globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pepoš-moto Břeclav
Dobrý den

Rád bych se podělil o velmi,ale velmi špatnou zkušenost s motoservisem Pepoš-moto. Jsem majitelem tedˇ už pět měsíců nejezdící Yamahy MT 09. V září minulého roku jsem kontaktoval pana Radkoviče s tím, že mám Mtčko z Francie které je uškrcené na 78kw a jestli by ho dokázal otevřít. Pan Radkovič říkal, že to není vůbec žádný problém a s tím, že mám full systém od Miww tak mi tam dá mapu pro již zmíněný Miww. Slovo dalo slovo, vymontoval jsem jednotku a hurá do Břeclavi(pro mě 300km). Pan Radkovič na mě působil sympaticky a vypadal, že své práci velmi rozumí...... Po pěti minutách bylo hotovo, tak jsme ještě prohodily pár slov, podaly si ruku,vyrovnali se a já vyrazil k domovu. Po namontování jednotky zpět na moto, moje MTčko ani neškytlo......úplně jsem se zhrozil..... A co teď???? Zavolal jsem zpět do servisu a danou situaci jsme začali nějak řešit. Domluvili jsme se, že jednotku pošlu zpět a pan Radkovič, který chybu uznal, jí napraví...... Za pár dní byla jednotka doma tak jsem to šel vyzkoušet. Tentokrát motorka nastartovala, ale bohužel svítila oranžová kontrolka motoru. Zase jsem kontaktoval servis s tím, co mám dělat. Po snaze vymazat chybu, která bohužel nešla, jsme se domluvili,že naložím MTčko na káru a přijedu do Břeclavi (opět 300km). Po přijetí do servisu se pan Radkovič snažil svojí již uznanou chybu opravit, ale bohužel to se nezadařilo. Jelikož mi pan Radkovič zničil jednotku, která nová stojí cca 32 000 kč, jsme se domluvili, že to dáme na jeho pojistku k podnikání. Podali jsme si ruku a já vyrazil smutný domů......

Měsíc utekl jako voda a já čekal že se mi někdo ozve......bohužel, to se nestalo, tak jsem začal pana Radkoviče uhánět. Když jsem se sním skontaktoval, řekl mi, že to pojišťovna zamítla a že nemůže dát tolik peněz na novou jednotku. Řekl že jednotku objedná na ebay a že do týdne je tady. Neměl jsem s tím žádný problém a šel rozebrat motorku. Po čtrnácti dnech jsem zase musel já zavolat kde je problém,že si myslím, že jednotka už by měla tady být.....Pan Radkovič řekl že se na to podívá a dá mi vědět......Po nějaké době se mi ozval s tím že to česká pošta nedoručila.....ach jo..... a že to objedná znovu.......To taky udělal. Bylo to kolem poloviny prosince. Pan Radkovič řekl že až to příjde, že osobně přijede,a vše napraví. Domluvili jsme termín a přibližně hodinu kdy přijede. Řekl jsem si že je to celkem dálka a že by bylo dobré pana Radkoviče před prací pohostit. Tak jsem pro něj uvařil luxusní oběd. Když se blížila polední hodina, tak jsem mu zavolal kde je atd. Řekl že zaspal a že vlastně nepřijede. Že jednotku tedy pošle.Když jsem balíček rozbalil a kontroloval jsem jestli je vše jak má být,tak jsem zjistil, že je jen jeden černý klíč a ten červený je úplně z jiné motky. Kontaktoval jsem Pana Radkoviče a bylo mi sděleno, že to není vůbec žádný problém, že se dnes dají klíče namnožit i z toho černého a že mi přidělá další dva. Hlavně, ať vyzkouším jestli funguje jednotka. Přehodil jsem zapalovaní i jednotku a MTčko nastartoval.......Chyba zmizela a zdálo se, že vše funguje jak má.

Ale bohužel jen do zkušební jízdy. Zjistil jsem,že MTčko jede jen 160km a zde začíná omezovač . Pan Radkovič objednal jednotku s ABS, zatímco já mám motku bez ABS a mám snímač rychlosti na převodovce. Pan Radkovič opět řekl, že to není problém a ať mu to pošlu zpět i s tou originální(poškozenou)jednotkou, že to napraví. Tak jsem vše poslal a čekal a čekal a čekal....

Tady se jednání pana Radkoviče změnilo a přestal mi brát telefony. Po nějaké době mi přišla sms ,že nemá na starosti jenom mě a že nemůže být furt na telefonu,že má svých starostí dost. Nevzdal jsem to a zkoušel jsem mu volat dál. Po nějaké době mi to konečně zvedl, že mi jednotku do konce týdne pošle.

Samozřejmě nic nepřišlo a Pan Radkovič telefony nebere. Já mám pět měsíců MTčko rozebrané a nevím kdy bude jezdit.....a to se blíží sezona.....
Poraďte co s tím.......?????

1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav

Skvělá odpověď, děkuji! 22.2.2020 v 19:45 | Nahoru | #1
Ahoj, též mám s tímto servisem špatné zkušenosti. Koupil jsem Kawasaki zx10r 2019 s tím, že chci na motorku ECU flash. Všichni říkali, že je top servis. Jsem z Pardubic, též to není za rohem, ale víš jak, kvalita je důležitá, kort na motorce za 430 000 korun. Na objednaný termín jsem dojel, na jednotku se ihned vrhnul a já se těšil, jak bude motorka konečně fungovat s otevřeným značkovým výfukem, bez katalyzátoru a emisních nesmyslů. Jako člověk je fajn, pokecá, vysvětlí, po 3 hodinách jsem viděl, jak motorku ještě dolazoval na brzdě, říkám si, no konečně to mám. Možná jsem vůl co to nezkusil, ale přeci jen si s tím hrál na brzdě, tak mě to ani nenapadlo, navíc mě bylo jasné, že to projel kolem servisu a už jsem chtěl jet domů, neměl jsem to pár kilometrů. Zaplatil jsem, pokecali jsme a pohoda . Druhý den jsem se jel se projet. Zmáčknu spojku, vezmu trochu za plyn a Ninja začala držet cca až 3000 otáček a divně se houpala, nepravidelný chod a trvalo ji po každém zmáčknutí spojky cca půl minuty, než ze 3 tisíc otáček, spadla na ty správné. Nasranej jsem zavolal, řekl mu to, objednal se, přes tu dobu samozřejmě nejezdil a čekal. Po další návštěvě, kde jsem opět promrdal peníze za naftu a půjčenou dodávku, nehledě na to, že jsem celý den nebyl v práci, jsem opět nadšený nebyl. Hrabal se v tom, řeči okolo, různě přehrával a dokonce, dodám konečně i pořád projížďel, včetně mě, jenže mě už to tak lezlo na nervy a přišlo mi, jak když už neví co s tím má dělat, ale přeci jen otáčky už byly v pořádku.... Naložím motorku, jedu domů a druhý den asi po 50 km. jízdy zjistím, že ta motorka jede úplně nahovno, má asi 5 chyb, volám mu zpět a on, že udělal vše co bylo v jeho silách a že to vidím až moc bledě... Motorka se houpala, házela špatné teploty, v otáčkách někdy klesla, jindy opět držela 3 tisíce atd a to měla najeto 2 500 km. Vždyť přeci v Americe to borci naladí a je to úplně boží motorka... Volal jsem cca 10 lidem co ladí motorky a ty samozřejmě věděli kulový, pokud tu motorku nepřivezu. Dokonce dva z nich řekli, že Pepoš umí ladit straší motorky, ale novým nerozumí a doslova se na nich učí. Další telefony, domlouvání, ať to nahraje zpět, do původních hodnot. Díky bohu mě řekl, že přijede do Pardubic, měl cestu okolo, opět jsem nejezdil a čekal. Říkám mu, jo super, přijedeš a nahraješ zpět, ale momentálně ji mám v provizorní garáži, kde není elektrika a nemám tam nářadí, jasný, pohoda. Přijel, začal rozdělávat motorku, já mu naštěstí půjčil nářadí, asi ho neměl, protože potřeboval plochý šroubovák na povolení šroubů u jednotky a pak konečně do původního stavu přehrál jednotku u mě doma na chodbě na zemi, kde na něj ráno koukala moje rozespalá přítelkyně, protože jsem mu přeci řekl, v té garáži není elektrika. Řeknu vám už nikdy více. Teď mám Yamaha R1 2020 a kolem Břeclavi s ní pojedu pokaždé velkým obloukem ;) PS : peníze samozřejmě žádné nevrátil, viz za špatně odvedenou práci, nebo alespoň za naftu a podobně.

Naposledy editováno 22.02.2020 20:34:27

3 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2020 v 06:50 | Nahoru | #2
Pepoš umí všecko a je to sympqťák, pustí se do všeho, ničeho se nebojí. Motorku mu necháš hezky v prosinci nebo listopadu, aby měl čas ji nachystat, on ti ji pak rozhrkanou dodělává v květnu den před prvníma okruhama (protože toho má moc a zranil se mu mechanik). Když pak na okruhu sedneš na moto tak je je znát že ho měl v rukách profík. Podvozek má blbě hladiny, nedá se seřídit ani podle manuálu, třeba ti vypadne šroub od zadního tlumiče, nebo ti vynechávaj po pár zatáčkách do té doby precizní brzdy, točící se hefty, povolující řidítka, to že ti nevrátí původní díly, tk to asi nebudem řešit, to sou malichernosti za pár tisíc. Taky ta zmiňovaná ebay, to ti tam dá čudlíky co vypadaj jako alphatechnik, ale holt ho stály stovku z číny a ty pak celou sezonu řešíš, proč to z nočeho nic zkratuje a vypne. Dokáže rozjebat motorku jak za sto litrů, tk i za milion, ale vždycky ti dá grafík z brzdy jako bonus. Takových zkušeností máme. Sou cca 3 roky starý a staly se mně a mým kamarádům a bylo jich víc, jen prostě mozek je v tomhle směru milosrdný. Jen jedno to má s těmi dalšími společné a to, že když to posere, tak se k tomu umí postavit a prostě přestane komunikovat, případě neodbytnosti je agresivní. Ale jinak jak říkám, sympaťák a myslím, že je důležitý k němu moto dát, zkušenost je nepřenositelná a důležitá pro budoucnost.

Naposledy editováno 23.02.2020 08:05:20

Pepoš-moto Břeclav

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2020 v 09:09 | Nahoru | #3
Kluci já vám všem radím vyzkoušejte Pepoše. Přece nebudete věřit všem tady těm nasranejm klukům, oni si to všechno vymysleli, aby Pepoše bezdůvodně poškodili a pošpinili. Vy co teď váhate tak tam motorku bez váhání dejte. Víte, že dobrá rada je nad zlato .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav

Skvělá odpověď, děkuji! 24.2.2020 v 22:49 | Nahoru | #4
IIIpivo> Neskutečně dobře napsáno Podělím se o svou velmi špatnou zkušenost. Pepoše sem trochu znal ze školy, učil se taky na ISŠA, potkali jsme se při prodeji mojí okruhovky, kdy ji jel kámošovi omrknout. Dali jsme řeč, řekl jsem mu mou představu, vše jsme prokonzultovali, nic nebyl problém, všechno zvládnu. Dovezl jsem mu moto 27.12. s tím že do 20. března musí být hotová, měl jsem zaplacené testování v Missanu. Moto jsme dali na brzdu, změřili a 117hp. Moto neměla ani sériový výkon. Pátrali jsme po příčinách, až jsme narazily na podpálený výfukový ventily. Domluvili jsme se na GO motoru a já odjel domů. Nabídla se možnost koupě hlavy Jansberk z MOTO 2, k tomu vačky, slbil mi hrdla na zakázku který sám vyrábí, úpravu komprese, na zakázku udělanou mapu atd. Já přispěl kompletním výfukem Akrapovič EVO Full titan. V tomto složení komponentů, mi sliboval výkon 141Hp. Věřil jsem tomu, protože lepší komponenty už sehnat nešli. Proběhlo pár telefonátů jak se práce hejbe, ale nechtěl jsem na něj tlačit. Začátkem března už jsem začal mít obavu, když motor jestě nebyl v rámu. Pepoš byl v klidu, že vše stihne. Dopadlo to tak, že Missano jsem musel zrušit, to jsme měli jet jako testování před Jarní cenou, no bohužel. Moto jsem chtěl mít aspoň dva týdny před Jarní cenou doma. Jen sliby a výmluvy, ale vše mělo být hotovo do pondělí (ve čtvrtek se najíždělo na Masec). Dopadlo to tak, že moto nebyla ani v uterý hotová, ve středu už mi volal že, je vše hotovo. Já si řekl nepojedu 200km do Břeclavi, když o den později pojedu znova do Brna. Moto měl tedy přivézt v pátek ráno v 7, že má cestu na drom, skrze sajdkáru kterou taky dělal. Od sedmi čekám, volám telefony nebral, když ho vzal tak že uvízl v koloně, že to nestihne. Přijel o hodinu později, už jsem věděl, že první tréning nestíhám. Moto přivezl omluvil se za zpoždění, práskl dveřmi a valil zpět do Břeclavi. Já připravil moto na technickou přejímku, jdu startovat točím točím a nic. Volám mu, svatosvatě mi sliboval, že moto ráno vrčela, když ji nakládal, tak sem zkoušel procházet štekry atd, pak mi volá, že možná zapomněl zapojit napájecí kabel jednotky rychlořazení na baterku. No taky že jo, říkám ok to se muže stát, zapojím jednotka svítila, startuji moto chytá, ale jen na dva válce, volám mu on se zase dušoval, že běžela ráno na všechny válce. Za chvíli zase volá a radí mi ať se kouknu na svazek, k cívkám, jestli nevypadlo spínané mínus na cívky. Rozmotám svazek a zjišťuji, že kabel nevypadl, ale nebyl ani oholen od izolace, ani strčen do štekru, takže moto ráno běžet na čtyři válce nemohla, ani neběžela. Kabel jsem oholil zapojil, moto šla na 4 válce, to už se jezdil třetí tréning, říkal jsem si nevadí, dva ještě stihnu, udělal jsem si přejímku a čekal na další tréning. Nájezd na trať vše si po zimě osahávám, pomalinku objedu dvě kola dohřeju gumy, ozkouším moto a pomalu začínám tahat za heft, při nájezdu do Švoncky se mi začíná utrhávat zadek, říkám si, že by blbý tlak ? špatná pneu ? jedu dál, nájezd na cílovku opět utíká zadek, říkám si přece nejedu takovou pilu ? za cílovkou už v klidu, letím tedy full gas. Nájezd na áčko, hasan jako kráva!! letím přes řidítka čelem líbám přední blatník, nechápu jak ustál jsem to, padám prdelí do sedla skládám bez plynu do druhé zatáčky. Znova lehký hasan to už sem věděl že je průser, zvedám ruku zajíždím ke kraji, koukám zda ze mě něco neteče, nic nevidím, dojíždím při kraji kolo, opřu motorku o zeď a koukám jak péro, moto celá od oleje, v klínu dvě decky oleje. Nasranej volám Pepošovi, nebral mi to, píšu SMS, mezitím sundavám olejový chladič (který montoval) foukám do něj, a zjišťuji por ve sváru držáku, který Pepoš vařil. Mezitím přijel, dušoval se opět že vše fungovalo, že mazací tlak na brzdě nebyl takový, jako při jízdě (asi mám na čele napsáno blbec) Uznal chybu s tím že chladič, zavaří a ráno před první kvalifikací přiveze. Přijel samlozřejmě pozdě, první kvalifikace pryč. Druhá kvalifikace, byla tedy poslední možnost jak se rozjet před prvním závodem sezony. Najížím na trať objedu dvě kola, vše se tvářilo normálně, nájezd na áčko z ničeho nic kravál jako svině, zpomaluji čumím, kde se mi rozpojil výfuk, nic nevidím, říkám si někde pod motorem, seru nato musím zajet aspoň 5 měřených kol, jinak mohu balit a jet domu. Kola jsem tedy objel, při příjezdu do boxu, zjišťuji, že jsem málem ztratil koncovku, která visela jen na držáku, mohla v pohodě upadnout a někomu urazit hlavu. (byla by to i moje chyba, ale v tomhle chaosu jsem nechtěl sjet a zabalit to) Zjišťuji, že tam nedal šroub ani pružinku, tu mi mimochodem dal ke zbylým dílům, pružina s nápisem Akrapovič, (nebylo mu divný, že asi někde chybí)
Přišel závod jezdil jsem si v zadu pole, časy kolem 2:25 daleko od svého standartu, jelikož jsem se nemohl ani trochu rozjet, 7 kol bylo málo, ostaní měli 7x20 minut. Při pátém kole na stadionu přichází rána z boku, jezdec padá já to ustál, moto se točí na stupačce nemohu zatáčet, nemohu už nic dělat, dojde k přímému střetu, beru za přední brzdu a tma. Probírám se v sanitce po osmi minutách bezvědomí, sestřelil mě z boku jeden nejmenovaný blázen, co má věčně před očima rudo. Transport do FN Brno, CT, rentgeny atd. diagnoza otřes mozku, pohmožděniny atd, reverz, doktor nasranej a tradá na drom, ve stanu motorka na hadry, Novej akrapovič zmačkanej na totál 53 000-, v prdeli, podsedlovka vše na totál, motorka třikrát salto přes přední kolo, Öhlins tekli atd. Nová komba děravá, helma na sračky. Skládám tedy záložní stroj a neděli jsem odjel na ní, naštěstí už v klidu. Závěr... od Pepoše od začátku sliby, nic neměl hotovo, vše skládal na poslední chvíli, tedy motor začátkem týdne před jarní cenou, ostatní komponenty přes noc, než jel na drom, žádná kolona na D1 nebyla,(ověřil jsem si na ŘSD) prostě nestíhal, chladič montoval ráno, na brzdě nic nezkoušel, ryhlořazení nezapojil, to v tom chvatu už nedal, výfuk to samé. Já škoda na motorce včetně věcí 110 000,- vyhozené startovné za jarní cenu, dodnes skurvený rameno z pádu, který by nemohl nastat, protože mít moto v cajku, jel bych při závodě daleko od jezdce co mě sestřelil.Moto jsem odvezl do Moto XN, Vojta mi sdělil, že software co nahrál nemuže nikdy fungovat na 100%, je to jako když do starýho kompu nahraješ nejnovější hru. Naměřený výkon 122hp těch 19hp se někam ztratilo. Takže půl opravy jsem mu nedoplatil, tu po mě mimochodem ještě bez ostychu chtěl. To jak to bylo mi přiznal až po půl roce. Neříkám, že je to amatér z garáže, jen si toho bere moc, slibuje hory doly i to co nedokáže a výsledek všichni známe. Nejsem jediný v padocku, je tohle jméno v synonymu skurvených oprav dobře známo. Takže asi tak.

Naposledy editováno 24.02.2020 23:00:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozeta jakoby ohnuta Yamaha MT-09 Krugs 5 4.5.2024 v 16:22 docent
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6


TOPlist