Já jsem zakoupil loni a za mě je to super. Dobíjí i gelovku.
1 reakcí na tento příspěvek Auto-motonabíječka
Prosím vás potřebuji nabíječku, která prostě pojede ať se děje co se děje, bez ohledu na počasí a její nálady.
Tady mám pár kousků co jsem tak proletěl net, třeba levnější Tronic nebo dražší kousky Cemontnebo ctek 800 nebo Optimate 4 nebo něco jiného.
Nejlepší by byla asi nějaká "hloupá" co prostě bude poslouchat pána
Naposledy editováno 21.01.2011 12:26:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto-motonabíječka
Nejsem tak bohatej abych kupoval levné věci,hlavně z Lídlu
Honziq píše: 1100Virago>
Nejsem tak bohatej abych kupoval levné věci,hlavně z Lídlu
1 reakcí na tento příspěvek Auto-motonabíječka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto-motonabíječka
6V baterie je spíš jako doplněk že to ta nabiječka umí,já to několikrát použil. a co jako?
1 reakcí na tento příspěvek Auto-motonabíječka
regulaci má, gelovky může...
vzhledem k tomu, že už je stějně beztak vyprodali, budetet mít zas na rok pokoj..
pech. píše: nabiječka z lidlu je normální průměrná elektronická nabiječka...
regulaci má, gelovky může...
vzhledem k tomu, že už je stějně beztak vyprodali, budetet mít zas na rok pokoj..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto-motonabíječka
rodrigo píše: Honziq> a co to bylo za baterii ? Já mám tuto YUASu a v pohodě.
6V baterie je spíš jako doplněk že to ta nabiječka umí,já to několikrát použil. a co jako?
No to gelovka fakt není.
1 reakcí na tento příspěvek Auto-motonabíječka
Teď jsem tu baterii dal do motorky a asi po 3 sekundách točení motorka chytla, ale po 5 s zase zdechla...druhý pokus o nastartování baterie už slábla (pár sekund a konec). Doma jsem připojil baterii na Lídlnabíječku, nabíjela asi 1 minutu a je prý full . Baterie je 4 měsíce stará, ale před pár dny jsem ji startováním vybil. Nedávno jsem s ní zkoušel nabíjet i autobaterii, kterou mám v autě 4 roky a určitě by trochu dobít potřebovala a taky se nechytala, fakt už nevím...záhada
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto-motonabíječka
Asi máš dost peněz, když si kupuješ krámy v Lidlu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto-motonabíječka
Petrmoto píše: Ladis1>
Asi máš dost peněz, když si kupuješ krámy v Lidlu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto-motonabíječka
xtezeto píše: A ty budeš sociální případ co si kupuje jen značkové věci.
Nestydím se za to. Kupuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto-motonabíječka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto-motonabíječka
xtezeto píše: Petrmoto> v tom případě je všechno v naprostém pořádku.
Si myslím. Už proto, že vím jak vypadá gelovka. V motorce ji určitě nenajdeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto-motonabíječka
Jak píše xtezeto, na netu a všude píšou že to jsou gelovky,přitom jsou to jen bezudržbovky s vázaným elektrolytem.
Bezúdržbové
Technologie, na kterou postupně přecházejí všichni výrobci, krom jiného i výrazně zvýšila životnost akumulátorů. Vápníkové akumulátory téměř nevykazují samovybíjení a ztráta kapaliny je zanedbatelná. Zásoba vody v akumulátoru postačuje na celou dobu jeho životnosti, která bývá výrazně vyšší než u klasického akumulátoru (asi 10 let při správném používání a údržbě).
Akumulátory již nemají otvory pro dolévání vody, mají větší plochu desek, desky se tolik nedrolí a není tedy zapotřebí pod deskami tolik záchytného místa na kal. Stejně velká baterie má větší kapacitu. Udává se i větší odolnost proti vibracím a nárazům. Akumulátor je schopen nastartovat motor i po šestiměsíčním skladování.
Jde vlastně o odpad z NASA, nepovedený zdroj pro lunární vozítko, který byl na vesmírné lety moc těžký. Akumulátory bez volného elektrolytu jsou vývojově relativně novým druhem, kyselina totiž nevyteče, proto je možnost instalovat akumulátor v libovolné poloze. Nesprávně se jim říká gelové. Elektrolyt je vázán ve skelném rounu, které nepřipustí únik kyseliny. Baterie vyžadují odbornější přístup při nabíjení, jsou více citlivé na omyly.
Gelové baterie by se měly nabíjet velmi opatrně a pokud možno speciálními nabíječkami, protože hodnota jejich plného nabití není 16,5 V (14,4 nezatíženo), nýbrž 14,4 V resp. 12,8 V. Palubní síť stroje je pro jejich použití uzpůsobena místo 14 až 14,3 V na 13,8 V.
Jakmile se nabíjení jakéhokoliv akumulátoru ukončí a nabíječka se odpojí, dojde okamžitě k poklesu napětí. Desky článků po nějakou dobu dokončují chemické procesy. Akumulátor by měl být tedy před namontování do stroje ponechán nějakou dobu v klidu.
Zřejmě stejný jako Ladis1
1 reakcí na tento příspěvek Auto-motonabíječka
1 reakcí na tento příspěvek Auto-motonabíječka
Při odpojení svorky nesmí už v nabijěčce cvaknout. Jestli cvakne, tak ještě nabíjecí cyklus není dokončen a znovu baterii připojte. Toto výrobce lidl nabíječky poněkud nedomyslel!
Po cvaknutí relé jede na udržovací režim a už není nabíječka schopna přepnout na nabíjení.
Co sem tak odpozoroval tak nabíječka mi nabíjí moto baterii, která NENÍ úplně vybitá tak, že nejdřív nabíjí proudem 0,7A do napětí 14,4V to se rozsvítí symbol "plně nabitá baterie" a hned na to napětí klesne k 13,5V poté pomalinku opět leze nahoru (trvá to několik hodin). Nevím jakým proudem (asi hodně malým, 100-200mA??) nabijí v tomto režimu, jak dosáhne napětí baterie hodnoty 14,7V v nabíječce cvakne relé a je nabito, teď už je v udržovacím režimu.
Naposledy editováno 23.01.2011 10:48:23
1 reakcí na tento příspěvek Auto-motonabíječka
Naposledy editováno 23.01.2011 14:33:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |