Téma: simson
 
8.1.2011 v 21:50
1

Naposledy editováno 08.08.2011 18:41:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson

12.1.2011 v 12:25 | Nahoru | #1

meti píše: já to vidim úplně jinak, pro mě je ta mašina krásná víla a oni ji znásilnujou a mně to rve srdce

kdyby mi to u przneni cbr rvalo srdce premyslel bych o transplantaci ci bipasu

(reakce na) simson

13.1.2011 v 09:11 | Nahoru | #2
enusim2> "znatelně" ...to zas bude polemika, na cokoli co napíšu napíšeš že to tak není.
Začněme tím, jestli tu mašinu předtím zahřál (nevím) řekněme, že jo( pokud ne, tak snad i ty pochopíš, že to asi motor vzhledem k vlastnostem oleje a materiálů při 15°C asi nedává)

Pylot tu psal, že motor se ochlazuje i vzduchem(ač vodník)a to je pravda.Nemalá část energie odchází sáláním. Bez náporu ztráci dost ze svých schopností se chladit. Takže ač sepne ventilátor ... při hranici maxima otáček ... můžeš vodu v hlavách přivíst krásně do varu - není problém. Při vysokejch teplotách postupně ztrácí olej svoje vlastnosti a karbonuje - což olejovýmu filmu na stěnách válce nepomáhá(možná i naopak ) Zvýšená teplota vypaluje všechna tešnění, saní, výfuk, hlava(neměj naivní představu, že pokud nevaříš vodu - kolem spal. prostoru máš pod 100°C )
Než urveš gumu - pálíš spojku poměrně ve vysokejch otáčkách(to se jí taky moc nelíbí)...já jsem na svý motorce nikdy spojku nedělal - někteří jedinci jí dělají i 2x za 60-70tkm(a myslím tím mokrou spojku)
Když už tu gumu urveš, tak ten motor jede těměř bez odporu - což pro něj taky není ideální ve chvíli kdy ho držíš 3min v jednom spektru otáček a to dost na horní hranici.(Viz Bubrakův podotek - po sjetí z pasu to posaděj na bržděnej válec a ne jen tůrujou ve volnoběhu; v servisu o kterým píšeš ty- daj většinou před chladič aspoň ventilátor)

Ohledně točení do omezovače(na tomhle videu myslím nebylo) to už je poměrně dost hustá záležitost. Pokud si myslíte, že je to bezpečný(protože omezovač tam od toho je)tak vám závidím váš klid ...myslím, si že ani na okruhu neuslyšíte moc profi závoddníků tahat motor až do omezovače - vědí proč to nedělají ...(hlavně to při závodění tedy nemá smysl)

Já se taky nechci nijak vehementně hádat jako Bery RR. To co jsem napsal jsou prostě více/méně pravdivá fakta o spalovacích motorech. Taky beru svojí mašinu na okruhu u huby a 2x jsem se do omezovače taky dostal, ale to je prostě daň, za učelové použítí motocyklu k tomu čemu byl stvořen... Tohle bych jí(lásce) nikdy neprovedl -asi taky proto, že už je mi o malinko víc než těm cápkům z garáže(ale o věku to taky není ...na velkoobjemech jezdím od 17let a nikdy jsem k podobnejm věcem neměl tendence)

viz. Jindra650 >

tomuhle proste a jednoduse nerozumim, asi to bude tim, ze jsem dlouhou dobu byl poradna socka a kazda nova motorka pro me znamenala odrikani a tezky setreni


Už sice nejsem socka, ale prachy do kanálu se mi vážně házet nechtějí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist