globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oživení Intrudra po 7mi letech
Zdravím,
mám možnost výhodně koupit Intrudera 1400, ale 7 let stál (žádná pohádka, je to od známého).

O tý mašině jsem si lecos přečetl, má otázka spíše směřuje k "povinnostem" které jsou nutností před řádným uživáním.

S olejem, baterkou a gumama počítám, brzdy uvidím dle stavu, ještě něco? Kontrola kardanu? Seřízení karburátorů?

Díky za odpovědi.

Naposledy editováno 06.02.2011 22:59:31
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:00 | Nahoru | #1
7 let je dost...
Bál bych se, aby nebylo někde něco vyrezlýho - ložiska, gufera, kroužky...to všechno už může bejt vlivem nedostatečný konzervace "vprdeli".

Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:01 | Nahoru | #2
To je tak na rozebrani motoru... Souhlasim viz vyse...

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:01 | Nahoru | #3
největší problém bych tušil v nádrži, pokud v ní byl benzín, tak bude rezavá jako liška..

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:02 | Nahoru | #4

BagoBorec píše: 7 let je dost...
Bál bych se, aby nebylo někde něco vyrezlýho - ložiska, gufera, kroužky...to všechno už může bejt vlivem nedostatečný konzervace "vprdeli".


přesně tak.určitě bych to napřed svěřil do ruk odborníka,aby se něco nevysr....

Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:03 | Nahoru | #5
Jinak teda, masina v aute mi jedna nejela pet let, vylozene zarezle to nebylo, ale na stene jednoho z valcu byly videt takove ty rezave liseje... Nevim, rozebrat pokud o to moc stojis...

2 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:08 | Nahoru | #6
To není moc potěšující, aby se mi výhodný kup neprodražil...

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:08 | Nahoru | #7

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:09 | Nahoru | #8
JohnnyBee> Pokud te do toho neco netlaci, jako je supervyhodna cena, tak radej ruce pryc... Problemy byt nemusi, ale muzou. Zavisi taky hodne na tom, jestli to zakonzervoval, nebo to fakt jen stalo...

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:17 | Nahoru | #9
Kdysi jsem kupoval jawu, co stála 14let.. Přivezl jsem si s sebou baterku a benzín v petce. Zapojil baterku, místo nadrže připojil petku, odkalil karbec a na třetí kopnutí jela

Z vniřní koroze motoru bych strach neměl.. To by musela být motorka rezavá i celá z venku.. Jediný problém může být ten rozložený benzín, může zalepit plovák v karbci, tryku a případně membránu čerpadla (pokud to čerpadlo má..). Ale to vše stačí prolít čistým benzínem, případně v případě problému rozebrat a vyčistit.. Já bych do toho teda určitě šel, pokud bude za dobrou cenu

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:21 | Nahoru | #10
c.j.> Mno, i tak to muze dopadnout. Fakt tezko rict. Mne ten motor tehdy lisej chytil. Ale zas nebyl zrovna prikladne skladovany (lehce vlhka garaz)... Pokud to alespon zakonzervoval (dava se par kapek oleje po vytahnuti svicek do spalovaciho prostoru, pak se daji svicky zpatky), tak pohoda...

-edit: Kdyz to otevres, tak mas jistotu... Ty prachy za tesneni bych asi obetoval v tomhle pripade...

Naposledy editováno 06.02.2011 23:31:39

Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:41 | Nahoru | #11
Minimálně všechno projít co je rezivé nebo na výměnu, podívat se na nádrž v jakém je stavu zvenčí zevnitř, hledej puchýřky na laku, můžou být steřelá všelijaká těsnění, hadice benzín a brzdy možná budeš muset vyměnit, brzdovku určitě, co udělal za tu dobu olej ve vidlích je též otázka, kontrola kardanu, vyčistit komplet karburátor a jinak jak píší kluci.

Každopádně ji důkladně omrkni - pokud bude na pohled v dobrém stavu tak to bude akorát práce, ale příliš se neprodraží. Ihned bych ji nezatracoval, si tu počti jak za nevelké náklady (ovšem o to více potu) tu nadšenci oživují různé kousky, z kterých mají radost. Každopádně šťastnou ruku

Edit: Jo a všetky kožené sračky důkladně vyvětrat, vyčistit a nabalzámovat. Jak není ideálně větraná garáž, tak za pár let to je smrad jak z kanálu A samozřejmě chrom očistit a leštit, leštit a ještě jednou naleštit, zaslouží si to

Naposledy editováno 06.02.2011 23:45:52

Oživení Intrudra po 7mi letech

6.2.2011 v 23:59 | Nahoru | #12
Tady je to skoro samá přeháňka...olej do válců je tak perlička...
Vypustil popř. vyčistil bych nádrž odkalil karbce,nalil novej benzín a zkusil jestli chytne.Kdyžtak potom vyčistit i karburátory.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 03:44 | Nahoru | #13

JohnnyBee píše:



Já ji možná znám. Možná, že ji známý prodává, ale ten ji sem tam projel, tak nestála 7 let, ale najela třeba 500 km. Sem tam se projela. Jestli to je ona.

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 08:04 | Nahoru | #14
Vůbec bych se toho nebál,karbce možná budou chtít vyčistit - ty určitě bych udělal, vyměnit náplně, nejlépe i pneu a jezdit. Nedávno jsem uváděl do provozu mašinu co stála od roku 1986, Yamaha XS750/1978, normálně funguje, ty tragédy tady neposlouchej.

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 08:40 | Nahoru | #15
To je neuvěřitelný co se tady občas člověk dočte, pokud to nestálo ve vodě nebo na pláži u moře, co by asi tak mohlo bejt s motorem, kdyby 7let jezdila on by asi někdo vyměňoval ložiska, gufera atd. Maximálně může bejt vyrezlá nádrž zevnitř, ale která starší motorka jí vyrezlou nemá? pak stačí filtr a jak tu někdo psal, vyměnit benzin, maximálně vyčistit karbce a natočit to. pak se uvidí jestli i karbce seřídit. Jinak dostat se ke karbecum u introše je pěknej vojeb teda k tomu spodnímu

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 09:39 | Nahoru | #16
Taky bych z toho nedělal kovbojku, vyměnit náplně, vyčistit nádrž, pro klid duše vyměnit pneu a pokud byla v cajku tak by měla frčet. Jen si dej ze začátku bacha na brzdy, desky určitě lehce zkorodovaný budou, chvíli to nebrzdí, ale během pár km se to ojede a je to OK. Kamoš kupoval Bandita co stál rok a před první zatáčkou brzdil vším možným a málem šel do pole .

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 10:31 | Nahoru | #17
Ať už byla u moře nebo nebyla - nějaká vzdušná vlhkost existuje.Ať už menší nebo větší, dovnitř motoru má úplně vpohodě šanci se dostat.Rozdíl je pak v tom, že když se jezdí, tak se olej často mění a všechny ložiska jsou jednou za čas rozhejbaný a promazaný.Což se teď, jak jsem pochopil, 7 let nestalo.Už jste někdo zkoušel namočit ložisko do oleje a pak ho 7 let nechat bez pohybu?Já mám celkem jasnou představu, co se s ním stane.

Já takhle startoval MZtku po 5ti letech a taky tomu nic nebylo...ale radši jsem si to rozebral, vyměnil dvě špatný gufera a načatý ložiska (nemůžu říct jestli to bylo od dlouhýho stání) - a vrčí bez problému do teď.Ta rozborka je ale podle mě minimální ztráta času a peněz vzhledem k následným možným problémům kdyby se neudělala.

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 10:35 | Nahoru | #18

Danielos píše: Já ji možná znám. Možná, že ji známý prodává, ale ten ji sem tam projel, tak nestála 7 let, ale najela třeba 500 km. Sem tam se projela. Jestli to je ona.



Odkuď? Hoď jen město.

Oživení Intrudra po 7mi letech

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2011 v 10:47 | Nahoru | #19
Zeptej se ho, kdy naposled tankoval (jestli tam fakt ten benzin je sedm let ). Jestli je tam benzin rok, tak ho tam nech, jinak vypust nadrz. Vymen olej a filtr, vyper vzduchove filtry a napust je olejem. Zkontroluj, jestli se vraci brzdy - pokud zustavaji viset, rozebrat a vycistit - zarezavaji pistky, to je normalni i za provozu. Zkontroluj, jestli vystavuje spojka - pokud ne, odvzdusnit. Vymenil bych brzdovku jak v brzdach tak ve spojce.

Vypust karburatory, dej novou baterku (nebo dobij tu starou, pokud neni po smrti), dej nove svice, nalej novy benzin (pokud jsi vypoustel nadrz), zapni zapalovani, nemackej spojku a zmackni starter - zacne pumpovat cerpadlo, napusti se karburatory, pak zasyticuj, zmackni spojku, starter a musi bezet ... hlavne to pak nevypinej studeny, to muzes rovnou svicky menit znova .

Co se tyka vnitrku motoru - Intruder neni zadna sracka, aby ho sedm let stani poslalo do kytek - jestli se bez problemu otoci, tak to bude v pohode - mozna neco odejde kvuli tomu dlouhemu stani driv nez obvykle - mozna loziska nevydrzi 200000km ale jenom 150000km ... no co . Gumy poznas sam - jestli jsou placaty nebo zpuchrely ... ja bych je asi preventivne vymenil (lepsi nez Pirelli Route jeste nikdo na Intrudera nevymyslel )

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 10:53 | Nahoru | #20
Ano vzdušná vlhkost existuje, ale motory jsou vyrobeny z velice odolných materiálů, to že motor nejede není zcela na závadu. Například naše staré dobré jawy, některé stály i několik ba i desítek let někde ve stodole, zrezlo vše co šlo, ale nastav předstih vyčisti karbec a naskočí. S ložiskom které se 10 let nepohne se stane toto: vyschne, no a jak mile nakopneš motor promaže se a jede se dál, to bychom museli rozebírat mašiny po každý zimě. Navíc každý studený start motoru je špatný protože není tlak oleje a teplota a no to teda nesmíme startovat jinak ty motory vodjebeme. Nedělejte tady paniku!!!!!!!
Ta motorka která je tu na fotce, je nádherná naleštěná krasavice nevím proč by to mělo bejt ve vnitř vyrezlý a já nevim co ještě. Pokud motor naskočí nebude nic klepat atd. nemůže s tím nic být

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 11:14 | Nahoru | #21

chuan píše: Ano vzdušná vlhkost existuje, ale motory jsou vyrobeny z velice odolných materiálů, to že motor nejede není zcela na závadu. Například naše staré dobré jawy, některé stály i několik ba i desítek let někde ve stodole, zrezlo vše co šlo, ale nastav předstih vyčisti karbec a naskočí. S ložiskom které se 10 let nepohne se stane toto: vyschne, no a jak mile nakopneš motor promaže se a jede se dál, to bychom museli rozebírat mašiny po každý zimě. Navíc každý studený start motoru je špatný protože není tlak oleje a teplota a no to teda nesmíme startovat jinak ty motory vodjebeme. Nedělejte tady paniku!!!!!!!
Ta motorka která je tu na fotce, je nádherná naleštěná krasavice nevím proč by to mělo bejt ve vnitř vyrezlý a já nevim co ještě. Pokud motor naskočí nebude nic klepat atd. nemůže s tím nic být



nadherna neni, protoze ma na zadnim blatniku tu odpornou EU bradavici ... coz se ale nastesti da elegantne vyresit .

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 11:24 | Nahoru | #22
Medvěd: Ano ta první půjde dolů.

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 11:38 | Nahoru | #23
Pěkný Introšek
Akorát, co tak čtu, bude zevnitř vlastně úplně v prdeli

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 11:54 | Nahoru | #24
to máš recht ta bradavice je vodporná , a ve spojení s naprosto zničeným motorem to asi fakt bude špatnej kup

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 12:09 | Nahoru | #25
Tak schválně hoši, kolik byste za ní dali? Stav tachometru berte průměrný a rok je to ´95.

Na motoinzerci začínají na 95 a tipmotu 90 tisících čechokreditů. O stavu nejlevnějších kousků asi nemá cenu polemizovat...

dík.

Naposledy editováno 07.02.2011 14:59:36

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 12:21 | Nahoru | #26
já bych typoval tak 60?

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 12:29 | Nahoru | #27
Ja bych v tom problem nevidel, vymenit olej a vsechny filtry a naplne, udelat zbeznou kontrolu a jezdit.

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 12:31 | Nahoru | #28
Tak těch 90 neni tak moc zvlášť když si vezmu že ta motorka vypadá moc dobře, až na tu EU pihu, a ten motor bude vozit ještě děti našich dětí. Chopper se kupuje podle toho jak vypadá, jak je zachovalej a ne kolik najel a jak je starej

Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 13:07 | Nahoru | #29
MIhos: To byl doufám vtip, ta mašina je opravdu zachovalá (právě proto že nejezdila), myslel jsem, že by se dala obratem (po uvedení do provozu) prodat tak 120, což teda dělat rozhodně nehodlám.

Ty peníze jsou druhotná záležitost, ale chtěl bych koupit tak nějak výhodně (toto tady několikrat zaznělo, proto jsem tuto otázku nakousl).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

7.2.2011 v 13:26 | Nahoru | #30

JohnnyBee píše: Tak schválně hoši, kolik byste za ní dali? Stav tachometru berte průměrný a rok je to ´93.

Na motoinzerci začínají na 95 a tipmotu 90 tisících čechokreditů. O stavu nejlevnějších kousků asi nemá cenu polemizovat...

dík.



Tezko rict "od monitoru" ale ja bych za to asi tech 80-90 dal, nevidim v tom jedinej problem. Az z toho odstrojis ty odporne brasny, ksilt ze svetla a ty vopicarny z predniho blatniku (a tu hnusnou bradavici, samozrejme ), bude to paradni kousek - nevypada z te fotky nejak prehnane napadanej kutilem domacim. Pak si pohrajes s vyfuky, sanim, osazenim karburatoru ... .

A pak skoncis takhle nejak:


... a budes jezdit max 1000km/rok jako ja .
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Těsnění víka spojky Suzuki VS 1400 Intruder MatesBurg 2 16.7.2023 v 15:47 MatesBurg


TOPlist