Naposledy editováno 02.04.2011 21:12:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Dědóch píše: Ale nemá takový koule!
No nevím, viděl sem DL s laďáčkama a upaluje pěkně.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Sema píše: Nojo, ty ceny jsou dost vysoké. Já jsem GS vždy chtěl, proto jsem si ho koupil, ale je fakt, že za stejný prachy bych koupil o 10 let mladší 650 V-keř, byť bez ABS a podobných vychytávek..
Od kterejch ročníků má BMW GS ABS?
Naposledy editováno 07.01.2011 20:49:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Od kterejch ročníků má BMW GS ABS?
Od začátku výroby modelu 1100, ale vždy za příplatek (což platí dodnes, i u 1200 je to volitelná výbava).2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Sema píše: Od začátku výroby modelu 1100, ale vždy za příplatek (což platí dodnes, i u 1200 je to volitelná výbava).
Začíná mě to hlodat GS je tak nějak spojení obou světů. Je to cesťák jako Strom a má kardan se kterým bych se i oženil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Začíná mě to hlodat GS je tak nějak spojení obou světů. Je to cesťák jako Strom a má kardan se kterým bych se i oženil
Na GS se dá docestovat na kraj světa1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Sema píše: Na GS se dá docestovat na kraj světa
Jaký sou servisní intervaly? U Stroma je to každejch 6000 což je na cesťák docela málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Jaký sou servisní intervaly? U Stroma je to každejch 6000 což je na cesťák docela málo.
10000 olej v motoru+filtr, 20000 olej v převodovce a koncovém převodu. Jsou tam dva druhy prohlídek, po 10tkm. kontrola příp seřízení ventilů, kontrola vzduchového filtru atd.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Edit: a co výbava? Origo díly sou drahý (myslím kufry padáky atd) daj se sehnat levnější?
Naposledy editováno 07.01.2011 21:13:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Sema> To už je přece jen lepší než u Stroma. Co spotřeba při předpisový jízdě po okreskách?
Ta mě potěšila, protože jezdím za zhruba 5 litrů na sto, stylem lehce nad horní hranicí limitů. Na kochačku jezdím pod 5, na dálnici to leze tak na 5,5 až 5,81 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Sema píše: Ta mě potěšila, protože jezdím za zhruba 5 litrů na sto, stylem lehce nad horní hranicí limitů. Na kochačku jezdím pod 5, na dálnici to leze tak na 5,5 až 5,8
To je super!
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: To je super!
Jo, je Překvapilo mě, že to má menší spotřebu než Transalp, kterýho jsem sedlal předtím.. Navíc v kombinaci s velkou nádrží (psáno je 25, vyčerpatelný objem cca. 23)mám podstatně delší dojezd, což se na cestování hodí.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Sema píše: Jo, je Překvapilo mě, že to má menší spotřebu než Transalp, kterýho jsem sedlal předtím.. Navíc v kombinaci s velkou nádrží (psáno je 25, vyčerpatelný objem cca. 23)mám podstatně delší dojezd, což se na cestování hodí.
A co to neoriginální příslušenství? Dá se sehnat,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: A co to neoriginální příslušenství? Dá se sehnat,
nabídka příslušenství je bohatá, u firem Wunderlich a Touratech se toho dá nakoupit tolik, až oči (a peněženka) přechází. Náhradní díly jsou levnější než u japonských motorek, hůř dostupný je servis.1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
až ho pak dostrojím do původního stavu klidně se můžeš stavit očíhnout ho sednout si a tak..
měl jsem možnost sedět a jezdit na Varanoj a musím říct že jsem z tý motorky byl vždy jen unaven když jsem přijel dom a neměl jsem na něm dobrej pocot.když jsem so sednul na bramburku cítil jsem se daleko líp a jistěji prostě to oslovení a bezva pocit hned od začátku!
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
udajne pasuje z felicie.
nevyhody pri niektorych kusoch sklbe prevodovka pri jazde konstantnou
rychlostou,zle sa radi a zeru olej-niektore do pol litra na 1000-ale
zase ako som vyssie pisal staci liat automobilovy
ak planujes jazdit i mimo cestu isiel by som do bavoraka
ked chces zazivat viac pocitov z jazdy nie sa iba vozit
tak bavorak ti ich da omnoho viac ako suzuki
pojazdil som na oboch a kvoli pocitom pri jazde by som
ja osobne isiel do GS.ta motorka ma proste dusu
ale ak by som chcel sa iba vozit a cestovat vylucne
asfaltkami tak by som volil suzuki
Naposledy editováno 08.01.2011 08:41:40
Sema píše: nabídka příslušenství je bohatá, u firem Wunderlich a Touratech se toho dá nakoupit tolik, až oči (a peněženka) přechází. Náhradní díly jsou levnější než u japonských motorek, hůř dostupný je servis.
No právě že šrajtofle zvlášť u Touratechu prosí o milost Na toho Stroma se všechno příslušenství sežene za pár kaček.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
seikos píše: R1100GS je stará těžká vylítaná vrána daleko za zenitem. S velkým Stromem se to nedá stovnávat
Rači bych nějakej konkrétní názor proč se to nedá srovnávat, ale tak nejak rozumím. Strom je lehčí a za řekněme 90 tisíc co do toho hodlám vrazit seženu buď GS ročník 95-98 a nebo DL ročník 04 a nějakejch 6 let není zas tak málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
r1100gs např i s kuframa který samy o sobě sou minimálně za 15 litrů
Naposledy editováno 08.01.2011 15:58:58
magoss píše: Ahoj sice nemám 1100Gs ale mám doma 1150 gs moc jsem na něm loni nenajezdil ale můžu říct že to byla trefa do černého tedy pro mě..
až ho pak dostrojím do původního stavu klidně se můžeš stavit očíhnout ho sednout si a tak..
měl jsem možnost sedět a jezdit na Varanoj a musím říct že jsem z tý motorky byl vždy jen unaven když jsem přijel dom a neměl jsem na něm dobrej pocot.když jsem so sednul na bramburku cítil jsem se daleko líp a jistěji prostě to oslovení a bezva pocit hned od začátku!
Varan je kapitola sama pro sebe. Měl sem nedávno debatu s jedním majitelem Varana na téma Varan VS Strom. Strom je lehčí o 48kg, je levnější, má větší zdvih tlumičů, nepatrně větší výkon a krouťák (když porovnáváme stejný rok výroby) Kotouče vepředu Varan 296mm Strom 300mm, vzadu Varan 256mm Strom 260mm dovolený zatížení Varan 176kg Strom 191kg atd atd......... Na konci debaty to uzavřel slovy Ale je to Honda Argument za všechny prachy
jetam píše: Lucky-Luke> za 100 mas 1100 i s vybavou...a doplnky nemusis kupovat v TT je plno výrobců a ceny sou jak na japonský motorky
r1100gs např i s kuframa který samy o sobě sou minimálně za 15 litrů
Je to mazel, ale ja dám tak 90-95 litrů. Jasně že za 95 se GS dá sehnat. Nebylo by tak vybavený, ale dalo by se. Na druhou stranu seženu za 95 už pěkně vybavený DL. No nic, člověk by i přihodil ale zatím tak nejak nevím proč připlácet za GSo když to co nabízí mi dá DLko taky. Teda kromě kardanu. Krkám havrany že ho DL nemá
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Naposledy editováno 08.01.2011 16:17:21
patotn píše: bavu staci liat do motora automobilovy olej.staci mineral a filter
udajne pasuje z felicie.
nevyhody pri niektorych kusoch sklbe prevodovka pri jazde konstantnou
rychlostou,zle sa radi a zeru olej-niektore do pol litra na 1000-ale
zase ako som vyssie pisal staci liat automobilovy
ak planujes jazdit i mimo cestu isiel by som do bavoraka
ked chces zazivat viac pocitov z jazdy nie sa iba vozit
tak bavorak ti ich da omnoho viac ako suzuki
pojazdil som na oboch a kvoli pocitom pri jazde by som
ja osobne isiel do GS.ta motorka ma proste dusu
ale ak by som chcel sa iba vozit a cestovat vylucne
asfaltkami tak by som volil suzuki
Na oleji bych nešetřil, to mi přijde hloupý. To je jako když by mi někdo dal k obědu rohlik. Sním ho a přežiju, ale žádnej vÝkon po mě nechtěj Co se týče duše/koulí............................