globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dusí se
13.1.2011 v 19:13
Zdar pánové,
dneska jsem po asi třech měsících nastartoval svojí motorku a stalo se toto:po zahřátí na provozní teplotu jsem ji zkusil protůrovat a nějak se jí nechtělo do otáček.Volnoběh v pohodě,ale kdyžjsem přidal tak někdy to reagovalo normálně a někdy se jí vůbec nechtělo.Dusila se.Zatím jsem zkouknul jenom palivový filtr(vypadá OK)je vyčištěnej a i kohout benzín propouští zdá se normálně.Podotýkám,že ty tři měsíce byla v nádrži s bídou 10 litrů .Může to být bordel v nádrži protože nebyla plná?Nebo mě ještě napadlo:má být slyšet palivové čerpadlo po zapnutí klíčku(r.v.98)?Slyšet není.Začalo to dělat najednou když jsem doplnil nádrž.Díky za rady.Honza

1 reakcí na tento příspěvek dusí se

13.1.2011 v 19:22 | Nahoru | #1
proc si ji startoval?

dusí se

13.1.2011 v 19:24 | Nahoru | #2
mě to taky na moto udělalo....ale nechal jsem ji bezet na volnobehu a pak uz se chytla...myslim ze je to starym benzinem nebo kdyz sem zazimovaval tak me zustala voda ve výfuku !!!

dusí se

13.1.2011 v 19:39 | Nahoru | #3
mám za to, že ti čespadlo bude vrčet pouze pokud je motor v chodu a při startování

(reakce na) dusí se

13.1.2011 v 19:59 | Nahoru | #4

Edy píše: proc si ji startoval?



asi tak..

1 reakcí na tento příspěvek dusí se

13.1.2011 v 20:10 | Nahoru | #5
proč by nestartoval?taky jsem ji před 14dny nastartoval.Mám podobný problem,ale po chvíli se mi srovnala a do otáček šla v poho.Nech to chvíli vrčet a uvidíš.Jako závadu bych to neviděl.Kdysi jsem se na to ptal a servisák mi řekl že po dlouhém odstavení tj tak nějak normal.

dusí se

13.1.2011 v 20:18 | Nahoru | #6
Az ji projedes,budes vse ok.Uvidis.Prohrej ji jizdou a ona se z toho probere.

1 reakcí na tento příspěvek dusí se

13.1.2011 v 20:21 | Nahoru | #7
Chlapi nestartujte to zbytečně. Ty motorky vám za to poděkujou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dusí se

13.1.2011 v 20:22 | Nahoru | #8
honza511> to je fakt.. proč nenastartovat moto v týhle kose, nechat jí volnoběhem zahřívat na provozní teplotu, pak to tůrovat a nakonec se v tom hrabat ptž se dusí.

kor když vlastně vůbec nikam nechci jet, že jo..

(reakce na) dusí se

13.1.2011 v 20:22 | Nahoru | #9

Dave81 píše: Chlapi nestartujte to zbytečně. Ty motorky vám za to poděkujou.



marný marný marný, každou zimu stejný.. a v březnu bude hůř..

dusí se

13.1.2011 v 20:43 | Nahoru | #10
dva hrnce, dave81: Jj je to tak. Marnej boj. Pánové si myslí že ji na stojánku zahřejou líp než jízdou. Akorát tam vznikne vlhkost v motoru apod.
Jeník37: Jinak běž ji projet v neděli nebo sobotu a máš klid. Já taky jedu. A ovládni to pokušení ji slyšet a startuj ji jen když se půjdeš projet. Né jen tak. Mimochodem to dušení a že jde špatně do toček by mělo být normální. Mě to taky dělala zx-6r když stála dlouho. Uvidíš v neděli

Naposledy editováno 13.01.2011 20:47:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dusí se

13.1.2011 v 20:45 | Nahoru | #11

dva_hrnce píše: honza511> to je fakt.. proč nenastartovat moto v týhle kose, nechat jí volnoběhem zahřívat na provozní teplotu, pak to tůrovat a nakonec se v tom hrabat ptž se dusí.

kor když vlastně vůbec nikam nechci jet, že jo..


v garáži mám 20 stupňů,takže jaká kosa?
jinak všem děkuji za příspěvky

1 reakcí na tento příspěvek dusí se

13.1.2011 v 20:48 | Nahoru | #12
jeník37: To je jedno kolik je v garáži prostě je to na piču to startovat na chvíli

(reakce na) dusí se

13.1.2011 v 20:59 | Nahoru | #13

jeník37 píše: v garáži mám 20 stupňů,takže jaká kosa?
jinak všem děkuji za příspěvky



Motor několik měsíců neběžel - takže úplně zbytečně startuješ relativně "suchý" nepromazaný motor. Do motoru posíláš nekvalitní benzin (vyvětralý a zvodnatělý) a na něj to tůruješ. A nakonec to chcípneš a jdeš od toho, tím se vše orosí (hlavně výfukové potrubí zevnitř, protože vlhkost co tam vznikla nestihla po dobu běhu motoru vyschnout).

To jen v rychlosti, je toho víc, čim tomu skutečně neprospěješ.

dusí se

13.1.2011 v 21:10 | Nahoru | #14
Navíc jsem toho názoru že by se mašina neměla zahřívat na místě při volnoběhu dlouho. Prostě nakopnout až jde plynule hned vyject.

dusí se

13.1.2011 v 22:40 | Nahoru | #15
jinak mě z jara gsx-f taky nechtěla jít za plynem, chtělo to ujet cca 5 km normál tempem a pak to bylo o.k. ..

(reakce na) dusí se

14.1.2011 v 15:13 | Nahoru | #16

adosmoto píše: jeník37: To je jedno kolik je v garáži prostě je to na piču to startovat na chvíli



Jen tak startovat mi přijde jako blbost Když už,tak aspoň projet,pokud možno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist