globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sytič - ohřejvání
 
30.1.2011 v 23:07
Hledal jsem, ale nic konkrétního jsem nenašel. Zajímalo by mě jestli má jízda se sytičem nějakej vliv na něco, nebo je lepší ji nechat chvilku ohřát, vypnout sytič a pak jet ? Já to tak dělam, ale zajímalo by mě co vy

edit a borci se stříkačkama ať jsem radši ani nechodí


Naposledy editováno 02.02.2011 12:23:56
Anketa: Ohřejváte ?
K čemu, nadlábnu, sednu, jedu...
22%
17
Nastartuju,v klidu se obleču,dam cígo a jedu
78%
61
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 13:42 | Nahoru | #31

350.632 píše: přeplavim karburátor párkrát prošlapu na podruhý nebo na potřetí chytne, dám cígo a jedu 20 m škube a pak už jede dobře... jawa



Přeplavim kraburátor, párkrát prošlápnu, potom chytne hned... Zapnu bundu, nandam helmu, rukavice, přijdu k ní, vrknu pořádně plynem, sednu, při rozjezdu si zacuká/zadusí, tak zmáčknu spojku, naložim otáčky a pořádně to odstřelim (v rámci možností)... pak jede skvěle... jawa

Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 13:50 | Nahoru | #32
moto se zahříva stylem jízdy při přeřazení na 2 se vypíná a zahřvání na místě je blbost pak máte opálené svody

1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 14:06 | Nahoru | #33
Toto je hezké téma, protože mi připomíná, že snad už brzy budu tu sytičovou startovací proceduru provádět. Jinak sytič používat určitě co nejkratší možnou dobu. Já osobně ihned po naskočení motoru sytič pomalu stahuji, až k otáčkám lehce zvýšeného volnoběhu, dostrojím se do přilby a rukavic, znovu snížím sytičem otáčky na volnoběžné a odjezd. Po rozjetí jej vypnu úplně. Už aby to bylo...

1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 14:35 | Nahoru | #34
na hornetu jen ke startu sem už oblečenej takže se hned rozjedu řadím na 2 a zhasínám zahřeju klidnou jízdou motor nad výřez a jezdím jak chci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 15:27 | Nahoru | #35
ja na dominu dám pul sytiče,když to naskočí tak ma motka se sytičem cca 2,500 otáček,chvilku necham vrčat a sytič postupne stahuju na 2000 pak 1800 až do volnoběhu,jakmile to drží volnoběh tak vyrážam,je to cca 5minutova zaležitost akorat na dooblékání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 15:30 | Nahoru | #36

mirbub píše: ja na dominu dám pul sytiče,když to naskočí tak ma motka se sytičem cca 2,500 otáček,chvilku necham vrčat a sytič postupne stahuju na 2000 pak 1800 až do volnoběhu,jakmile to drží volnoběh tak vyrážam,je to cca 5minutova zaležitost akorat na dooblékání.

no a v tom je ta chyba podívej se na ten článek co sem přidal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 15:58 | Nahoru | #37
NSR_Dave> ku.va sem ten članek předtym přehledl tak zas su o cosi chytřejší

1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 16:02 | Nahoru | #38
automatickej je automatickej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 16:42 | Nahoru | #39

RIKORR píše: automatickej je automatickej



žádnej je žádnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 17:02 | Nahoru | #40

Pavouk106 píše: žádnej je žádnej



žádnej motor žádná starost

(reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 17:27 | Nahoru | #41

mirbub píše: NSR_Dave> ku.va sem ten članek předtym přehledl tak zas su o cosi chytřejší

taky sem to nevěděl a dělal to špatně chybami se člověk učí

(reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 17:34 | Nahoru | #42

RIKORR píše: žádnej motor žádná starost



Tak to prrr, motor tam je. Teda alespoň myslim... No dobře, je tam něco co ho připomíná... Ale šlapat na tom kromě startování nemusim a to je důležitý

(reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 18:07 | Nahoru | #43

kolos píše: Toto je hezké téma, protože mi připomíná, že snad už brzy budu tu sytičovou startovací proceduru provádět. Jinak sytič používat určitě co nejkratší možnou dobu. Já osobně ihned po naskočení motoru sytič pomalu stahuji, až k otáčkám lehce zvýšeného volnoběhu, dostrojím se do přilby a rukavic, znovu snížím sytičem otáčky na volnoběžné a odjezd. Po rozjetí jej vypnu úplně. Už aby to bylo...



kolos tak přesně to dělám i já,protože bez sytiče bych to nenastartoval a jestli ano tak by to hned chcíplo.

Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 18:22 | Nahoru | #44
Nakopnout na téměř celý sytič (aby chytla) pak asi 3 km na půlku (max 1/3 až 1/2 spektra otáček) , nebo ještě méně a potom bez. Příjde mi to jako nejšetrnější--->počasí pod 10 stupňů. Jinak hned vypínám aby držela volnoběh a poté 3 km jedu v nízkých otáčkách.

Naposledy editováno 01.02.2011 22:59:32

(reakce na) Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 19:58 | Nahoru | #46
hornet_Dave> už je to tady .

navíc univerzální rada neexistuje, je to kus od kusu trochu jiný, ale celkově je ten článek celkem pravdivej..

Sytič - ohřejvání

1.2.2011 v 20:07 | Nahoru | #47
jo hodně mi pomohl zjistil jsem že to dělám totálně špatně dal jsem to tam znova odkaz byl nevýraznej

Naposledy editováno 01.02.2011 20:08:30

Sytič - ohřejvání

2.2.2011 v 13:57 | Nahoru | #48
Dám plnej sytič, našlápnu hned napoprvý, ihned sytič stáhnu na půlku a vyrazim s lehkym plynem, po 100m stáhnu uplně a další cca 2 km s lehkym plynem a pak postupně zatěžuju víc a víc. Vše ale přizpůsobuju okolní teplotě, takže když je 30 stupňů, tk dávám motoru oves už po kilometru, když je mínus na nule, tk ho prohřejvám o dost déle

Sytič - ohřejvání

2.2.2011 v 15:26 | Nahoru | #49
taky to tak vidím, zniverzální návod neexistuje,

sytiče dát tolik aby motor při dané teplotě chytl na drc, a pak poslouchat a okoko také vidí z výfuku co motor chce,

Sytič - ohřejvání

3.2.2011 v 09:52 | Nahoru | #50
nastartuji necham sytic-protoze chvilicku trva nez otacky vyleti na 4-5000.obleknu se,.vytahnu moto z garaze ( se syticem v sedm rano na sidlisti by me sousedi nenavideli).vypnu sytic,pootocim plynem a kdyz bez prodlevy otacky jdou s plynem tak neni problem a jedu.zahrivam jizdou. ale urcite bych nenastartoval a hned jel.staci aspon jen minuta-2 (jen po ranu).. bez lehkeho probublani by cukala

Sytič - ohřejvání

7.2.2011 v 22:55 | Nahoru | #51
tak s tím cukáním nemá sršeň žádný problm i když je dost chladno tobě letí otáčky na 4 -5 tis.?? to je hodně ne?

Sytič - ohřejvání

10.5.2015 v 09:49 | Nahoru | #52
Ahoj lidi taky jsem měl 2T a vše bez problémů sytič jsem používal jen když dlouho stala a nechtěla jinak chytit ale teď jsem přešel na Cbrko 600F3 a jel jsem na půlku sytiče cca 500m a vypadá to ze jsem zničil svíčky na kterých bylo najeto cca 20km najednou mašina škube po přidání se dusí ale když stojí v garáži tak na volnoběh vytočit jde... Mohl jsem opravdu tím sytičem zničit svíčky?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist