globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: leštění kanálů - má to smysl?
 
13.1.2011 v 12:40
Zdravim zdravím, chci se zeptat, zda má leštění kanálů a spalovacího prostoru nějaký smysl. Vím, že to spěje ke zlepšení proudění plynů a nepatrnému zvýšení výkonu ale na jak dlouho? Za jakou dobu se to zase zanese?

leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 12:45 | Nahoru | #1
srát na věc..

2 reakcí na tento příspěvek leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 12:59 | Nahoru | #2
u fíka vylešti vejfukáč(z důvodu menšího usazování karbonu) přefuky nech původní! sací kanál a kolínko karburátoru pouze slícuj

(reakce na) leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 13:16 | Nahoru | #3
Tak u pincka společně se zvýšením komprese to má význam. Neboť Ti to udělá i půl koníka a to už je znát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 13:17 | Nahoru | #4
Whistler> O fíka se nezajímám, jde mi spíš o čtyřtaktní motory...

1 reakcí na tento příspěvek leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 13:19 | Nahoru | #5
má, bude to líp vypadat

leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 13:26 | Nahoru | #6
mno kdyz otevres ostrej dvoutakt tak ma na prepoustecich kanalech povrchovku spis ve stylu hrubyho opiskovani, lesteni muze prinest taky ok vysledky, ale neni to zaruceny.. tzn uz to chce vedet co delas a mit zarizeni na kterym tu hlavu zmeris (flowbench) jinak hrozi spis ze to bude horsi nez lepsi.

(reakce na) leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 13:26 | Nahoru | #7

FiZzeR píše: má, bude to líp vypadat



jj benzin bude cestou do spalovaciho prostoru o neco stastnejsi

(reakce na) leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 13:27 | Nahoru | #8
methaw> U čtyřtaktu Ti to udělá taky pár koníků. Ale například jestli tam máš teďka 65 koníků a zvedneš to na 68 koníků tak si myslím,že vpodstatě to za jízdy ani nepoznáš.

leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 13:31 | Nahoru | #9
větší smysl hledej v přeplňování

leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 13:33 | Nahoru | #10
Hele svýho času u Blaty jsme profukovali kanály na stavu od doc. Jaroše. Dobře odlitej válec měl lepší vlastnosti, než normální 2. jakost s leštěnýma kanálama. Navíc struktura povrchu odlitku napomáhá promíchání směsi, (mikroturbulence)... tj. smysl to nemá.
Smysl by to mělo, kdybys měnil tvar (průřez)...no a tvar se mění zásahem brusky atd.("vyleštěnej povrch"), a proto si lidi myslí, že stačí vyleštit.

Naposledy editováno 13.01.2011 14:03:45

leštění kanálů - má to smysl?

13.1.2011 v 14:11 | Nahoru | #11
Dříve se uvádělo kanály co nejlépe vyleštit - zrcadlový lesk, teď jsem někde četl, že kanály naopak jemně pískujou, aby se na nich směs nesrážela. U výfukovýho je asi jasný, že čím bude hladší, tím se v něm bude míň usazovat karbon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist