globalmoto_kveten





Téma: Dálný východ a kvalitní servis
Ahoj přátelé Mám dotaz ohledně seřizování mašiny na dálkové cestě.Uvažuju,jestli najít nějaký servis po cestě a mašinu jim svěřit Máte nějaký ověřený servis na trase do Vladivostoku?Díky

Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2019 v 14:31 | Nahoru | #1
bych našel cestou hondí dealeršip a je to

1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2019 v 14:50 | Nahoru | #2
Než aby se v tom vrtal někdo, kdo tomu nerozumí, tak je lepší, se do ventilů nevrtat vůbec Ale olej bych raději cestou 2 x vyměnil

1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2019 v 15:15 | Nahoru | #3
Pro inspiraci mrkni na tohle
www.motorkari.cz/tema/
Ventily byly to posledni, co by ho trapilo :)

Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2019 v 15:33 | Nahoru | #4
Pokud je ve Vladivostoku dealer Honda tak bych díly koupil u něj. Lepší než tahat něco těžkýho přes půl světa zbytečně.
Na YouTube je jeden američan co jede na Africe kolem světa. Co jsem tak sledoval tak to moc neservisuje, vždy jen doma před cestou. Viděl jsem jednou jak nechával dělat olej a gufera v předních tlumičích v Petrohradu někde v garáži. A ještě mu myslím měnil olej v motoru.
Najdu ti odkaz.

Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2019 v 15:35 | Nahoru | #5
Jsem na telefonu tak ti sem nedokážu dát odkaz.
Na YouTube si najdi kanál William Gloege, tam má videa z cesty kolem světa.

1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2019 v 16:04 | Nahoru | #6
V rusku je v každym velkym městě motoklub.Kluby tam fungujou i jako servis,většinou tam i přespíš.Olej a základní věci mívaj a zbytek se dá objednat.Stačí se ve městě zeptat motorkářů a dovedou tě na místo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2019 v 17:28 | Nahoru | #7

KubaLC8 píše: 24 je kontrola
klidne bych si tipl, ze to tech 43 klidne vydrzi.
Nebo je tu nekdo, kdo v intervalech kontroly ventilu delal nejake serizovani?


Sice nemám Hondu, ale při 40ti byly vůle jak na novým stroji, a teď se budu dívat při 60ti. Tak uvidíme.
U nové moto bych nájezd 43tis km vůbec neřešil, kór u Japonce.
Tady je každej ze všeho moc zbytečně vydřenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2019 v 17:44 | Nahoru | #8

justyn píše: wáca> Ahoj U Tenerky 660 si ventily seřizuju sám a šlape to Já pak až se bude připravovat mašina na cestu tak se domluvím s chlapama v Hondě,že bych koukal pod ruce a případně vyzkoušel


Nová AT má jak podložky, tak šroubky. schema hýr Takže při seřízení musí celá hřídel ven a spolu s tím půlka motorky. Pokud by motorka vyloženě necvrdlikala nebo neztrácela výkon, někde v kotárech patnáct tisíc km od domova bych se na seřízení i kontrolu vybodnul. Stačí smůla při montáži a shánět tam díly je zbytečné riziko. Něco někam spadne, zlomí se, přetrhne.... Tím samozřejmě nechci podceňovat šikovnost Justina nebo tamní mužiky. Co jsem dělal jak Varadera (podložky), tak XRV/TA (šroubky, kontrola po 12 tisících), u zánovních kousků bez kila na hrbu byly odchylky minimální.

Naposledy editováno 02.01.2019 17:46:53

1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2019 v 19:30 | Nahoru | #9
jestli chceš, dám ti kontakt na kámoše, který má ve Vladivostoku hodně známých a dá ti nějaké informace a kontakty...

Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2019 v 13:40 | Nahoru | #10
poslal jsem ti sz s kontaktem na kámoše co má kontakty do Vladiku

Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 8.2.2019 v 05:01 | Nahoru | #11
Posledný autorizovaný honda servis v rusku smerem na vychod je v Ekaterinburgu. Pak uz jsou jen honda auta a honda sekačky. Vladivostok nemá hondu motocykle. Ale koupiš tam Mitasky u autorizované prodejny, snad jeste fungují. Na celý asijský ceste je nejvetsi problem koupit pneu!!! 18 palců oto víc. Scottoiler doporucuji!!! Ja mam tu zakladni verzi a stací bohate.

Naposledy editováno 08.02.2019 05:02:40

(reakce na) Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 8.2.2019 v 07:55 | Nahoru | #12

justyn píše: Taky mám v hlavě to,že bych to odjel bez seřízení bude taky dost záležet,jestli dostanu 3 vstupové vízum do Ruska,protože když dostanu jenom 2 tak pojedu Mongolsko a vynechám Kazachstán.Tím pádem bude i méně km..



zazadej si o multivizu, a zkus to nechat udelat agenturu co ma dobrou reputaci..vetsinou jsou pak namoceny v rodine konzula apod., nekoho kdobto schvaluje...a proste to dostanes... je to o trochu drazsi ale hodne osvobozujici... drive to davali taky na pul roku...ale dlouho jsem tam nebyl..taknevim jak dnes uz..ale to ty urcite jo

1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2019 v 14:51 | Nahoru | #13
Registrace v Rusku je zbytečná, mezinárodní řidičák taky. Nikdy jsem se během cest po Rusku neregistroval a nikdo to po mě ani nechtěl. Visa karta funguje na většině benzínek i v obchodech, ale je dobrý mít rezervu, aby ses pak nedivil, když jim nejde terminál, nebo musíš tankovat, nebo kupovat jídlo někde ve vidlákově.
Blbý je to na severu v Jakutii mimo Jakutsk, Mirnyj a Magadan. Tam karta fungovala tak půl na půl, ale tam nejedeš.

Teda jak to čtu o těch servisích v Rusku, tak se nestačím divit.

V každým krajským městě až po Irkutsk je většinou několik motoservisů, pak už to není tak slavný, až zase Vladivostok je trochu větší centrum
Sehnat standartní gumy 21 17 18, olej, olejový filtr, svíčky, řetězy, není problém, problém je občas s tím správným vzorkem, ale i to se dá, shinko a mitas maji všude.

jestli chceš spát pod střechou tak projedeš celý Rusko až do Vladivostoku po bajkpostech vzdálených maximálně 500-700 km, stačí se vždycky v tom posledním zeptat na další a nebát se požádat o telefénní kontakty, spaní zadarmo, většinou mají i teplou vodu, ale není pozor, není to **** s bazénem a saunu mají jen občas

jen brzdový desky a ložiska do kol bych si vzal ssebou a jestli budeš jezdit do terénu trochu víc, tak spojkový obložení

scottoiler je supr, nádrž stačí 20 litrů bohatě, benzín je všude , i na severu, kromě opuštěných cest, ale tam touristi nejezdí

a k těm ruským moto mechanikům japonských a evropských strojů, spravit umí defakto všechno co se pokazí, jen je třeba občas počkat, než se sežene nějaká ta součástka, toho bych se taky nebál

Naposledy editováno 04.05.2019 15:00:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist