paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:22 | Nahoru | #1

pylot píše: R1PYCO> Ja se taky svezl na litrovym dvouvalci. Konkretne na litrovym SV a nehorazne me to zklamalo. Jako na budicich bylo oproti mymu SV porad tak o 40 kmh vic, jelo to pekne ale uz se proste nejak nedostavovaly ty emoce co mam ze svyho malyho SVcka. Takze doufam ze TLSko bude trosku dravejsi a nebo RSVcko by mohlo bejt dobrej nastupce po SVcku. Kazdopadne jestli me nechytej za srdce tak bude asi na rade nejaky gixero. Uvidime. Strasne by se mi libila ducatka ale mam strach ze bych ji neuzivil a taky stojej precijenom o kousek vic nez ostatni dvouvalce. Ale jeste mam cas. Na blbnuti tady po tech nasich rozbitejch cestach mi tech 70 koni celkem staci, v Mejte kolikrat roznesu i litry se 160 konema a rovinkar stejne moc nejsem takze tam mi tech 150 bohate staci. A hlavne ja jedu pod 6 litru at taham jak taham a to mi nejspis zadna jina motorka uz neda a pro me jako studenta je to celkem dulezity.



tyjo.. podle me si to idealizujes.. mi rekni jak te ma presvedcit jinej dvouval s + - stejnym vykonem SV/TL/SP/RSV a obsahem (zdv objemem)
nebo si myslis ze je nejakej brutalni rozdil mezi K6, RN19, CBR07 a ZX10?
rozdil v tom je, ale ne takovej aby to vyvazilo tvoje ciste zklamani.. pokud SV1000 v tvejch ocoich je "srac.." tak ostatni V2 litry jsou vbice mene hodne podobny.. takze bud potrebujes vetsi objem, nebo pak 4 valec, kde se musis smirit s tim, ze pro zazitky mu musis nadzednout sukni a nepustit.. ale zase litr ctyrval kdyz uz zpiva.. tak se dejou veci.. a tech 190 k (papirovejch) co si vsichni snazej deklarovat je hodne zabavny stado eunuchu.. nebo aspon z myho pohledu... ale nekoho treba vic bavi kdyz to nejede a jeste se s tim musi prat.. protoze furt vo tom motoru vi..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:50 | Nahoru | #2

R1PYCO píše: tyjo.. podle me si to idealizujes.. mi rekni jak te ma presvedcit jinej dvouval s + - stejnym vykonem SV/TL/SP/RSV a obsahem (zdv objemem)
nebo si myslis ze je nejakej brutalni rozdil mezi K6, RN19, CBR07 a ZX10?
rozdil v tom je, ale ne takovej aby to vyvazilo tvoje ciste zklamani.. pokud SV1000 v tvejch ocoich je "srac.." tak ostatni V2 litry jsou vbice mene hodne podobny.. takze bud potrebujes vetsi objem, nebo pak 4 valec, kde se musis smirit s tim, ze pro zazitky mu musis nadzednout sukni a nepustit.. ale zase litr ctyrval kdyz uz zpiva.. tak se dejou veci.. a tech 190 k (papirovejch) co si vsichni snazej deklarovat je hodne zabavny stado eunuchu.. nebo aspon z myho pohledu... ale nekoho treba vic bavi kdyz to nejede a jeste se s tim musi prat.. protoze furt vo tom motoru vi..

Ale ne tos me spatne pochopil. To litrovy SVcko melo sily habadej ale proste to bylo takovy vychovany, kultivovany a opatrny ze me to zklamalo. TL je stara technika. Ty samy vykony ale v mnohem hrubsim podani (aspon doufam teda) a to mi prave chybelo. O RSV jsem slysel ze ma spodek jako ctyrvalec a vrsek jako dvouvalec ale ze je ten motor hodne zivej. Jak pises s tou nevychovanosti abych porad vedel ze tam ten motor je. To je prave to. Chci pylotovat a ne se jen vozit. Samozrejme pokud se mi to nepostesti a ani jeden z tech stroju me nezaujme tak dam sanci ctyrvalcum. Ale ty dvouvaly maj prednost uz jenom kvuli tomu zvuku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist