ZX-10R - 2004
GSXR 1000 - 2005 (napsal bych taky 2004, ale ta se mi nelíbí)i když cenovka K5 je o dost dál.
CBR1000RR - 2004
YZFR1 - 2004
Moc dík.
1 reakcí na tento příspěvek Kterej litr je na tom líp?
Osobne ani nechapu otazku v cem ma byt na tom motorove lip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterej litr je na tom líp?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterej litr je na tom líp?
HansB píše: Creck> Nebo jinak, která je nejagresivnější
ZX10R..
1 reakcí na tento příspěvek Kterej litr je na tom líp?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterej litr je na tom líp?
1 reakcí na tento příspěvek Kterej litr je na tom líp?
Co se týče těch litrů tak kápětka je silná všude, ve spod i ve vrchu stejně jako každý GSXR má už odspoda zátah jako prase a má jí až nahoru.
Ta erjednice je na spodek úplně mrtvá, ve vrchu funguje dobře ale nemyslím si že by to byl úplnej rokenrol, má takovej hladkej průběh.
CBR je motorově dost slabší znatelně ale zas asi nejlepší litr na silnice.
ZX10 je zajímavá tím (a možná proto je označovaná jako masakr) že má odspoda sílu takovou nic moc ale pak nahoře je snad všechno.........ale že by to byla nějaká brutalita nevím, asi si jí představuju už trochu jinak.
jel jsem GSXR K6 stock, K6 z AMA, K5 série
ZX10 05
R1 05
CBR 05
To že za pár kilometrů člověk pozná hovno je blbost, ono taky záleží na trase, na některý vám na poznání bude stačit 15km a na jiný ani 150km........
Nicméně na zhodnocení motoru vám stačí i letiště
Jinak myslím že každýmu sedne něco jinýho a každej šáhne po tom svým, už jen vkus na vzhled má každej jinej přeju dobrou ruku při koupi
Naposledy editováno 20.01.2011 21:43:35
Kde máš nějaký objektivně měřitelný hodnoty? Nikde. To znamená 100 lidí 200 názorů. A to si podle toho co tady napíšem fakt koupíš motorku?
Některý věci fakt asi přesahujou moje chápání. Zřejmě jsem měl léta svého studia zaměřit na obor psychologie.