raceczech_listopad




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:50 | Nahoru | #1

R1PYCO píše: tyjo.. podle me si to idealizujes.. mi rekni jak te ma presvedcit jinej dvouval s + - stejnym vykonem SV/TL/SP/RSV a obsahem (zdv objemem)
nebo si myslis ze je nejakej brutalni rozdil mezi K6, RN19, CBR07 a ZX10?
rozdil v tom je, ale ne takovej aby to vyvazilo tvoje ciste zklamani.. pokud SV1000 v tvejch ocoich je "srac.." tak ostatni V2 litry jsou vbice mene hodne podobny.. takze bud potrebujes vetsi objem, nebo pak 4 valec, kde se musis smirit s tim, ze pro zazitky mu musis nadzednout sukni a nepustit.. ale zase litr ctyrval kdyz uz zpiva.. tak se dejou veci.. a tech 190 k (papirovejch) co si vsichni snazej deklarovat je hodne zabavny stado eunuchu.. nebo aspon z myho pohledu... ale nekoho treba vic bavi kdyz to nejede a jeste se s tim musi prat.. protoze furt vo tom motoru vi..

Ale ne tos me spatne pochopil. To litrovy SVcko melo sily habadej ale proste to bylo takovy vychovany, kultivovany a opatrny ze me to zklamalo. TL je stara technika. Ty samy vykony ale v mnohem hrubsim podani (aspon doufam teda) a to mi prave chybelo. O RSV jsem slysel ze ma spodek jako ctyrvalec a vrsek jako dvouvalec ale ze je ten motor hodne zivej. Jak pises s tou nevychovanosti abych porad vedel ze tam ten motor je. To je prave to. Chci pylotovat a ne se jen vozit. Samozrejme pokud se mi to nepostesti a ani jeden z tech stroju me nezaujme tak dam sanci ctyrvalcum. Ale ty dvouvaly maj prednost uz jenom kvuli tomu zvuku.

(reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:53 | Nahoru | #2

pylot píše: Ale ne tos me spatne pochopil. To litrovy SVcko melo sily habadej ale proste to bylo takovy vychovany, kultivovany a opatrny ze me to zklamalo. TL je stara technika. Ty samy vykony ale v mnohem hrubsim podani (aspon doufam teda) a to mi prave chybelo. O RSV jsem slysel ze ma spodek jako ctyrvalec a vrsek jako dvouvalec ale ze je ten motor hodne zivej. Jak pises s tou nevychovanosti abych porad vedel ze tam ten motor je. To je prave to. Chci pylotovat a ne se jen vozit. Samozrejme pokud se mi to nepostesti a ani jeden z tech stroju me nezaujme tak dam sanci ctyrvalcum. Ale ty dvouvaly maj prednost uz jenom kvuli tomu zvuku.



jasny... mas v tom jasdno.. vis kam kracis...vosahas si to.. poridis.. ja v tom jeste jasno nemam...jeste furt se kocham nafdeji ze ten dvouval funfactor nekde najdu schovanej...

jinak me bavila i tripade...kdyby nebylo japoncu a podobnejch hajdalaku tak dodnes spokojene jezdime na radovym 2T twinu a hotovo... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 15:43 | Nahoru | #3

pylot píše: O RSV jsem slysel ze ma spodek jako ctyrvalec a vrsek jako dvouvalec ale ze je ten motor hodne zivej.


Takhle to rozhodně není.RSV -bavíme se do roku 2003- má malinko slabší spodek oproti litrovému 90°V2,ale nahoře to neumírá tak brzo.Něco mezi V90°a Ř4.Motor je opravdu živý...chová se nasraně a musíš ho držet pod krkem aby poslouchal.Je návykově zábavný...prostě motor Rotax Bicilindico 60°V2 se nechová jako běžný 90°dvouválec a v tom je jeho kouzlo!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist