globalmoto_kveten





Téma: dodávka na převoz moto
 
9.1.2011 v 10:58
Zdar sice to sem asi nepatří,ale zeptám se zvažuju koupi dodávka na převoz motokrosové motorky chci ducato,jumpra nebo boxera 1,9d nebo td a chtěl bych se zeptat jestli tady někdo nemá s těmato autama zkušenosti a co by pořpípadě doporučil.Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

13.1.2017 v 21:45 | Nahoru | #1
JARDA-001> no máme stejné potřeby a pohled na věc. Vlek tahám octávií. Původně jsem toužil k motorce si pořídit nějakou dodávku s tím, že bych si s ní pohrál aby byla podle mě.
Pak jsem začal uvažovat.
- Do garáži ji nezaparkuji,
- kvůli motorce toho moc nenajedu, i když jezdím každou sobotu.
- další auto je další technická, další zákoné pojištění, vše co mám na osobák ještě jednou navíc.
Manželka by do dodávky nesedla, protože nesnáší výpary benzínu a z olejů..
Já také dávám vše do vleku a osobák je i pro rodinu, takže nechci mít vnitřek špinavý s zničený. Přijedu s čistým autem, zapřáhnu vlek a vše špinavé jde do vleku. Auto vůbec neotevřu jen až se převleču do čistého abych jel domů.

Při stavbě vleku je to stejné jako když staví barák. Cokoliv uděláš s tím, že takto je to nejlepší, později zjistíš, že jiná varianta by byla lepší..
Já osobně a to ti poradím, bych již nedělal opášťování vleku z plechu (mám pozink 0,6mm) ale udělal bych ho z laminátu. Je lehčí a ušetříš na barvení. I pro tvoji variantu bych udělal tepelnou izolaci já mám miralon, (nedávat molitan, polystyren...) Miralon se používá na karavany. Uvažoval jsem i o vypěnění mezi vnitřní a venkovní stěnou, ale firma která mě to nabízela, mě chtěla podvést s cenou..) Jsou rozhodnutí, která jsem udělal a jsem za to rád. Například, že vše se musí dát do pozinku (případně držáky, dural, nerez) nic jen na barvu..Nejdůležitější důležitá je aerodynamika a váha vleku. Jezdil jsem se synem a on měl přívěs na motorku s plachtou. To byl takový odpor vzduchu, že i z kopce jsem musel šlapat na plyn. nedej bože, když byl protivítr.. S vlekem a naloženou motorkou + vybavení ( sám v autě) jezdím za 5,2 - 5,9l nafty na stovku. Pravda, že to s plynem umím.
Ta nejdúležitější věc je, že musíš mít vlek schválený. Pokud by jsi byl účastníkem nehody (ne viníkem) zaplatil by jsi škodu i z chlupama pokud by pojištovna zjistila tuto skutečnost. A oni hledají proč neuhradit plnění.
Schválení není takový problém jak vypadá..
Já bych dnes již s vlekem bez skříně nejel. Nemůžeš sám nikde zastavit, například i obchodu, nebo se prospat, když jsi unavený. Mám všechny dveře na zámek ( na karavany)
Tak jak píšeš, že jezdíte, tak jsem jezdil se synem po závodech. Jen to byly okruhy kde je nějak hlídané depo. Spali jsme pod plachou ve vleku a okruhovka byla ve stanu a na ní snad stotisíc různých zámků a řetězů.
Jinak něco o sobě. Po závodech jsem začal jezdit rok před vojnou 1974. Jezdil jsem od Škoda 1000MB, Trabant, polský Fiat ......... Žuk, Škoda 1203, Avia v různém provedení i pod plachtou, Robur, ... obytný kamion.. nějakou zkušenost snad mám.
Jinak pokud budeš chtí můj názor, klidně se ptej, nebo pošlu fotku jak jsem co řešil a zda je to OK, ne to byla chyba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

13.1.2017 v 21:53 | Nahoru | #2

IvoTregr píše: JARDA-001> no máme stejné potřeby a pohled na věc. Vlek tahám octávií. Původně jsem toužil k motorce si pořídit nějakou dodávku s tím, že bych si s ní pohrál aby byla podle mě.
Pak jsem začal uvažovat.
- Do garáži ji nezaparkuji,
- kvůli motorce toho moc nenajedu, i když jezdím každou sobotu.
- další auto je další technická, další zákoné pojištění, vše co mám na osobák ještě jednou navíc.
Manželka by do dodávky nesedla, protože nesnáší výpary benzínu a z olejů..
Já také dávám vše do vleku a osobák je i pro rodinu, takže nechci mít vnitřek špinavý s zničený. Přijedu s čistým autem, zapřáhnu vlek a vše špinavé jde do vleku. Auto vůbec neotevřu jen až se převleču do čistého abych jel domů.

Při stavbě vleku je to stejné jako když staví barák. Cokoliv uděláš s tím, že takto je to nejlepší, později zjistíš, že jiná varianta by byla lepší..
Já osobně a to ti poradím, bych již nedělal opášťování vleku z plechu (mám pozink 0,6mm) ale udělal bych ho z laminátu. Je lehčí a ušetříš na barvení. I pro tvoji variantu bych udělal tepelnou izolaci já mám miralon, (nedávat molitan, polystyren...) Miralon se používá na karavany. Uvažoval jsem i o vypěnění mezi vnitřní a venkovní stěnou, ale firma která mě to nabízela, mě chtěla podvést s cenou..) Jsou rozhodnutí, která jsem udělal a jsem za to rád. Například, že vše se musí dát do pozinku (případně držáky, dural, nerez) nic jen na barvu..Nejdůležitější důležitá je aerodynamika a váha vleku. Jezdil jsem se synem a on měl přívěs na motorku s plachtou. To byl takový odpor vzduchu, že i z kopce jsem musel šlapat na plyn. nedej bože, když byl protivítr.. S vlekem a naloženou motorkou + vybavení ( sám v autě) jezdím za 5,2 - 5,9l nafty na stovku. Pravda, že to s plynem umím.
Ta nejdúležitější věc je, že musíš mít vlek schválený. Pokud by jsi byl účastníkem nehody (ne viníkem) zaplatil by jsi škodu i z chlupama pokud by pojištovna zjistila tuto skutečnost. A oni hledají proč neuhradit plnění.
Schválení není takový problém jak vypadá..
Já bych dnes již s vlekem bez skříně nejel. Nemůžeš sám nikde zastavit, například i obchodu, nebo se prospat, když jsi unavený. Mám všechny dveře na zámek ( na karavany)
Tak jak píšeš, že jezdíte, tak jsem jezdil se synem po závodech. Jen to byly okruhy kde je nějak hlídané depo. Spali jsme pod plachou ve vleku a okruhovka byla ve stanu a na ní snad stotisíc různých zámků a řetězů.
Jinak něco o sobě. Po závodech jsem začal jezdit rok před vojnou 1974. Jezdil jsem od Škoda 1000MB, Trabant, polský Fiat ......... Žuk, Škoda 1203, Avia v různém provedení i pod plachtou, Robur, ... obytný kamion.. nějakou zkušenost snad mám.
Jinak pokud budeš chtí můj názor, klidně se ptej, nebo pošlu fotku jak jsem co řešil a zda je to OK, ne to byla chyba.



Ja bych tu skrin udelal z PUR panelu tl. 40mm. Tepelne izolovany jako hovado proti miralonu i EPS, poskladany za odpoledne a uz jsou z vyroby lakovany. Cenove taky zadna strasna rana. A vzhled jak profi karavan nebo chladak.

Naposledy editováno 13.01.2017 21:56:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist