1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Este by mohly bejt vyseptany magnety, takze by to melo malo magnetickyho pole... ale takhle od stolu se to spatne odhaduje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Ajty_3 píše: Celý den tu u toho tápu a zkouším různá měření atd . Nemůžu pořád nic najít
Bud jsou oba regulatory vadne ( muze byt) ale pravdepodobneji je to vinuti alternatoru. To, ze jsi ho meril bez zateze za RT neznamena ze funguje spravne za tepla pod zatezi. Vydratuj si nejaky logger z vinuti a bez to projet.Budes mit jistotu.
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Naposledy editováno 26.11.2020 22:44:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Ajty_3 píše: Jurap> proběhla kontrola všech ukostření v moto a OK + jsem měl zapojeny reg i přímo vývody přes jiné kabely na baterii a stejný problém
jaky nameris odpor mezi odpojenym minusovym kabelem od baterky a fyzickou kostrou na ramu motocyklu?
zkus u toho mereni nedrzet oba hroty meraku v rukach
Naposledy editováno 13.05.2019 20:18:33
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Ajty_3 píše: cuir> to ani nevím jsem nezkoušel popravdě ale podle všeho to bude asi magneto v háji
mas k tomu servisni manual?
podivej se do nej. Aspon na sucho promer regulator, poradne si zmer ampermetrem kolik ti to ma davat na baterku, zmer si jake tam mas ubytky. Je nepravdepodobne, ze to bude rotorem.
Me trochu prijde, ze se snazis neco merit a moc nevis co a jak mas vlastne merit. Nemas kolem sebe nekoho kdo se v tom vyzna lepe?
Neber to jako urazku, ale pokud mas v rukach ampermetr a patlas se s merenim nekde u zarovky, misto aby jsi meril u baterky, tak to potom buh vi jak vypadaji ostatni mereni, jestli vubec meris to co merit mas.
Navic v mereni a kontrole vynechavas zakladni a zasadni merici kroky a protoze uz to resisi dlouho tak ses v tom zamotanej. Potrebujes k sobe nekoho kdo to vezme od zacatku s cistou hlavou. Nebudes mu do toho kecat a rikat, jo to uz jsem meril, to bylo dobry a podobne. Tim by jsi ho do problemu taky zamotal.
Pokud ten manual nemas , tak je urcite nekde ke stazeni na netu, pripadne ti ho muzu poslat na email. Ale vzhledem k tomu, ze sem jiz jeden clovek daval screen tak predpokladam, ze je bezne dostupnej. Manual je sice anglicky, ale to by pro tebe jakozto pocitacovou gneraci nemusel byt problem. Pripadne s googlem kam to prepises se to taky da prelozit a pochopit..jen je to mravenci prace. Ale je nesmysl kupovat rotor kdyz nemas poradne zkontrolovane kable a regulator. Jedine na co se ted muzes spolehnout je ten previnutej altik.. pokud to teda delal nekdo kdo se tim opravdu zabejva a nemotala ti to babicka na sicim stroji
Opravdu toto neber jako urazky..jen je potreba si uvedomit, ze problem vyresis systematickym postupovanim a ne zmatecnym promerovanim ruznych veci co se doctes na foru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 2 | Včera v 22:29 Vdi |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Seřízení karburátoru Honda NSR 125 | Ajty_3 | 14 | 11.5.2024 v 21:41 Vojtěch270 |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
CDI 589B Honda NSR 125 | čeplin | 0 | 10.3.2024 v 16:18 čeplin |