Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda

Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.6.2011 v 22:41 | Nahoru | #1
Perňa_81> Děkuji pane, no docela o tom přemýšlím... Tak nějak tuším, že útlum ve volné je z posledních let pryč, nejspíš příští rok bude hodně nabitá rychlíkama... Každopádně máš pravdu v tom, že než volná, tak by se mi líbily štoky... Každopádně bych chtěl příští rok vyměnit motorku (snad kluci šikmooký udělají nového fároše), no ale tím by to vlastně všechno začlo... No sezona je ještě dlouhá a tohle "snění" si nechám až do sychravého počasí ...

Jinak jsem koukal na tvé video z Pannonky, jak ti Venca rozbil plexi... No docela to zamrazilo, nezáviděl jsem ti to ... A je fajn, že jsi rozhejbal to rakouský zlobidlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 08:29 | Nahoru | #2

Prasouš píše: Perňa_81> Děkuji pane, no docela o tom přemýšlím... Tak nějak tuším, že útlum ve volné je z posledních let pryč, nejspíš příští rok bude hodně nabitá rychlíkama... Každopádně máš pravdu v tom, že než volná, tak by se mi líbily štoky... Každopádně bych chtěl příští rok vyměnit motorku (snad kluci šikmooký udělají nového fároše), no ale tím by to vlastně všechno začlo... No sezona je ještě dlouhá a tohle "snění" si nechám až do sychravého počasí ...

Jinak jsem koukal na tvé video z Pannonky, jak ti Venca rozbil plexi... No docela to zamrazilo, nezáviděl jsem ti to ... A je fajn, že jsi rozhejbal to rakouský zlobidlo



Taky mě ty individuálky začínají hodně bavit...
Nový Fároš musí letos přijít...jsem na něj hodně zvědavý... určitě to bude pumelenice...
Pane Prasouš, jaký jezdíš převod na Slovači? Já tam měl 15:45....a hrozně šlo poznat z které strany foukal vítr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 10:07 | Nahoru | #3

Prasouš píše: Perňa_81> Děkuji pane, no docela o tom přemýšlím... Tak nějak tuším, že útlum ve volné je z posledních let pryč, nejspíš příští rok bude hodně nabitá rychlíkama...



Tak to mě zabolelo Já vím, že jsem teď "mrdal" (taky skoro nejezdím, tak ono je to tomu úměrný - letos 800km celkem). Ve volný občas i nějaký rychlíci byli - 2006 - Čermák 2:10, 2008 já s Liborem Milotou 2:10 a několik borců za náma pod 2:12. 2009 to bylo ještě trošku lepší, jeli pod 2:11. 2010 nevím, ale asi podobně a letos se zrychlilo tak nějak všeobecně.

Otázkou je, jak se změní pravidla AA cupu a co se stane s MČR a PČR. Tak trochu jsem slyšel ptáky štěbetat, že by možná mohlo vzít PČR pod sebe IV racing a vidím to jako dobrou myšlenku. Jednoduše z CSC udělat Přebor ČR a mohly by to být hustokrutý závody
AA by snad měla jít cestou jen dvou 4T tříd (Supersport a SBK) s dvěma závody za víkend pro každou z této třídy. Pravidla podobný IDM Superbike, takže jakýsi Superstocky + povoleny další menší úpravy a slicky pro SBK. Tím se jezdecký pole značně zredukuje a kvalifikovat se do těchto závodů bude už jen pro opravdu rychlý a vyježděný týpky, třeba právě z PČR

Odvrácená stránka mince je ta, že čoek nemůže pak být v paddocku s těma nejlepšíma střelcema z AA a tam je přeci jen nejvíc informací a taky možnost se svízt ještě v dalších rychlých třídách = hodně se od borců naučit (viz. Venca a závodění s rychlejšími v SST1000). I mediální zájem o MČR a AA je větší, Volná třída se pak s tím sveze. Ale tohle maj kluci z IV zmáknutý snad ještě líp (viz. CEC a medializace), tak to může být spíš jen lepší..

Jinak jsem koukal na tvé video z Pannonky, jak ti Venca rozbil plexi... No docela to zamrazilo, nezáviděl jsem ti to ... A je fajn, že jsi rozhejbal to rakouský zlobidlo



Voeee, to byla dobrá pumelenice přímo do hlavy.. Jsem si v první chvíli říkal, "tak a teď jdeme všichni ... ".. Pak jsem pochopil, že to bylo jen kolínko nezadržitelně rozjetýho Venoucha.

Jináč ke KTM - dá se říct, že jedu s tou stejnou motorkou jako loni, jen je nová spojka s antihopingem (zmačknout ji 100x za sebou je nadlidskej úkol ). Výkon nevím, čekám na Murkina... Jsou nově repasované hlavy + nové pružiny a ventily. Na 4V to na rovině stále není (nejvíc mě to sralo v Hořicích), ale na Pannonii to je fuk, tam vlastně roviny nejsou Proto jsme dali přednost závodu tam před SK-ringem..
Zrychlil jsem na ní proto, že ji už trochu víc znám a loni ta důvěra nebyla zrovna ideální - ty první dny po pádu jsem se jí regulérně bál!

Každopádně bych chtěl příští rok vyměnit motorku (snad kluci šikmooký udělají nového fároše)



Vždycky touhle dobou se už pomalu "šuškalo", co nového Japonci vytlačej z továren a letos nějak nic.. Ta březnová katastrofa jim moc nepřidala a je to celkově takový na pí.u! Je mi jich líto a určitě bych je asi podpořil raději, než "Das BMW", ta "mánie" mi už nějak přijde směšná. Já, když už Japonec, tak srdcovka je Yamaha anebo pak Suzuki. Pan Meklau tam prodával svou IDM-SBK - GSXR1000 K7 a ta motorka mi přijde dokonalá - vzhled, velikost, motor
Když ten dvouhrnek je tak brutálně "syrovej", že je to neskutečná výzva pro člověka.. Popravdě, dát na tom v Brně 2:10, budu se cítit, jako bych na R1 dal pod 2:09
Téma je zamknuto


TOPlist