Hoj! Opět a zase se na něco ptám hold nemám nikoho, kdo má s veteránama zkušenosti a pomohl by mi, tak musím zjišťovat tady. :)
Nejdřív dám základní info o stavu karburátoru a vrtání.
čezeta to je 125
zjistil jsem že má už o 1mm větší vrtání (52 origo) já mám 53mm..
karburátor 2924SBDM2776 (karbec z jiné motorky - origo tam patří 2924SBDb . . . .)
volnoběžná 50
hlavní 93 (dle tabulky fabriková je 88)
jehla je nejvýš (nejbohatší směs)
Od té doby, co jsem na ní začal jezdit si všímám, že to v určitých chvílích nechce jet...tím způsobem, že když jedu do třeba mírného kopce a chci zrychlovat, tak to začne tak jako (nwm jak to popsat). Dělá to takový zvuk jako.TRTRTRTRTR..xd..nezrychluje spíš zpomaluje v tuhle chvíli. nevim jak to popsat..xd nevim jestli by se to dalo nazvat jako "tarokování". To stejné se děje když mám malé otáčky a hned dám plnej plyn prvně začne zrychlovat pak se děje to tarokování a když to není zrovna do kopce, tak se to přes to dostane a zase to táhne.
Zkoušel jsem laborovat se vzdušníkem, zjistil jsem, že když ho přitáhnu, tak to nejenže nedrží vůbec volnoběh, ale tohle tarokování se velmi zhorší.. Na druhou stranu když jsem ho měl skoro vyšroubovanej, tak jsem nevěděl jestli to není již moc chudé a i tak to to dělalo.. ovšem méně, než když to bylo skoro dotáhlé.
Šoupátko mi přišlo, že má malou vůli, ale né moc.. (zvoneček to není)
Nevím co s tím, snažil jsem se něco pohledat na netu, ale většinou to bylo to stejný akorát zkopírovaný přečetl jsem si část o karburátorech (kniha- Adolf Tůma - Motocykla a jeho obsluha), ale fakt nevím co s tím. Viděl jsem na netu, že některý karburátory prostě nejdou seřídit pak to ten člověk vymění za jiný a najednou to funguje.. Karbec jsem čistil již 2x!.. Když jsem dělal na zahradě pokusy se na 1kvalt prudce hned na plnej rozjet, tak to blblo.. Aji jsem si všiml, že z airboxu mi viselo par kapek benalu.. asi kvuli malejm otačkam a plnymu plynu.. Zapalování je seřízené.
díky moc
ještě přikládám foto svíčky. Z černé po ujetí pár kilometrů
Naposledy editováno 04.02.2024 19:38:03
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru 1
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru 1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru 1
S větším objemem válce se hlavní tryska zmenšuje. Protože když difuzorem prochází víc vzduchu, tak je v difuzoru větší podtlak a přisávalo by to moc paliva. Když to máš na 125ccm chudé, tak ten karbec může být ze 175.
Mezi tryskou 93 a 105 je veliký rozdíl. Klidně tam tu 105 zkus spolu s jehlou na druhém zářezu shora a uvidíš.
Abych to nepsal pořád dokola:
https://www.motorkar...mp;pgr=1#goto9976235
https://www.motorkar...p;pgr=1#goto10045357
https://www.motorkar...p;pgr=1#goto10055742
E - odkaz na knížku http://jawarmaniak2...tocyklu_a_skutru.rar
http://jawarmaniak.w...zeni/literatura.html
Naposledy editováno 19.06.2020 20:26:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru 1
Pokud ta motorka normálně plny plyn udrží, nemuze to byt nedostatek paliva. Naopak to zlobí na přechodech jízdních režimů. A ty neovlivnuje ani sroub bohatosti. Tim si můžeš tocit, jak chceš. To ovlivňuje jen jehla
Naposledy editováno 20.06.2020 06:30:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
olej do tlumiče ČZ 125/488 | Stapio | 8 | 27.3.2022 v 20:28 cmiral |
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 | Stapio | 9 | 13.2.2022 v 21:46 Stapio |
Válec ČZ ČZ 125/488 | Stapio | 7 | 31.1.2022 v 18:30 Destroyer |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |