paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 20:25 | Nahoru | #1

R1PYCO píše: na papire jo, mas pravdu

edit: ackoliv asi nejsportovnejsi sestka R6RR ma koni 130 takze je tam jen ten kroutak..
tak treba jsem zatim sedel jen na vydechlejch V2 ktery vbubec nejeli...

...docela by me zajimalo jak jede testastretta proti tuonu.. ???

jo a ja to myslim vazne.. uplne...



no zrovna ted byl test vsech sestek a max. 111 na zadnim kole(kawa myslim).....130 ma moto2

jinak s4r oproti tuonu ....motorove tezko rict, mel sem 1/2 roku pauze mezi rozlozenim tunaka a koupi dukny....i kdyz ted po namontovani kompletu Zard a jiny ridici jednotky jede ten monster hodne pekne....taky je dukna znatelne lehci a trochu nizsi....jo a ma mnohem lepsi brzdy-a to tunak brzdi dobre

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 20:41 | Nahoru | #2
Londoner> 111 na z. kole na šestku je hodně dobrý, já mám na TL 106k a 108Nm na zadním kole, jinak s tím jak tu popisoval pýča chování dvouválu se dá jedině souhlasit, sice to napsal trošku drsně ale pravda to je, akorát na to kouká tak nějak ze špatný strany, co když někdo právě to neučesaný chování vidlicovýho dvouválce některý lidi baví. Mě třeba právě chování tý šestky co tu píše že v2 jí nenahradí vůbec nesedí, výkon od nic až po max jak pomalu plynule roste, je to takový nezáživný, když je potřeba aby to jelo musí se to držet pod krkem a pak to teda jede. Přijde mi zábavnější takovej ten on/off chod jako má tl, někdo tomu geniálně vymyslel název fun factor, kdyby se dal vyčíslit tak dvouvál by ho u mě měl tak o o 50% větší. Ale to je samozřejmě strašně subjektivní, někdo to může mít klidně uplně naopak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 21:31 | Nahoru | #3

Londoner píše: no zrovna ted byl test vsech sestek a max. 111 na zadnim kole(kawa myslim).....130 ma moto2

jinak s4r oproti tuonu ....motorove tezko rict, mel sem 1/2 roku pauze mezi rozlozenim tunaka a koupi dukny....i kdyz ted po namontovani kompletu Zard a jiny ridici jednotky jede ten monster hodne pekne....taky je dukna znatelne lehci a trochu nizsi....jo a ma mnohem lepsi brzdy-a to tunak brzdi dobre



OK 110 k na zadnim kole - to jsou vykony ktery namerili i leckterejm R1 z prvnich let..
vykon na kole bych sem neplet, protoze steejne jako kdyz se bavis o tom koliks kde jel mluvis dycky (temer) o tacho udaji, tak u konskejch handlí se bavime o udajich v papirech - a to je co da klika. kolik si myslis ze by dal tunak? myslis ze by mel tech 125 co slibhuje papir? chacháá..

a monster tvuj - teda je v nekterych parametrech o neco lepsi nez byl tunak, ale jde o parametry kde tunak byl presto dostatecne dopbrej taky.. cili je to jeno bradavku.. hlavne at slouzi..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist