AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: Jirka_S> A to chceš ten komax sundat a nechat dát komax stříbrný a nebo ten hliník přiznat a chemicky naeloxovat?
I když nevím, zda by to u té slitiny šlo.
No asi bych se nechal ukecat, že ta černá je vlastně pěkná.
Každopádně jak píše pech, změřit, jestli je to vypleteno na střed a nebo ne a jelikož V-Strom má výplet oproti Jawapaštikám trochu jinak řešený a jelikož budeš dráty vracet, tak bych si je od ventilhu označil, kde který byl a zase ho tam vrátil. Stačí papírovou markovací páskou praporek a na něj číslo od ventilku a zda levý či pravý.
Nic tím nepokazíš. Centrování asi nebude u tohoto masivního odlitku až tak problém. Pokud to není hnutý, nebude potřeba nic šponovat.
Barva by se sundavala, nástřik novou - barva nesmí být v sedlech drátů, jinak se prý povolují. Celé bych si to nechal dělat u Hamouze na Kladně. Ale moc se mi do toho nechce - nevím kterýho blba napadlo dělat ráfky černé. Jo je to praktické, špína není na první pohled vidět, ale to je tak všechno.
Ještě by tam šlo dát proužky na lem ráfku, ale na to co to je je to dost drahé a není to úplně ono.
Honda u NC700 dělala taky černé ráfky a od nového modelu je už mají v barvě hliníku.
Pech - vím, ale špatně se mi to na to bliknutí jiskry šteluje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: Čmoud> Když čtu ten termín - tak to zrovna nebudu moci. Máme už v plánu rodinnou akci. Při poslední akci před fabrikou jsem byl ještě se 650. To už jsou asi 4 roky. Letos to beze mně půjde.
V pátek odjíždím s rodinou na hory a to beze mně nepůjde. Už týden mám chřipku, nemůžu se jí zbavit. A to zítra musím poladit 120, není v optimální kondici a čeká nás cesta do Rakouska...vůbec se mi nechce, jak není v pořádku zdraví, nestojí to za nic.
Jsi blázen? máte doma jedno úplně nové auto, druhé ještě poměrně slušné auto a ty pojedeš do Rakouska se stodvacítkou, která je v tragickém technickém stavu a jedinou její pozitivní vlastností je že dobře vypadá i přes to, že díky její celkové technické zanedbanosti šance na bezproblémový výlet je asi 3%, u Astry 92% a u Renaulta 99,99%?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka_S píše: Uvažuji o přebarvení ráfků na VStromu (XT tj. drátěná kola) z černé na přírodní hliník. Znamenalo by to rozpletení a po provedení nátěru znovu vypletení kol. Absolvoval jste někdo něco podobného a jaké s tím máte zkušenosti?
Když vidím tohle prodvedení bezdušových drá´táků, tak bych šel cestou nejmenšího odporu... vyndat kotouče, poznačit který je který a šipklou, udělat mezikruží stříknout vnější lem základem na l.k., pak hliníkovou barvou co se používá na autokola a ten střední žlábek bych nechal bejt, protože to stejně nebude vidět a nebude to rušit, protože z boku bude to kolo v hliníkové barvě vypadat dobře..... sice postříkáš hlavičky drátů, ale v napleteném kole je to jedno, tam kde to na sobě sedí se barva nedostane a nebudou problémy.... náboj nech jak je, stejně za těma kotoučema není vidět....
POkud bys to rozplejtal, tak zakrejt ty zahloubení pro dráty spolehlivě je skoro nemožné, tak to odsud potom budeš odvrtávat, odbrušovat, nebo vyškrabávat, bude to vidět a ještě je tam riziko že zkurvíš geometrii toho sedla a začnou problémy s povolováním drátů a rozcentrováváním kol.... je třeba si uvědomit, že obě kola na motorce přenáší značný výkon (zrychlení, brždění) a pak i na techto detailech záleží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
A když to vidím na veteránsrazech, tak souhlasím s Milanem, to není veterán. Ale to nebyla kejva taky a co z ní udělali za raritu... Až teskno...
Pokud bych (asi spíš omylem) něco ze škůdek chtěl, tak asi tisícovku. Tu jedinou jsem neměl a proto se mi tak nějak ten kukuč líbí.
Jako malýho mě vozili v oktávce. Tatík měl auta v cajku technicky, ale vzhledově tomu moc nedal. Kucí, jak já se za tu pixlu styděl.
Prodával jsem jí před asi pěti lety, když jsem chtěl v garáži víc místa.
I s motorem po kompletní GO a plným kufrem dílů to kámoš odvezl za lidové čtyři tisícovky.
Jak mám rád starý motorky, tak nemám rád starý auta. Asi proto, že jsem na nový nikdy prachy neměl
a tak jsem ty plečky držel při životě. Všechno dojetý a tak se to co chvíli vysypalo.
Motor ze stodváci venku a zpátky jsem stíhal sám s pojezdovou stoličkou za víkend.
Nejhorší bylo povolit na spodku jakýkoli šroub. Všechno autogenem ohřát nebo rovnou ukroutit a odvrtat.
Pravda, všechno člověk sehnal a vše si udělal, ale bohužel musel pod to každou chvíli.
Už bych to nechtěl zažít. Dnes s autem najedu čtvrt míče ani nevím jak.
Dan250 píše: pech.> před rokem jsem jel asi 100 kilometrů 120-tkou, ještě teď mi z toho občas zahučí v palici a víckrát bych nechtěl. Natož teď někam v zimě, že bych se o sebe nějak přehnaně bál, to né, ale ject něčim novějšim je o pár levlů vejš, asi tak o 1000 000...
O ten diskomfort v podobě kraválu, který ve čtyřkvaltce je jde až v poslední řadě.... Na tu dlouhou cestu je zásadním problémem to, že Milan má sice naleštěnou karoserii, ale technika je úplně zanedbaná, protože on se o to sám postarat neumí, on je zručný na jiné věci (já se umím postarat o auto, ale neumím udělat dobrý salám ), ten jeho mechanik tomu rozumí jak koza petrželi a 40 leté auto pokud má spolehlivě fungovat potřebuje svoji péči, kterou nedostává a ta co občas nárazově dostane je nedostatečná a nevhodně provedená... (některé postupy nám byly vylíčeny a byly nejen z pohledu mechanika ale už z pohledu uvažujícího člověka hraničící mezi lemplovstvím a totálním nepochopením vlastností materiálů a základními fyzikálními jevy )
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kravál jsem vyřešil montáží pětistupňové převodovky - která zlepšila i dynamiku...
pech. píše: - kamarád tomu říká: "provozních stavech" kdy to velmi dobře funguje ale vypadá to jako otloukánek......
..
Znal sem pána, kterej měl Golf 2 (tenkrát bylo nové golf 3, takže dvojka byla jakože pěkný zánovní auto) a říkal, že jej záměrně udržuje ve zdánlivě dezolátním stavu a občas udělá sem tam důlek a škrábanec, aby to nelákalo zloděje, natož aby ho myl.
Můj táta vždy říkal, že auto má sloužit mně a ne já jemu a toho se držím. Technicky musí být v pořádku, ale jinak na to kašlu. Jestli někdy ta moje stará O1 dostane celolak, tak proto, že mě lakování baví a ne proto, aby sousedi neremcali, že někdo jezdí oprýskaninou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Bimbam píše: Verdom - no, ony byly stovky řekl bych uživatelsky lepší než tisícovky. Ne nadarmo se říkalo mezi šoférama na podniku škoda 1000 rovná se tisíc malých bolestí. Jeden čas jsem takovou postarší tisícovkou občas jezdil když známej měl noty v čistírně a sem tam někam potřeboval nebo něco odvézt na svoji zahradu nebo zase na podzim ze zahrady sklizeň a tak, mělo to kouli, měl i vlek a něco jsem se s tím nadrandil. Většinou jsme dojeli na zahradu (cca 40 kiláků) půl hodiny montovali na autě, pak nakládali nebo vykládali a jeli zpátky k jejich baráku a tam jsme občas montili taky. Pravda, polní a lesní cesta na zahradu byla posledních asi pět kiláků děsnej tankodrom Ale vždycky to auto nějak dojelo, to zase jo
I ta moje 120 vždycky nějak dojede. Proč by neměla ? Bohužel Renault, i když nový, je v servisu. Nestartuje. Přijela odtahovka...máme doma Astru, ale nic k ní. Vézt 4 páry lyží v autě, to ne. Navíc taky nechce startovat. U škodovky budou lyže na střeše, což je ideální. K té mám příčníky i dvě "zahrádky " - skládací i pevnou. Vždycky se to hodí.
Když jsem začínal před více jak třiceti lety s fichtlem, tak mě v tom tatík nechal, pomohl radou, případně něco ukázal, ale starej se.
To samý s autama, dělali jsme spolu, ale jen to, co by pro jednoho byla drbačka.
Repasovali jsme doma spoustu strojů a cajků a spoustu zařízení podle Udělej urob či vlastních nápadů i postavili.
