globalmoto_kveten





Téma: dodávka na převoz moto
 
9.1.2011 v 10:58
Zdar sice to sem asi nepatří,ale zeptám se zvažuju koupi dodávka na převoz motokrosové motorky chci ducato,jumpra nebo boxera 1,9d nebo td a chtěl bych se zeptat jestli tady někdo nemá s těmato autama zkušenosti a co by pořpípadě doporučil.Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

13.1.2017 v 21:53 | Nahoru | #1

IvoTregr píše: JARDA-001> no máme stejné potřeby a pohled na věc. Vlek tahám octávií. Původně jsem toužil k motorce si pořídit nějakou dodávku s tím, že bych si s ní pohrál aby byla podle mě.
Pak jsem začal uvažovat.
- Do garáži ji nezaparkuji,
- kvůli motorce toho moc nenajedu, i když jezdím každou sobotu.
- další auto je další technická, další zákoné pojištění, vše co mám na osobák ještě jednou navíc.
Manželka by do dodávky nesedla, protože nesnáší výpary benzínu a z olejů..
Já také dávám vše do vleku a osobák je i pro rodinu, takže nechci mít vnitřek špinavý s zničený. Přijedu s čistým autem, zapřáhnu vlek a vše špinavé jde do vleku. Auto vůbec neotevřu jen až se převleču do čistého abych jel domů.

Při stavbě vleku je to stejné jako když staví barák. Cokoliv uděláš s tím, že takto je to nejlepší, později zjistíš, že jiná varianta by byla lepší..
Já osobně a to ti poradím, bych již nedělal opášťování vleku z plechu (mám pozink 0,6mm) ale udělal bych ho z laminátu. Je lehčí a ušetříš na barvení. I pro tvoji variantu bych udělal tepelnou izolaci já mám miralon, (nedávat molitan, polystyren...) Miralon se používá na karavany. Uvažoval jsem i o vypěnění mezi vnitřní a venkovní stěnou, ale firma která mě to nabízela, mě chtěla podvést s cenou..) Jsou rozhodnutí, která jsem udělal a jsem za to rád. Například, že vše se musí dát do pozinku (případně držáky, dural, nerez) nic jen na barvu..Nejdůležitější důležitá je aerodynamika a váha vleku. Jezdil jsem se synem a on měl přívěs na motorku s plachtou. To byl takový odpor vzduchu, že i z kopce jsem musel šlapat na plyn. nedej bože, když byl protivítr.. S vlekem a naloženou motorkou + vybavení ( sám v autě) jezdím za 5,2 - 5,9l nafty na stovku. Pravda, že to s plynem umím.
Ta nejdúležitější věc je, že musíš mít vlek schválený. Pokud by jsi byl účastníkem nehody (ne viníkem) zaplatil by jsi škodu i z chlupama pokud by pojištovna zjistila tuto skutečnost. A oni hledají proč neuhradit plnění.
Schválení není takový problém jak vypadá..
Já bych dnes již s vlekem bez skříně nejel. Nemůžeš sám nikde zastavit, například i obchodu, nebo se prospat, když jsi unavený. Mám všechny dveře na zámek ( na karavany)
Tak jak píšeš, že jezdíte, tak jsem jezdil se synem po závodech. Jen to byly okruhy kde je nějak hlídané depo. Spali jsme pod plachou ve vleku a okruhovka byla ve stanu a na ní snad stotisíc různých zámků a řetězů.
Jinak něco o sobě. Po závodech jsem začal jezdit rok před vojnou 1974. Jezdil jsem od Škoda 1000MB, Trabant, polský Fiat ......... Žuk, Škoda 1203, Avia v různém provedení i pod plachtou, Robur, ... obytný kamion.. nějakou zkušenost snad mám.
Jinak pokud budeš chtí můj názor, klidně se ptej, nebo pošlu fotku jak jsem co řešil a zda je to OK, ne to byla chyba.



Ja bych tu skrin udelal z PUR panelu tl. 40mm. Tepelne izolovany jako hovado proti miralonu i EPS, poskladany za odpoledne a uz jsou z vyroby lakovany. Cenove taky zadna strasna rana. A vzhled jak profi karavan nebo chladak.

Naposledy editováno 13.01.2017 21:56:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

13.1.2017 v 22:00 | Nahoru | #2
V_i_c_i> máš pravdu, na tuto variantu jsem přišel až když jsem měl skříň postavenou. Jen u této varianty je nevýhoda, že je problém jak dobře připevnit různé držáčky na oblečení, oleje, ... Já navíc chtěl na boku výklopná okna která budou současně jako stolečky na vaření, na nářadí a podobně. Stejně je tato varianta mnohem lepší jako moje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist