edit a borci se stříkačkama ať jsem radši ani nechodí
Naposledy editováno 02.02.2011 12:23:56
350.632 píše: přeplavim karburátor párkrát prošlapu na podruhý nebo na potřetí chytne, dám cígo a jedu 20 m škube a pak už jede dobře... jawa
Přeplavim kraburátor, párkrát prošlápnu, potom chytne hned... Zapnu bundu, nandam helmu, rukavice, přijdu k ní, vrknu pořádně plynem, sednu, při rozjezdu si zacuká/zadusí, tak zmáčknu spojku, naložim otáčky a pořádně to odstřelim (v rámci možností)... pak jede skvěle... jawa
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání
mirbub píše: ja na dominu dám pul sytiče,když to naskočí tak ma motka se sytičem cca 2,500 otáček,chvilku necham vrčat a sytič postupne stahuju na 2000 pak 1800 až do volnoběhu,jakmile to drží volnoběh tak vyrážam,je to cca 5minutova zaležitost akorat na dooblékání.
no a v tom je ta chyba podívej se na ten článek co sem přidal1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání
RIKORR píše: automatickej je automatickej
žádnej je žádnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání
Pavouk106 píše: žádnej je žádnej
žádnej motor žádná starost
kolos píše: Toto je hezké téma, protože mi připomíná, že snad už brzy budu tu sytičovou startovací proceduru provádět. Jinak sytič používat určitě co nejkratší možnou dobu. Já osobně ihned po naskočení motoru sytič pomalu stahuji, až k otáčkám lehce zvýšeného volnoběhu, dostrojím se do přilby a rukavic, znovu snížím sytičem otáčky na volnoběžné a odjezd. Po rozjetí jej vypnu úplně. Už aby to bylo...
kolos tak přesně to dělám i já,protože bez sytiče bych to nenastartoval a jestli ano tak by to hned chcíplo.
Naposledy editováno 01.02.2011 22:59:32