globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

10.6.2023 v 21:33 | Nahoru | #106501

Sema píše: Bimbam> No, já bych zas uvítal, kdyby chvíli nepršelo.

Chytil jsem 4 slejváky, poslední tak velkej, až jsem z toho upadnul. Tak doufám, že aspoń Bimbamovi něco napršelo.
P.S. škody minimální a já jsem jen drobně odražen.

Naposledy editováno 10.06.2023 21:33:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

10.6.2023 v 22:23 | Nahoru | #106502
Sema> Já se právě vrátil ze srazu Popularů. Včera cestou tam 80 km v průtrži, z polí teklo bláto na silnice, louže hluboké i 20 cm, hrůza. I moderní auta jela u Třebíče třicítkou... Víc to nešlo. Dnes opět déšt' cestou zpět, ale nic velkého. Najezdil jsem asi 400 km, což jsem nečekal. Byli jsme na Pálavě, tam je hezky. Jen někteří řidiči moderních aut jsou . Bylo nás devět Popularů, jeli jsme po hlavní od Mikulova na Brno, jeden za druhým, padesátkou, v klidu, ale někteří se cpali mezi nás, dělali myšky ...jiní ale mávali, fotili si nás, je to o lidech. Motorek jezdilo méně, ale motorkáři jsou v klidu, tak to má být. Jinak sraz hezký, dobře zorganisovaný.
Pár fotek, pro zajímavost. Koupil jsem si nový dig. fot'ák...

Naposledy editováno 10.06.2023 22:39:46

(reakce na) Jawablázni

10.6.2023 v 22:52 | Nahoru | #106503
Milan1963> Pěkné

(reakce na) Jawablázni

10.6.2023 v 23:32 | Nahoru | #106504
Milan1963> Takhle nějak má vypadat auto.

Jawablázni

11.6.2023 v 11:32 | Nahoru | #106505
Málo koní...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.6.2023 v 12:31 | Nahoru | #106506
Já ujel od středy asi 800km na 500 ohc a ani jednou sem nemusel vytáhnout nepromok

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.6.2023 v 16:59 | Nahoru | #106507
Málo koní ? Popularských koní ? První měl 18 koní. Později už 27 koní. Na tehdejší dobu dostatečné. Běžná rychlost 50 km / h. stačila a stačí i dnes. Nepřeváděj všechno na sílu v koních. Všichni nemusejí jezdit závodně, jde o to, aby se člověk za volantem či řídítky cítil pohodlně. V tom síla motoru nemá význam. Aspoň já to tak cítím.
A počasí ? Jak kde. U Bimbamů neprší týdny, tady prší denně.

(reakce na) Jawablázni

11.6.2023 v 21:07 | Nahoru | #106508

kuba350 píše: Já ujel od středy asi 800km na 500 ohc a ani jednou sem nemusel vytáhnout nepromok



Vidíš... A já nastříkal venku blatníky a sotva to zavadlo, tak to auto zmoklo...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.6.2023 v 21:09 | Nahoru | #106509
Čaues, tak tu mam další techickej dotaz. Už nějakou dobu řešim, že mi 639 trochu plave. Po vyzkoušení všeho možnýho, sem si až dneska všimnul, že mi kyvka po svorníku cestuje tak o 1mm. (když sem zatáh za kolo, tak to nic neudělalo, až když sem zabral v půlce kyvky...)
Máte někdo představu co může bejt špatně? napadá mi příliš dlouhej svorník (matice dotažený sou) nebo dlouhá rozpěrka, víte někdo jak má bejt dlouhá?...
Případně tip na jinou část tej pomsty?

(reakce na) Jawablázni

11.6.2023 v 21:10 | Nahoru | #106510

Milan1963 píše: Málo koní ? Popularských koní ? První měl 18 koní. Později už 27 koní. Na tehdejší dobu dostatečné. Běžná rychlost 50 km / h. stačila a stačí i dnes. Nepřeváděj všechno na sílu v koních. Všichni nemusejí jezdit závodně, jde o to, aby se člověk za volantem či řídítky cítil pohodlně. V tom síla motoru nemá význam. Aspoň já to tak cítím.
A počasí ? Jak kde. U Bimbamů neprší týdny, tady prší denně.



Milane nestačí, +-25 koní v autě je prostě úplně nahovno... I 50 koní je dost nahovno... I v těch nejmenších....

Proto, ač mám předválky rád pro jejich rozmanitost, tak žádnou z nich nechci, protože se s tím prostě kloudně nesvezeš,
protože krom soutěžáků a drahejch luxuskár, se to všechno táhne jak smrad od seknrovny a v každým kopci to popadne
astmatickej záchvat...

I veterán musí jet aspoň kilo, relativně trvale, aby se s tím dalo rozumně jezdit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.6.2023 v 00:02 | Nahoru | #106511

Akamu píše: Čaues, tak tu mam další techickej dotaz. Už nějakou dobu řešim, že mi 639 trochu plave. Po vyzkoušení všeho možnýho, sem si až dneska všimnul, že mi kyvka po svorníku cestuje tak o 1mm. (když sem zatáh za kolo, tak to nic neudělalo, až když sem zabral v půlce kyvky...)
Máte někdo představu co může bejt špatně? napadá mi příliš dlouhej svorník (matice dotažený sou) nebo dlouhá rozpěrka, víte někdo jak má bejt dlouhá?...
Případně tip na jinou část tej pomsty?



Vůle v uložení... Rozebrat poměřit a uvidíš co se tam vyhonilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.6.2023 v 05:39 | Nahoru | #106512
pech.> no právě tam je většina částí novejch, teflony taky, vůli na vakl aby se kolo odklonilo od osy motorky neni. Prostě to lítá rovnoběžně s osou motorky, což mi přijde jako že mi dali dlouhou rozpěru. Ona ta kyvka má jediný zajištění pro tenhle posuv tim, jak okolo ní zdeformuješ rám a dotáhneš ho ke kyvce mi přijde

Naposledy editováno 12.06.2023 05:46:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.6.2023 v 09:00 | Nahoru | #106513

Akamu píše: pech.> no právě tam je většina částí novejch, teflony taky, vůli na vakl aby se kolo odklonilo od osy motorky neni. Prostě to lítá rovnoběžně s osou motorky, což mi přijde jako že mi dali dlouhou rozpěru. Ona ta kyvka má jediný zajištění pro tenhle posuv tim, jak okolo ní zdeformuješ rám a dotáhneš ho ke kyvce mi přijde



Tak to doměř a rozporu utoč na soustruhu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.6.2023 v 10:38 | Nahoru | #106514
pech.> asi to budu muset nějak porovnat se starýma dílama jesi to ještě najdu a zároveň proměřit. Nechce se mi odhadovat kolik mam nechat boční vůli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.6.2023 v 17:53 | Nahoru | #106515
Akamu> řešil jsem to samé. Na partdecku mají opravdu originál čep, který pasuje.
350 má slušné jízdní vlastnosti, jestli plave mohou to být i tlumiče.

(reakce na) Jawablázni

12.6.2023 v 19:33 | Nahoru | #106516

SkotyCZ píše: Akamu> řešil jsem to samé. Na partdecku mají opravdu originál čep, který pasuje.
350 má slušné jízdní vlastnosti, jestli plave mohou to být i tlumiče.



Originál čep sice pasuje, ale když ho měříš mikrometrem, je šišatej jak prdel v řádu desetin mm

(reakce na) Jawablázni

12.6.2023 v 20:59 | Nahoru | #106517

SkotyCZ píše: Akamu> řešil jsem to samé. Na partdecku mají opravdu originál čep, který pasuje.
350 má slušné jízdní vlastnosti, jestli plave mohou to být i tlumiče.



Jawa 350 nikdy neměla slušné jízdní vlastnosti...

Nicméně pokud je její podvozek v bordelu, začne býti přímo nebezpečnou...

(reakce na) Jawablázni

12.6.2023 v 20:59 | Nahoru | #106518

Akamu píše: pech.> asi to budu muset nějak porovnat se starýma dílama jesi to ještě najdu a zároveň proměřit. Nechce se mi odhadovat kolik mam nechat boční vůli



Doměřit a utočit...

Já tam nechávám desetinu až dvě...

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

12.6.2023 v 22:09 | Nahoru | #106519
SkotyCZ-> Těch sem měl několik ;) fakt sem zkoušel lecos, včetně novýho rámu
pech.-> ok, díky

(reakce na) Jawablázni

13.6.2023 v 05:49 | Nahoru | #106520

hrnous píše: callowsick> Já to spíš vidím tak, že pro příští rok začnou prodávat samotnou sadu samolepek Jawa, které nechť si zákazník nalepí na jakou motorku chce, hlavně ať dá pokoj a nic pak po fabrice nechce.. nedejbože servis, nebo reklamace.. :)



lépe bych to neřekl

(reakce na) Jawablázni

13.6.2023 v 05:50 | Nahoru | #106521

maraton píše: callowsick> Zajímavá myšlenka – dvouválec s rozdílným objemem válců



Nejsem si jistý, není ta nová 650 jednoválec?

Edit tak už vím, je



Naposledy editováno 13.06.2023 06:11:21

Jawablázni

13.6.2023 v 06:20 | Nahoru | #106522
Přátelé a kamarádi, pokud někdo se bude nacházet na severu, může se zatoulat i sem, rádi vám přivítáme a pokecáme







Naposledy editováno 13.06.2023 06:37:13

(reakce na) Jawablázni

13.6.2023 v 10:24 | Nahoru | #106523
Akamu> Šmarjá, axiálně to musí byt přesně "akorát", co píše Pech.
Radiálně - kdybys tam dával echt futra z bronzu, tak ti řeknu, kolik to má byt. Síťka z Jawy - to nevím.
Tá axiální vůle nesmí byt moc, aby se rám nedeformoval.
V praxi se to dává tolik, abys kyvku do teho rámu vložil bez velkého násilí, ale nesmí to tam lítat jak šulin v trenkách. Páč jinak tím vneseš do něho nedefinovatelný napnelismus a při jízdě se to može krůtit jak had. A potom se lehko nadává, že rámy sů nahovno.
Nejsů...

Naposledy editováno 13.06.2023 10:24:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2023 v 11:10 | Nahoru | #106524

Milan1963 píše: Málo koní ? Popularských koní ? První měl 18 koní. Později už 27 koní. Na tehdejší dobu dostatečné. Běžná rychlost 50 km / h. stačila a stačí i dnes. Nepřeváděj všechno na sílu v koních. Všichni nemusejí jezdit závodně, jde o to, aby se člověk za volantem či řídítky cítil pohodlně. V tom síla motoru nemá význam. Aspoň já to tak cítím.
A počasí ? Jak kde. U Bimbamů neprší týdny, tady prší denně.



Z odborného textu: Kvalitu deduktivního usuzování ovlivňuje několik faktorů, patří mezi ně atmosférický efekt, nedovolená konverze, efekt kontextu, vliv obsahu a míra expertnosti zadavatele premis :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2023 v 12:33 | Nahoru | #106525
laďa-prášil> Asi jsem se málo nebo špatně učil, ale tomu textu nerozumím. Je to česky ? Z češtiny mám maturitu jak na ekonomce, tak pedagogické, ale tohle...
Sharp: tady z jihu k vám asi nepojedeme, ale v neděli plánuju něco podobného - malé setkání Jaw 650 a 660 na Lipně. Sraz dopoledne v Táboře, společně po dálnici do ČB, dál přes ČK a Rožmberk na Lipno, tam "pokec", jídlo, pití - a navečer zpět. Zatím jsme tři.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2023 v 12:56 | Nahoru | #106526
Akamu> partdeck asi dva roky zpět prodával komplet kyvku na jehličkových ložiskách včetně čepu. Stála ale ranec. Možná ji ještě mají, ale jestli by to vyřešilo problém, to nevím. Já s kyvkou nemám problém, najeto od repasu asi 10k a zatím bez vůle. Starý čep jsem bohužel zničil, jak jsem ho vyndával.

kuba350>mikrometrem jsem to neměřil. Když jsem čep zkoušel bez kyvky, musel jsem ho do rámu docela narvat, ale prostě drží, tak to neřeším. Někdo u soustruhu asi věděl, co dělá.

pech> na těch 25 koníků rám a podvozek bohatě stačí. Horší je, jak někoho vezu, ale to je už výjimečně. Podvozek 350 je příjemně tuhý a k tomu i pohodlný. Strašně moc dělají i pneu a ME22 je pro "sportovní" jízdu fakt excelentní. Heidenau též nejsou špatný, ale za mě to jsou jen lepší mitasky z německa.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.6.2023 v 13:35 | Nahoru | #106527
Já třeba na horší gumě než ME22 nejel, absolutně nečitelný, klouzající gumy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2023 v 14:39 | Nahoru | #106528
kuba350> ME22 mám jen na zadku, ve předu mám heidnau K34. ME má o dost více sportovní profil, jak ji nafouknu na 2,2Bar tak se jawka chová divně. Zadek padá do zatáčky, předku se moc nechce. Takže zadek foukám méně. Jak heidenau, tak ME nikdy na suchu žádný problém. V dešti to je jiná písnička a heidenau mi už asi 3x ustřelil. Jednou to byla moje chyba. Podruhé jsem byl zvyklý z yamahy a bridgestone T32, které v dešti drží excelentně. Nevýhoda ME je životnost, asi 6000km na zadku.
Heidenau bych dal na zadek, protože vydrží o dost více a ME22 na předek. Taky offroad bude heidenau lepší, ME na mokré trávě urve snad i volnoběh.
Přezouvání heidenau byla opravdu maturita a nikdy více. Dělal jsem to celý den a asi 5x procvakl duši. Extrémně tuhá pneu. Asi jsem nešika, ale s mitasem ani metzelerem se mi to nikdy nestalo.

(reakce na) Jawablázni

13.6.2023 v 19:03 | Nahoru | #106529

SkotyCZ píše: Akamu> partdeck asi dva roky zpět prodával komplet kyvku na jehličkových ložiskách včetně čepu. Stála ale ranec. Možná ji ještě mají, ale jestli by to vyřešilo problém, to nevím. Já s kyvkou nemám problém, najeto od repasu asi 10k a zatím bez vůle. Starý čep jsem bohužel zničil, jak jsem ho vyndával.

kuba350>mikrometrem jsem to neměřil. Když jsem čep zkoušel bez kyvky, musel jsem ho do rámu docela narvat, ale prostě drží, tak to neřeším. Někdo u soustruhu asi věděl, co dělá.

pech> na těch 25 koníků rám a podvozek bohatě stačí. Horší je, jak někoho vezu, ale to je už výjimečně. Podvozek 350 je příjemně tuhý a k tomu i pohodlný. Strašně moc dělají i pneu a ME22 je pro "sportovní" jízdu fakt excelentní. Heidenau též nejsou špatný, ale za mě to jsou jen lepší mitasky z německa.



25 koní? A kde by je vzala?

Podvozek 350 je vyměklý, pro vysoké postavy trochu pohodlný, vzhledem ke svým možnostem nesmyslně těžký a dlouhý... Sportovní jízdy neschopný....

Heidenau jsou oproti Mitaskám zásadně lepší a naučí i ty naše kompromisní čechowergly, chovat se alespoň rozumně... ME22 jsem nezkoušel... NIcméně vrozenou hrochovitost toho podvozku, těžko přebijí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2023 v 19:05 | Nahoru | #106530

SkotyCZ píše: kuba350> ME22 mám jen na zadku, ve předu mám heidnau K34. ME má o dost více sportovní profil, jak ji nafouknu na 2,2Bar tak se jawka chová divně. Zadek padá do zatáčky, předku se moc nechce. Takže zadek foukám méně. Jak heidenau, tak ME nikdy na suchu žádný problém. V dešti to je jiná písnička a heidenau mi už asi 3x ustřelil. Jednou to byla moje chyba. Podruhé jsem byl zvyklý z yamahy a bridgestone T32, které v dešti drží excelentně. Nevýhoda ME je životnost, asi 6000km na zadku.
Heidenau bych dal na zadek, protože vydrží o dost více a ME22 na předek. Taky offroad bude heidenau lepší, ME na mokré trávě urve snad i volnoběh.
Přezouvání heidenau byla opravdu maturita a nikdy více. Dělal jsem to celý den a asi 5x procvakl duši. Extrémně tuhá pneu. Asi jsem nešika, ale s mitasem ani metzelerem se mi to nikdy nestalo.



Pokud jsi procavkl duši, děláš to blbě... Duši si tam musíš správně porovnat, aby se ti nemotala na patku... Když je nová, vyplatí se do ní trochu fouknout, aby v ní nebyl tlak, ale už měla tvar, kdžy je placatá z krabičky, nandavá se hůř, než když už je kulatá a můžeš jí tam i schmoustat, pak kolo háže...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist