Téma: simson
 
8.1.2011 v 21:50
1

Naposledy editováno 08.08.2011 18:41:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson

19.1.2011 v 18:12 | Nahoru | #1

maxx10 píše: ačím vadí motoru jízda po zadním?NIčím pokud clovek není v abnormal svíčce.Gumování ,turovaní na volnobeh je nejvetsi kurvení ,motoru,spojky vseho.At si každy dela s moto co chce.Jak se chová clovek k motorce tak se zaachova ona k nemu ve spolehlivosti a vydrži součastek.Ja jsem napr. gumoval na motorce max. 5 vterin a i to mi bylo líto.Ubral jsem z gumy zbytečne vzorek na treba 50km jízdy a k niočemu to nebylo.točit moto do omezovače na míste bych podsoupil za zhruba cenu noveho motoru který bych si pak potom nechal namontovat.



Moc se mi nechce rozmazavat, už tak dost rozmazaný hov.., ale spojka je pri gumovani sepnuta tak nevim jak by se mohla kurvit

(reakce na) simson

20.1.2011 v 08:25 | Nahoru | #2

racek píše: Moc se mi nechce rozmazavat, už tak dost rozmazaný hov.., ale spojka je pri gumovani sepnuta tak nevim jak by se mohla kurvit

Kurví se a to je jistý.Gumuj často spojka ti bude určite vděčná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson

20.1.2011 v 09:44 | Nahoru | #3
racek> nekurví se PŘI gumování, ale NEŽ to rozotočíš. Pak už je jak říkáš sepnutá. Tu gumu nerozotčíš z otáček blížícím se volnoběhu, ale otáček blížících se spíš max. výkonu.

Ti kdo mě přesvědčují, např. u stavění na zadní pomocí spojky, že jde o krátké a neúplné vystavení spojky - jsou podle mě optimisti.
Ti co si myslí, že pouštět spojku při 8 - 10t rpm není škodlivý, jsou už rovnou zralí na Dr.Chocholouška
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist