globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2016 v 11:41 | Nahoru | #59731
Možná že ne roletu ale spíš pohyblivý žaluzie, který se pomocí páčky naklápěly a tak šlo víc či míň studenýho luftu na chladič. Z jinejch značek - roletu vytahovací před chladičem měly avie - byla na řetízku nad ruční brzdou. Zato naklápěcí žaluzie jsem měl u Volhy 24 ovládaly se táhlem vlevo pod palubkou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2016 v 11:58 | Nahoru | #59732
Bimbam> Já mám opravdu za to, že se tou páčkou vedle sytiče pouštěla voda z chladícího systému do radiátoru topení...
Je to zde v kapitole topení na str. 27 nahoře

Naposledy editováno 03.11.2016 12:07:10

(reakce na) Jawablázni

3.11.2016 v 12:11 | Nahoru | #59733
Kire640>Jo topení a sytič u Š 1000MB

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2016 v 12:59 | Nahoru | #59734
Kire640> byly tam dvě šedá černá.

Jawablázni

3.11.2016 v 13:26 | Nahoru | #59735
Sakra to jsem rozvířil polemiku, to jsem nechtěl.Ale je znát ,že ty starý krámy jsou vám k srdci blízké.
Hlavně se musím omluvit Milanovi......120 měla páčku syitiče...holt už jsem zblblej z těch novejch krámů a prd si pamatuji.
Zašel jsem do garáže ,kde přechovávám ,(jak svatej grál) staré knihy o škodovkách.....

Jak vždy říkal můj pantáta.....Má knih a ví ,hovno co je vnich......
Skoda 1000mb měla dvě páčky..jednu na sytič + další na topení +jezdec na roletku u chladiče.

Původně tam1000covka měla (jak píše Martin) automatický sytič....byl tam bimetel,kterej reagoval na teplotu.To se neosvěčilo,proto se přešlo na sytič mechanický.

Zajímavost ,že roletku na chladič měli i první stovky...
Cituji...kniha....Cedrich-Štílec
Škoda 1000MB až 110R KUPÉ
opravy seřizování a udržba svépomocí.

(reakce na) Jawablázni

3.11.2016 v 13:30 | Nahoru | #59736
K sytiči: Octavie ho má mechanický, a to každá. Škoda 1000 MB měla od 1. serie termostaticky řízený sytič, později se od něho ustoupilo a auto dostalo mechanický. Od roku 1966 se vyráběly dvoukarburátorové verze 1000 ( 1100 ) MBX a MBG , mající opět termostatický sytič. Pozdější Š 100/110 a 105/120 mají stále sytič mechanický.
Topení se u Octavie reguluje kohoutem v motoru, u 1000 MB právě tou druhou páčkou mezi sedadly. Ten Kireho odkaz je dobrý.
At' už je to jakkoliv, já jsem po prvním usednutí do své Astry hledal sytič. Prodávající se divil...nikdy až do letoška jsem vlastně autem bez sytiče nejel. Zvyk...asi jsem divnej, stále jezdím stodvacítkou ( 500 km za měsíc) , Astra v podstatě stojí ( 50 km za měsíc ).
Tu 1100 MBX jsem kolem roku 1990 asi rok měl, Popular v zimě netopil, otec mi 120ku nemohl stále půjčovat, tak jsem s ní jezdil. Stav - hrůza, ale STK nebyly. Tady je na mojí první barevné fotce.





Naposledy editováno 03.11.2016 13:43:48

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2016 v 13:54 | Nahoru | #59737
Jó MBX, dnes jsou těžce v kurzu a jsou vyhledávány. Jinak roletka před chladičem se ovládala dlouhým posunovačem u sedačky řidiče. Jinak ten sytič u Š120 měl i výhodu v tom, že dokázal i u teplého motoru zvýšit otáčky. vlastně fungoval mimo jiného jako ruční plyn. jednou mne to zachránilo. zapadl jsem v závěji na silnici - mobily nebyly - byl jsem v autě sám. Tak jsem zatáhl sytič, auto začalo hrabat a já z něj vystoupil, nechal jsem otevřená dvířka a jal se ze zádu tlačit - auto se chytlo asfaltu a začalo ujíždět, já ho doběhl a nasedl. Tradá dál.. jiná šance nebyla...

(reakce na) Jawablázni

3.11.2016 v 18:53 | Nahoru | #59738
MartinED250> Podobně jsem tlačil Krakena (tak pojmenovala naše rodina trabanta) na zimu při troše štěstí a síly to vyjelo neskutečně.

Jinak brousil jsem po fotkách a z doby lehce dávné,z oslav 90. let čezety jsem našel pár hezkých obrázků pro zimní večery.
Tohle mám teď na ponku. ;)

Jawablázni

3.11.2016 v 19:06 | Nahoru | #59739
máme fotky ze stejné akce v garáži u každé motorky. jen teda o 5let déle

http://vlastak1973.r...5_vyroci_zalozeni_CZ

plus ještě fotky z titulní strany Světa motorů.
http://www.motorkari...etail&ddid=56700













Naposledy editováno 03.11.2016 19:18:57

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2016 v 22:30 | Nahoru | #59740
Také něco přidám - z jednoho obýváku u kamaráda z východu. Kdo četl knihu "šťastný František" - nejrychlejší pád v životě našeho Frankie-ho absolvoval na ostrůvku v Irském moři Man, při tréninku na TT na dvoutaktním motocyklu JAWA 350 "Rampouchu".
To byla Jawou převzatá motorka RAVO 250 z dílny geniálního konstruktéra V. Raina a zlatorukého mechanika/technika V. Voňky.
V Jawě motorku kubatury 250 obtiskli do písku, ale nehodila se jim kubatura, proto zvýšili obsah na 350. Zbouchali asi 5 kusů, jenže motorku už ve 250 bylo náročné otryskoval podle počasí. V Jawě neměli v té době moc zkušeností s dvoutakty a hlavně byli také ke dvoutaktům předem skeptičtí.
A tak se po převrtání na 350 motorky často zadíraly.
Nu - a na ostrově MAN je horský okruh, kdy se prudce mění jak nadmořská výška, tak počasí v každé části ostrova = to vše na 60 km. Na dvoutaktního závoďáka pekelné podmínky k naladění. František měl tedy tohoto "Ranpoucha"/stále se kousajícího "hlodavce" sebou jako tréninkový motocykl. Dokonce se vsadil o láhev Whisky, že ujede závodní kolo. S motorkou se asi 2x vrátil na podvalníku. Potřetí byl opatrný a to kolo dal (Whisky vyhrána)- a když dal opatrné kolo, vzal pak za plyn s tím, že soukmenovcům zamotá hlavu super rychlým časem. A opravdu byl na všech průjezdech rychlejší, nežli s ostrým čtyřtaktem. Jak sám říkával = ta motorka jela tak rychle a dobře, že za řídítky úplně zblbnul a zapomenul, že je to "Rampouch/hlodavec" ......a ten se mu zadřel dlouhé táhlé jezděné naplno (ve 230km/h)!
A tady je přímo ten autentický Rampouch! (Po té havárii Rampouch dál závodil, měnili se závodníci, změnila se vidlice, k eliminaci zadírání dostal Rampouch také vodní chlazení....až se nakonec jako soubor náhradních dílů dostal na důstojný důchod do tohoto obýváku !











Naposledy editováno 03.11.2016 22:36:09

(reakce na) Jawablázni

3.11.2016 v 22:37 | Nahoru | #59741
.

Naposledy editováno 03.11.2016 22:39:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.11.2016 v 02:44 | Nahoru | #59742
Franky> Důstojný konec závodního stroje a zaroveň krásný kus nábytku. To mně se manželku přesvědčit ke garážování péráka doma nepodařilo. I když - pérák je jen obyčejná motorka. To Jawa 660 je poměrně vzácnější a cennější. V obýváku by se mi líbila.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.11.2016 v 10:51 | Nahoru | #59743
Jo, s motorkama v obyváku je to obtížné. Endymu se podařilo aspoň na demontáž motoru Endyro po zadření do obyváku propašovat, páč venku byla klandra strašná a von ještě trochu domlácenej. U nás se teda taky sem tam opravovalo v černý kuchyni, kde se dalo zatopit když venku mrzlo, ale abych věděl o někom kdo má motorku přímo v obyváku, hmmm, tak to teda vůbec nevím

(reakce na) Jawablázni

4.11.2016 v 10:59 | Nahoru | #59744
Bimbam> Když nejde motorka do obýváku, musí obývák do garáže

(reakce na) Jawablázni

4.11.2016 v 12:36 | Nahoru | #59745
Bimbam> no zkus se zamyslet

Jawablázni

4.11.2016 v 13:16 | Nahoru | #59746
V tej americe už to maj vykoumaný Pořádné hmoždinky a pak jen pevnou víru, že vám to nespadne za krk

Jawablázni

4.11.2016 v 13:24 | Nahoru | #59747





Nejenom motorka v obýváku...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.11.2016 v 14:13 | Nahoru | #59748
Čmoud - no, já myslím že tuším kam míříš, ale to místo kde bydlel Vandrák s Harykem bejvalo na chodbě ne?

Jawablázni

4.11.2016 v 14:18 | Nahoru | #59749
Elevator - ten člověk asi moc často na stroji z obrázku nejezdí Připadá mi to spíš jako fotomontáž anebo je to plastová hračka ve skutečný velikosti 1:1

(reakce na) Jawablázni

4.11.2016 v 14:27 | Nahoru | #59750
Bimbam> depák

Jawablázni

4.11.2016 v 15:16 | Nahoru | #59751
Čmoud - no tak v tom případě asi znám jednoho co má motorky v obýváku u nás byly jen v místnosti bez stropu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.11.2016 v 16:21 | Nahoru | #59752

milan1963 píše: Franky> Důstojný konec závodního stroje a zaroveň krásný kus nábytku. To mně se manželku přesvědčit ke garážování péráka doma nepodařilo. I když - pérák je jen obyčejná motorka. To Jawa 660 je poměrně vzácnější a cennější. V obýváku by se mi líbila.



Jo to jsem také řešil a řeším .

Můj zatím vyzkoušený recept:

Kdysi jsem koupil vozík Motex 287 za motorku (zajisté koupě spíše srdíčkem než rozumem, protože jsem ho už tehdy neměl kam dát ) a to v moc pěkném původním stavu. No jo, jenže nastala vpravdě nerudovská otázka "kam tedy s ním" ??? Dumal jsem a dumal a mezi tím se mi rozpadla taková stará ikeaskříňka (spíše noční stolek), kde jsem skladoval hlavně dokumentaci k motorkám. V tu chvilku jsem vycítil svou šanci. Vytvořilo se krásné místo a naopak chyběla vhodná skříňka . Takže jsem si řekl "...proč ne...", k Motexu jsem dodělal takové dva stojánky, aby stabilně stál a nepoškozovaly se pneumatiky a gumy odpružení a když nebyla doma, instaloval ho na původní místo skříňky se slovy, že je to krásný historický kus "nábytku" a navíc "zadarmo", protože už ho mám doma a nemusím nic kupovat. A tak přišel Motex do ložnice . Akorát oproti skříňce je třeba, chodit kolem něj opatrněji, protože třísknout se o tu oj docela bolí .

Prošlo mi to, teď máme Motexíka v ložnici, slouží jako velice vkusná a stylová skříňka na dokumentaci k motorkám (musím i tak uznat, že je to rozměrově praktická kárka, i když jsem jí nikdy neměl na silnici) a teď už držím v hlavě druhou část plánu - doufám, že to ta moje tady nečte .

Snad se mi v reálném čase podaří dorenovovat prasátko, které mam určené k tomuto Motexíku a pak začnu agitovat tím, že Motexík je tam chudák sám a nekompletní a že vozík bez tažného vozidla je jaksi na prd !

Tolik moje praktické zkušenosti a výsledky v této věci .

(reakce na) Jawablázni

4.11.2016 v 18:14 | Nahoru | #59753
Sofía> Já jsem před časem zrenovoval dvě předválečná jízdní kola, pánského Standarta a dámského Premiera. Mám je na chodbě ( tedy máme spíš menší halu). No a na schodech mám veteránský koutek - masku ze Škody Favorit z roku 37, víko kufru z téhož, jen z roku 39, nádrž z Wanderera, na zdi maska ze Škody 422 z roku 30......víc mi rodina nepovolila. Jsem ale spokojen. Tak jen dvě fota...
Není správný formát url.
//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/44/372553_sn1.jpg
[/im





1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.11.2016 v 21:07 | Nahoru | #59754
Pěkné.. Milane nevíš do kterého roku se používala tabulka "ČS"? Sehnal jsem jednu malou originální (poloviční velikost od té tvé) asi motocyklovou a chci jí dát na brzky poválečný sidecar Tůma. Tak jen aby se to nepralo..

(reakce na) Jawablázni

4.11.2016 v 21:47 | Nahoru | #59755
MartinED250> Tohle jsou vzory zn. od r. 1953 do 1964. Mimochodem čerpal jsem TADY







Naposledy editováno 05.11.2016 08:57:04

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.11.2016 v 08:52 | Nahoru | #59756
Paráda, dík. Roky to sedí.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.11.2016 v 13:15 | Nahoru | #59757
MartinED250> Kehaj byl rychlejší, já u počítače jsem až ted'. Ale je to dobře, ČS na Tůmu klidně dej. Já mám na některých svých autech taky ČS , na Š 120 CS a normálně s nimi jezdím do Rakouska. CZ ( které mimochodem nemám moc rád ) po mně nikdo nikdy v Rakousku nechtěl.
Ráno jsem byl na burze v Chotusicích. Bylo hodně lidí, dost věcí ( převažovaly díly ke kývačkám), zima - v 10 hodin jsem zmrzlý jel domů. Ceny dílů ? Vesměs horentní, třeba za kastlík nářadí k pérákovi 2500 korun...koupil jsem ale něco k Popularu a to za normální cenu - pán v dolní řadě přivezl hromadu železa, já to prohrábl - a našel jsem .
Mimochodem - motocyklové ČS : 1000 korun.

(reakce na) Jawablázni

5.11.2016 v 16:47 | Nahoru | #59758
milan1963> V Chotusicích musíš nakupovat dle hels:
Nahoře židi - dole lidi

Jawablázni

5.11.2016 v 18:43 | Nahoru | #59759
Čezeta půjde taky do obýváku ale až bude stát nový barák. No ještě to na ní chce zamakat -udělat motor a vyleštit.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.11.2016 v 18:45 | Nahoru | #59760
Ahoj, dva dny jsem valcil se zkurvenou a zkorumpovanou byrokracii a doplacel na chyby jinych...stale motorku nemam, ale uz aspon potrebne doklady ano...nikomu bych to nepral tady zazit...mluvi se tu spanelsky,na anglinu ci nemcinu zapomente...je to jiny svet..takze ruce,nohy a zaklady spanelstiny..maji tu 91,95,98 super a masti jawari 1:30 plnou syntetiku, mnozstvi kvuli vedru. Mam i poznamky jak upravit motor pro 150-180kmh...vse bude v knizce...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist