Hodně jsem si o Norsku přečetl, také o Finsku, Švédsku a vlastně všech zemích kterýma bych projížděl. Myslím si, že jsem teoreticky připraven, ale jen teoreticky. Kudy tam a kudy zpět lze naplánovat dle dohody s ostatními. Rád bych přejel nejdelší most v Evropě - Dánsko - Švédsko, ale to taky nejni podmínkou.
Jestli se pojede kus trajektem, nebo to vezmeme přes Polsko a Finsko kolmo nahoru je také na dohodě.
Každopádně bych rád zbytečně nerozhazoval Kačky, nebo vlastně eura, případně i jinou měnu a rád bych se vešel z rozpočtem na cestu do 25.000,- a to nepočítám že po příjezdu budu muset udělat gumu, olej a tak na motorce a to bude taky něco stát.
b]A teď pár faktických informací/b]
Prosím opravdu jen ty, kteří mají opravdu zájem o cestu !
-Je mě 31 let a beru sebou kohokoli v jakémkoli věku. Na pohlaví nezáleží
-Moto XJR 1300
-Každopádně neberu nikoho za sebe!
-Počítám s tím, že by se spalo venku na divoko, nebo v kempu, když bude poblíž. V soukromí jen v nutném případě /usušit se a tak/
-Budu se snažit dodržovat max. dovolenou rychlost v daných zemích. Nejsem žádný střelec a mám dost najeto na to, abych věděl že spadnout 4 tis. km od baráku a pak koukat na motorku jak z ní teče olej nejni moc příjemný.
-Cestovat bych chtěl přes den, aby bylo něco vidět, ale nejni podmínkou. No a na severu bude den půl roku
-Odjezd a příjezd dle dohody, ale každopádně se musíme vejít do prázdnin, kvůli počasí na severu.
-Také se chci vejít do 14 dní cesty plus minus den.
-Mám GPS a budu perfektně připraven
-Dám k dispozici druhému interkom do přilby na cestu a zásuvku 12V na motorce taky mám
-Nemám žádné komplexy, myslím si, že je se mnou prdel a domluvím se německy, ale to mě, nebo nám bude asi na houby. Taky se domluvim s tužkou a papírem kdekoli na světě
Tel. na mě 737 285 255
mail. jirik.uchytil@seznam.cz
nebo sem na forum
na počtu zájemců nezáleží, pojedu tak i tak
Naposledy editováno 05.02.2011 12:38:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nordkap a zpět - kdo se přidá o prázdninách 2011 ?
Sema píše: Ve dvou asi určitě. Na motorku jsem věci nikdy nevážil, ale na vícedenní těžké treky jsem nosil batohy cca. 30-32 kg. Takže když to tak počítám, nezbývá než doufat, že jsou podsedlovky konstruované s rezervou I když GSo je na tom celkem dobře, podle dokladů užitečná hmotnost 207 kg.
Já mám taky 207 kg, ale nevěřím, ani náhodou, že ve dvou tu mašinu nepřetížíš, když jedeš třeba na týden. Tedy v případě, že jste normálně těžký. Si vem kolik váží kufry, držáky, padáky, ty, baťůžek a tekutiny co vezeš a jsi na tom na hranici. Ale řeším to jen že mě to zajímalo. Občas se někde zvažte, budete překvapeni. Ahoj
jirik.uchytil píše: Já mám taky 207 kg, ale nevěřím, ani náhodou, že ve dvou tu mašinu nepřetížíš, když jedeš třeba na týden. Tedy v případě, že jste normálně těžký. Si vem kolik váží kufry, držáky, padáky, ty, baťůžek a tekutiny co vezeš a jsi na tom na hranici. Ale řeším to jen že mě to zajímalo. Občas se někde zvažte, budete překvapeni. Ahoj
Jojo, já s tebou určitě souhlasím. Uváděl jsem ten údaj jako jeden z lepších, Transalp (měl jsem ho předtím)má 172, takže tam to přetížení ve dvou už bylo značné. Aspoň v mém případě, mám v motohadrech nějakých 105 kg, holt skoro dva metry a pár kilo navíc je znát .