krom jiného nám jeden menší problém. Protože mám hrozně velkou vůli při řazení tak jsem zjištoval kde je problém a největší vůle je v takzvané vodící páce.
Potřebuji aby mi někdo řekl, jak je to přesně řešené...
Šroub který je v ložiskovém pouzdru tam docela lítá ( takže to bude chtít asi nové pouzdro ? ) ale největší problém bude pravděpodobně v upevnění celé té vodící páky.
Chci se zeptat, zda šroub je přišroubovaný do rámu a na konci ho z druhé strany jen jistí matička ?
Já závity v rámu vůbec nemám, takže při přitáhnutí matky se ta vodící páka nechce moc vracet a když tu matku povolím, tak tam je vůle jako blázen...
díky všem za pomoc, radu co s tím
P.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výmena spätného zrkadla BMW K 1200 LT | MCmilos | 7 | 22.5.2024 v 19:03 Ikacek |
výkon motoru BMW K 1200 LT | EmílekKapusta | 14 | 6.5.2024 v 07:10 Marťas33 |
Relé startéru BMW K 1200 LT | Juza26 | 11 | 28.4.2024 v 13:57 Juza26 |
Tempomat BMW K 1200 LT | C-4 | 10 | 25.4.2024 v 14:12 Z.I.P |
Problém s tempomatem BMW K 1200 LT | Vana25 | 0 | 6.4.2024 v 13:49 Vana25 |