Spousta toho fachá doteď. Dnes vše koupíš, tak mladej už toho se mnou tolik nedělá, ale i tak studuje techniku a dost věcí zná z praxe
a na vysledcích to je vidět. Já se na nikoho, kdo se v technice nevyzná nezlobim, přesně jak píšeš, taky neumím salám (pravda, u salámu mi přijde,
že ho neumí nebo spíš mrví i spousta firem co ho dělá, ale to je jiná písnička )
U netechniků stačí, když ty lidi vydělají peníze a zaplatí tomu, kdo to umí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: I ta moje 120 vždycky nějak dojede. Proč by neměla ? Bohužel Renault, i když nový, je v servisu. Nestartuje. Přijela odtahovka...máme doma Astru, ale nic k ní. Vézt 4 páry lyží v autě, to ne. Navíc taky nechce startovat. U škodovky budou lyže na střeše, což je ideální. K té mám příčníky i dvě "zahrádky " - skládací i pevnou. Vždycky se to hodí.
Nemůžu si pomoct. Kritizuješ octu 1, že je nepohodlná (což nepopírám) a vezeš rodinu škodou 120 do hor?
K čemu ti je astra když nestartuje? K čemu novej renault, když nestartuje? Neměl bys lepší mít doma o jedno auto míň, zato nějakej prověřenej model koupenej od kamaráda s jasnou historií?
I když.... v tvých rukou by možná byla poruchová i ta nejspolehlivější toyota
Naposledy editováno 22.02.2018 13:44:19
PetrL3 píše: Nemůžu si pomoct. Kritizuješ octu 1, že je nepohodlná (což nepopírám) a vezeš rodinu škodou 120 do hor?
K čemu ti je astra když nestartuje? K čemu novej renault, když nestartuje? Neměl bys lepší mít doma o jedno auto míň, zato nějakej prověřenej model koupenej od kamaráda s jasnou historií?
I když.... v tvých rukou by možná byla poruchová i ta nejspolehlivější toyota
6 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom - o půjčovnách vím, ale ten box musí na něčem držet. Na příčnících. A ty k Astře nemám. Takže vítězí příčníky ke 120. Box si půjčuju.
Petr : vtipná poznámka , asi ano, u mně by zkolabovala i nejspolehlivější mašina. Mám mechanika ke Š 120, Astra je servisovaná v Opelservisu, Renault je zánovní - a na technice to není vidět. O Jawě 660 nemluvě. Ale netrápím se s tím, beru to jako normální součást života.
Milane můj názor znáš,to,že Ti Astra nestartuje je jen tím,že to stojí ve stodole a nejezdíš stím,pak se někde něco ucpe,zvodnatí benzín,klekne baterka,mě stojí Renault před barákem a startuje(teda dodnes startuje)bez problému,zima nezima.
Nicméně Tvůj výlet na hory se škodověnkou si dovedu živě představit a viděl bych ho asi takto: v čase od 2:40 doufám,že i kombinézy a vak na lyže bude stejně stylovej
A neserte se do Renaultů,zeptejte se poloviček jak to vidí ony. určitě maj jinej názor.
Naposledy editováno 22.02.2018 15:20:19
Bimbam píše: Verdom a Milan - já bych někam na lyže zase nejel vůbec. Ani za zlatý prase. Ani za uzený prase , ani za pečený prase, ba ani za řízky z celýho prasete (řízek je moje velmi oblíbené jídlo) Ani kdyby to bylo pět kiláků od baráku. Natož někam do tramtárie jak vidím sníh a lyže nebo podobný věci používaný na sněhu, dělá se mi zimnica a zalejzám ke kotli, kamnům, hrnku s kafem a podobně. Užil jsem si toho jako mladej tolik, že su rád že už nebydlím na horách. Od listopadu do dubna či někdy až do května furt sníh, xindl bílej odhazovat, cestu prohazovat, do škole muset na lyžích protože autobus na kotáry nejezdil a nejezdí snad dodneška ( dneska už má stejně každej auto tak je to šumák ) jak my se jako děcka dycky těšili na jaro, vyhlíželi první sněženky na louce pod lesem (tam ten bílej hajzl dycky nejdřív roztál) prostě kdyby jsme mohli udělat nějakým kouzlem jaro tak by jsme ho udělali hned když napadl první půlmetr sněhu To vyhlížení jara , to mám dodneška. Zimu nemám rád. Já su rád venku, na dvoře, na louce, v lese, na zahradě.. a to v zimě prostě moc nejde.
Hele Bimbam.....nejsme my dvojčata????? také nenávidím zimu a také mám rád řízečky......
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |