globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 13:40 | Nahoru | #68221
Bimbam> Když stojím na D1 do brna a nebo hledám flek na parkovišti před kaufem v pátek odpoledne,
nepřipadá mi, že by lidé přestávali lítat v pixlách.
Spíše naopak.

Ale doba, kdy lidi nebudou moci řídit a bude řídit robot jistě příjde
a všade bude jen spousta elektrovozítek či pojízdných kapslí .

To už tady ale doufám nebudu.

(reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 13:41 | Nahoru | #68222
Bimbam> Něco na tvém názoru je. Nejstarší dcera má v Praze byt, k bytu garáž - a ta je prázdná. Auto nechce, i když jsem jí dával Astru...radši jezdí metrem a domů ( tedy k nám , má tady trvalé bydliště ) autobusem. Prý nebude platit pojistku, benzín, parkovací kartu atd...
Na druhé straně kdyby takto uvažovali všichni, stát by přišel o velké peníze z daní, dál. známek atd. A to si nedovolí. Proto soudím, že nebude tak zle , resp. ne o moc hůř, než je.

Jawablázni

27.3.2018 v 14:01 | Nahoru | #68223
Milan - já se jí nedivím. Když jsem bydlel v Práglu, tak jsem se všude dopravil emhádéčkem a pěšky. Metro, tramvaje, autobusy, vlak - toho je po Praze taková dopravní síť že je úplně zbytečný dopravovat se autem po městě. Auto jsem měl a stálo v pakulu v podzemní garáži , posléze na parkovišti na sídlišti a sedl jsem do toho akorát tak když jsem jel někam mimo Prahu kam nebylo o víkendu rozumný spojení vlak/bus. Čili zhruba tak jednou za měsíc i míň často. Na venkově je to auto potřeba víc než ve městě ale myslím si, že kdybych neměl třeba řidičák, nebo auto vůbec, dokázal bych se bez té pixle obejít.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.3.2018 v 14:04 | Nahoru | #68224
V Praze je to jasné i ve všech městech s infrastrukturou dotaženou alespoň někam. V Praze skočím do metra a za chvilku mě vyplivne na opačném konci. Rychlejší než autem. Ale co na venkově? Bydlím skoro v satelitu Plzně, vesnice Kyšice. Jezdí odtam co hodinu autobus na Plzeň. Tím bych se ale dostal do Plzně na Doubravku, tam přestup, na nádraží, a tam vlakem do Stoda do práce. Když dělám od 6:00, tak trošku nereálné.
Jezdím tedy pixlou. Nastartuji 5:30, zapnu výhřev sedačky, vyjedu ze vrat, to už př dnešní teplotě auto přepne na LPG a tradá, v 6:00 jsem v práci. Jezdím mimo město přes Dobřany, takže pohodlně a plynule. Na venkově to jinak než autem či na motorce nejde. A vlaky taky nejsou co bývaly. A my co víme po čem vlaky jezdí....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 14:09 | Nahoru | #68225

skodovak píše: V Praze je to jasné i ve všech městech s infrastrukturou dotaženou alespoň někam. V Praze skočím do metra a za chvilku mě vyplivne na opačném konci. Rychlejší než autem. ..



Nebo obráceně. Zkus se dostat ze Zbraslavi do suchdola. Autem 20-25 min, MHD 1h 40min.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.3.2018 v 14:11 | Nahoru | #68226
PetrL3: Nepopírám po Plzni taky jedu autem rychleji, to co jsem psal se vztahuje tam kde vede metro
Co mám auto na plyn, tak jsem spokojen. Ono při nájezdu průměrně 3000km měsíčně což je 36 000km ročně to ani jinak moc nejde

(reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 14:12 | Nahoru | #68227

PetrL3 píše: Nebo obráceně. Zkus se dostat ze Zbraslavi do suchdola. Autem 20-25 min, MHD 1h 40min.

Přesně Může po Praze být výrazně rychlejší auto, nebo naopak MHD. nebo kombinace kolo a MHD. Ale hodně záleží na relaci a momentálním provozu.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.3.2018 v 14:26 | Nahoru | #68228
Petr - no pravda, záleží odkud a kam. Odhadem třeba mezi Zbraslavským náměstím a konečnou busu v Suchdole ( 107, 117 nebo něco takovýho tam jezdilo od Kulaťáku) pomocí metra si myslím že je to kolem hodiny - párkrát jsem jel na Zbraslav k Manouškovi do zvonárny a odtam zase na zkoušku kapely - zkoušeli jsme kousek vedle vysoký hnojárny. Ale tím autem jak píšeš je to časově o hodně kratší, to je bez debaty.

Naposledy editováno 27.03.2018 14:28:00

(reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 14:33 | Nahoru | #68229

Bimbam píše: Petr - no pravda, záleží odkud a kam. Odhadem třeba mezi Zbraslavským náměstím a konečnou busu v Suchdole ( 107, 117 nebo něco takovýho tam jezdilo od Kulaťáku) pomocí metra si myslím že je to kolem hodiny - párkrát jsem jel na Zbraslav k Manouškovi do zvonárny a odtam zase na zkoušku kapely - zkoušeli jsme kousek vedle vysoký hnojárny. Ale tím autem jak píšeš je to časově o hodně kratší, to je bez debaty.



Kolem hodiny to je, když ti vše navazuje a vejdeš se i na kulaťáku do busu co zrovna jede. Jinak 1,5 hod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 14:35 | Nahoru | #68230
Bimbam> Btw na Zbraslavi je vyhlášenej kvalitní čalouník, sem si tak vzpoměl. Hodně lidí z fóra si odtamtud pochvaluje potažení sedel.

Naposledy editováno 27.03.2018 14:35:52

(reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 14:37 | Nahoru | #68231

Bimbam píše: Já su jenom zvědavej, co se stane, až se ještě víc lidí naštve a aut se postupně zbavěj protože provozování plechovek je čím dál tím dražší a dražší, auto už není kasička ale řádná kasa ať už je to nový nebo stará "pudlica" (Wenca mi jistě rozumí, pro ostatní přeložím - popelnice ) ...a budou používat jako kdysi vlaky, velocipédy, chodit pěšky nebo na elektrokoloběžce a podobně prostě se bude zase jezdit víc sockou než sólo.



Čoveče i já děkuju za překlad

(reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 14:43 | Nahoru | #68232
PetrL3> Býval tam i sedlářský učňák, kde uměli levně a dobře ušít různá pouzdra a brašny. Ale když jsem tam byl před lety naposled, mluvili o tom, že jsou poslední ročník-noví zájemci o řemeslo nebyli.

Jawablázni

27.3.2018 v 15:29 | Nahoru | #68233
Sema - kamoš má ten učňák vychozenej, pár let dělal sedlařinu ale přesedlal před lety na opravy leteckejch motorů - práce s kůži ho vůbec nebavila ale motory jooo...

(reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 16:01 | Nahoru | #68234
skodovak> To mně zaujalo - 3000 km měsíčně. Tolik najezdím škodovkou za rok. Na motorce i na kole jezdím víc...

Jawablázni

27.3.2018 v 17:49 | Nahoru | #68235
Milan1963: To víš, do práce 40km, z práce 40km, na nákup, za kamarády, na výlet na Moravu... To auto jsem koupil na konci listopadu, a už jsem podruhé dělal olej

Naposledy editováno 27.03.2018 17:50:07

Jawablázni

27.3.2018 v 21:56 | Nahoru | #68236
Mimo mísu, Por slaboproudaře. Mám na zesilovači výstup pro repro 2x4 ohm 20W (stereo) a potřebuju výstup mono pro repro 60W, Mám je propojit seriově či paralelně?
Doufám že je to srozumitelný.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.3.2018 v 22:29 | Nahoru | #68237
kehaj: záleží na impedanci toho repráku (nebo spíš soustavy) a další podmínkou je to, zda je zesilovač schopen pracovat v můstkovém režimu - pokud jde o domácí hifi komponent, tak zpravidla nikdy, pokud je to klasický stereo zes., tenhle režim umožňují zpravidla jen holé koncáky a ještě ne vždy a když už tak do impedance min. 8Ohm (automobilové někdy i do 4 Ohm)

Co to je za konkrétní reproň a konkrétní zesilovač?

Jawablázni

27.3.2018 v 22:31 | Nahoru | #68238
Skodovak: podobný nájezd jsem míval, když jsem jezdil 2x tejdně Šumava-Praha-Šumava, ale to už je pryč... teď udělám tak destítku ročně na autě, kolem sedmičky na nakonecjaponci a k tomu nějaký drobty na těch dvou semenáčích, to vydá tak na 1000km dohromady...

(reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 22:34 | Nahoru | #68239
pech.> Obyč stereo, dokonce asi nějaký samorobo zesík, na bedně i repráku je pouze těch 60W žádná impedance,

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.3.2018 v 22:41 | Nahoru | #68240
tak to vyfoť, ideálně zevnitř.... pokud je to samorobo, tak to bude zetawatt, transiwatt, stavebnice nějaké AZS, nebo něco novějšího s integráčem.... impedance je zásadní... tyhle staré zesy většinou uměly jet do 4 Ohm záteže bez problémů, ovšem do 8 Ohm záteže jim trochu chyběly koně....

Jestli k tomu 4R zesáku potřebuješ nějaké bedny a nezáleží ti na vzhledu, něco tu mám, rozumně bychom se domluvili....

Naposledy editováno 27.03.2018 22:42:38

Jawablázni

27.3.2018 v 22:43 | Nahoru | #68241
Kdysi jsem míval kolem 33 tis. km ročně autem po Praze Teď mám 10 tis. mezi STK.Tento rok mám už 1111 km na moto z toho 500 km na Povážské strele

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.3.2018 v 22:46 | Nahoru | #68242
Čmoud: povážské střely nesnáším, mno ono kozí dechy celkově... v 15 letech to bylo dobré místo kola, ale dneska to postrádá jakéhokoli smyslu.. líné je to jako veš až je to nebezpečné na ten prachbídný výkon to i dost žere (200ccm Roadster jezdí za stejnou spotřebu kilo s prstem v nose) a má to sklony k vyžadování neustálých drobných resuscitací.... Jsem rád že jsem se toho zbavil a mám jich plné zuby když to někdo přitáhne na spravení....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

27.3.2018 v 23:55 | Nahoru | #68243
pech.> průměrná rychlost 45 km/h, po rovince 60 km (12z na sek) jel by i víc s 13z, spotřeba kolem 3l/100 km.Mám celou řadu včetně mopedů a jezdím na nich rád Teď jsem ho měl na Jawa jízdě a přijel jsem do 5 min za hlavním peletonem vesměs 350 ccm.Ideální na zimu.

Naposledy editováno 27.03.2018 23:58:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.3.2018 v 09:28 | Nahoru | #68244
pech.> Tak jsem ho zkusil na bedny co mám doma a má brum asi nějaký filtry. Pude do sběrnýho dvora (darjonomu koňu na zuby něsmotri) tak jsem něsmotril a teď se musím postarat o ekologickou likvidaci.

(reakce na) Jawablázni

28.3.2018 v 09:57 | Nahoru | #68245

Čmoud píše: pech.> průměrná rychlost 45 km/h, po rovince 60 km (12z na sek) jel by i víc s 13z, spotřeba kolem 3l/100 km.Mám celou řadu včetně mopedů a jezdím na nich rád Teď jsem ho měl na Jawa jízdě a přijel jsem do 5 min za hlavním peletonem vesměs 350 ccm.Ideální na zimu.



Vyijímečně mě ta malá rychlost na jarní jízdě nevadila protože byla zima jako v ruským filmu, mám taky celou řadu pionýrů a jezdím na nich i přes jejich nedostatky, ale jen z recese a připomíná mi to začátky mého raného motorismu máme tady dokonce klub padesátek a složení je od nezletilých až po 75 let. Na normální jawí výlety mám raději 350 nebo péráka. Na ostatní jízdy to jistí Valkýrie F6C.
Tonda Zloun

(reakce na) Jawablázni

28.3.2018 v 10:04 | Nahoru | #68246

kehaj píše: pech.> Tak jsem ho zkusil na bedny co mám doma a má brum asi nějaký filtry. Pude do sběrnýho dvora (darjonomu koňu na zuby něsmotri) tak jsem něsmotril a teď se musím postarat o ekologickou likvidaci.



Hoď to na letgo, jestli se to nějakýmu mladýmu nerdovi nehodí na součástky. Bývají v tom zajímavý věci, co se blbě shání zadarmo.

Naposledy editováno 28.03.2018 10:07:15

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.3.2018 v 10:07 | Nahoru | #68247
Pech - asi kecá Čmoudovi tachec , jel jsem za ním skoro celou cestu do Týnce a i z důkladnýho kopce jel maximálně 40 - 45 protože vykvaltovával, po rovině když jel s větrem v zádech jsem tam občas mohl na třindě dát na chvilku i čtyřku čili to se hemžilo nějak kolem padesátky, ale jinak to bylo furt na trojku a na dvojku, proti slabému větříku to jelo tak pětatřicet. Na fichtla mu ta modrá plechařina jela dobře, o tom žádná, ale s větší kubaturou než nějakých 90 - 125 ccm jet za fichtlem je prostě utrpení. Když Čmoud jezdíval na Modrém oblaku ( třinda) a ještě jezdívaly s náma i fichtly do Týnce i z Týnce tak sám nadával že se to nedá za tím jet. Že je to furt jedna, dvě, tři, dvě a tak dokola. Jenže už na to zapomněl jak sedl na fichtla Kdyby jsme ale jeli všichni na fichtlech, tak by nám Čmoud jistě neustále ujížděl - páč na fichtla mu to docela jelo. Ale to by jsme myslím nedojeli nikam kdybych vytáhl na nějakou delší cestu svýho mustanga, páč by se furt fichtlilo. Ten můj motoricky jde nějak divně -dělá pazvuky. Dál než pět kiláků do práce na tom raději nejezdím a i to jenom svátečně když mám hodně času . To už raději na sifonu ten jede i pětašedesát - sedmdesát s větrem v zádech a je prostě takovej živější než ten můj mustang.

Jawablázni

28.3.2018 v 10:08 | Nahoru | #68248
Kehaj: Co to je zač? Jsou kousky sběratelsky cenné i kousky na které i šrot je málo Stejně jako u motorek.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.3.2018 v 10:17 | Nahoru | #68249
Aby to nakonec nebyly nějaké přebastlené AUJ635 :)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.3.2018 v 10:25 | Nahoru | #68250
Fichtle jsem pustil švagrovi. Má toho doma dost, ale vše bez not, tak ty moje s notama se mu šiknuly.
Já na tom stejnak už teď moc nejezdil. Je to křus a na nostalgické ploužení mám S11 a tu si nechám.
S fichtlem podle nové vyhlášky se dá jezdit až od 17. let a to už jde sedlat i 125ccm, tak nač to doma mládeži držet
a pro mě to je masochismus, byť jsem je měl spolehlivý a málokdy se stalo, že by blbnuly,
tak tady v kopcích mě to uíííí... ííííjóóó celkem sr..lo. Sifon na tom byl líp, ale i ten už je z domu.
Toho na mě vymámil kámoš, co se po bouračce bojí na velkou motorku,
ale jízda jednou stopou ho baví a sifona mu doma povolili. ;)
Bydlet u kolína či jinde v rovinách, fekál možná není špatná volba, ale tady je k ničemu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist