globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

Jawablázni

11.1.2018 v 20:18 | Nahoru | #66361
Čmoud, ne, musí se překolíkovat oba vrchní. Běží cca 2mm přes přepouštěcí kanály. Třetí jde mimo. Paradoxně bel nejzachovalejší druhý kroužek, třetí to odnesl díky nasátému bordelu z klikového prostoru. Druhý jsme dali do třetí drážky a jelo to. Sice to žralo cca 10, protože se to muselo točit, ale do Čech to dojelo s přehledem..

Jawablázni

12.1.2018 v 07:07 | Nahoru | #66362
Jo, překolíkování zámků nebo oprava vypadeného šteftu. Tady už jsem taky viděl v životě kdeco. ;) Krom klasiky z jehly karbu i jakýsi M 2,5 šroub a díru skrz celý píst se závitem. U kroužku to bylo z boků asi nějakým rydlem či dlátem ošťouraný tak, aby šel kroužek k sobě a nevadilo to zámku a z vnitřní strany pístu to bylo pomrvený asi důlčikem, aby se to nevytočilo. Provedení kvalitou děsivý, tvořeno asi někde v terénu za přispění dílny JZD, ale drželo to. Kámoš s tím najezdil asi 40 tis. po koupi od nějakého pána a naprosto v poho. ;)

Jawablázni

12.1.2018 v 08:19 | Nahoru | #66363
Berta to tam má fikaně utemováno přípravkem a zámky má ocelové..

Jawablázni

12.1.2018 v 08:24 | Nahoru | #66364
A fikaně jsou řešené zámky u MZ. Jsou mimo osu drážky pro kroužek, takže nehrozí ustřihnutí části zámku při opotřebování kroužku. Tady je kroužek jištěn proti pootočení dokonale.

Naposledy editováno 12.01.2018 08:25:21

Jawablázni

12.1.2018 v 09:25 | Nahoru | #66365
Verdom - lidová tvořivost je někdy zajímavá a poučná v tom, co lidi dokážou vymyslet a jak si poradit v situaci když není k dosažení originál součástka. Když to navíc funguje jak má tak je to gut Třeba na páře musíme kolikrát takhle vymýšlet vymyšlené, páč originál díl se už dávno nevyrábí a než nám udělá repliku podle našich nákresů s dovymyšlenejma rozměrama (originál výkresy dílů mašiny z ČKD zahučely při požáru ve fabrice) známej soustružník a frézař za kopcem na Jelenu, to může trvat měsíc a mašina musí mezitím jezdit..... jenom dotaz úplně mimo motorcykly - nemáte náhodou někdo doma v šuplíku či pod ponkem zabordelenou maznici OLVA (používala se na mazání parních strojů a šoupátek - umí to že pára se nedostane protisměrně do potrubí s olejem od mazacího lisu i když lis udělá nejvýš zhruba atmosféru a v parním prostoru je atmosfér třeba deset). Musíme vymyslet do začátku sezóny mimo jiný opravy mazání šoupátkovýho zvonu v regulátoru, páč se hryže a nad 7 atmosfér chodí skokově což je velmi nevhodné a dá se říct i nebezpečné. Běžný pracovní přetlak naší šíši je 12 atmosfér. Na 7 se sice hne mašina i s pár vagonama ale zase nemaká parní brzda.

Jawablázni

12.1.2018 v 12:35 | Nahoru | #66366
bimbam: podobná věc se používá v CNC strojích na vřetenu, kde se vstupem pro vnitřní vysokotlaké chlazení (12-40 Bar) které tam jde za dobu obrábění s profukováním vzduchem při výměně nástroje... kontaktuj nějakého servisáka CNC, nebo přímo třeba Kovosvit v Sezimáku, zda by ti mohli tu věc doat buď za účelem přímého použití nebo zkopírování, kdyby to bylo příliš malé...

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

12.1.2018 v 13:44 | Nahoru | #66367
Pech.- díky za nasměrování, jdu pátrat směr Kovosvit Sezimovo Ústí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.1.2018 v 20:07 | Nahoru | #66368
Dnes jsem byl na výletě. Navštívil jsem mimo jiné Týneckou Jawu. Zrovna tam byli dva kupci, přebírali si nové 660 Vintage. Kupovat motorku v lednu... ale oni spěchali, protože jak nám dnes řekl obchodní ředitel bude ještě vyrobeno necelých 50 kusů Jawy 660 --- a konec. Lidi prý už je objednávají i pouze ze sběratelských účelů.
Jinak poslední kusy prý mají lepší elektriku, zkrácený a zesílený zadní blatník a pořádně udělanou nádrž, protože u 650 Classic a 660 Vintage, kde se jedná o rozšířené nádrže z kývaček a 634 nádrže uprostřed, přesně ve sváru rosily, netěsnily a ničil se lak. Tak se Jawa v závěru výroby lepší.

Naposledy editováno 12.01.2018 20:08:33

Jawablázni

12.1.2018 v 20:43 | Nahoru | #66369
Ony ty wergly, když díky té "péči" co tomu fabrika věnovala víc stojí než jezdí, tak ani na jiné účely skoro nejsou vhodné......

(reakce na) Jawablázni

12.1.2018 v 21:28 | Nahoru | #66370

Bimbam píše: Pech.- díky za nasměrování, jdu pátrat směr Kovosvit Sezimovo Ústí

Bimbame zavolej Štědronskýmu. Je to sice obchoďák, ale nasměruje Tě. je to Jawař a fajn chlap. Máme od nich ve fabrice 3 Masturny. Klidně se odvolej na Kučeru. https://www.kovosvi...obrabeci-stroje.html

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

12.1.2018 v 21:31 | Nahoru | #66371
Milane, Jawa se nelepší, Jawa jen nedokáže pořádně zavařit nádrže a tak to musí opravovat. Moje stará Jawa začala rosit u horního úchytu přesně po 59 letech provozu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.1.2018 v 23:33 | Nahoru | #66372

MartinED250 píše: Milane, Jawa se nelepší, Jawa jen nedokáže pořádně zavařit nádrže a tak to musí opravovat. Moje stará Jawa začala rosit u horního úchytu přesně po 59 letech provozu...


Něco na tom bude. Moje 638 měla loni 30 let a taky ještě nerosí. Ani na nádrži nejsou známky po přeletování, kvůli úniku paliva. A to to tenkrát sekali jak Baťa cvičky. Že by tam byl momentálně (mentálně ) špatnej oddíl, když nedokážou udělat 100 nádrží?

(reakce na) Jawablázni

13.1.2018 v 00:27 | Nahoru | #66373
falco43r> Nádrž na 640 mi rosila. Byla z prvních sérií, teklo to kolem držáků. Pak držáky předělali a už se to nestávalo.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.1.2018 v 08:51 | Nahoru | #66374
To by mě teda zajímalo co Jawa vymyslí nového když 660 skončí.

(reakce na) Jawablázni

13.1.2018 v 09:29 | Nahoru | #66375
Jirka4137> Číňani vyrábí dost typů, tak si Jawa určitě něco vybere co by mohly "vyrábět" ´= přeprodávat. V konečném důsledku to vyjde lépe pro všechny - fungující moto pro uživatele a úspora našich daní,

(reakce na) Jawablázni

13.1.2018 v 10:36 | Nahoru | #66376

milan1963 píše: Jinak poslední kusy prý mají lepší elektriku, zkrácený a zesílený zadní blatník a pořádně udělanou nádrž, protože u 650 Classic a 660 Vintage, kde se jedná o rozšířené nádrže z kývaček a 634 nádrže uprostřed, přesně ve sváru rosily, netěsnily a ničil se lak. Tak se Jawa v závěru výroby lepší



Rozhodně to není tak žhavé, jak to vypadá, nebo jak někdo prezentuje.. víc v SZ :)

(reakce na) Jawablázni

13.1.2018 v 13:45 | Nahoru | #66377
MartinED250> No, můj jen skoro 70 let starý pérák taky nikde neteče, nerosí, nic, je sucho. Tedy vlastně lhal bych - když jsem koupil nový kohoutek, tak tekl. Reklamace - a jiný tekl taky. Sehnal jsem starší - a je sucho. Nové díly jsou proti těm komunistickým - a to komunisty nemám rád - horší. Bohužel.
Jinak snad nic tajného neprozradím - oni v Týnci asi opravdu nejsou schopni svařit nádrž, původem ze 634. Nádrž vezmou, doprostřed se vloží plechový pás a ten se má svařit s krajními díly. Co vím, tak jim to nějak nevychází, každý kus je jiný, ale často tekoucí. Adenia 660 mají naštěstí nádrže v podstatě ze 640, nijak nesvařované, takže netečou. Ani jedna.
Já mám od roku 2004 už třetí NOVOU Jawu. Vím, o čem píšu- Jawa je prostě DODO, ale kdo ji chce, musí s tím předem trochu počítat. Sice jsem to nechtěl uznat, ale když to vidím...přesto Jawě

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.1.2018 v 14:00 | Nahoru | #66378
Aha, tak to je ta duše, o který tu furt mluvíš. Jednou na tebe vykoukne z elektriky, jednou z tekoucí nádrže, jednou z prasklých drátů u kola....Tak to sem klidnej, u Hondy nic takovýho nemáme. My jenom jezdíme.
A tak jako správný muslim vykoná jednou za život cestu do Mekky, tak Milan jezdí do Týnce, aby se utvrdil ve své víře: "V jedinou Jawu věřiti budeš", nezneužiješ jméno Jawy", "cti své Adénium i fichtla", "nerozbiješ Jawu", "nepožádáš o motorku značky jiné", Amen.

Naposledy editováno 13.01.2018 17:15:15

Jawablázni

13.1.2018 v 18:51 | Nahoru | #66379
geodet: to není duše, to je šlendrián, lemplovitost, neschopnost a lhostejnost v různých kombinacích..... Jawa proslula jako montovna sice jednoduchých a parametrově podprůměrných, ale funkčních a poměrně spolehlivých motorek... 650 a 600 jsou bastly které by dokázal vyrobit i průměrný kutil, ten nadprůměrný s trochou pečlivosti i v lepší kvalitě... Motor je nakupovaný, podvozkové díly taky....

Duše je o něčem jiném, duše je o souboru vlastností, designu, zaměření nebo parametrů, nikoli neustále se opakující řada závad způsobených vlivem nekvality stroje...

Jinak Sezóna už je zahájena tento týden, dnes ráno jsem si cestou z práce odbyl i první letošní zmoknutí

Naposledy editováno 13.01.2018 18:52:51

(reakce na) Jawablázni

13.1.2018 v 18:51 | Nahoru | #66380
Jak jsem psal včera, že v Týnci zrovna prodávali dvě nové 660, tak ta jedna už je tady představená. . Červená, ta jí sluší. Elektriku už má nejspíš Hrnousovu, takže by neměla mít žádný podstatný problém. A ty malé ( povolené šrouby a matky si každý může dotáhnout doma ) snad ani nestojí za řeč.

Jawablázni

13.1.2018 v 19:04 | Nahoru | #66381
Milan: jasně elektrika bude asi bez problému (jestli nekecají.... já jim nevěřím ani pozdrav...), ale stále nám tu zůstává ten upadávající stojánek, upajtlovávájící se plasty, různé úniky různých provozních náplní a neustálá nutnost kontrolovat co kde zanedbali a dojebali, nedotáhli..... Za řeč to hodně stojí, když to i oni sami uměli dělat líp a zbytek světa byl už v té době v jiné dimenzi, bez úniků kapalin i parametrově.....

Je zajímavé že mám doma všechny stroje staré 20-45let a dotahovat nic nemusím, nic z toho neupadává a to že Roadster je v podstatě prototyp smontovaný ze say dílů kutilem, přihlášený do provozu podobným polopodvodem jako dělá Jawa letos s prodejem emisně zastaralých strojů..... Ze smolíka to teče, ale je starý půl století, tenkrát se na to tak nehledělo, z Roadstera už ten olej na zem neteče, motor je ale přeci trochu orošený, Japonec je starý 25 let, najeto má neurékom a není ani orošený, prostě sucho, všechno drží, všechno funguje a to jezdí denodenně za každého počasí...

Jawablázni

13.1.2018 v 20:03 | Nahoru | #66382
Hrnousovu elektriku zatím nemá, to bude mít tuším až v dubnu, kdy ji dovezou na překopání :) Až se na ni v pořadníku dostane... A ano, má druhou v každém případě lepší revizi svazku, ale to pořád není samospasitelné.

Jawablázni

13.1.2018 v 22:30 | Nahoru | #66383
Takže pořád věčně nejedoucí sráč.....

Jawablázni

13.1.2018 v 23:46 | Nahoru | #66384
Zdravím vrátivšíhose Hrnouse. Už jsem myslel, že je to urážlivá slečínka.

Na téma nové Jawy se tu toho napsalo moc. Už mě to neba. Já bych si jí vživotě nekoupil, Pech důvody celkem trefně schrnul,
ale každý to máme jinak. A o tom to je. Milan je samostatná kapitola a má co chtěl. Tečka.

Měl bych dotaz. Používáte někdo interkom? A pokud ano, jaký?
Na jaře začnu trénovat mladýho, do toho chce jezdit samostatně i mladá paní a už mě neba ta škola pantomimy za jízdy.
Dosah by asi stačil pár metrů.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.1.2018 v 00:54 | Nahoru | #66385
interkom jsem kdysi využil, drátovej, takže jen pro kombinaci jezdec+spolujezdec, můžu ho klidně poskytnout někomu za odnos, protože paninka už se mnou nejezdí a tak je mi nahovno.... TAKŽE POKUD NĚKDO VYUŽIJE DRÁTOVÝ INTERKOM, VĚNUJI HO ZA DĚKUJU + PŘÍPADNOU DOPRAVU

Ty ale když chceš dosah pár metrů potřebuješ bezdrátovej.... Kolegové co jezdí do dálav hromadně to využívají, pokud vydržíš třeba tejden nebo dva, jsem schopen ti sehnat nějaké bližší reference....

Fruhá věc je mobil.... Dneska není problém neomezený tarif za pětikilo a většina z nás ho využívá, pak stačí jen headset v helmě, který se dá využít všestranněji....

(reakce na) Jawablázni

14.1.2018 v 10:53 | Nahoru | #66386
pech.> V pohodě. Díky za nabídku, ale drát nechci. Mám v užším výběru tři bazmeky. Jeden je V5 BTI 1200 druhým je T9S 1000M no a třetím ve V6 1200M.

Cenová relace plus mínus stejná. K dispozici jak na zmíněném EBAY, tak na Aliexpressu.
Mám do do sklopky a tak uvidím, něco z toho to vyhraje. ;)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.1.2018 v 11:01 | Nahoru | #66387
Omlovám se za jawa nedotaz, ale po zkušenostech na našich silnicích, jsem došel k názoru, že zainvestuji do kamery.
Poradíte..??. jakou????
Padla mě do oka tato.....TrueCamA7S......ale budu rád za každou radu...
Díky.....

https://www.euronics...PEAQYASABEgLc2vD_BwE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.1.2018 v 11:20 | Nahoru | #66388
bimbo750> super by bylo,kdyby to někdo vyráběl s navigací. mít plný okno vehementů mi vadí.

Jawablázni

14.1.2018 v 11:23 | Nahoru | #66389
Už rok používám v autě i na motorce toto, stála litr s komlet doplňky a spokojen.

(reakce na) Jawablázni

14.1.2018 v 12:13 | Nahoru | #66390

nemako píše: bimbo750> super by bylo,kdyby to někdo vyráběl s navigací. mít plný okno vehementů mi vadí.

Však dělá, určitě Garmin, další nevím. Výkonnější telefon taky zvládne zároveň natáčet a navigovat.

Edit-odkaz: Garmin Drive Assist

Naposledy editováno 14.01.2018 12:14:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist