposledy editováno 03.06.2018 22:22:46

(reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 20:21 | Nahoru | #69658
kehaj> Zítra už by to mělo být bez deště

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.6.2018 v 22:25 | Nahoru | #69659
Tak jsme to protáhli společně s kamarádem na litrové suzině. Konečně jak je vyvážené přední kolo je motorka klidná i v rychlostech hodně nad dvě kila. No s kufrem který je v originalu na maximálku 160 made in China to nad 220 nemá cenu dráždit. Suzina naopak nemá problém letět dost přes 3 kila.
Milan-S modernama katalizátorovýma zkušenost nemám ale raději bych to fakt zředil.

Naposledy editováno 03.06.2018 22:28:49

(reakce na) Jawablázni

3.6.2018 v 23:23 | Nahoru | #69660
bimbo750> Tak já byl na samosběru v pátek večer v Kauflandu - 1kg jahod za 19,-. Včera večer jsme udělali dvě várky jahodového džemu. Dnes dopoledne lehké probrání višní a třešní na zahradě, od každého cca 2kg a večer jedna várka višňového džemu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist