koupil jsem do motky druhej motor z Bandita a v půlce sezony mi v něm začalo jakoby něco opravdu hlasitě klepat, ale na výkonu to znát nebylo...
No rozhodl jsem se to rozebrat a podívat se tomu na zoubky, ale nejdou mi rozpůlit kartery. Chtěl bych se zeptat lidí co s tím mají zkušenosti jestli se musí povolit i ten poslední šroubek zespodu pod vanou (viz foto) a nebo jestli to je jen "zatuhlé" a víc se snažit.
Další otázka je jestli poznáte z foto zda jsou dva výfukové ventily na prvním válci už špatné a nebo ještě ok.
Děkuji za věcné rady.
tady jsou fota
http://www.facebook....674850&aid=49706
snad je to ono
Petr
1 reakcí na tento příspěvek Jak rozpůlit motor, jsou ventily OK?
A jak už tu někdo psal nemáš ještě nějaký šroub pod olejovým filtrem? Jinak pořádně všechno prohlédni jestli si na něco nezapoměl. Pokud je všechno povolené, bloky musí jít od sebe oddělit bez většího násilí, max poklepat gumovou paličkou a musí to jít, jestli ne, tak ti tam určo ještě nějaký zůstal.
1 reakcí na tento příspěvek Jak rozpůlit motor, jsou ventily OK?
1 reakcí na tento příspěvek Jak rozpůlit motor, jsou ventily OK?
Jinak se připoj do našeho eFkovýho vlákna
Jinak mě tam taky lehce klepe jeden ventil a i v servisu mi řekli, že se to nevyplatí moc řešit..
Majklos řešil cosi podobného opravou a utopil v tom kupu peněz akorát tak..
Majklos píše: Myslím že jsi to vzal moc hr, pokud ti tam něco klepalalo, chtělo to začít po kouskách, třeba změřením tlaků ve válcích, pokud by měli některé válce malý tlak, nejspíš podfukuje některej ventil - kontrola vůlí. Ale to bylo dost znát na výkonu, u gsx-f dost trpěj vačky při nedostatku oleje možná bude přidřená jedna z vaček v některým uložení. Jinak ventily se daj zkontrolovat jedině tím, že je vyndáš a mrkneš ja vypadaj sedla, nesmí to bejt zklepaný že tam je břit.
Tlaky jsem si měřil na spešl přípravku - stará svíčka z který jsem vyndal keramiku a na vrch navařil trubičku na tu jsem pak přidělal hadici od pistole s měřákem (od kompresoru). Absolutní hodnota byla sice vlivem stlačitelnosti vzduchu ta tam, ale tlaky byly na všech válcích stejné. (plus jsem proměřoval ještě kamarádovu motku, která měla tlaky trošku menší)
A vůle ventilů byly podle předpisů...
No ono se mi to stalo když jsem jel po dálnici 200 a jak jsem ubral, tak to začalo klepat. Původně jsem myslel, že mi podfukuje koleno u svodu, ale tam dým z cigarety nic neodhalil. Ještě jsem na tom pár km najel, ale už jen pomaleji zatáčky, no a na zimu jsem to radši rozebral.
1 reakcí na tento příspěvek Jak rozpůlit motor, jsou ventily OK?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |