globalmoto_kveten





Téma: dodávka na převoz moto
 
9.1.2011 v 10:58
Zdar sice to sem asi nepatří,ale zeptám se zvažuju koupi dodávka na převoz motokrosové motorky chci ducato,jumpra nebo boxera 1,9d nebo td a chtěl bych se zeptat jestli tady někdo nemá s těmato autama zkušenosti a co by pořpípadě doporučil.Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

20.4.2015 v 20:29 | Nahoru | #1

fallen píše: vím že to není dodávka, ale tady to nejvíc žije co se týče přepravy moto, nevíte někdo jestli se dá na klasický plechový přívěs agados dodělat skříňová nástavba? nestavěl jste si to někdo? Laicky mi přijde že je to pár plechů / dřevotřísky a rám a panty, ale
mám tohle https://scontent-fr...1d6c&oe=55A91DF6

a chtěl bych tohle ) http://im.sauto.cz/...jpg?type=im7 [/quote]
Dobrý den
pokud na původní vlek valník posadíte odnímatelnou nástavbu skříň, tak se to dá považovat jako náklad. Na STK nástavbu sundáte.

Já jsem stavvěl na podvozku valníku novou nástavbu skříň s prodlouženou korbou do předu na oje pro dosažení snížení odporu vzduchu.
Stavba je hotova, jen zbývají dodělat drobnosti. Problém je nyní v dokladech. K přestavbě je nutný souhlas výrobce púvodního vleku. Majitel firmy která vlek vyrobila mě řekl, že nebude dávat souhlas, (to i je nést riziko za něco co nestavěl). Můj právník mě pomohl sestavit smouvu mezi námi, podle které bych já přebral odpovědnnost za případné problémy v budoucnosti. Jde o to, že pokud bych havaroval a při kontrole by se zjistilo, že vlek nesplňuje normy proti převhnutí atd, že by pojišťovna odmítla plnění Plus právní následky. Ve čtvrtek mám jednání s státní zkušebnou a budeme hledat cestu jak přestavbu legalizovat. Pokud by výrobce se nestavěl na zadní, stačil by nákres-výkes přestavby, žádost, souhlas výrobce a kontrola na STK podle nákresu u žádosti.



































1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

11.1.2017 v 06:05 | Nahoru | #2
IvoTregr> Pěkná práce. Jen bych měl jednu výhradu - na jízdu s vlekem, obzvláště s bržděným, není dobrý mít ho přesně ve váze, ale aby vážil dopředu na kouli. Podle toho, kolik je povolený zatížení koule - u osobáků bývá 50 kg, u dodávek i 100 až 150 kg, tak těch 40-80 kg aby sedělo na kouli, takže při vycvaknutí čuby oj dál leží vahou na závěsu a je třeba jí zvednout silou. Jinak hrozí, že vlek začne houpat autem do stran. Hlavně se vždycky vyvarovat, aby náhodou váha nebyla dozadu, protože to při vyšší rychlosti může být malér, vlek se nečekaně rozkýve do stran a dokáže i poslat auto do smyku - záleží tedy na váze auta i vleku, ale jízda je minimálně nestabilní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist