Jde mi o to, jestli ho posadit na bezproblémového japonce, kde bude akorát měnit olej, gumy... anebo ho posadit na HD,což je MOTORKA ale může mu to znechutit motorky drobnýma problémama, netěsnostma apod. (majitelé HD mě teď asi virtuálně ukamenujou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Já bych měl jasno (HD) ale nechci ho nikam tlačit.
Edit: Vzhledem k charakteru většiny odpovědí zkusím tu otázku položit znovu a jinak.
O tom, že motocykly HD jsou odlišné od motocyklů japonské výroby a že tvoří specifickou skupinu asi není sporu. Ať už je to z důvodů konstrukce, používané techniky, výkonů, designu nebo historie... Otázka tedy zní, zda lze právě z důvodů odlišnosti HD doporučit jako první motorku nebo je vhodnější získat zkušenost s řízením na japonském stroji?
Naposledy editováno 18.01.2011 08:12:44
1 reakcí na tento příspěvek HD jako první motorka?
H-D mají všeobecně slabší brzdy a vysokou hmotnost,některé modely jsou těžko ovladatelné.
To u Japonských "power-cruiserů" nepocítíš.
Nové H-D modely od r.2007 jsou vychytanější,ale "bezduché",-minimální vibrace,vstřikování,přívěry výfuku,lambdasondy,samá elektronika,sračky...osobně bych již nechtěl,ale to je každého věc.Srdeční záležitost je H-D s EVO motorem,který pod sebou cítíš (1984-1999),ty ovšem neměli takovou těsnost,jako TC88 motory (1999-2007) a TC 96 (od r.2007).
H-D od r.99 jsou bez problému,pokud dáváš šrouby na lepidlo+měníš olej a svíčky jako u Japonce.
Jinak u H-D platíš převážně za značku,ale "když ji miluješ,není co řešit"!
Kdybych to měl shrnout,Japonské mašiny jsou o dokonalosti,H-D je o emocích,stejně jako třeba Ducati,nebo Triumph.
Naposledy editováno 17.01.2011 23:39:08
reno.H-D píše: Pokud si na mašině dlouho neseděl,doporučuji nejdříve Japonské choppery-mají dobré jízdní vlastnosti a jsou spolehlivé.K H-D je ideální se dopracovat časem.
H-D mají všeobecně slabší brzdy a vysokou hmotnost,některé modely jsou těžko ovladatelné.
To u Japonských "power-cruiserů" nepocítíš.
Nové H-D modely od r.2007 jsou vychytanější,ale "bezduché",-minimální vibrace,vstřikování,přívěry výfuku,lambdasondy,samá elektronika,sračky...osobně bych již nechtěl,ale to je každého věc.Srdeční záležitost je H-D s EVO motorem,který pod sebou cítíš (1984-1999),ty ovšem neměli takovou těsnost,jako TC88 motory (1999-2007) a TC 96 (od r.2007).
H-D od r.99 jsou bez problému,pokud dáváš šrouby na lepidlo+měníš olej a svíčky jako u Japonce.
Jinak u H-D platíš převážně za značku,ale "když ji miluješ,není co řešit"!
Kdybych to měl shrnout,Japonské mašiny jsou o dokonalosti,H-D je o emocích,stejně jako třeba Ducati,nebo Triumph.
dík za rozumnou odpověď
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
rovnání brzd.kotouče na motocyklu [1 ... 5, 6] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe | harleyflorida | 160 | 15.5.2021 v 15:15 Morseman |