globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 13:28 | Nahoru | #106591
Sema> Já teda když vyjedu za náklaďákem ze zatáčky, kdy on zrychlí na 60km/h, vnímám jako zásadní rozdíl, jestli to při předjetí rozjedu z těch 60 na 100-120 za 2s nebo 6s. Ale jak píšeš, je to fuk. Každej to má jinak.

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 13:29 | Nahoru | #106592

Zdenalbenal píše: Ten růžovoučký kalif je boží ....



No je to udělaná 250 do stylu California ale je to motorka, která oživí každý sraz, i když se samozřejmě našli kritikové
No a majitelka ji také ostudu nedělá

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 13:29 | Nahoru | #106593
Sema> Dobře dojed'.
Kuba : takže 43. Aspoň to víme přesně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 13:50 | Nahoru | #106594
dave-lister> naopak ne? Když začneš u ventilku tak pak po něm šlapeš. Klouzku jsem si koupil 5kg v prodejně chemikálií, krom Michelinu už to na duše nikdo nedává.

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 19:02 | Nahoru | #106595

callowsick píše: …a pak objevná cesta zpátky a zjištění, že těch 20 koni člověka baví tak nějak víc



NE!

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 19:04 | Nahoru | #106596
Kalasnikov> Těžko se to vysvětluje takhle přes internet. Ventilek zpravidla brání zatlačení patky pneu do žlábku, takže musíš začít kousek za ním a skončit u ventilku.

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 19:04 | Nahoru | #106597

Koudy01 píše: To je právě ono - 50 koní v motorce je pro dnešní provoz nutnost. Pokud je ochoten to člověk ždímat na max. Pokud není, chce to koní ještě víc Jinak si prostě pro ostatní brzda. A to je sobecký



Přesně.

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 19:07 | Nahoru | #106598

PetrL3 píše: Je to podobně zvrácený, jako chlubiut se tím, že mám 20 koní a jezdím 60 km/h.
Obojí je trochu extrém, ale ten s 200 koňma se při sebezapření může courat stovkou, ale ten s 20 když chytne avii v blbém místě, tak může čuchat špatně spálenou naftu třeba 15 minut při rychlosti 40-60 km/h. Takové serpentinky jsem jednou schytal se 70k autem na severovýchodě čech. Nic moc.



A hlavně - Ten s 200 koni prakticky nikdy, nikomu, nijak nepřekáží, narozdíl od partičky pomatenců, kteří se vypraví s pravěkými wergly, co se táhnou jak smrad, do plného provozu a překáží úplně zbytečně, jenom proto, že jsou to ultra sobci a pro svoji zábavu generují nekončící kolonu...

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 19:08 | Nahoru | #106599

PetrL3 píše: Bylo to cestou do Ostravy vrchem přes kopce. S motorkou by to bylo skvělý na projetí. Bruntálsko.
Já ale nepsal, že jsou to 15km čistě serpentiny. Stačí, když na rovince zrovna něco jede a nemáš výkon, tak nepředjedeš. Pak zase přijdou zatáčky a nemůžeš. V takových místech jedou náklaďáky kvůli stoupání/klesání 20-30km.



S+-20k motorkou, je velký problém přejdet náklaďák, autobus atd....

A přes ten nevidíš, zdržuje a smrdí...

Jawablázni

15.6.2023 v 19:27 | Nahoru | #106600
Taky mám jednu velmi slabou motorku. A překvapivě není ani "pomalá". Ve městě odjíždím "svižně" s křižovatky první a jinde nezdržuji. Ale, jelikož je to spíš motorka na oko než na výkon tak jezdím tam kde nepřekážím. A jelikož chci taky něco vidět a ne se někam ploužit nesmyslně po dálnici nebo silnicích kde se odehrává provoz, tak volím zapadlé silničky nebo okresky a tam moje běžná 70-80km rychlost nikomu nevadí a má možnost mně předjet. Zase když to má menší výkon tak je většinou i trochu lehčí a řidič to musí trochu točit. A tam kde jedu žádnej náklaďák většinou nepotkám.

Naposledy editováno 15.06.2023 19:28:33

Jawablázni

15.6.2023 v 19:34 | Nahoru | #106601
dave-lister: no právě, proto se začíná naproti ventilku.

Jawablázni

15.6.2023 v 19:46 | Nahoru | #106602
Včera jsem jel z Moravských Budějic k Osové Bitýšce a skoro celou cestu jen serpentína. Pro enduro jako dělané. Okolí Brna na tom dlouhém parkovišti D1 se hodí jakákoliv motorka. Dobrá provokace by byla profrčet to na babetě. A všechny předjet.
Kehaj- Parádní návštěva u večerníčka už jim chybí jenom ta Dyvizna .
Vlastˇák -Fotky pekné vždycky rád mrknu.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.6.2023 v 20:54 | Nahoru | #106603
Zdravím Jawablazny

Jawablázni

15.6.2023 v 21:57 | Nahoru | #106604
No eště že sem tam byl v září .
Zimní sporty mě nikdá nešly...
Stejně je to nejaké domotané, né enom počasí.
Dneskaj sem byl v Lednici a pařák jak sviňa...

