Téma: dodávka na převoz moto
 
9.1.2011 v 10:58
Zdar sice to sem asi nepatří,ale zeptám se zvažuju koupi dodávka na převoz motokrosové motorky chci ducato,jumpra nebo boxera 1,9d nebo td a chtěl bych se zeptat jestli tady někdo nemá s těmato autama zkušenosti a co by pořpípadě doporučil.Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto

21.4.2015 v 15:04 | Nahoru | #1
to je krásná práce! Můžu se zeptat na kolik to vyšlo? Ty legální problémy to asi prodraží ještě víc.
O té odnímatelné nástavbě jsem neslyšel (teda jen ty plachtové), máte nějaký typ na skříňovou?

(reakce na) dodávka na převoz moto

22.4.2015 v 22:29 | Nahoru | #2

fallen píše: to je krásná práce! Můžu se zeptat na kolik to vyšlo? Ty legální problémy to asi prodraží ještě víc.
O té odnímatelné nástavbě jsem neslyšel (teda jen ty plachtové), máte nějaký typ na skříňovou?



Než jsem začal stavět vlek, tak jsem dlouho hledal co kde najdu na netu. Nakonec jsem si udělal představu co bych si chtěl postavit a jak to má vvpadat. Bohužel nikdo takový nevyrábí. Nakonec jsem našel výrobce v USA ale to jsou těžké vleky pro americké osmiválce...
Na otázku kolik mě stál vlek nejde odpovědět. Vlek jsem koupil KO a nebylo na něm nic dobrého ani doklady. Zaplatil jsem za něj 4500kč a cesta tam a zpět 350km.
Na začátku jsem si dal tyto priority:
- vlek musí být co nejlehčí
- co nejlepší jízdní vlastnosti a ekonomika jízdy (dobrá aerodinamika)
- vllek musí být co nejvíce bezúdržbový. Vše nerez, nebo pozinkováno i když bude garážován
- vlek bude pro různá využití-multifunkční na převoz motorky, zboží ve firmě, na kempování, atd.
- měl by také slušně vypadat.
- stavba by měla být co nejlevnější
-----------------------------------------------------------------------------
pokud si pročtěte jaké jsem si dal podmínky, tak nakonec jsem vždy musel dělat kompromis a hledat řešení. Občas jsem zbytečně vyhodil několik tisíc a pak zvolil jiné řešení.
Například jako materiál na oplechování jsem nezvolil hliník, protože je drahý. Zvolil jsem pozink 0,6mm barvený který se dává na střechy. Scháněl jsem i pozink nýty které jsou barvené stejnou barvou. Ty ovšem byly ukrutně drahé i tak jsem na zkoušku několik koupil. Když jsem s nimi nýtoval barva na hlavě nýtu po zanýtovýní odpadla.. Zkoušel jsem odolnost barvy na plechu. Proti slunku dešti paráda. na pevnost špatné. Hledal jsem jak problém vyřešit. Koupil jsem na zkoušku folii která se lepí na auta s tím, že folii nalepím na vlek a folie bude chránit barvu. Přijel kamarád který umí lepit folie a říká. To je průser, protože na nýty nejde dávat folii. Zkušebně jsem ji nalepil na zadní dveře.... nakonec jsem ji sundal a vyhodil. Cena za folii 1500kč vyhozených. Nakonec mě lakýrník nastříkal hrbatinou která se stříká na prahy aut a na to barvu. To mě stálo 5000kč. Pokud bych zvolil autolak, tak to by mě stálo 10 000kč jen za barvu což na vlek je nesmysl.
Další problém kde jsem šáhl vedle byl materiál na izolaci mezi vnější a vnitřní stěnou vleku. Venkovní je jak jsem psal, je barvený pozink ( stačil obyčejný, protože se vlek stejně lakoval) a vnitřní stěna je plast PALFOAM. Chtěl jsem aby vlek při jízdě nerezonovalo opláštění a nebylo ve vleku v létě horko. Uvažoval jsem a materiálu kterým se izolují karavany, ale to by mě stálo cca 5000kč na celý vlek. Zvolil jsem nějaký hustý molitan celkem cena 1800kč ale musel jsem jet pro ně tam a zpět 180km. Nalepil jsem kus a zjistil, že plechy rezonují stejně protože má malou hustotu. Nakonec jsem molitan dále nelepil a na stěny napil Miralon který dostávám zadarmo jako výplň v krabicích se zbožím. To je super řešení.. Tím chci říci, že nejde ani odhadnout náklady na stavbu.
Jen s výsledkem jsem spokojen. Zítra bude jednání s technikem z zkušebny a uvidíme, zda bude rozumný povolení přestavby klapne, nebo dále budu hledat jak legálně vyřešit doklady. Mě nakonec až tak o cenu nešlo, jen chci kvalitní vlek a podle svých představ.
přidám nějaké další fotky stavby vleku.

























Naposledy editováno 22.04.2015 22:33:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist