Naposledy editováno 02.04.2011 21:12:31
patotn píše: ludia asi maju este zauzivanu predstavu z cias
dvojtaktov,ze moto nad 50000 je zrela na generalku
ale daj pozor,vysoky pocet km na tachometri nie je
zaruka ze to nejaky dobrak nestocil.
ja som videl uz niekolko motoriek po dovoze
co mali na tachometri 150 az 190000 km a o par tyzdnov
ked ich dovozcovia prihlasili tak v inzeratoch bolo
60000 az 80000 km.vzdy islo o vysoke obsahy od tisic
a boli to turisticke stroje
ale je pravda ze boli v paradnom stave a fakt som neveril
ze maju tolko najazdene.
Potvory sou všude, ale já ještě někoho z vás ukecám aby jel se mnou až budu něco kupovat
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
magoss píše: Lucky-Luke> jak tu píšeš o té kapající špinavé a neustále žádající kšandě co chce čistit..víš že mě to třeba asi bude chybět z dlouhé chvíle ted pravidělně jednou měsíčně v práci na sližebním kole šistím a mažu řetěz
Věřím, ale ten pocit že NEMUSÍŠ! To je paráda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
magoss píše: Lucky-Luke> jak tu píšeš o té kapající špinavé a neustále žádající kšandě co chce čistit..víš že mě to třeba asi bude chybět
Jednou za čas máznout řetěz mi nevadilo, ale to čištění A hlavně při cestování, když chvilku pršelo a chvilku ne, člověk nedělal nic jinýho než mazal řetěz Kamarád má na malým báwu Scottoiler, a je fakt, že to celkem funguje, ani se ten řetěz moc nesviní... Taky řešení pro nedokonalý motorky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Sema píše: Jednou za čas máznout řetěz mi nevadilo, ale to čištění A hlavně při cestování, když chvilku pršelo a chvilku ne, člověk nedělal nic jinýho než mazal řetěz Kamarád má na malým báwu Scottoiler, a je fakt, že to celkem funguje, ani se ten řetěz moc nesviní... Taky řešení pro nedokonalý motorky
když jsem se byl podívat na podzim v Beskydech na jedné akci tak jse mse nechal zlákat se sliben to je jen šotolinka..hm asi tam mají jinčí názory na věc ale po návratu ze šotolinky a druhý den z projížďky a ( orienťáku ) mi od zadního kola šli tak děsivé zvuky že jsme se bál zda dojedu.nakonec to vše bylo od řetezu takže pohoda vyčistil jsem ho namazal a dobrý.sice tam zemně každý měl srandu ale tak co hlavně že se všici bavili.. stím samomazáním tam taky byl někdo a když jsem na to koukal tak opravdu je to dobrá věc nebo aspoň na šotolinku řetěs se tím sám aj čistil ale pořád zaflákané zadní kolo ...
(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
magoss píše: když jsem na to koukal tak opravdu je to dobrá věc nebo aspoň na šotolinku řetěs se tím sám aj čistil ale pořád zaflákané zadní kolo ...
Musí se tím dost laborovat, než to funguje pořádně... Kamarád už to ale vychytal, řetěz namazanej, pěkně čistej a kolo v pohodě... Předloni v první fázi nasazení měl ale řetěz skoro netknutej a kolo zaflákaný až hrůzazas na druhou stranu do něčeho se ty prachy vrážet musejí né
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
jetam píše: Sema> to jo ale pokud jezdiš s moto v terenu tak to je pomalu co rok nova retezovka plus mazani atd ...to se vyplati jednou za cas udelat kontrolu a zaivestovat do oprav kardanu
To nepochybně...(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
jetam píše: Sema> to jo ale pokud jezdiš s moto v terenu tak to je pomalu co rok nova retezovka plus mazani atd ...to se vyplati jednou za cas udelat kontrolu a zaivestovat do oprav kardanu
má pravdu
s ryze silničním bávem jsem přeložiskovával letos (celkově poprvé),najeto 64tkm
řetaz jo, uvažuju eště nad dakarem a u takové motorky mi to nevadí a neřeším to, na hépání přes potoky radši řetaz, byť dostane čočku.
užs vybral GS? nebo jsou v úvaze i jiné bavoráky?
Naposledy editováno 14.01.2011 13:19:05
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
každopádně nejsu žádný mamlas, 182cm a je to kus motorky, problémy mi nečiní, eště aby po deseti letech na motorce jo, ale klidně se na něho s metrem devadesáti vejdeš, nebo kolik blastně měříš, určitě není menší než virago, sedlo stavitelné ve třech výškách atd.
žádný boxer není malá motorka
je pravda že na GS bych dokázal objet svět, je to pohodlí jak cip, ale až moc, eště su na to moc mladý, proto mi sedí Rko, s nízkýma řídítkama je to roadster pohodlí a vo to de
Lazyfucker píše: klidně se přijeď mrknout na můj nestandart
každopádně nejsu žádný mamlas, 182cm a je to kus motorky, problémy mi nečiní, eště aby po deseti letech na motorce jo, ale klidně se na něho s metrem devadesáti vejdeš, nebo kolik blastně měříš, určitě není menší než virago, sedlo stavitelné ve třech výškách atd.
žádný boxer není malá motorka
je pravda že na GS bych dokázal objet svět, je to pohodlí jak cip, ale až moc, eště su na to moc mladý, proto mi sedí Rko, s nízkýma řídítkama je to roadster pohodlí a vo to de
Jé, tebe sem nějak přehlídl! A mám to za rohem! Co to je 200 kilásků
Každopádně je to Tvý eRko nádherný!
Edit: Tak sem napsal na adresu MotodědekTonda jestli bych se nemohl mrknout na jeho Erko a uvidíme co on na to Přeci jen to k němu mám o 150 kiláků blíž
Naposledy editováno 14.01.2011 22:13:41
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Kujavan píše: mám 193cm a gs ....konečně univerzální a velký stroj
Když koukám na tvý fotky tak si říkám že bych si s GS každej den vzpoměl na Virgla protože ten je na bočním stojánku taky nakloněnej o 45 stupňů jako by říkal "chceš jezdit? tak zaber"
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Kujavan píše: trefa nejhorší je jak dám plnou nádrž ..to je váha , ale už se na tom pracuje, stačí prodloužit bočák cca 5cm
Se mi stalo i pár trapasů s tím jak sem zvyklej že to pokládám na stojánek jako do peřin. Přijedu před banku, vypnu motor, dám plnej rejd, zamknu řídítka a pokládám a pokládáma už sem to neudržel a mašina si lehla, páč sem nevyklopil stojánek
Brašule si pořídil Maraudera 800. Přijel sem k němu, oči mu zářili, hlas se chvěl a já si na Mauroška sedl a narovnal ho ze stojánku (Marauder stojí na stojánku téměř vertikálně!) a jak to byl obrovskej rozdíl oproti zápasení s Virágem tak ze mě vypadlo "ty krávo, to je lehký jak fichtl" Bráškův pohled se ve vteřině změnil na pohled masového vraha a já dobrovolně slezl
ATD atd.......
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Ovšem jestli ti můžu poradit jestli můžeš svez se na nějakým GSku nemusí ti vyhovovat v určitejch ohledech vidím v boxeru a v televeru výhodu, ale má to i svoje stinný stránky, takže bys mohl bejt zklamanej.
otajs ZX9R píše: Loni jsem řešil podobnej problém. Scháněl jsem něco k zalehávačce na cestování a na jízdu ve dvou. Přemýšlel jsem o Varaderu a BMW a nakonec to vyhrála brambora a jsem naprosto spokojenej.
Ovšem jestli ti můžu poradit jestli můžeš svez se na nějakým GSku nemusí ti vyhovovat v určitejch ohledech vidím v boxeru a v televeru výhodu, ale má to i svoje stinný stránky, takže bys mohl bejt zklamanej.
Psal sem Motodědkovi Tondovi jestli bych se mohl někdy mrknout na jeho eRko a odpověď mě zaskočila. Napsal že žádnej problém a klíďo by mě nechal i projet Jinak Boxera sem měl, Ural Vlk a chování motoru mi vyhovuje. je to prostě traktor
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Ale jinak jsem s bramborou naprosto spokojenej. A jak by řekli v Topgearu, mě se zdá Brambora víc cool než mladší silnější a určitě i v jinejch ohledech lepší japonská konkurence(Varadero, Storm).
Ale to je samozřejmě jen můj názor, někomu to příde třeba na opak To si už budeš muset rozhodnout sám
(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
otajs ZX9R píše: Mě třeba u BMW trochu nevyhovuje podvozek na mokru, nějak jsem tomu nepřišel na chuť třeba ve vracečkách, nebo jinak ostrejch a ouskejch zatáčkách. Jinak na suchu paráda. Ale možná za to můžou i pneu. Nebo když jedu na chatu po zablácený a rozbitý polňačce, kde jsou kameny. Podvozek nemá odezvu. Např. jsem zjistil, že mě uklouzlo přední kolo, až když jsem ležel na zemi
Ale jinak jsem s bramborou naprosto spokojenej. A jak by řekli v Topgearu, mě se zdá Brambora víc cool než mladší silnější a určitě i v jinejch ohledech lepší japonská konkurence(Varadero, Storm).
Ale to je samozřejmě jen můj názor, někomu to příde třeba na opak To si už budeš muset rozhodnout sám
Pročetl sem tady všechny registrace a víc lidí říká že vracečky mu moc neseděj, ale to ani mě tak mu to nebudu mít za zlý a to chování za mokra bych spíš asi přičetl gumám než podvozku. Na tý polňačce je to jiná, jestli je horší odezva je asi potřeba si hodně zvykat, ale já chci mašinu pro pohodlný cestování po silnici a když sem zvládl od traktorů rozježděnou lesní cestu za mokra na Vírágu tak to asi dám i s Bawkem
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Mates Picco píše: Ahoj Lucky, mám kamaráda, který měl Stroma 650 a pak koupil GS 1 200. Říkal mi, že nechápe, jak mohl ty 2 roky na Stromu jezdit, že je to úplně jiný svět, takže to budeš opravdu muset zkusit. Na BMW se můžeš podívat a sednout u Strakoše u Makra a nebo má prodejnu a servis na BMW kámoš v Trutnově.
Ahoj. Ježíš, já sem vůl! Dyť kolem toho Makra jezdím každou chvíli a často sem z auta slintal nad těma mašinama! Dneska sem byl v Hornbachu a vůbec sem si na to nevzpoměl Ještě že tě mám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Ahoj. Ježíš, já sem vůl! Dyť kolem toho Makra jezdím každou chvíli a často sem z auta slintal nad těma mašinama! Dneska sem byl v Hornbachu a vůbec sem si na to nevzpoměl Ještě že tě mám
nj nic si z toho nedělej taky kolikrát něco hledám a chodím kolem toho a nevidím jako třeba dneska.zvinil mi mobil já ho měl na stole a nějak jsme ho né a né vidět...