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 22:28 | Nahoru | #106605
callowsick> I když jsem v Alpách nikdy nebyl a mám raději např. Polsko, Mad'arsko a roviny - Jawě 660 se do zatáček moc nechce - tak snímek hezký. Užívej si to !

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 22:32 | Nahoru | #106606

callowsick píše: Zdravím Jawablazny



Nemá to doufám víc než 20 koní..?
To bys nás nasral!!!

(reakce na) Jawablázni

15.6.2023 v 23:29 | Nahoru | #106607

PetrL3 píše: Nemá to doufám víc než 20 koní..?
To bys nás nasral!!!


Asi má, jenže on už tam byl loni na Meteoru.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.6.2023 v 05:38 | Nahoru | #106608
Čus, mam další dotaz. Je ok když mi jawa s mz04 dává 14.5V ?
Regulátor r04 by měl bejt omezenej na 14.4, ale už nedokážu najít další přechodovej odpor. Eliminuje to samozřejmě zapnutí světel, ale ¨ještě před tejdnem sem jezdil normálně na denní svícení a v síti sem měl max těch 14.4. (mam nastálo v-metr na palubce a ukazuje správně)
Jde mi o plynování baterky, abych nevyvařil klasickej olověnej aku.
Díííík

(reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 06:03 | Nahoru | #106609
Akamu> 1 % je běžná chyba měření multimetrem a tohle je ještě míň. Vůbec bych se tím nezabýval a baterce by 14.5 rozhodně nevadilo. Ani 14.6V.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 06:13 | Nahoru | #106610
PetrL3> tentokrat jedeme ve dvou, ale jak píše Maraton, v září i těch blbejch 20 stačilo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 06:23 | Nahoru | #106611
callowsick> Ale psal si, že 20 si užiješ nevíc, ne, že to stačí. Dobře, tak ve dvou ti uznáme dvojnásobek - 40 koní

My tady žádný zavodníky nestrpíme!
Výjimku má Vlasťák a pech ze zdravotních důvodů (přerostli).

Naposledy editováno 16.06.2023 06:25:07

(reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 08:12 | Nahoru | #106612
PetrL3>
Od rána tu lehce sněží, dolů to bude prdel

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 11:06 | Nahoru | #106613
callowsick> Jet ve dvou už je přece jen zátěž. Na Jawě 660 jsem už ve dvou něco najezdil, výkonu je dost, na běžné ježdění ve dvou stačí. Těch 80 až 90 km / h. jede a víc nepotřebuju. Takže naco koně ?
Pokud jedete na stroji, který nemá problém jet dálnici i zakroucené okresky, tak je vše ok.
Moje 660 na ty okresky moc není, vysoké těžiště atd. se moc nelíbí jízdě do zatáček. A ve dvou - to už vůbec ne. Kdysi už jsem psal - ve vracečkách mi to " nandal " i mlad'och na ČZ 477...tehdy moc nechybělo, abych motorku i s námi ( já a spolujezdec ) položil...takže roviny, hezké silnice, to má 660 ráda.
Kdysi - ještě s manželkou - jsem jel na dovolenou na pérákovi . A vzpomínám na to dodnes. Po rovině 50, do kopců 40, přetížený pérák byl rád že jede, ale takové cesty se nezapomínají.
Takže - dobře dojed'te.

(reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 11:09 | Nahoru | #106614

PetrL3 píše: callowsick> Ale psal si, že 20 si užiješ nevíc, ne, že to stačí. Dobře, tak ve dvou ti uznáme dvojnásobek - 40 koní

My tady žádný zavodníky nestrpíme!
Výjimku má Vlasťák a pech ze zdravotních důvodů (přerostli).


Tak tak....

(reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 11:14 | Nahoru | #106615

Milan1963 píše:
Moje 660 na ty okresky moc není, vysoké těžiště atd. se moc nelíbí jízdě do zatáček. A ve dvou - to už vůbec ne. Kdysi už jsem psal - ve vracečkách mi to " nandal " i mlad'och na ČZ 477..



Podle mě, když už seš v pohybu, tak to těžiště tak nevadí. Spíš jde o geometrii podvozku (předsazení vidlice, úhel v krku, jak to zavírá řídítka), ale je fakt, že když někdo zastaví v alpách v zatáčce, tak to občas někdo položí. To jsou obvykle lidi, co neumí moc řídit nebo si neumí pomoct spojkou...nevím. Tam má bezpochyby nízká lehká motorka výhodu. Ale zase pak vidíš na yoube trpaslíka, co nedosahne na zem ani jednou nohou, při úplném zastavení musí vždy seskočit a při rozjezdu naskočit a vše zvládá bravurně.

https://youtube.com/...izutuA?feature=share

Naposledy editováno 16.06.2023 11:15:50

Jawablázni

16.6.2023 v 12:35 | Nahoru | #106616
PetrL3-> Ok dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 13:09 | Nahoru | #106617

Milan1963 píše: callowsick> Jet ve dvou už je přece jen zátěž. Na Jawě 660 jsem už ve dvou něco najezdil, výkonu je dost, na běžné ježdění ve dvou stačí. Těch 80 až 90 km / h. jede a víc nepotřebuju. Takže naco koně ?
Pokud jedete na stroji, který nemá problém jet dálnici i zakroucené okresky, tak je vše ok.
Moje 660 na ty okresky moc není, vysoké těžiště atd. se moc nelíbí jízdě do zatáček. A ve dvou - to už vůbec ne. Kdysi už jsem psal - ve vracečkách mi to " nandal " i mlad'och na ČZ 477...tehdy moc nechybělo, abych motorku i s námi ( já a spolujezdec ) položil...takže roviny, hezké silnice, to má 660 ráda.
Kdysi - ještě s manželkou - jsem jel na dovolenou na pérákovi . A vzpomínám na to dodnes. Po rovině 50, do kopců 40, přetížený pérák byl rád že jede, ale takové cesty se nezapomínají.
Takže - dobře dojed'te.



No budu trochu oponovat.
Má 660 sice VINTAGE, ale rám je stejný, i když je ve předu větší kolo, tak se mi v zatáčkách, utažených serpentinách vodí dobře i ve dvou (zátěž živá cca 200 kg a neživá 10-15 kg). Buď máš tedy něco ještě blbě, nebo nevím, že by to bylo tím předním kolem? No porovnat se supersportem se nedá, tam je to o trochu něčem jiném, ale padá mi to tam dobře i při levá a hned pravá, zatím mě nikdo na slabším stroji v zatáčkách neprodělal

(reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 14:07 | Nahoru | #106618

Akamu píše: Čus, mam další dotaz. Je ok když mi jawa s mz04 dává 14.5V ?
Regulátor r04 by měl bejt omezenej na 14.4, ale už nedokážu najít další přechodovej odpor. Eliminuje to samozřejmě zapnutí světel, ale ¨ještě před tejdnem sem jezdil normálně na denní svícení a v síti sem měl max těch 14.4. (mam nastálo v-metr na palubce a ukazuje správně)
Jde mi o plynování baterky, abych nevyvařil klasickej olověnej aku.
Díííík



To je v toleranci. Kdyby to lezlo přes 14,7 tak už by to mohlo být cokoli jiného, než nepřesnost měření.

(reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 14:10 | Nahoru | #106619

Milan1963 píše: callowsick> Jet ve dvou už je přece jen zátěž. Na Jawě 660 jsem už ve dvou něco najezdil, výkonu je dost, na běžné ježdění ve dvou stačí. Těch 80 až 90 km / h. jede a víc nepotřebuju. Takže naco koně ?
Pokud jedete na stroji, který nemá problém jet dálnici i zakroucené okresky, tak je vše ok.
Moje 660 na ty okresky moc není, vysoké těžiště atd. se moc nelíbí jízdě do zatáček. A ve dvou - to už vůbec ne. Kdysi už jsem psal - ve vracečkách mi to " nandal " i mlad'och na ČZ 477...tehdy moc nechybělo, abych motorku i s námi ( já a spolujezdec ) položil...takže roviny, hezké silnice, to má 660 ráda.
Kdysi - ještě s manželkou - jsem jel na dovolenou na pérákovi . A vzpomínám na to dodnes. Po rovině 50, do kopců 40, přetížený pérák byl rád že jede, ale takové cesty se nezapomínají.
Takže - dobře dojed'te.



To že tě natře v zatáčkách 50 let stará, slabá a laciná motorka, dokazuje jak špatně vyrobili J660...

Nicméně 477 i 472, pokud byl podvozek v pořádku a řidič není posera, snesou v těch zatáčkách celkem dost...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.6.2023 v 14:25 | Nahoru | #106620

sharp píše: No budu trochu oponovat.
Má 660 sice VINTAGE, ale rám je stejný, i když je ve předu větší kolo, tak se mi v zatáčkách, utažených serpentinách vodí dobře i ve dvou (zátěž živá cca 200 kg a neživá 10-15 kg). Buď máš tedy něco ještě blbě, nebo nevím, že by to bylo tím předním kolem? No porovnat se supersportem se nedá, tam je to o trochu něčem jiném, ale padá mi to tam dobře i při levá a hned pravá, zatím mě nikdo na slabším stroji v zatáčkách neprodělal



Má v prdeli vidlice..... Stále. Dal bych do pořádku ty vidlice a pak by se vidělo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist