globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

16.7.2014 v 19:44 | Nahoru | #40231

milan1963 píše: Do roku 1983 ano, potom až do roku 1989 ne , byla hranatá světla.



jj díky, mě se ale to 4-oko líbí víc, uvažuji o něčem podobném na mého rapida







něco takového







Naposledy editováno 16.07.2014 19:45:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.7.2014 v 20:17 | Nahoru | #40232

Robertek píše: milan1963> ... že by to prý mohl být za těch 30 let zarostlý chladič, tak nevím. Tohle je moje první auto, jsem schopný si na něm vše opravit, ale diagnostika mi dělá problém.



ano potvrzuji, že jediný problém, co jsem kdy měl s chlazením na 120 (kromě špatně zředěného fridexu v zimě) byl skutečně zarostlej chladič.

Nejdřív jsem asi 3x vyměnil těsnění pod hlavou, než mě napadlo vyměnit chladič - a bylo po problému. (Do toho chladiče by šla taky nalít taková srágora, co prodávaj u pumpy za 200 Kč - ale stejně musíš chladič vymontovat, aby ty sračky vytekly ven, tak ho pro jistotu radši vyměň za nový - stojí cca 800 Kč)

Nejdřív ze všeho bych ale vyměnil termostat. A novej kup letní, a ještě z něj vymontuj ten malej kolíček, který je tam coby ventilek. Prostě aby v termostatu zůstala stále malá dírka.

Jo a ještě: v kufru podél blatníku by měla vést hadička nahoru k oknu. je tam odvzdušňovací ventilek. Vyměň ji, bývá spuchřelá, obzvlášť ta opletená se časem úplně rozpadne.

... jo a ještě při odvzdušňování nezapomeň zapnout topení!

(e: překlepy)

Naposledy editováno 16.07.2014 20:20:10

Jawablázni

16.7.2014 v 20:44 | Nahoru | #40233
Robertek-jak píše Maabo,první bych vyměnil termostat,popřípadě vyndal,teď v létě to nevadí můžeš chvilku jezdit bez něho. pak udělat komplet vyměnu fridexu,dát zpět termostat a pokud by se o opakovalo tak pak řešit kde je to zarostlý.

Jawablázni

16.7.2014 v 20:50 | Nahoru | #40234
My měli doma Garde přes dvacet let a takovou blbost jako ho prodat,bych už nikdy neudělal.

A ouplně nejhezčí bylo čtyřoký Garde,kterejch bylo vyrobeno hodně málo

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.7.2014 v 21:20 | Nahoru | #40235
Sázím na hlavu, nebo těsnění pod ní.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.7.2014 v 21:27 | Nahoru | #40236
Je možný, že by těsnění nebo prasklá hlava způsobovala jemné syčení? To bude asi blbost..

Jawablázni

16.7.2014 v 21:28 | Nahoru | #40237
To bude problém nejspíš u sání

Jawablázni

16.7.2014 v 21:31 | Nahoru | #40238
Jinak Maabo, díky za cenný příspěvek!

Jawablázni

16.7.2014 v 21:32 | Nahoru | #40239
V připadě prasklé hlavy či těsnění pujde voda do oleje nebo obráceně,takže pokud je olej i voda čistá začal bych tím termostatem,syčení může zpusobovat ledaco,obvykle když se přetáhne moc karbec tak se zkřiví a může to někde foukat.

Jawablázni

16.7.2014 v 21:34 | Nahoru | #40240
Jo, to je vlastně pravda, naštěstí olej i kapalina je naprosto čistá, zkusím tedy vyměnit termostat a nalejt nějakej čistící sráč do chladiče a pak to vypustit

Naposledy editováno 16.07.2014 21:36:51

(reakce na) Jawablázni

16.7.2014 v 21:35 | Nahoru | #40241
Robertek> a jak vypadá olej? nekouří se, když otevřeš dolejvací víčko ?

vlasťák mne asi předběhl, koukám

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.7.2014 v 21:39 | Nahoru | #40242
To se kouří, ale to dělá i kámošova 105ka a dělala to i moje předchozí 120ka, nějak jsem to neřešil

Jawablázni

16.7.2014 v 21:46 | Nahoru | #40243
no kouřit by to ale nemělo. Resp by mělo přestat kouřit, když se olej ohřeje tak si to má už jen odfouknout a pak nekouřit...
jinak to bohužel znamená, že ti voda prolíná do oleje někde v hlavě nebo v těsnění

Jawablázni

16.7.2014 v 21:49 | Nahoru | #40244
já bych ten termostsat prostě vyndal a zkusil to projet. pokud se neohřeje,je to termostatem,pokud jo,je zbytečný ho někde hledat. u škodárny to může bejt i blbě odvzdušněný.

(reakce na) Jawablázni

16.7.2014 v 21:50 | Nahoru | #40245

Robertek píše: To se kouří, ale to dělá i kámošova 105ka a dělala to i moje předchozí 120ka, nějak jsem to neřešil

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.7.2014 v 21:50 | Nahoru | #40246
Zejtra to zkusím za jízdy zkontrolovat, ale olej i voda jsou čistý, to leda že by se tam někudy dostávalo nepatrný množství..

(reakce na) Jawablázni

16.7.2014 v 21:52 | Nahoru | #40247
Robertek> to by to po kilometru nevařilo. vsázím na ten termostat

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.7.2014 v 21:53 | Nahoru | #40248
Zkusím to tedy, jinak jak se odvdušňuje chladič? Vysvětloval mi to i ten mechanik, ale v tý rychlosti jsem to nepobral

(reakce na) Jawablázni

16.7.2014 v 21:57 | Nahoru | #40249

Robertek píše: Zkusím to tedy, jinak jak se odvdušňuje chladič? Vysvětloval mi to i ten mechanik, ale v tý rychlosti jsem to nepobral

otevřeš kufr a před oknem je hadička s kohoutkem,pustíš topení na plno a otevřeš ten kohoutek. do expanzky leješ vodu a kohoutek zavřeš až teče čistá bez bublin.

(reakce na) Jawablázni

16.7.2014 v 21:58 | Nahoru | #40250

maabo píše:

Jo a ještě: v kufru podél blatníku by měla vést hadička nahoru k oknu. je tam odvzdušňovací ventilek. Vyměň ji, bývá spuchřelá, obzvlášť ta opletená se časem úplně rozpadne.

... jo a ještě při odvzdušňování nezapomeň zapnout topení!

(e: překlepy)


cituji sám sebe viz výše

najeď do kopce, abys měl předek trochu zvedlej. Nahřej to trochu, zapni topení a povol ten ventilek v kufru

(reakce na) Jawablázni

16.7.2014 v 22:03 | Nahoru | #40251

MartinED250 píše: Sázím na hlavu, nebo těsnění pod ní.

pokud to vaří po kilometru,musel by tam mít díru jako do prdele a měl by emulzi všude.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.7.2014 v 22:38 | Nahoru | #40252
Díky chlapci, snad to vyřeším.

(reakce na) Jawablázni

16.7.2014 v 23:13 | Nahoru | #40253

Robertek píše: Díky chlapci, snad to vyřeším.



ten termostat se dá otestovat. prostě ho vymontuj, zalij vařicí vodou a musí se otevřít cca o 1 až 2 cm
já termostaty testoval v kuchyni v naší rychlovarný konvici,jen manželka to nesměla vidět :)

Naposledy editováno 16.07.2014 23:15:16

Jawablázni

16.7.2014 v 23:51 | Nahoru | #40254
Berťa - no jestli ti tlakuje či netlakuje do vody přes nějakou trhlinu v hlavě nebo v těsnění poznáš jednoduše - nastartovat, nechat chvilku běžet, otevřít špunt na expanzce , koukat do ní a přidat párkrát plyn a zase ubrat (normálně při koukání do tý expanzky to zvládneš pravou rukou na konci struny od plynu pod karbecem) no a budeš koukat co se děje - z hadice by ti měla proudit do tý expanzky voda asi tak jako když teče slabej pramen. Pokud tam půjdou bubliny tak to je buď hlava nebo těsnění pod hlavou. Nemusí jít vždy olej do vody či voda do oleje, může prostě foukat i do vody. Taky je ta možnost že máš zavzdušněný topení - odvzdušnít kohoutkem vpravo nahoře v kufru nebo vylágrovanou vodní pumpu. Při každým vaření musíš nejen dolejt vasr do expanzky ale taky odvzdušnit. Na vyčištění chladiče od bordelu zkus kyselinu citronovou a důkladně propláchnout pak vodou. Ještě jedna drobnost -bývá ucpaná hadicová spojka (baj voko deset cm dlouhá hadice) mezi trubkama co jdou od motoru k topení (zhruba pod benálovou pumpou to nalezneš) vyzkoušet osahat - když je motor trochu teplej tak musej být teplý i ty trubky , jinak odvzdušnit a zase vyzkoušet případně tu hadicu mezi trubkama sundat a nátrubky na trubkách prošťourat.

Jawablázni

17.7.2014 v 00:18 | Nahoru | #40255
tak mám tu mašinku doma:)

Jawablázni

17.7.2014 v 08:33 | Nahoru | #40256
Parní? Elektrickou? Nebo snad dýzlovou ? A na jakej rozchod? Modelovej nebo zahradní?

Jawablázni

17.7.2014 v 09:10 | Nahoru | #40257
Tak se tu mějte, vyrážím směr Vlasťákov a dale šumná Šumava.

Jawablázni

17.7.2014 v 10:07 | Nahoru | #40258
Bimbam> koupil jsme si 634 na ND....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.7.2014 v 10:11 | Nahoru | #40259
Robertek> Včera jsem byl v Praze, v noci v práci, k počítači se dostávám až ted', ale chlapi Ti už napsali dost názorů ohledně vaření auta. Já jezdím se Škodou 120 od roku 1980, vařila snad jednou v životě. Stačila výměna termostatu za 19,- kčs (tehdy). Mám přidělán přídavný větrák. Ten pouštěl ještě otec, když jsme jeli do Bulharska, jinak já ho snad nikdy nepoužil. Auto mi chladí dobře, mám původní chladič, je mu jako autu 34 let a zarostlý asi není. Jak už je psáno: koukni , co dělá motor na volnoběh, potom vyměň termostat a v horším případě těsnění pod hlavou. S prasklou hlavou jsem se nikdy u stodvacítky nesetkal. Je to poměrně jednoduché auto, takže při troše šikovnosti a snahy si na něm vše uděláš sám. Já ho měl v servisu kdysi kvůli výměně brzdového obložení, nemohl jsem najít stahovák na bubny, tak mi to udělali v servisu, jinak vše dělám doma. A to nemám nijak extra vybavenou dílnu. Doporučuju literaturu, tam je hodně o tom, jak co dělat. Často bývá ke koupi na Aukru.
Mně se nejvíc osvědčila kniha z edice Můj automobil pod názvem Škoda 105/120/130/Garde /Rapid opravy, seřizování a údržba svépomocí. Vydal ji Computer Press Brno v roce 2004 a já když si nejsem jist, se do ní dívám. Knih je ale mnohem víc. At' Ti auto dobře jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2014 v 11:11 | Nahoru | #40260
Zde je pár fotek ze srazu půllitrů v Německu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist