globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Válec a píst
28.1.2011 v 11:38
lidi kolik kilometru mám zajed originální válec s pístem??

Válec a píst

28.1.2011 v 12:02 | Nahoru | #1
1 000km pak mu zacni trochu prikladat

Válec a píst

28.1.2011 v 12:37 | Nahoru | #2
Dneska jsou vůle z výroby tak malé, že záběh je spíše jistotou pro nalezení výrobní vady. U dvoutaktu by jsi měl hlavně poctivě zahřívat a moc netahat za studenej motor. Mrkni do manuálu, jestli výrobce nepíše o počátečním zvýšení poměru oleje v palivu!!!

Válec a píst

28.1.2011 v 13:32 | Nahoru | #3
Prvních 300km to nevytačej nad přívěru, potom to občas vytoč a až budeš mít tech 1000km tak jezdi už normálně, důležitý je pořád řadit, měnit otáčky, nervat to někde dlouho po rovině na plnej heft, z kopce nebrzdit motorem je lepší ho jet na nižšší rychlost pod trochou plynu. Dobrý taky je, pokud máš v provozu mixér(olejmaster), nalít ještě do nádrže třeba 100ml oleje co používáš do mixéru, aby se to trochu víc přimázlo.

Naposledy editováno 28.01.2011 13:34:37

2 reakcí na tento příspěvek Válec a píst

28.1.2011 v 14:45 | Nahoru | #4
nezajížděj to moc dlouho pak to budeš mít moc liný... 500km stačí, pak tomu nalož a uvidíš jak to bude lítat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec a píst

28.1.2011 v 17:18 | Nahoru | #5

DrakeRS píše: nezajížděj to moc dlouho pak to budeš mít moc liný... 500km stačí, pak tomu nalož a uvidíš jak to bude lítat



co kdyby to nezajizdel vuubec? Jak kamos s novou ZX12R jestli vis co to je...Pak se divil ze mu to jede stejne jak 750ka lojzo...

(reakce na) Válec a píst

28.1.2011 v 20:18 | Nahoru | #6
z-x-r> tech 500 by stacit melo .. kamos co jezdi motokary, kde jsou taky dvoutakty prave svoji aprilku zajizdel asi 500 (mluvim o valci a pistu .. ne o spdku motoru) a pak ji daval a jezdila mu dobre .. taky jsem se divil kdyz mi to rikal ale prave mi vysvetloval ze to musi stacit atd .. a to dvoutaktnich motoru dal dohromady a projel ze bys to ani nespocital..

kazdopadne pokud chces mit sychr tak klidne tech 1000 ... nemela by zlenivet nijak moc .. je to o zpusobu zajizdeni taky ..

(reakce na) Válec a píst

28.1.2011 v 22:20 | Nahoru | #7

DrakeRS píše: nezajížděj to moc dlouho pak to budeš mít moc liný... 500km stačí, pak tomu nalož a uvidíš jak to bude lítat



a pak uvidí jak to krásně zadře

1 reakcí na tento příspěvek Válec a píst

29.1.2011 v 00:24 | Nahoru | #8
Nevím jo ale mě vždycky říkal otec i děda který vyrůstali na pérácích a starých jawách že čím dýl zajíždíš tím dýl ti to vydrží a já jsem toho zastánce, klidně bych přidal oilmasteru aby se to víc mazalo a posunul si šoupě aby to tolik nejelo a najezdil klidně 2000km a proč ne?.. aspoň to vydrží vidím na svojí NSR že byla poctivě zajetá a jak šlape! 30tis a pořád bez generálky.. nalož jí po generálce 3krát přes přívěru a najezdí 10tis a budeš rád asi jsem staromodní ale já bych to tak udělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec a píst

29.1.2011 v 01:41 | Nahoru | #9
shifty> přesně tak, ne spíš čim dýl zajíždíš, ale jakym způsobem, je třeba dodržet tu dobu - km čim kvalitnější olej tim dýl u jaw to bylo pro m2t 1500 km pro nějaký extra syntetiky už třeba až 3000, první nastartování nechat hodinu na volnoběh a ventilátor pustit na válec a pak třeba najet opatrně 500 a pak pak další ten zbytek opatrně a občas protočit a dávat přestávky na vychladnutí

(reakce na) Válec a píst

29.1.2011 v 12:42 | Nahoru | #10

z-x-r píše: co kdyby to nezajizdel vuubec? Jak kamos s novou ZX12R jestli vis co to je...Pak se divil ze mu to jede stejne jak 750ka lojzo...


to sem neříkal tak to nepřekrucuj a on nezajíždí novou motorku ale jenom válec s pístem a to je rozdíl

E: písmenko

Naposledy editováno 29.01.2011 12:43:08

(reakce na) Válec a píst

29.1.2011 v 13:22 | Nahoru | #11
350.632> Přesně taak každopádně si nemyslím že nový motorky jsou na tom zase o tolik líp aby se mohli zajíždět o tolik rychlejc.. ano taky tu byl známý kterej třindu zajel za 500km stylem že jí naložil do plnejch a pak v určitý teplotě nechal úplně schladit a lítala jako drak ale sám řekl že jí tím připravil o polovinu životnosti motoru.. já budu vždycky radši pozvolna zajíždět než si říct jo, mám najeto přesně 1000km už to můžu točit do plnejch simsona víceméně zajíždím do dnes a to má najeto něakých 1500km a pořád leju víc oleje, pac kdo maže ten jede

Válec a píst

29.1.2011 v 13:54 | Nahoru | #12
když budeš mít 999,9km tak to ještě netoč do plných to ještě není zajetý ale až tam padne 1000,1km tak už tomu můžeš naložit, už je to zajetý

Válec a píst

29.1.2011 v 15:25 | Nahoru | #13
Ještě mě napadlo, že by nemuselo být špatný to udělat podle návodu od výrobce.

1 reakcí na tento příspěvek Válec a píst

29.1.2011 v 15:27 | Nahoru | #14
Třeba u mojeho 4t skútru doporučuje výrobce 100 km do 50 km/h a potom tomu dát za uši, jako by se nechumelilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec a píst

30.1.2011 v 00:47 | Nahoru | #15
Marex> výrobce určitě nedoporučuje "dát za uši"

(reakce na) Válec a píst

30.1.2011 v 03:18 | Nahoru | #16

350.632 píše: Marex> výrobce určitě nedoporučuje "dát za uši"

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist