globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

8.7.2014 v 09:13 | Nahoru | #39961
Martin - myslíš ten pístový případ co má tvůj brácha v jedný Jawě ? No, taky se toho trochu obávám. Upilníkoval jsem to co se dalo a bylo navíc, vyškrábal důkladně rejhy na nový kroužky kterejma jsem ještě důkladně vrtěl kolem pístu aby šly volně , no, uvidíme. Jestli se to eště jednou hryzne tak půjde motor zase k motoráři na reklamaci páč to není normální.

Jawablázni

8.7.2014 v 09:19 | Nahoru | #39962
Martine, spousta věcí se obecně dělá tak, jak se dělá, ale nemusí to byt optimální.
Například odstředivá spojka na Vari je - obráceně .
Nikdo se nad tím nepozastavuje a dál se to takto vyrábí, i když je to špatně.
Co se týče tvaru díravé trubky, ano, kuželová a nebo lomená (plastová tlumivka Acerbis) je výhodou, ale v amatérských podmínkách to nemusí byt lehce zvládnutelné.
A zrovna ten Acerbis - na Hondu - tu uklidňovací komoru na začátku měl...
Kafi - vatu tam můžeš dat a dává se tam, ale páč je tlumivka na konci a plyny už sů studené, tak se na přechodu mezi díravů trubků a první vrstvů vaty vytvoří časem taková tvrdá krusta a nebo je promaštěná a prochcaná, takže se účinnost tlumivky sníží.
Drátěnka takové absorbční vlastnosti (co se týče hluku i sraček) nemá, její účinnost néni tak vysoká, jak u čerstvé vaty, ale zato stálejší.
A nikdy z tlumivky nevylítá .
Kdyby byl problém přepážky vymlátit, nebylo by pak lepší celů tlumivku zahodit a udělat ju znova - a třeba o kůsek delší?
Kus hliníkové trubky se dá kůpit v supermarketu...třebas...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2014 v 09:20 | Nahoru | #39963
zdenalbenal> Takže říkáš, že mám dyštak nechat poslední přepážku, která jde na svod a od ní nahoru navařit perforovanou trubku a dát okolo vatu nebo drátěnky? Jinak Hrnous i Falco tu trubku dávali od spoda bez přepážek...nechám si poradit od odborníka :) Jen mě zajímá vliv na funkci ať jsem o něco chytřejší prosím..:)Uvidíme jak to půjde...to může být hliníkové? Takže rozdíl mezi vatou a drátěnkou je jen v utlumení zvuku a na výkon to nemá vliv? Na co má vliv délka tlumiče prosím? :)

takhle ten výfuk vypadá....HRNOUS rajce

Naposledy editováno 08.07.2014 09:32:04

Jawablázni

8.7.2014 v 09:28 | Nahoru | #39964
Bimbame jo, to je ten případ pístu. A znám jich více. Kafi, na tlumivky u 350/640 je nejlepší použít turistické Alu láhve na pití. Stojí hubičku a mají dobrý tvar i různé barvy. O drátěnce u dvoutaktu nepřemýšlej. Tam jedině vatu - prodává se v pytlících přímo k tomuto účelu. cca 200Kč do středně velikého tlumiče. Drátěnka je težká a konce se upalují a časem toho dost vylítá ven.





www.art-sport.cz/nadobi/lahev-1-l-alu-quechua.html

(reakce na) Jawablázni

8.7.2014 v 09:29 | Nahoru | #39965
Kafi> Nejjednodušší je navařit díravů trubku hned na první dekl, narvat tam neco absorbčního (rozdíly ve funkci sem popsal), zadeklovat koncem a hotovo.
Kdyby ses s tím chtěl více srát, máš to napsané výše.
Poslední - výletovů trubků z tlumivky možeš v určité míře "ladit" kravál.
Když ju dáš menší a delší, bude hluk nižší, ale zároveň motor mírně udusíš...
Když uděláš tlumivku masivnější, bude kravál taky nižší. Aj obal (materiál a jeho síla) majů na hluk vliv.
Proto třebas ti Taliáni to udělali z umělecké hmoty, kerá výborně tlumí vibrace.
Tož tak.

Jawablázni

8.7.2014 v 09:34 | Nahoru | #39966
PS: My zkoušeli nerezovou vatu (měli jsme jí zadara od kluka, který dělal ve fabrice na 4t výfuky a katalyzátory aut) a neosvědčila se. Vata je lepší. Jak píše Zdenál.

Jawablázni

8.7.2014 v 09:36 | Nahoru | #39967
Zdenalbenal> takže vnitřek tlumivky (vata/drátěnka) nemá vliv na výkon motorky jen na to jaký to dělá kravál...a ta přepážka zda tam je nebo ne má vliv na co prosím? Jinak díky za ochotu :)
Martin> Tak teď nevím, každý tvrdíte něco jiného :D zkusím vykuchat přepážky jinak zkusím ten tvůj nápad s lahví...a co ohled na homologaci (stk, když jedeš do ciziny..) ? Tak zdenal psal, že drátěnky nevylítají a dělají ze začátku jen větší kravál...jiný rozdíl jsem z toho nepochopil..

Naposledy editováno 08.07.2014 09:38:03

Jawablázni

8.7.2014 v 10:10 | Nahoru | #39968
Já psal o nerezové vatě (vlně). Tomáš Kasalický (TK-moto) dělal právě pro tyto výfuky z 350/640 ostřejší průchozí koncovky. Třeba je ještě dělá. mám, dojem, že je upravuje ze stávajících. www.tkmoto.cz/

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2014 v 10:13 | Nahoru | #39969
Nevím, jak sů v tem těle tlumivky origo přepážky.
To bych musel vidět.
S tema drátěnkama a vatů - používala se, za našich mladých let, protkaná rohož "Araver super" a ta fungovala.
Ale sehnat ju...
Tak sme tam cpali drátěnku.
Tů na nádobí. Buď se tam cpala tak, jak byla a nebo se rozmotala, nasadila na perforovanů trubku třeba ve dvou vrstvách a zbytek se dookola mohl vyplnit lacinší drátěnků na drátkování parket.
Rozdíl v utlumení hluku je, ale né dramatický.
Při měření rozdíl byl, ale furt to bylo v normě.
Když je k mání vata, kerá tam patří, budiž. Akorát teda ty drátěnky při správné aplikaci ven nelítajů, sů (skoro) nafurt a možná ani nejsů tak drahé, nevím.
Už sem to víc jak dvacet roků nedělal, ale zas budu, páč mám tady nejaké malorážky a ty majů taky všelijaké tlumivky s přepážkama, trubičkama a ptákovinama, náchylnýma k zacpání.

Jawablázni

8.7.2014 v 10:15 | Nahoru | #39970
Martine, to, co se tam cpe teď, je nerez?

Jawablázni

8.7.2014 v 10:21 | Nahoru | #39971
zdenalbenal> ok díky za cenné rady přepažky sou vidět v tom albu u hrnouse a drátěnku jsi tam rval jakože si ji nasadil an tu trbku tou dourou nebo si ji prostě zmačkla napěchoval ji tam podélně..?

Naposledy editováno 08.07.2014 10:44:56

(reakce na) Jawablázni

8.7.2014 v 10:44 | Nahoru | #39972
Zdenalbenal> Jestli stavíš dřevostavbu,, můžu poradit, už 7 let v ní bydlím...

(reakce na) Jawablázni

8.7.2014 v 11:00 | Nahoru | #39973

marauder píše: lubossak> Svorník je například to co, drží pohromadě válec s hlavou v bloku motoru a má na obou koncích závit. Makovice je ta část rostliny ve které zraje plod máku a také slangový název hlavy motoru.



Díky Tondo. Teď mi je to jasné. Ach ta čeština. Mám s ní stále potíže.

(reakce na) Jawablázni

8.7.2014 v 11:00 | Nahoru | #39974
Doprčic. Odeslal jsem to dvakrát. To mám dneska den.

Naposledy editováno 08.07.2014 11:02:45

Jawablázni

8.7.2014 v 11:20 | Nahoru | #39975
přátelé, mám pro vás otázku za 5 bludišťáků:

Včera mi začalo hvízdat u altíku. Zvuk trochu jak když otevřete cucák, a tak trochu jak píšťalka. Docela mne to vyděsilo, byl jsem zrovna dost daleko od domova, tak jsem to radši otočil a pomalu se po vlastní ose vrátil do garáže. Před zpáteční jízdou jsem ještě sundal válec, nakapal olej do mazacího kanálku ložiska a taky jsem namazal vačku kladívek. A ta sviňa od tý doby jela jak hodinky bez problémů dala cestu dom (asi 170 km). Čekal jsem, že ty zvuky budou čím dál horší, ale ne - naopak, od té doby klid. I když jsem to prokapal olejem důkladně, tak mi přijde, že na těch 170 km by se přidřené ložisko muselo projevit.

Dneska už si zase krásně přede a nebýt té včerejší zkušenosti, vyrazil bych klidně znovu.
Otázka tedy zní: myslíte, že mám radši preventivně půlit a kontrolovat ložisko (jedná se o dvouřadé 3205, které má najeto cca 400 km)a nebo se na to vy.., nechat to osudu a jezdit dál dokud se to nevysype úplně?

A ještě mne napadla taková kravinka - nemohly hvízdat nenamazaný kladívka? (jedno jsem měnil krátce před tím, než se začal ozývat ten zvuk..)

e: jdu teď aspoň sundat altík a kouknu pod gufero, jakou má ložisko barvu...

Naposledy editováno 08.07.2014 11:32:27

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2014 v 11:58 | Nahoru | #39976
maabo> vyser se na to...dle mého názoru a zkušeností to byly ty kladívka - vačka....když sem na 634 nemazal tak to hvízdalo, pískalo taky a nemohl sem přijit na to co to bylo...tim, že si je namazal to odeznělo..to jsou mé zkušenosti....

Jawablázni

8.7.2014 v 12:31 | Nahoru | #39977
Zdenále tu protkanou deku araver super jsem měl jako originál v pragovce. Byla i v předním výkonovém koleně (u zavřené homologované verze) koleno jsem kuchal, vyházel děrované plechy a deku, svařil díly k sobě a hle - plně výkonná verze doma. Dnes tam mám vatu origo do výfuků. Tu nerez vatu jsme jen zkoušeli, ale vata byla lepší.


















(reakce na) Jawablázni

8.7.2014 v 12:40 | Nahoru | #39978

Kafi píše: maabo> vyser se na to...dle mého názoru a zkušeností to byly ty kladívka - vačka....když sem na 634 nemazal tak to hvízdalo, pískalo taky a nemohl sem přijit na to co to bylo...tim, že si je namazal to odeznělo..to jsou mé zkušenosti....

Přesně, na Krucíku vydávala jedna 634 se sundaným pravým deklem zvuky, že by jí jeden dával posledních pár minut pojízdnosti a pár kapek oleje způsobilo zázrak.

Jawablázni

8.7.2014 v 13:11 | Nahoru | #39979
Ranchere, dřevostavbu nestavím, jen dovážím šrouby pro dřevěné konstrukce.
Od jednoho ze tří evropských výrobců, keří tady eště zbyli...všecko ostatní je Dálný východ .
Takže spíš bych měl radit já stavebníkom .
V tech šrůfkách sme teda dost silní v kramflekoch.
Kafi, tů umývací drátěnku tam možeš nacpat jak chceš, ale aby tam nebyl nevyplněný prostor.
Ona se tá pucka dá rozmotat a máš z ní takový drátěný rukáv.
Šak jak to budeš mět v paprčách, poradíš si.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2014 v 13:12 | Nahoru | #39980
Jo, pertinax kladívek na suché vačce piští, píská a hvízdá a navíc se nepravidelně ošoupává. Pár kapek oleje na filc tomu vždy odpomůže.

(reakce na) Jawablázni

8.7.2014 v 13:43 | Nahoru | #39981

Bimbam píše: Jo, pertinax kladívek na suché vačce piští, píská a hvízdá a navíc se nepravidelně ošoupává. Pár kapek oleje na filc tomu vždy odpomůže.


ježšimrajá to jsem ale kus vepřovýho - celej vy*ranej z toho, že by to mohlo být ložisko jsem si kvůli tomu zkrátil výjezd skoro o tři dny. achjo...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2014 v 14:14 | Nahoru | #39982
Furt lepší to pískání slyšet a nějak zareagovat a třeba se i "zbytečně" vrátit po svejch kolech než jet odněkud z dálky na vozejku.

(reakce na) Jawablázni

8.7.2014 v 15:03 | Nahoru | #39983

Bimbam píše: Furt lepší to pískání slyšet a nějak zareagovat a třeba se i "zbytečně" vrátit po svejch kolech než jet odněkud z dálky na vozejku.



to je pravda, ale já myslel spíš, že jsem debil, že jsem tu vačku nenamazal hned jak jsem měnil kladivo. Teda já ji namazat chtěl, ale neměl jsem po ruce zrovna vhodnou olejničku, takže jsem mazal jenom prstem a bylo to málo....

Jawablázni

8.7.2014 v 15:12 | Nahoru | #39984
maabo> ja to delal pres sroubovak

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2014 v 15:31 | Nahoru | #39985
Vlasťáku< už linkuješ dle návodu??













Jawablázni

8.7.2014 v 15:34 | Nahoru | #39986
KAFI>
MAABO<
kdyby jste si koupili VAPE , tak nic nemusíte mazat

Ani prstem a ani šroubovákem.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.7.2014 v 16:00 | Nahoru | #39987
Zdenalbenal> Origo přepážky v dvoukomoráku vypadají takhle




Jawablázni

8.7.2014 v 16:37 | Nahoru | #39988
Zde bych si dovolil takovou malou inspiraci ohledně předrbávky dvoukomor http://hrnous.rajce...a_absorbcni_tlumeni/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.7.2014 v 16:58 | Nahoru | #39989
falco43r>...no to je sice pěkné, ale kde sů umístěné v tem plášti?!
Páč tohle dojde ven a rozhodující jest, kde je ta první přepážka od výfuku...že aby ju tam nechat a nebo též vydundat.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.7.2014 v 17:07 | Nahoru | #39990
Bimbo-nee zbaběle jsme nechali přední blatník nalinkovat v lakovně a zbytek věcí to postupně čeká též

Od rána hlásí,že maj cajti akci na pásy a co myslíte já kterej se připoutám i pro děti do školky po vsi tak se jednou nepřipoutám a mám to za třista a dva body a to vše 30metru od baráku,že jsem raději nešel pěšky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist