Tady odkaz na stranu2 (zkouknout ještě strany 3, 4)
Naposledy editováno 10.09.2019 17:50:39
1 reakcí na tento příspěvek Fotky z čínské výstavy 2010
Jinak konkurence pro Západní značky to nejspíš nebude nikdy - a to z jednoho jediného důvodu - kdo chce Ducati, Triumph, Moto Guzzi, MV-Agustu, HD, BMW a podobné, ten se toho většinou drží a bude držet i nadále , i bez ohledu na jejich cenu... Ale nejspíš to bude docela silná konkurence pro Japka , jelikož ty si lidé kupují většinou z objektivních důvodů, a až budou Čínské "dnes kopie" na stejné či lepší technické úrovni a navíc nepochybně za menší cenu, tak už nebude žádný objektivní důvod si kupovat předraženýho Japonce...
Já jim to ale přeju , konečně pořádně poznají jaké to je...
Ale ten nápis Buell na tom brzdiči stejně nechápu...
BTW: Asi na to jednou dojedem všici!
Naposledy editováno 20.01.2011 00:31:40
DMC.motobiker píše: Pěkný , už to vidím jak bude každej za pár let říkat "konečně moje první Čína, po těch všech Japoncích docela příjemná změna" , to bude fajn...
Jinak konkurence pro Západní značky to nejspíš nebude nikdy - a to z jednoho jediného důvodu - kdo chce Ducati, Triumph, Moto Guzzi, MV-Agustu, HD, BMW a podobné, ten se toho většinou drží a bude držet i nadále , i bez ohledu na jejich cenu... Ale nejspíš to bude docela silná konkurence pro Japka , jelikož ty si lidé kupují většinou z objektivních důvodů, a až budou Čínské "dnes kopie" na stejné či lepší technické úrovni a navíc nepochybně za menší cenu, tak už nebude žádný objektivní důvod si kupovat předraženýho Japonce...
Já jim to ale přeju , konečně pořádně poznají jaké to je...
Ale ten nápis Buell na tom brzdiči stejně nechápu...
BTW: Asi na to jednou dojedem všici!
Neboj, na BMW, Ducati, Guzzi, Triumph atd. taky dojde, všechno to skoupěj číňani...