globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

13.8.2017 v 20:06 | Nahoru | #63721
Sema> JJ mám v archivu

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.8.2017 v 08:09 | Nahoru | #63722
Za prodloužený víkend na čezetě 617km a to jsme většinou chodili pěšky kvůli promile. Pěkné fotky se mě podařilo smazat při přenosu dat tak snad kromě novy která nás navštívila na přehradě pošlou něco kamarádi. Čezeta šlapala jak hodinky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.8.2017 v 08:48 | Nahoru | #63723

Jirka4137 píše: Za prodloužený víkend na čezetě 617km a to jsme většinou chodili pěšky kvůli promile. Pěkné fotky se mě podařilo smazat při přenosu dat tak snad kromě novy která nás navštívila na přehradě pošlou něco kamarádi. Čezeta šlapala jak hodinky.

Vhodným softwarem, kterého je na netu zdarma spousta, jde obsah karty obnovit. Pokud nebylo zformátováno.

(reakce na) Jawablázni

14.8.2017 v 11:57 | Nahoru | #63724

milan1963 píše: Právě vyšlo nové číslo MotoXpressu. Zajímavé čtení o Jawách 350/634. Prý z nich nikdy nebude zajímavý a ceněný veterán. S tím souhlasím, už proto, že jich je moc a proti panelkám jasou krokem kupředu. Sám jsem 634 ročník 82 měl a špatná nebyla. Proti "zmetkovi" Californian je 634 krásná, spolehlivá motorka. Nejvíc mi ale k srdci přirostla 350/640 s dvoukomorami - to je ale jen můj názor.



634 bude ceněný veterán, protože je z plechu a železa, má dost chromu a to se bude dycky líbit. Taky se na ní dá pohodlně na nějaký ten sraz veteránů dojet a vrátit se i zpět.V hodnotě klesat nebude. A to je to, co lidi chtějí. Že si to užijí a ještě to dobře prodají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.8.2017 v 13:25 | Nahoru | #63725
elevator> Při přenosu z telefonu na kartu jsem dal zrušit a fotky nejsou nikde.

(reakce na) Jawablázni

14.8.2017 v 13:39 | Nahoru | #63726

Jirka4137 píše: elevator> Při přenosu z telefonu na kartu jsem dal zrušit a fotky nejsou nikde.

I tak bych software pro obnovu dat použil. Uložiště v telefonu je klasická el. pamět jako na flashce. Připoj telefon k PC kabelem tak, aby byl v PC vidět jako disková jednotka. A tuto jednotku nechat projet recovery softwarem. Ke stačení třeba na stahuj.cz/

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.8.2017 v 14:04 | Nahoru | #63727
Laďa prášil: ceněný veterán to nebude, bude to ale oblíbená plíva, protože jakmile dojdou dnes oblíbené plívy jako je kejchačka a panelka, půjde se po těchto, právě z důvodů jaké jsi zmínil, že se na tom, oproti kejchačkám dá držet krok s provozem alespoň mimo dálnic, pár drobnými úpravami spolu se základní znalostí a dodržení seřizovacích hodnot se to dá donutit ke slušné spolehlivosti alespoň pro rekreační provozuschopnost..... Už teď je o to zájem, protože na tom přéce mááámo jezdil Venca konopník, a za "konopnici" se vydává v inzerátech kde co, co nebylo a ani není stejného provedení.... A protože lidi jsou slepí a blbí, dá se nepojízdný bastl, smontovaný díky desítkám let provozování, postupným opravám, úpravám z kdečeho, prodat za 20000 hejlovi, kterej ani neví, jak se zapíná zapalování a takových hejlů je stále dost...

634 mj. nemám rád taky proto, že je taková "RUSKÁ" Protože motorka o výkonu +-20 koní, která má rám humpolácký jak pro 750ccm čtyřválec, je nesmyslně dlouhá, vysoká, těžká a neohrabaná..... 472 je lepší a efektivnějí řešení jak využít ten motor, přestože vzniklo napůl náhodou a napůl z nouze....

(reakce na) Jawablázni

14.8.2017 v 15:44 | Nahoru | #63728
pech.> S tvým názorem na 634 souhlasím. I když záleží i na jedinci - člověku.
Já 634 už dávno nemám, ale mám auto , 120ku. V sobotu na srazu okolo ní chodilo dost lidí a někteří " slintali", prý vzácnost, na silnici se už nevidí. Přitom pro mně - běžné auto, záleží na každém člověku, jak to vezme. Tak jsem si vzpomněl na 634, to je podobné.

Naposledy editováno 14.08.2017 15:44:48

Jawablázni

14.8.2017 v 16:17 | Nahoru | #63729
Milan - hernajs, asi budu muset vzít Tempo a hadrrrr a trochu tu svoji šedivku naglancovat, nikdo kolem ní neslintá, protože tady na venkově je to víceméně běžné auto. Dokonce tu jezdí i několik trabošů. Zato varťasy jen dva ( kulatej černošedej z šedesátejch let a hranatej tourist či jak se jmenoval ten v kombíku žlutej ).

Jawablázni

14.8.2017 v 18:51 | Nahoru | #63730
V neděli jsem se vracel přes Buchláky na zetce a když porovnám podvozek s kteroukoliv třindou kde jou tragické rozplácnuté trubky jako kyvka..... ČZ 180 je tak o tři generace vepředu. Proto souhlas s názorem na 634 výše.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.8.2017 v 06:34 | Nahoru | #63731
Prostorový rám z 634 je o generaci dále než z ČZ 180. Je ve všech ohledech lepší. Pech tím myslel, že je na slabý motor v 350 až zbytečně tuhý - humppolácký a těžký.

(reakce na) Jawablázni

15.8.2017 v 07:25 | Nahoru | #63732
MartinED250> mě připadá,že 472 se kroutí míň,než 634. rozhodně je ovladatelnější a líp jede. je to podle mě výfukama,jinej rozdíl v motoru není.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.8.2017 v 09:02 | Nahoru | #63733
tak co kluci, rostou? Prašivky celoročně
Btw nemá někdo zkušenosti s renovací posilube? Původní majitel (první ) mi to dal v krabičce a že tam chybí jakási pružinka

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.8.2017 v 09:06 | Nahoru | #63734
tak 472 je o +- 20kg lehčí a to už se pozná i na té dynamice, výfuky jsou jiné a vyšší je i udávaný výkon u 472, právě proto..... Střeva motoru jsou totožná liší se jen kartery co do uchycení do rámu. Rám 634 je skutečně tužší, nicméně rám čz není nijak špatný a jeho konstrukce je pro tuhle výkonovou třídu zcela dostačující i co do tuhosti, dodnes se na lehčích obyčejných motorkách používá. Geometrie rámu Čz je příznivější pro ovladatelnost. To že se někomu zdá, že se jawa víc kroutí, je způsobeno především tím, že na tu motorku s vahou obézního slona montovali stejné vidlice jako na lehčí ČZ i na jednoválce - ta vidlice je pro jednoválce docela dobrá, pro dvouválcovou ČZ už je to těžká hrana možností a jawa se svojí nadváhou už je moc na to, aby se ta vidlice chovala stabilně.... Zlepšení přišlo až s novými hliníkovými vidlicemi, které se ale nemontovaly na 634.

Martin ED250: přesně tak jsem to myslel, 634 má humpolácký rám, který by unesl i čtyřválec, ale má slabé přední nožičky a nemá čtyřválec..... Proto je taková autobusoidní.

Jawablázni

15.8.2017 v 11:09 | Nahoru | #63735
Nevím kdo co myslel. Já jsem měl třindy čtyři jednu se side a říkám že zadní kyvka stojí za vyližpr. Kroutí se jak užovka a nepomůže jí ani dvojitý rám.
Ten je v pohodě ale třinda je pro mě zajímavá až od 639 která už trošku brzdí. Navíc osmičkový motor je někde jinde.
Čezeta má navíc výztuhu pod blatníkem která svazuje tlumiče jako u Japonce. Toto jsem hned montoval i na třindu ale chyba je v kyvce.

Naposledy editováno 15.08.2017 11:58:41

(reakce na) Jawablázni

15.8.2017 v 11:58 | Nahoru | #63736
Akamu> Parádní.

Naposledy editováno 15.08.2017 12:00:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.8.2017 v 12:28 | Nahoru | #63737
pech.> moje 472 má hliníkový vidle i kola. nevíš,jestli se tam dá bez úprav dát ta menší nádrž? mám export do ruska a má to místo nádrže cisternu. za komančů jsem jí měl s malou nádrží,jako má 471,takže to jistě existovalo,nebyl to bastl,koupil jsem jí ve fabrice olítanou po nějakých zkouškách.

Naposledy editováno 15.08.2017 12:31:03

(reakce na) Jawablázni

15.8.2017 v 12:29 | Nahoru | #63738

Akamu píše: tak co kluci, rostou? Prašivky celoročně
Btw nemá někdo zkušenosti s renovací posilube? Původní majitel (první ) mi to dal v krabičce a že tam chybí jakási pružinka



S posilube mám bohaté zkušenosti, najezdil jsem s ním cca 100kkm, právě na "prašivce" než jsem ji prodal a nahradil čtyřtaktem. Ptej se, ale možná by bylo lepší si zavolat - odkud jseš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.8.2017 v 12:37 | Nahoru | #63739

nemako píše: pech.> moje 472 má hliníkový vidle i kola. nevíš,jestli se tam dá bez úprav dát ta menší nádrž? mám export do ruska a má to místo nádrže cisternu. za komančů jsem jí měl s malou nádrží,jako má 471,takže to jistě existovalo,nebyl to bastl,koupil jsem jí ve fabrice olítanou po nějakých zkouškách.



Hele bez úprav nedá, protože ta první serie, která vypadala podobně jako 471 měla malou nádrž, ale ta novější serie s velkou nádrží pro rusko má mnoho změn na rámu a podvozku, nádrž je uchycena zcela jinak, rám je jak jsem zmínil taky jiný..... Mám v okolí jednoho kouska, co tam páchal jinou nádrž na to nové provedení podvozku a musely se držáky úplně předělat ani to potom nenavazuje moc na zbytek, protože ta nová serie má i jiné, širší sedlo, a to starší v provedení křížence pranýře a trestné lavice tam taky nejde dát....

takže pokud ji chceš postaršit, tak to bude bastl na první pohled...

Navíc ona se ta velká nádrž i celkem hodí, tyhle motorky jakmile začneš tahat za opratě mají sklony býti notorikem a ta velká nádrž se pak celekm šikne, když ji to nevypije k rezervě za 150km svižného tempa, nebo 200km kochání.

(reakce na) Jawablázni

15.8.2017 v 12:39 | Nahoru | #63740
pech.> nechci jí postartšit,jen mi ta obří bandaska připadá hnusná

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.8.2017 v 12:52 | Nahoru | #63741
A mně se zrovna líbí... Mám 471 první serii, Tu bandasku bych pro dvouválcového ochlastu užil, ale chci to zachovat původní.....

Jawablázni

15.8.2017 v 12:56 | Nahoru | #63742
Pech- plzeňák jinak super, tady člověk dycky najde někoho ochotnýho na koho se obrátit
A já sem momentálně v zahraničí, motor pude o víkendu na go (sice jede, ale pazvuky a elektrika komplet za vape) tak se na čerpadlo vrhnu tak příští tejden. Pak bych se ozval a zahrnul tě otázkama. A při zajíždění, kdyby sme se domluvili a dojel bych do strakonic to připojit a nastavit, by bylo uplně supr

Jawablázni

15.8.2017 v 13:13 | Nahoru | #63743
Hele pokud motor jezdí, ser na pazvuky.... tyhle motory mají pazvuky zcela přirozeně, takže škrvčení a drnčení při padání otáček je normální, že převodovka houká jak eresák je normální apod.... kdyžtak motor nahraj na záznamník a pošli, nebo zajedu, až bude čas a posoudím.... Dnešní písty stojí za hovno, dnešní kroužky taky, ojnice najezdí několik pístů.....

Nové díly stojí za vyližprdel a budeš mít akorát problémy... Nech to žít.... Chceš li Vape. s tím není problém, ale ten zásah do elektriky není velký, vyndá se hlavní svazek pro zapalování a nahradí se tím přiloženým k Vape... regler se vejde s malou baterkou i do pravýho kastlíku.

Máš ty nenormáln í lanka na Posilube? Pokud ne, obstarej si je, to krátké mezi čerpadlo a krabec bych tu ještě vyhrabal, ale to dlouhé ne...

Někde na čezetmanii neboí v hloubi zdejších stránek / fora jsou moje výkresy, jak to lanko má vypadat co do rozměrů.....

