bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

Jawablázni

23.4.2015 v 09:31 | Nahoru | #49291
No a matrijál prožďarovadla zas tak neprožívejte...onehdá sem musel vzít drát z kartáča (oceláku), protože volnoběžka byla ekopřísadama tak zajebaná, že košér drátek se normálně ohl.
Daleko větší vliv na složení směsi má teplota a tlak (nadmořská výška).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.4.2015 v 10:03 | Nahoru | #49292

Zdenalbenal píše: No s výšků hladiny nekdy bývá sranda - dojít na to, kde doopravdy je, vlivem provozního zaklepání sedla, odrbání hrotu jehly a podobně. K tomu može eště přispět tuning - jiný dekl a neštěstí je hotové.
Možná bude existovat nejaký nepřímý postup, ale...ten neukáže, kde hladina doopravdy je.
Měla by byt pár milimetrů (dva?) pod ústím emulzní trubice.
Takže kdyby se deklík povolil a zvedl o oné 2mm, měla by hladina býti zároveň s tů emulzků a to by se dalo zjistit krkolomným pohledem shora, nemajíc tam šoupě...
Se slzou v oku vzpomínám na osvícené konstruktéry karbecu do Oktávky nulté řady, kde se to dalo udělat velejednoduše - na stěně plovákovky byl nálitek...benzínoznak...
U jiného typu se musel pracně připojovat zvenčí vehement s trubičků...
Kafi - ta malá tryska je v Nastěnce, to jest ve 350ce, kerů sme se pokoušeli resuscitovat v Rabakově?
Ty voe, jak to, že mě nenapadlo, že tam može byt malá HT...sme enom krůtili plný, že se to "probere" a nenapadlo mě u vytočeného motoru po-ma-lu ubrat plyn...
No jo, furt se člověk učí...

áůe

K těm tryskám když dovolíte....
JAWA 634 má psanou hlavní trysku 115 nebo 92
Záleží ,ale jak je motor vylítanej, kolk má výbrusů , zda není v karburaci clonka ,atd......
Na jedné 634 mám HT 115
Na druhé 634 mám HT 98,,, na 92 to nemělo výkon na 115 se to uchcávalo.
Chce to skoušet,,,,,
Jinak k výšce hladiny benzínu,,,,,,,,
Tu šteluji tak ,že se přihejbá ten plíšek co uzavírá přívod paliva do plovákové komory......
Je to systém pokus omyl..... zatím jsem ,ale na lepší nepřišel....... u normálních karbeců

U těch novejch se už dávaj hadičky a dá se přesně naštelovat hladina.Návod na to je tuším někde na jawamánii.

http://www.jawamania...KARBUR%c3%81TORU.pdf

Naposledy editováno 23.04.2015 10:05:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.4.2015 v 10:15 | Nahoru | #49293
bimbo750> S tím návodem jsi byl rychlejší, jináč trysky taky čistím měděným drátkem.
Kde v Chomutově je to parkoviště Severočeských dolů? Pokud bude počasí razím do Jirkova tak bych se tam zastavil na čumendu.

Naposledy editováno 23.04.2015 10:16:14

(reakce na) Jawablázni

23.4.2015 v 10:24 | Nahoru | #49294

kehaj píše: bimbo750> S tím návodem jsi byl rychlejší, jináč trysky taky čistím měděným drátkem.
Kde v Chomutově je to parkoviště Severočeských dolů? Pokud bude počasí razím do Jirkova tak bych se tam zastavil na čumendu.



Parkoviště je za BILOU na parkovišti SHR/ severočeský doly)........ to najdeš...
Na náměstí je pak Chomutovské slavnosti.

Jinak trysky vždy čistím žíní z koštěte,,,,,NIKDY ŽÁDNÝMI DRÁTKY,,,,,,,,,,,,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.4.2015 v 11:07 | Nahoru | #49295

Zdenalbenal píše: milan1963> ...a já včera dotlačil dalšího pincka , heč!
Jeden obyvatel naší vesnice řekl, že ať si proňho dojdu, že ináč ho dá místním Svazarmovcom či jak se to fčíl menuje v sobotu do sběru.
Je to Mustang a teho dědka, co na něm jezdil, pamatuju.
Jezdil tempem hop trc tralala a ani šlice šrůfků na spojkovém deklu nejsů dojebané...všecko ostatní jo...
Cena - flaška meruňkovice. A možná bude mět aj přepsatelné papíry .


Taky uvažuju, že pořídím ještě Jawu 21. Jenže to by byla další práce, místa je málo, tak asi zůstane jen u úvahy. Člověk stejně může jezdit jen na jednom stroji. Raději budu vylepšovat (tj. zdokonalovat ) dvacítku - výfuk do nového chromu, vyměnit spojku, i když tato je zatím slušná- prevence- atd.

(reakce na) Jawablázni

23.4.2015 v 11:17 | Nahoru | #49296
milan1963> ...čéče, taky pomalu zjišťuju, že ruky mám furt enom dvě a lapět možu na jedném verku ...

Naposledy editováno 23.04.2015 11:17:33

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.4.2015 v 11:24 | Nahoru | #49297
Bimbo - přihejbací plíšek máš ale enem u karbeců na hranatý třindy a u fichtla, jakej plíšek máš u karbecu na 634, když tam je ten plovák s pevnou naletovanou jehlou, která uzavírá natékací kanálek na vršku plovákovky? Tam ani není žádnej ventilek jehlovej kterej by plíšek uzavíral. Stejně tak starý panelárny a kejchačky. Nebo máš nějakou spešl úpravu deklíku plovákovky na jiný systém?

Zdenál - tož mudrujme, co by se dělo, kdybys začal u vytočeného motora ten plyn ubírat pomalu místo rychle, začlo by to někde asi ve třetině otáček kuckat a střílet jak by se dohadovala malá hlavní se správnou volnoběžnou? A co by to dělalo když by to bylo moc bohaté - začlo by to při zavření plynu zdechat?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.4.2015 v 11:33 | Nahoru | #49298
V sobotu jsem byl na veterán burze v Sedlčanech a konečně sehnal pěkné sedlo na Stadiona. Bylo za 50 kč.



Jawablázni

23.4.2015 v 12:13 | Nahoru | #49299
Bimbame, když se jede na stroji a HT je menší,než by měla byt, projeví se to tak, že na plný plyn pod zatížením (poslední kvalt na rovině) se temu jak když nechce jet dopředu (a Kafimu ta Nastěnka nechtěla, ani když jí domlůval).
Ale jakmile trcku ubereš plyn, máš pocit, že to začne jet líp.
Podle míry ubrání a následné normalizace ( ) chodu se aj dá odhadnůt, kolik se má díra zvětšit.
Platí to pro 2T aj 4T.
Motor jede pravidelně, nestřílá, nechrchlá. Teda pokud je rozdíl v HT relativně malý.
Třebas na mojí Travelce po abgrejdování kolének (montáž z jakéhosi číňana, sů líp naohýbané, abych neškrkal o asfalt a bez clony - "otevřené") sem musel jít z trysky č. 100 na 110.
Takhle se to ale nedělá, postupuje se od velké trysky k malé a pokud ždímáš výkon, nechá se tam ta největší tryska, kerů motor snese.
A nebo se dá o fůs menší, aby byl stroj v technických pasážích ovladatelnější.
Obvykle teda na silniční sport se nechávajů díry jako kráva, ale u soutěžáků se to kapku ochudí, abys to v nejaké díře neulél.
S cesťákem je to podobné temu enduru.

Jawablázni

23.4.2015 v 12:17 | Nahoru | #49300
Když je směs bohatá, začne se motor na plný plyn uchlastávat, cvajtakt začne "čtyřtaktovat", ubráním plynu se chod zlepší.

(reakce na) Jawablázni

23.4.2015 v 12:29 | Nahoru | #49301

Bimbam píše: Bimbo - přihejbací plíšek máš ale enem u karbeců na hranatý třindy a u fichtla, jakej plíšek máš u karbecu na 634, když tam je ten plovák s pevnou naletovanou jehlou, která uzavírá natékací kanálek na vršku plovákovky? Tam ani není žádnej ventilek jehlovej kterej by plíšek uzavíral. Stejně tak starý panelárny a kejchačky. Nebo máš nějakou spešl úpravu deklíku plovákovky na jiný systém?

Zdenál - tož mudrujme, co by se dělo, kdybys začal u vytočeného motora ten plyn ubírat pomalu místo rychle, začlo by to někde asi ve třetině otáček kuckat a střílet jak by se dohadovala malá hlavní se správnou volnoběžnou? A co by to dělalo když by to bylo moc bohaté - začlo by to při zavření plynu zdechat?



Jasně SOORY blbě sem to napsal,už blbnu...
U 634 sem opatrně po kouskách klepal do toho ventilku a pak jsem ho zalapoval cigaretovým popelem....

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.4.2015 v 13:02 | Nahoru | #49302
Zdenál - za jízdy to takhle poznám, ale právě že jsme to zkoušeli na místě a vrkali s tím, tož sem si říkal jak by se to poznalo při pomalém ubírání plynu když to není za jízdy. Včíl už jsem to pochňápil jak jsi to myslel. Zajímavá věc, kejchačka mně čtyřtaktuje i při půlce plynu - já nejdřív myslel že to je rambajz něčeho v motoru, že je tam nekde nějaký vakl nebo něco uvolněného, nějaký plech nebo výfuk či co, ale nic jsem nenašel a až pak mi došlo, že to bude spíš to čtyřtaktování - ten zvuk se prostě potřebuje naposlouchat. Shodím jehlu úplně důle a uvidím jestli to pomůže.

Naposledy editováno 23.04.2015 13:08:16

(reakce na) Jawablázni

23.4.2015 v 13:44 | Nahoru | #49303

Bimbam píše: Zdenál - za jízdy to takhle poznám, ale právě že jsme to zkoušeli na místě a vrkali s tím, tož sem si říkal jak by se to poznalo při pomalém ubírání plynu když to není za jízdy. Včíl už jsem to pochňápil jak jsi to myslel. Zajímavá věc, kejchačka mně čtyřtaktuje i při půlce plynu - já nejdřív myslel že to je rambajz něčeho v motoru, že je tam nekde nějaký vakl nebo něco uvolněného, nějaký plech nebo výfuk či co, ale nic jsem nenašel a až pak mi došlo, že to bude spíš to čtyřtaktování - ten zvuk se prostě potřebuje naposlouchat. Shodím jehlu úplně důle a uvidím jestli to pomůže.



To čtyřtaktování (někdo říká tarokování) by ti spuštěním jehly mohlo zmizet v prostřední třetině otáček, ale na plným knedlu už znát nebude, tam by se projevila tryska. Co se týče trysek, tak brát nové. Ty co měly na sobě číslo třeba 95 a čistil je někdo strunama z kytary, to už platit nemusí. :) Mám komplet sadu 86-110 a začínám tou, co je pro karb určená a pokud to nejni ono, přidávám a ubírám. Pokud bohatý (tarokuje a svíčka má černou barvu ubírám na trysce, pokud je svíčka bílá, fialovějí výfuky, tak přidám)

E: Barva svíčky po delší jízdě na plný heft.

Naposledy editováno 23.04.2015 13:45:23

(reakce na) Jawablázni

23.4.2015 v 13:51 | Nahoru | #49304

elevator píše: V sobotu jsem byl na veterán burze v Sedlčanech a konečně sehnal pěkné sedlo na Stadiona. Bylo za 50 kč.



Mám podobné. :)

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.4.2015 v 14:33 | Nahoru | #49305
Kurnik, já na plnej knedlík , čili heft na doraz vlastně nikdy nejezdím, se budu muset překonat abych to překousl tu nechuť jet s plynem na doraz.

(reakce na) Jawablázni

23.4.2015 v 15:27 | Nahoru | #49306

Bimbam píše: Kurnik, já na plnej knedlík , čili heft na doraz vlastně nikdy nejezdím, se budu muset překonat abych to překousl tu nechuť jet s plynem na doraz.


Tam jde spise o to, abys neposuzoval svicku u motoru, ktery byl duseny a studeny a svicka nedosahla ani sve provozni teploty.

Jawablázni

23.4.2015 v 18:55 | Nahoru | #49307
Kafi, dneska jsem četl článek v Maximovi o MC. Co jsi teďka vlastně? Bajker? Čekatel? Bratr( sestra)?

Jawablázni

23.4.2015 v 22:48 | Nahoru | #49308
Full member

Jawablázni

23.4.2015 v 23:04 | Nahoru | #49309
A česky je to co?

Jawablázni

23.4.2015 v 23:07 | Nahoru | #49310
Kdyby si někdo, chtěl počíst Milanův cestopis z Balkánu 2014, tak může zde

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.4.2015 v 23:07 | Nahoru | #49311
Bimbam> Plnohodnotný člen

Jawablázni

23.4.2015 v 23:33 | Nahoru | #49312
Kafi-> kdopa dělá tudlecten web? každopádně palec hore, páč tady na motorkářích sice cestopisů hafo, ale nejradši čtu ty "naše" tak snad to bude přibejvat
a pročpa pod odkazem Kafi zatim nic nejni? ¨

E: tak voni obá vodkazy nějak nefachčej... :) chce to úpravu

Naposledy editováno 23.04.2015 23:36:06

Jawablázni

24.4.2015 v 07:40 | Nahoru | #49313
Akamu> to je jednoduché, dělal jsem to včera v noci. Když jsme byli ve Strakonicích, svěřil se Milan, že má napsaný ten cestopis, ale nemá ho kam dát. Zde na m.cz ho ve stávající podobě nechtějí, fb nevede a do Denníku to taky dát nešlo/nechtěl...tak jsme se domluvili, aby mi to poslal mailem...koukal jsem na to včera večer. Odepsal mu, že to udělám v neděli, pak sem si uvědomil, jak na to určitě zapomenu a hodil jsem to tam raději rovnou :) Takže to musím odladit.
Pod záložkou Kafi nic není z jednoduchého důvodu. Cestopis z Maďarska ještě nemám a neměl jsem čas, tam přeházet to, co už na mám na FB...:)

Jawablázni

24.4.2015 v 08:36 | Nahoru | #49314
kafi->

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

24.4.2015 v 12:10 | Nahoru | #49315
Kafi> Díky za vložení . Líbí se mi to . Původně jsem cestopis psal pro Volné setkání Jawařů, ale Máca ho odmítl s tím, že je málo "jawácký"... tak zůstal ležet u mně a až díky setkání ve Strakonicích se dočkal uplatnění. Snad se vám bude líbit. Spisovatel nejsem, ale to podstatné v cestopisu je.

Jawablázni

24.4.2015 v 12:32 | Nahoru | #49316
Milan> ne ní za co...

Kluci kde je v zimě teplo resp není sníh v Evropě?

(reakce na) Jawablázni

24.4.2015 v 12:33 | Nahoru | #49317
[quote=Bimbam]Kurnik, já na plnej knedlík , čili heft na doraz vlastně nikdy nejezdím, se budu muset překonat abych to překousl tu nechuť jet s plynem na doraz.
Při jakémkoliv ladění by měl být stroj ouplně v pořádku...to hudrování u kejchačky nemusí byt enom bohatá směs...
Kdesi tady sů záběry z továrny z válců - na něm je zcela jasně patrné, že čerstvé motorky byly seřízeny spíš na bohatů směs.
Třebas křoviňáky a pily se správně seřizujů tak, aby při chodu bez zátěže na plný plyn motor neřval, ale tak trochen tarokoval-čtyřtaktoval. Takže bohatší směs. Jednak se motor dobře maže a druhak to funguje jak omezovač...
Když si seřídíme stroj na ekonomickou jízdu (o facku chudší směs), měli bychom s ním aj ekonomicky jezdit. Když ho budem chtět hulit furt naplno, bylo by záhodno ho též na to otryskovat...
Že se utnů aj majstři sem poznal v Assenu na 6D 93, kdy jeden náš špičkový fára jel na tovární TM 125...a ve středu měl díru v pístu. Hoši ve slunné a horské Netálii zapomněli na jiné podmínky, za nihž se tento podnik jel - teplota kolem deseti stupňů, déšť a nulová nadmořská výška...

Jawablázni

24.4.2015 v 20:43 | Nahoru | #49318
Tak už by ty stranky měli fungovat...

díky maabovi máme i vlastní doménu www.jawablazni.cz

Jawablázni

24.4.2015 v 23:40 | Nahoru | #49319
A k čemu je to dobrý?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

24.4.2015 v 23:46 | Nahoru | #49320
Bimbam> třeba pro cestopisy, proto , aby ty rady jak přezouvat, jak seřizovat atd byly na jednom míste, aby se tam daly davat fotky atd atd..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist