Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda

Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.6.2011 v 12:36 | Nahoru | #1
Takže muj malý report z akce na červnovém Slovakiaringu.Cesta dlouhá 305km,vesměs dálnice.S kamarádem Jurou s fárošem se potkáváme v Prostějově.Technicky ještě ne úplně v poho,ani jednomu z nás nefachčí quickshifter,Jura navíc jde k Halbichovi řešit pružiny.
Na úvod mě překvapila plocha pro parkování.Dokonalý,čistý a hladký beton,kámoš trošku skuhral,že není tráva pro stan,tak jsme jedno jediné zatravněné místo zabrali hned za benzinkou.Sociální zařízení mnohem skromnější než v Brně,byl tam nával a celkem i z ruky vzhledem k velikosti plochy.Patálie při stavbě nového párty stanu.Po rozbalení jsem zjistil,že už byl někým používán.Navíc vítr byl velkej,další den jsme stan přikurtovali k vozíkum a byl klid.
Páteční ráno vypadalo moc fajn vzhledem k podmračenému předešlému večeru.Trošku jsem měl obavu z fyzičky,opět jsem to nějak zanedbal...
První jízda byl šok.I když jsem se snažil večer před akcí sledovat on board záběry,skutečnost byla neskutečná.Horizonty,hlavně druhý zanechává hnědou stopu,zatáčky oproti Brnu s nepravidelným poloměrem a ten top speed...První dojem byl prostě strašný,čemu odpovídali i časy,kolem 2:45.
Další runda byla kapánek lepší,okruh jsem začal mít rád po třetí rundě.Nicméně,kondice ukazuje opět fakáče a začínám být pěkně v análu.Pak jsem se trošku rozhýbal a pátá a hlavně šestá,poslední jízda byla kupodivu supr.Den jsem skončil s 2:32,5.A konečně jsem si pro sebe našel optimalní tlaky pro Bridgestone R10.Za tepla 2,2-1,7.
Chrápání opět v mém kombíku,nevyspal jsem se moc dobře.A docela rozbitý z předešlého dne,bolest svalu na stehnách,hlavně pravého,že jo...Přesně jak to žere pravou stranu gumy,tak i pravý quadriceps...
Co se týče rozdělení do skupin,tak jsem byl povětšinou ve střední skupině,tady s označením C.Patřil jsem tam k nejpomalejším.Sice jsem každou rundu předjel 2-3 motorky,většina kolem mě létala,jako kdybych měl závadu.
První jízda druhého dne byla utrpení,druhá menší,třetí už šla o něco lépe,2:31,6 a s tímto prachbídným časem jsem se kvalifikoval do závodu Stocksport 1000 na 35 místě na gridu.Nechápu...A hlavně už nemužu chodit,jak to kua zvládnu???
Takže rejsování ze zadních pozic,jak je vidět z videa.Upoutal mě týpek na zelené ZX10,na kombošce měl Mig-Mig a měl asi 140 kg,Němec.Jel na startu vepředu vlevo od mě.Pak přede mnou ještě jiná Rizla,pravděpodobně,spíše učitě Romec.rr zde na fóru.
Závod docela nuda,až na jednu celkem krizovku.Je to ostatně vidět na videu,na cílovce předjíždím Mig-Miga a jsem nějak dlouhý na brzdy a mimo stopu.Málem jsem to narval právě na Romca.rr.Ale o pár pár cm to vyšlo a já ho předjíždím na druhém horizontu.O jedno kolo dál vidím jeho Rizlu ležet v první levé za druhým horizontem.Pak jsem jel dlouho solo,předjel mě týpek z přednějších míst na gridu,po výletu mimo trať v úvodu.A na úplném závěru mě frnknul o pár mm na obrubníku vítěz závodu.Dostal jsem 1 Lap.Na cílovce,po odmávnutí,klučina na R1 kroutí hlavou,po shlédnutí výsledku už vím proč.Sólo jsem asi nejel,byl za mnou 0,177sec. Čas ze závodu 2:29,590-spokojen,pod 2:30 jsem se tedy dostal,jak jsem tajně doufal.
Seznámili jsme se s moc fajn klukama,co měli dodávku vedle nás,taky se Shortym a Prasoušem,který je fakt z jiné planety.2:11,213.Tohle asi nikdy nepochopím.A to nemluvím o vítězovi 2:07 a Vaškovi Rumlenovi 2:09.
Organizace-bez výhrad,šéfík byl v klídku,dobře naladěn a taky nakloněn.
K videu,točeno šmejdem MD80,ve wmp v klidu,ale po natažení přes Pineacle 14 zaostává zvuk asi o 2,5 sec oproti záběru,takže to vypadá třeba,že jsem krutý střelec,co zrychluje ještě za druhým horizontem! Neporadíte někdo co s tím?
Edit:Video jsem po dlouhém koumání opravil.


Naposledy editováno 12.06.2011 22:57:55

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.6.2011 v 19:48 | Nahoru | #2
Nori> S tím zvukem je to fakt krutá střelba ..jinak gratuluju k času,já ty 2 sec budu muset stáhnout příště
Téma je zamknuto


TOPlist