Jawablázni

15.8.2017 v 13:24 | Nahoru | #63744
Pech-

Hmmm no ten zvuk už je právě nehezkej, mam ještě 180tku a ten motor je podstatně tišší (nemyslim tim utlumení sáním, ale rezonance ve válci), vape, dráty vim co dělat
A dostal sem celou bednu dílů, byli tam i nějaký lanka, tak kouknu. Spíš bych vyrobil z teflonovejch.

(reakce na) Jawablázni

15.8.2017 v 13:38 | Nahoru | #63745

pech. píše: Laďa prášil: ceněný veterán to nebude, bude to ale oblíbená plíva, protože jakmile dojdou dnes oblíbené plívy jako je kejchačka a panelka, půjde se po těchto, právě z důvodů jaké jsi zmínil, že se na tom, oproti kejchačkám dá držet krok s provozem alespoň mimo dálnic, pár drobnými úpravami spolu se základní znalostí a dodržení seřizovacích hodnot se to dá donutit ke slušné spolehlivosti alespoň pro rekreační provozuschopnost..... Už teď je o to zájem, protože na tom přéce mááámo jezdil Venca konopník, a za "konopnici" se vydává v inzerátech kde co, co nebylo a ani není stejného provedení.... A protože lidi jsou slepí a blbí, dá se nepojízdný bastl, smontovaný díky desítkám let provozování, postupným opravám, úpravám z kdečeho, prodat za 20000 hejlovi, kterej ani neví, jak se zapíná zapalování a takových hejlů je stále dost...

634 mj. nemám rád taky proto, že je taková "RUSKÁ" Protože motorka o výkonu +-20 koní, která má rám humpolácký jak pro 750ccm čtyřválec, je nesmyslně dlouhá, vysoká, těžká a neohrabaná..... 472 je lepší a efektivnějí řešení jak využít ten motor, přestože vzniklo napůl náhodou a napůl z nouze....


g
Nebude to ještě dlouho oldtimer, ale jako youngtimer dobrý. To už je. Proti 175 zetkám je každá trubková 350 Gold wing :)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.8.2017 v 13:44 | Nahoru | #63746
Akamu: opravdu ho nech žít, znám ten motor, 180 je skutečně přirozeně tišší, i mechanicky, je tam pár změn...

(reakce na) Jawablázni

15.8.2017 v 14:04 | Nahoru | #63747
pech.> hmmmmm ty mi teda děláš čáru přes plány asi teda nandam vape, přetaham elektriku a zkouknu zbytek motorky a pak se uvidí jesi nadále bude vrčet.
Tak to mi s tim čerpadlem uvidíš snad hned v září

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.8.2017 v 14:42 | Nahoru | #63748
Akamu - no, hezkýho žluťáka sis pořídil, stará dobrá 477 Já se přikloňuji k pech.ovi ony ty motory jsou drnčáky a rachotilkové, které neznalého posaděj na zadnici a donutěj okamžitě bleskurychle včerabylopozdě a podobně páchat generálku. V 90% případů zbytečně. Ono to opravdu rachtá jak mlátička ale to jsou prostě pro tohodle zetora normální provozní zvuky. Moje 477 má nalítáno k 80 000 kilometrů, v práci jí říkají Vrtulník - už z dálky vědí že to jedu já a ne že by letěla záchranka, ty zvuky má posledních asi tak deset let furt stejné a furt jezdí. A docela dobře. Oni do těchdle motyk dávali ve Strakách prý nějaké svoje zvláštní písty (zvláštní slitinou) a dáš-li tam nějaký dnešní z druhovýroby, můžeš dopadnout jako já nebo třeba jako Igy se Smolíkama. Ta tepelná odolnost replikovejch pístů je dneska prostě nějak jiná než těch co měla čezeta co si dělala sama. Víš jak zní základní pravidlo nejen parních likomotiv ale taky jawařů - co funguje do toho se nehrabme Ta 477 má pomalu zvuky jak studenej nafťák ale furt jede.

Jawablázni

15.8.2017 v 14:56 | Nahoru | #63749
Bimbam, pech- ok na poučku dokud to jede, tak do toho nehrabej, sem ňák zapoměl tak teda vape a zatim konec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.8.2017 v 16:37 | Nahoru | #63750
Bimbam> tak tak. čím víc se s hovnem sereš,tím víc smrdí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist